Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341680 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #580 Gepost op: 5-02-2017, 16:46:17 »
Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Ook ik!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #581 Gepost op: 5-02-2017, 17:00:58 »
Ik denk dat montage ons wil doen geloven dat er niemand op Thomas zit, maar dat in werkelijkheid minimaal jochem en sanne op Thomas letten. Als Thomas de mol is was t voor velen van ons te duidelijk en voor de niet Thomas stemmers Zelfs te duidelijk ::trots::

Precies, dit vind ik ook vrij duidelijk te merken aan hoe zij met Thomas omgaan in opdrachten. Ik vind dat hij het best goed doet, maar hij wordt zeker verdacht en de vergelijking met Dennis gaat volgens mij niet op.

Offline Smurfje89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #582 Gepost op: 5-02-2017, 17:44:10 »
Thomas maakt een opvallend gebaar in zijn biecht tijdens de schietopdracht... en hij had het niet over €0 euro in de pot   ::art::
(Foto kan ik helaas niet posten, geeft foutmelding. Maar staat in de Oregon trail post)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #583 Gepost op: 5-02-2017, 17:56:27 »
Ik denk dat montage ons wil doen geloven dat er niemand op Thomas zit, maar dat in werkelijkheid minimaal jochem en sanne op Thomas letten.
Ik vraag me dit dus af. Eens, de montage zal ons dat nooit laten zien, maar de kandidaten zelf blijven Thomas op een molpositie zetten. Als ze hem doorhebben, dan ga je toch subtiel ertegen in wanneer hij als laatste bij de rodeo wil rennen met de lasso's, of de enveloppen aanneemt op de campsite. Ook al verdenk je hem, dan ga je toch in de groep opperen dat er wel eens wat andere posities mogen, dat iemand anders laatste mag etc? Zo geloof ik ook niet dat er heel veel kandidaten op Diederik zitten: ook hem laten ze gewoon de sleutelpositie doen bij de posters. Daar leidt ik juist uit af dat niet iedereen hem verdenkt al wil de montage ons dat doen geloven.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 17:58:12 door Juuls247 »
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #584 Gepost op: 5-02-2017, 17:58:46 »
Ik vraag me dit dus af. Eens, de montage zal ons dat nooit laten zien, maar de kandidaten zelf blijven Thomas op een molpositie zetten. Als ze hem doorhebben, dan ga je toch subtiel ertegen in wanneer hij als laatste bij de rodeo wil rennen met de lasso's, of de enveloppen aanneemt op de campsite. Ook al verdenk je hem, dan ga je toch subtiel in de groep opperen dat er wel eens wat andere posities mogen? Zo geloof ik ook niet dat er heel veel kandidaten op Diederik zitten: ook hem laten ze gewoon de sleutelpositie doen bij de posters. Daar leidt ik juist uit af dat niet iedereen hem verdenkt al wil de montage ons dat doen geloven.

Diederik won wel een razendspannend spel schaar-steen-papier. Anders had Sanne op de beslissende positie gestaan.

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #585 Gepost op: 5-02-2017, 17:58:55 »
Ook al verdenk je hem, dan ga je toch subtiel in de groep opperen dat er wel eens wat andere posities mogen?

Aan de andere kant is het ook een geweldige mogelijkheid om die persoon te testen. En je laat niet aan anderen zien dat jij die persoon verdenkt...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #586 Gepost op: 5-02-2017, 18:05:10 »
De grote vraag waar ik nu mee zit is waarom Thomas zo weinig verdacht wordt onder zijn medekandidaten. Ik zou verwachten dat hij met zijn manier in de groep een soort sympathie weet te winnen, maar hoe? ??? Hij is bijvoorbeeld niet zoals Dennis duidelijk een chaoot en klojo waarbij het 'zomaar' mis kan gaan, of zoals Milouska iemand die zich dommer voordoet dan hij is. Wat is zijn geheime gave?
...óf niet!

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #587 Gepost op: 5-02-2017, 18:06:19 »
Misschien wordt hij meer verdacht dan de montage laat zien...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #588 Gepost op: 5-02-2017, 18:08:37 »
Wat die 92% betreft...
Ik heb de pool even bekeken, bij aflevering 5 dachten 131 mensen bij 230 dat Thomas de mol is.
Ik lach de ballen uit mijn broek (....) als Jochem straks de mol is
Daar houd ik nog steeds rekening mee

Als Jochem inderdaad de Mol is, dan verdient hij - zoals Kees Tol al zei - absoluut een Oscar. Dan is Jochem misschien wel de beste Mol aller tijden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #589 Gepost op: 5-02-2017, 18:18:44 »
Bij mijn weten wordt de mol van te voren niet geïnformeerd wie de afvaller wordt. Want er is niet echt veel tijd tussen de tests en de executie. En daarnaast zal de mol ook sneller verbaasd reageren.

Maar aan de andere kant, dit seizoen is anders. Misschien wordt de mol tegenwoordig wel geïnformeerd. En misschien vonden ze de reactie van Thomas bij de vorige executies te onnatuurlijk overkomen dat ze hem dit keer een andere naam hebben ingefluisterd,waardoor Thomas wel echt verbaasd moet reageren.

Ikzelf hou erbij dat de mol niet wordt geïnformeerd. Thomas en Jeroen zaten samen in een huifkar. Onderweg zal heus wel wat persoonlijke informatie over en weer gedeeld zijn. Dus Thomas kan gedacht kunnen hebben dat Jeroen beter op de test voorbereid zou zijn. En dat bleek dus niet het geval.
De mol weet misschien niet de afvaller, hij weet wel wie hem verdenkt en niet verdenkt. De mol zoekt meestal iemand op die hem niet verdenkt. Jeroen in dit geval.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 18:20:56 door Run »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #590 Gepost op: 5-02-2017, 18:20:06 »
Thomas zat trouwens voor de eerste keer niet (schuin of recht) achter de afvaller bij de executie.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #591 Gepost op: 5-02-2017, 18:25:05 »
De grote vraag waar ik nu mee zit is waarom Thomas zo weinig verdacht wordt onder zijn medekandidaten. Ik zou verwachten dat hij met zijn manier in de groep een soort sympathie weet te winnen, maar hoe? ??? Hij is bijvoorbeeld niet zoals Dennis duidelijk een chaoot en klojo waarbij het 'zomaar' mis kan gaan, of zoals Milouska iemand die zich dommer voordoet dan hij is. Wat is zijn geheime gave?

Het is zo'n keurig knaapje dat netjes zijn hand opsteekt om de beurt te krijgen. Vervolgens is ie in de uitvoering van zijn molacties over het algemeen behoorlijk subtiel, wat Dennis en Milouska niet waren.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #592 Gepost op: 5-02-2017, 18:26:51 »
Het is zo'n keurig knaapje dat netjes zijn hand opsteekt om de beurt te krijgen. Vervolgens is ie in de uitvoering van zijn molacties over het algemeen behoorlijk subtiel, wat Dennis en Milouska niet waren.

Klopt. Ik vind hem een behoorlijk intelligente Mol. En best een goeie.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #593 Gepost op: 5-02-2017, 18:34:39 »
Thomas zat trouwens voor de eerste keer niet (schuin of recht) achter de afvaller bij de executie.

Omdat grotere mensen (meestal mannen) vanachter plaats nemen. Het kon natuurlijk niet blijven duren dat alleen vrouwen afvielen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #594 Gepost op: 5-02-2017, 19:02:37 »
Het is zo'n keurig knaapje dat netjes zijn hand opsteekt om de beurt te krijgen. Vervolgens is ie in de uitvoering van zijn molacties over het algemeen behoorlijk subtiel, wat Dennis en Milouska niet waren.

 ::jaja:: Met als versterkend effect zijn perfect gearticuleerd (en soms irritant  :-X) ABN.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #595 Gepost op: 5-02-2017, 19:07:23 »
::jaja:: Met als versterkend effect zijn perfect gearticuleerd (en soms irritant  :-X) ABN.

Algemeen Belgisch Nederlands? ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #596 Gepost op: 5-02-2017, 19:34:03 »
Er is ook nog een moment (op ongeveer 10:37) waar je Thomas ziet mikken op een neergeklapte schietschijf. Het gaat zo snel dat ik er geen screenshot van kan maken, maar het viel me wel op.

Dit moment bedoel je:

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #597 Gepost op: 5-02-2017, 19:38:47 »
Algemeen Belgisch Nederlands? ;D

 ::rofl:: Praat hij geen Nederlands nee? Ik let vooral op zijn uitspraak.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #598 Gepost op: 5-02-2017, 19:40:51 »
::rofl:: Praat hij geen Nederlands nee? Ik let vooral op zijn uitspraak.

Ik snap wat je bedoelt. Het doet me altijd denken aan Kurt Rogiers tien jaar geleden die toen ook altijd zijn best deed om zo correct mogelijk Nederlands te spreken omdat hij zowel in Nederland als in België werkte.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #599 Gepost op: 5-02-2017, 21:11:53 »
Na het afvallen van Jeroen (ik was geswitcht van Jochem naar Jeroen) ben ik geneigd in de Thomas-tunnel te duiken maar er zijn enkele twijfels.

1. Voor de 3 jokers noemde Thomas een bedrag van € 2000, het op één na hoogste bedrag. Nochtans heeft de mol baat bij om het gemiddelde bedrag dat men kosteloos kan spenderen in de veiling zo laag mogelijk te houden.
2. Thomas werd in de lasso-opdracht op het nippertje gevangen wat hem extra verdacht zou maken. De mol weet dat de veilingopdracht zou komen en dat de pot daar leeggemaakt kon worden. Waarom daarvoor zo'n opzichtige molactie (een halve meter verder en zijn opdracht was geslaagd)?
3. Eerste afvaller Vincent noemde Thomas bij de 3 kandidaten die hij verdacht.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 21:17:48 door Luc »