Auteur Topic: [KANDIDAAT] Roos Schlikker  (gelezen 34040 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2017, 20:21:18 »
Ik vind die foto's van Loebas wel verdacht inderdaad. Terwijl ik naar de aflevering keek zag ik ook dit beeld voorbijkomen en dacht meteen dat het Roos was die daar achter zat.

Ook nog even foto's toegevoegd van Roos tijdens opdracht 1 en 3. Het verschil in kleding is gek. Vooral omdat ik de overige kandidaten nog nadrukkelijk hoor zeggen dat er niks weg is uit de kamers, dat ze er niet meer geweest schijnen te zijn. Het lijkt wel of dit een andere keer is opgenomen of gemonteerd oid? Lijkt me stug maar toch...
Meer L

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2017, 21:37:18 »
het zou mij niet verbazen als later blijkt dat roos met molgeld heeft staan gokken

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2017, 23:15:23 »
Als de trip van Roos naar vegas van een Andere datum is , of op een Andere manier een montage vind ik dat er twee verhalen gelogen zijn. Dus ondanks de kledingswitch denk ik dar ze echt naar vegas mocht.

Waarom ? Dat blijft voorlopig een vraag, die ik vermoed nog wel een antwoord krijgt in de resterende afleveringen

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2017, 23:38:51 »
Ik vind die foto's van Loebas wel verdacht inderdaad. Terwijl ik naar de aflevering keek zag ik ook dit beeld voorbijkomen en dacht meteen dat het Roos was die daar achter zat.

Ook nog even foto's toegevoegd van Roos tijdens opdracht 1 en 3. Het verschil in kleding is gek. Vooral omdat ik de overige kandidaten nog nadrukkelijk hoor zeggen dat er niks weg is uit de kamers, dat ze er niet meer geweest schijnen te zijn. Het lijkt wel of dit een andere keer is opgenomen of gemonteerd oid? Lijkt me stug maar toch...

Een van de overige kandidaten (weet niet meer wie) zei inderdaad dat er niets weg was, maar dat ging over de koffers niet over de inhoud. Dus als er alleen een shirt, een broek en dergelijke uit is. dan lijkt het idd of er niets weg is. Waarschijnlijk is Roos verteld dat ze iets vrolijks aan moest trekken. De kleding die ze bij opdracht 1 aan heeft is stoer, dat past niet echt bij een avond uit. De kleding met de ananassen is een stuk vrolijker en past daarom beter bij een avond uit in Las Vegas.

Ga er maar gewoon van uit dat ze echt diezelfde dag naar Vegas is gegaan. Of ze nou wel of niet de mol is.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2017, 07:11:23 »
Het is nogal warm in Las Vegas.........
Logisch dat ze iets anders droeg.

Jeroen zei dat hij spullen voor één nacht moest pakken.
Ik ga er ook vanuit dat de meegenomen kandidaten hierover geïnformeerd zijn.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #45 Gepost op: 17-01-2017, 11:48:59 »
Wat mij trouwens ook nog opviel is dat Roos in de rechtbank opdracht zegt: het was surrealistisch! Dat geeft wel een suggestieve boodschap: dat je zou kunnen liegen....
Meer L

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #46 Gepost op: 17-01-2017, 13:12:09 »
Leuk weetje: Elvis heeft een liedje gezongen over een roos, namelijk "The Yellow Rose of Texas". De tekst zou zomaar op Roos kunnen slaan.

<knip>

Oh the yellow rose of Texas is the only girl I love
Her eyes are even bluer than Texas skies above (Roos heeft felblauwe ogen)
Her heart's as big as Texas and wherever I may go
I'll remember her forever because I love her so

The eyes of Texas are upon you all the live long day
The eyes of Texas are upon you, you cannot get away (Roos kan niet vertrekken...omdat ze de mol is?)
Do not think you can escape them at night or early in the morn
The eyes of Texas are upon you 'till Gabriel blows his horn

<knip>
« Laatst bewerkt op: 17-01-2017, 13:16:57 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #47 Gepost op: 17-01-2017, 22:01:22 »
Zei ze niets over haar eigen blauwe ogen in een biecht? Herinner ik me wel. Das wel typisch zon hint die in de laatste uitzending zit. Alhoewel denk ik echt niet dat Roos de mol is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #48 Gepost op: 17-01-2017, 22:23:32 »
Zei ze niets over haar eigen blauwe ogen in een biecht? Herinner ik me wel. Das wel typisch zon hint die in de laatste uitzending zit. Alhoewel denk ik echt niet dat Roos de mol is.

Kan toch nooit een hint zijn? Het nummer kwam in geen van de uitzendingen en het zou raar zijn dat we van iedere bekende persoon die genoemd wordt de biografie, bibliografie of discografie moeten doorspitten op zoek naar hints. ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2017, 22:40:11 »
In aflevering 2 zegt Roos op 50:50 minuten tegen Imanuelle: "Je vertrouwt me inmiddels, toch? Kijk me in m'n blauwe ogen."
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2017, 21:04:50 »
Aan het einde van aflevering 1, vlak voor de executie, houdt Art zijn standaard praatje dat eindigt met: "...behalve de mol, die hoeft nooit naar huis." Meteen daarna volgt dit shot:

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #51 Gepost op: 20-01-2017, 12:35:56 »
Nog een aanwijzing voor Roos als mol: het kistje met vrijstellingen bevond zich op Hawthorne Bridge. Hawthorn (zonder e) betekent meidoorn. Wikipedia meldt:

"Meidoorn (Crataegus) is een geslacht uit de ROZENfamilie (Rosaceae)."

Daarnaast bestaat er zoiets als het Hawthorne-effect. De definitie daarvan is zeer interessant:

"Effect dat veroorzaakt wordt doordat onderzoekspersonen zich in houding en gedrag proberen te voegen naar de gepercipieerde normen en verwachtingen. Alleen al het feit dat mensen weten dat ze geobserveerd worden, kan leiden tot veranderingen in houding en gedrag."

Als dit geen hint is, eet ik mijn toetsenbord op.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2017, 12:41:27 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #52 Gepost op: 20-01-2017, 12:45:00 »
Nog een aanwijzing voor Roos als mol: het kistje met vrijstellingen bevond zich op Hawthorne Bridge. Hawthorn (zonder e) betekent meidoorn. Wikipedia meldt:

"Meidoorn (Crataegus) is een geslacht uit de ROZENfamilie (Rosaceae)."

Daarnaast bestaat er zoiets als het Hawthorne-effect. De definitie daarvan is zeer interessant:

"Effect dat veroorzaakt wordt doordat onderzoekspersonen zich in houding en gedrag proberen te voegen naar de gepercipieerde normen en verwachtingen. Alleen al het feit dat mensen weten dat ze geobserveerd worden, kan leiden tot veranderingen in houding en gedrag."

Als dit geen hint is, eet ik mijn toetsenbord op.

Hier, dit ga je nodig hebben:

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2017, 13:01:09 »
De koffer van Roos, die op haar kamer stond, was gesloten.
Om te zeggen dat er niets weg was, had er in de koffer gekeken moeten worden. Dat hebben wij niet zien gebeuren. het kan dus best dat zij kleding heeft meegenomen naar LV of zich al op haar kamer heeft verkleed.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #54 Gepost op: 20-01-2017, 18:09:15 »
Mijn nummer 2 op dit moment, na de rechtbank opdracht.

Aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat ze er na morgen uit ligt  ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #55 Gepost op: 20-01-2017, 18:22:08 »
Hier, dit ga je nodig hebben:

 ;D

Heel lekker. Met één Nederlandse n of met twee Franse, dat maakt voor de smaak niets uit.
Mogelijk ook voor mij nodig, wanneer Roos wél de Mol mocht blijken. Of morgen na het broeden op boektitels waarvan dan uiteindelijk waarschijnlijk niks te brouwen valt, hoewel: er zit wél een vrouwenthriller tussen de tot nu toe zichtbare titels.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #56 Gepost op: 21-01-2017, 21:27:04 »
 ::zwaai::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #57 Gepost op: 21-01-2017, 21:31:13 »
Jammer! Sympathieke kandidate. Niet heel erg verdacht. Wel jammer dat we zo weinig van haar gezien hebben doordat ze zo vaak afgezonderd was van de groep.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #58 Gepost op: 21-01-2017, 21:35:32 »
Ik hoop dat je genoten hebt Roos.
Het was leuk om naar je te kijken
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Roos Schlikker
« Reactie #59 Gepost op: 21-01-2017, 21:46:46 »
Ze is wel ff naar Vegas geweest ;D