Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Hij stak als eerste zijn hand op bij de strandopdracht. Dan had hij meer invloed gehad op de uitkomst. Nu heeft hij er als mol wel voor gezorgd dat zijn strandtekening een 50/50 kans had dat ze Sigrid zouden zeggen. Gelukt dus.Hoop geklooi ook in die auto en vage acties in de duinen.Ik blijf in deze tunnel
Thomas is wel meer theater gericht dan Sigrid toch? Zeker na het wegvallen van Yvonne. Dit zou juist als verdacht kunnen worden gezien van Sigrid, die daar gebruik van maakt.
Maar wel Mickey Mouse verkeerd zien als een beertje en dat alsnog koppelen aan Jochem.Als je de mol bent had je juist dat vakje ook verkeerd kunnen raden.
Volgens mij ben ik deze nog niet tegengekomen:Thomas zegt, als zijn personage in Ramses, in de introvideo in aflevering 1: als je van me hield, echt van me hield. Zou dit te linken zijn met de betekenis van zijn naam (tweeling) en de vele tweetallen in de serie? Samen met zijn uitspraak "Diederik, Diederik, Waar ben je toch, Waar ben je toch" bij de spiegel vind ik het erg verdacht!En hij zegt in een biecht van aflevering 2: tot later, tot laterDaarnaast valt me de nadruk op Ramses en Soldaat van Oranje op, op zich niet vreemd maar wel opvallend dat er wellicht verwijzingen zijn naar deze producties (V teken, kleur oranje, pistolen, "zo gedaan").
Thomas was weer aan het herhalen.In de auto zei Art aan t eind 'succes', toen zei Thomas 'succes'.Op 1:03 http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/rijdende-route/
Thomas lijkt op "Where's Waldo" (of Wally).Met z'n shirt en zo ver verloren in de duinen.Bovendien; wat doet ie nou toch bij het laatste paaltje, daar ligt niks, maar staat wel m.i. het mol-logo en hij moet het wel ff aanraken.Nog een paar dingen die ik niet helemaal zuiver vond, kom ik nog op.
Hmmm, ik weet het nu niet meer hoor. Alles wijst zo overduidelijk naar Thomas. Hij zit weer op de beste posities en hij gedraagt zich super kandidaats door zich in de slachtofferrol te manoeuvreren als zijn vragenlijst weg is. Typisch de mol die zich als kandidaat voor wil doen. Er moet wel haast een addertje onder het gras zitten. Maar goed, bij gebrek aan een overtuigend alternatief kan ik niet anders dan stug te volharden in Thomas als mol.
Even shots genomen van de vragenlijst van Thomas. Niet veel boeiends over hem, maar misschien wel interessant om eens te zien hoe diep zo'n vragenlijst gaat:Indien het beeld niet duidelijk is: Rechtermuisklik en 'in nieuw tabblad openen'.
Ik snap het nut niet er van om je eigen vragenlijst te printen en mee te nemen....
Iets later zie je hem de enveloppe neerleggen en pakt imanuelle het. Dus het lijkt me niet dat hij (hier) iets verbergt.
Misschien als geheugensteuntje waar de vragen over gaan en dus wat je zo al te weten moet zien te komen van jouw eigen Mol. (Heel kandidaterig dus, maar des te mooiere 'rookgordijn'-actie van de Mol, zeker als die lijst vrij makkelijk te vinden is. Maar dit dus met de hartelijke groeten uit de Thomastunnel)
Thomas was weer de eerste die de afvaller een schouderklopje gaf. Was vorige week ook zo.Zegt misschien niets maar viel me op. En past zo lekker in m'n tunnel
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
702 gasten en 4 vaste bezoekers