Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341567 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #760 Gepost op: 12-02-2017, 23:35:05 »
Ik denk dat Jochem met zijn doen en laten de afgelopen aflevering toch wel heel erg duidelijk heeft gemaakt dat hij op Diederik zit.

En dus wordt het waarschijnlijk een finale met Thomas als Mol, Sanne als winnaar en Immanuelle/Diederik/Jochem als verliezer.
Maar afgezien van Thomas de Mol, zijn de winnaar en verliezer nog onzeker omdat slecht de laatste test bepalend is.
Jammer dat niet alle voorgaande tests ook meetellen. Sanne zou het wel verdienen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #761 Gepost op: 12-02-2017, 23:39:18 »
Mijn antwoord op jouw laatste vraag: ja. Ik verwijs je graag terug naar dit oude bericht van mij en verder dit bericht met de uitleg waarom het erop leek dat er niemand mocht afvallen.

O my lord, dat bericht van mij dat daar weer onder staat.  ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #762 Gepost op: 13-02-2017, 00:16:12 »
Ik vond Thomas bij de rodeo opdracht erg verdacht. Hij vindt iemand en verdient daarmee 100 euro, terwijl de daadwerkelijke button niet in beeld wordt gebracht. Alle andere buttons komen wel in beeld. Ik denk dat het echte bedrag hoger was en hij slechts een lager bedrag heeft doorgeseind. Op de portofoon van Art stond wel 100, maarja, niets is wat het lijkt.

Daarna zegt Thomas tegen een vrouw "I've seen you before". Voorkennis van de opdracht?

En dan nog de 750 euro die hij voorbij liep.

Zou die 100 dan geen 1000 geweest zijn als de button niet in beeld gebracht is? ??? Dan vind ik dit een goede molactie (m'n mol graaft steeds dieper een tunnel ;D)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2017, 00:27:30 door djerdjo »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #763 Gepost op: 13-02-2017, 00:29:43 »
Zou die 100 dan geen 1000 geweest zijn als de button niet in beeld gebracht is? ??? Dan vind ik dit een goede molactie (m'n mol graaft steeds dieper een tunnel ;D)

Maar heeft Art vooraf dan gemeld welke bedragen er te vinden zouden zijn?
Zo niet: hoe zouden de kandidaten dan moeten weten dat er überhaupt gemold is?
Dit zou dan alleen maar een Mol-actie achteraf zijn voor de kijkers thuis.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #764 Gepost op: 13-02-2017, 06:18:17 »
Je vond die 750 euro die Thomas miste niet verdacht? Hij liep er straal voorbij!

Hij leek in die opdracht ook te weten waar de 100 euro was

Zie 41:18 in video. Dat kon hij niet gezien hebbem.


- om de echt hoge bedragen uit de pot te houden was dit een goede move. Komt ook kandidaats over.


Dan nog even dat van die 10 euro met Sanne om extra kandidaats over te komen.

Ik denk vooral dat de productie mooi geknipt en geplakt heeft. We zien Thomas met de vrouw in beeld als hij er al ver voorbij is en kunnen zo met geen mogelijkheid zien of hij vlak langs de vrouw loopt of net een andere kant op keek of dat haar haar of een deel van haar bloes voor de button hing waardoor hij hem niet zag. Mooi in gemonteerd maar erg suggestief, meer niet. Dat hij de 100 vindt, vond ik ook merkwaardig. Aan de andere kant kan hij ook gewoon geholpen zijn door andere aanwezigen, zoals de eerste keer ook gebeurd. Als hij de mol is, waarom slaat hij dan de 10 euro over? En raakt hij van slag dat Sanne tien euro in had willen bellen en Imanuelle dat gedaan heeft?

Ik beweer niet dat het absoluut geen molactie zou kunnen zijn maar ik zie het niet. Ook omdat hij dan eerder een lager bedrag gevonden had kunnen hebben om in te bellen, als mol moet hij ongeveer weten waar de bedragen te vinden zijn.

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #765 Gepost op: 13-02-2017, 08:53:10 »
Maar heeft Art vooraf dan gemeld welke bedragen er te vinden zouden zijn?
Zo niet: hoe zouden de kandidaten dan moeten weten dat er überhaupt gemold is?
Dit zou dan alleen maar een Mol-actie achteraf zijn voor de kijkers thuis.

Ja Art heeft het gezegd. Tussen de 0 en 1000 euro. 36'15" in de aflevering

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #766 Gepost op: 13-02-2017, 11:08:39 »
Ja Art heeft het gezegd. Tussen de 0 en 1000 euro. 36'15" in de aflevering

Oké. Thanks, dat had ik gemist. Dan bestaat inderdaad de kans dat hij van 1.000 1.00 heeft gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2017, 16:27:59 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #767 Gepost op: 13-02-2017, 11:25:15 »
Citaat
Ja Art heeft het gezegd. Tussen de 0 en 1000 euro. 36'15" in de aflevering

Het is maar hoe je het bekijkt. Voor mij zijn dat bedragen van tussen 0 en 1000, dus geen 0 en 1000. Anders had het in mijn beleving moeten zijn: van 0 tot en met 1000.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #768 Gepost op: 13-02-2017, 11:25:56 »
Tijdens deze opdracht vroeg ik mij in het begin af wat Thomas aan het doen was. Het duurde een tijdje voordat we hem in beeld zagen.

De mol weet waar de hoge bedragen zitten.
Was Thomas in de buurt van de hoge bedragen en vond hij niets?
Heeft hij alleen gezellig staan babbelen met de dames?
Vandaar zijn opmerking tegen de dame  dat hij haar eerder gezien had?
Allemaal speculatie natuurlijk maar niet ongewoon voor  WIDM.

Dat Thomas  vervolgens Sanne verweet 10 euro gepakt  te hebben is typisch molgedrag. Andere kandidaten verwijten maken en zeggen dat ze dom gehandeld hebben. Hij deed dit ook na afloop  van de veiling tegen Sigrid.

Doel van de mol hierbij is kandidaats over te komen.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #769 Gepost op: 13-02-2017, 14:29:47 »
Het is maar hoe je het bekijkt. Voor mij zijn dat bedragen van tussen 0 en 1000, dus geen 0 en 1000. Anders had het in mijn beleving moeten zijn: van 0 tot en met 1000.

Ervan uitgaande dat het hoogste bedrag wat je kan verdienen met 4 porto's 2000 euro is en iedere porto een ander bedrag is kan 1000 euro volgens mij niet omdat 750 en 500 er ook bijzitten (1000+750+500 is al over 2000 namelijk) - maar ik kan het fout hebben.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #770 Gepost op: 13-02-2017, 21:09:29 »
Oké. Thanks, dat had ik gemist. Dan bestaat inderdaad de kans dat hij van 1.000 1.00 heeft gemaakt.

Niet waarschijnlijk, Art heeft de 100 euro portofoon vast.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #771 Gepost op: 14-02-2017, 06:05:53 »
Je - of in elk geval ik - houdt toch wat vragen over als Thomas de mol is. Want waarom zou Thomas alles doen om een M of zelfs M O L te schrijven in het gras en zichzelf verdacht te maken? Maar absoluut niets doen om geld uit de pot te houden? Voor de Mol is het alleen maar geweldig als niemand van de kandidaten hem verdenkt, je zou denken dat hij het zo zou proberen te houden (Lijkt mij d enatte droom van elke mol, niet geraden worden!). En dan is het programma wel erg veranderd, dat de Mol geen geld uit de pot hoeft te houden maar zichzelf volop verdacht moet proberen te maken.

Min of meer hetzelfde vraag ik mij af met het jokers branden. Waarom zou hij opzichtig een envelop voor zichzelf houden (de deelnemers zagen het ook), opvallend bij Sanne gaan staan trollen, te duidelijk de tools zak zoeken om mogelijk betrapt te worden dat hij zijn ware identiteit in een stuk hout staat te branden? (Om het later perfect te doen bij de poster opdracht.) Is hij bang dat de deelnemers en kijkers niet zullen inzien dat hij de mol is??

De duinopdracht - die voor veel mensen overtuigend is dat hij de fout met de halve duizend maakt en Jochem er blijkbaar niets mee van doen zou hebben (terwijl die daadwerkelijk de halve duizend pakt en zegt dat hij twee halve heeft) - zou het er ook wel dik bovenop liggen. Diederik bepaalt dat hij laatste is, spreekt vor iedereen hoorbaar uit dat hij niet kan zien wat Thomas op zijn route aan het doen is en Thomas is niet compleet stupide. Die weet ook wel dat als er iets mis gaat, hij het meest aangekeken zal worden. Toch staat hij alleen maar wat te lachen en verdenkt daarna helemaal niemand hem meer.

Zeker, in de underground maakt hij een fout. Maar hij doet verder niets om kandidaten in de war te brengen of Sanne af te leiden. De actie van een foute envelop steekt niet bepaald boven het gedrag van Sanne uit. Ze ziet bij de vrouw alleen min geld, in de slagerij (waar Thomas de fout uiteindelijk maakt!) roept ze eerst plus is rechts en dan links, links, links, vervolgens beschrijft ze Thomas in rechts en links hoe ze gelopen zijn (alsof je er een heel andere weg kan lopen, lekker verwarrend voor Thomas) en als de tweede groep aan het zoeken is en bij enveloppen komen waar Sanne en Thomas niet zijn geweest, zegt Sanne nogal overtuigd "pak links".

Zo denk ik door de afleveringen heen meer dingen te zien die volkomen nietszeggend zijn of enigszins onlogisch overkomen voor een mol om te doen. Ik heb zelf de indruk dat Thomas wellicht baalt dat hij gewoonweg niet verdacht wordt en probeert zich wat verdachter te maken. En de enveloppen gewoon een foutje is geweest omdat Sanne hem met rechts en links om de oren sloeg bij en direct na de betreffende envelop waar hij de mist in gaat.

Kan me daarnaast bijna niet onttrekken aan de indruk dat vooral de regie wel erg haar best aan het doen is om Thomas verdacht te maken met mogelijke hints. Die in dit draadje explosief worden uitgeplozen om geen woord meer aan vuil te maken op het moment dat de hint niet uit pakt. Immers konden we uit de titels 'd en a' halen en dat wees op tweelingen. In de titel van aflevering 6 is geen 'a' te bekennen, de theorie kan de prullenbak in en dat gebeurd alsof de mogelijkheid nooit bestaan heeft. Na de eerste vijf afleveringen lijkt het er op dat we met de eerste letters van de titels T. Cammaerts zullen kunnen maken en het vormt op dit forum een omslagpunt, dit is de uiterste bevestiging dat Thomas de mol is. Ook die theorie kan met aflevering zes de prullenbak in maar ineens lijkt dat vrijwel geen Thomas tunnelaar te deren :D (Persoonlijk zat ik al klaar om in de titel de volgend eletter te vinden en hoewel ik niet op Thomas zit, was ik toch even van slag dat de theorie geen stand hield).

Enfin, mij begint het gevoel te bekruipen dat de regie een loopje met ons neemt wat betreft Thomas. Wat ik eerlijk gezegd een geweldige stunt zou vinden ook.

Uiteraard mag iedereen me hard uitlachen als straks blijkt dat Thomas de mol is  ::rofl::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #772 Gepost op: 14-02-2017, 08:26:52 »
(Om het later perfect te doen bij de poster opdracht.) Is hij bang dat de deelnemers en kijkers niet zullen inzien dat hij de mol is??

Jochem is de enige die een foute (lege) envelop pakt, verwisselt die met die van Thomas en geeft hem de zijne. Bij het opbouwen van de eindposter blijkt één stukje te ontbreken en Thomas zegt doodleuk dat van zijn enveloppen eentje leeg was. Tja, wie is de Mol?
« Laatst bewerkt op: 14-02-2017, 08:44:41 door Avogadro »

Offline FaelanYazz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #773 Gepost op: 14-02-2017, 12:35:11 »

De duinopdracht - die voor veel mensen overtuigend is dat hij de fout met de halve duizend maakt en Jochem er blijkbaar niets mee van doen zou hebben (terwijl die daadwerkelijk de halve duizend pakt en zegt dat hij twee halve heeft) - zou het er ook wel dik bovenop liggen. Diederik bepaalt dat hij laatste is, spreekt vor iedereen hoorbaar uit dat hij niet kan zien wat Thomas op zijn route aan het doen is en Thomas is niet compleet stupide. Die weet ook wel dat als er iets mis gaat, hij het meest aangekeken zal worden. Toch staat hij alleen maar wat te lachen en verdenkt daarna helemaal niemand hem meer.

Bij de duinopdracht gaat het niet om het halve duizendje wat Jochem heeft gepakt.

Het gaat om een heel briefje van 500, die bij de paaltjes van Thomas lag en die uiteindelijk niet in de pot terecht is gekomen. Na afloop zien we bij het tellen Art namelijk 2 halve briefjes van 500 tellen en het hele briefje van 500 van Thomas zit er niet bij (dit is ook uit te rekenen).
Thomas heeft dus buiten het zicht van de kandidaten en de kijkers €500,- kwijtgemaakt in de duinen. Dit wordt dus gezien als de molactie waar we niet omheen kunnen en dus niet het halve duizendje van Jochem.

Overigens kan Thomas die 500 natuurlijk ook per ongeluk zijn verloren, maar dat lijkt me sterk en dat hadden we misschien dan ook wel een keer in een biecht gehoord als hij de mol niet is.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #774 Gepost op: 14-02-2017, 13:01:12 »

Na afloop zien we bij het tellen Art namelijk 2 halve briefjes van 500 tellen en het hele briefje van 500 van Thomas zit er niet bij (dit is ook uit te rekenen).


We zien alleen 2 halve briefjes.
Rechts is 500, links is geen bedrag op te zien.


Offline FaelanYazz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #775 Gepost op: 14-02-2017, 13:13:49 »
We zien alleen 2 halve briefjes.
Rechts is 500, links is geen bedrag op te zien.



Dat weet ik, maar werd nogal een onduidelijk verhaal anders.
'Wie zien twee halve briefjes van 500, nou ja 1tje zien we met 500 en de ander zonder, maar Art telt ze wel als een hele 500'

Vond ik wat omslachtig om enkel duidelijk te maken dat het niet om het halve duizendje van Jochem ging maar om het hele 500tje ;)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #776 Gepost op: 14-02-2017, 17:37:22 »
Art heeft een hoofdwond opgelopen. Als Thomas een aflevering later net zo'n hoofdwond oploopt, weten we het zeker  ::rofl:: (Sorry, kon het niet laten)

Bij de duinopdracht gaat het niet om het halve duizendje wat Jochem heeft gepakt.

Het gaat om een heel briefje van 500, die bij de paaltjes van Thomas lag en die uiteindelijk niet in de pot terecht is gekomen. Na afloop zien we bij het tellen Art namelijk 2 halve briefjes van 500 tellen en het hele briefje van 500 van Thomas zit er niet bij (dit is ook uit te rekenen).
Thomas heeft dus buiten het zicht van de kandidaten en de kijkers €500,- kwijtgemaakt in de duinen. Dit wordt dus gezien als de molactie waar we niet omheen kunnen en dus niet het halve duizendje van Jochem.

Overigens kan Thomas die 500 natuurlijk ook per ongeluk zijn verloren, maar dat lijkt me sterk en dat hadden we misschien dan ook wel een keer in een biecht gehoord als hij de mol niet is.

Er zijn een aantal forummers die hetzelfde denken over de halve 1000. Maar voor de 500 geldt eigenlijk hetzelfde. Waarom zou hij zijn eigen bedrag opzettelijk weggooien? Want wij zien er niets over maar de groep is niet dom, die hebben het er heus wel over gehad en Diederik heeft het ongetwijfeld uitgebreid uit zitten rekenen.

Je verondersteld waarschijnlijk dat wij dat niet te zien krijgen omdat we dan in in een vroeg stadium Thomas zouden verdenken (we de kijkers)? Maar dat verklaart niet waarom Thomas zo niet verdacht wordt.

Vond de duinen vooral van rariteiten aan elkaar hangen wat dat betreft. Diederik die feitelijk slecht coacht, Jeroen die een hoger bedrag gepakt heeft dan hij in de camera zegt, Roos die zich voorneemt alle zijpaden te nemen en daar de tijd voor heeft maar het niet doet en de halve 1000 zo overslaat,  Sanne die een beetje gaat staan trollen over wanneer je wat mag doen, Imanuelle die kwijt geraakt zou zijn (volgens Sanne zes minuten maar heb nog niet terug gekeken of dat nou overeenkomt met de tijdsindicaties), Imanuelle die zegt dat er heel weinig gepakt is, Jochem die elke opdracht opzichtig probeert te mollen, Thomas die vraagt of Diederik hem kan zien en het niet nakijkt voor hij naar de finisht snelt alsof er tijdnood zou zijn. Alleen Sigrid was zo voorbeeldig dat we haar eigenlijk wel al af konden strepen.

Offline FaelanYazz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #777 Gepost op: 14-02-2017, 19:38:50 »
Ik denk dat ze het niet laten zien omdat het een perfecte molactie is voor de terugblik-aflevering. De mol die geld verliest in de duinen (en de aandacht ligt ook nog eens op het halve duizendje).

Daarbij denk ik dat als Thomas niet de mol is de regie deze actie wel had getoond ofwel een biecht had laten zien waarin Thomas zegt dat het verloren is, juist om hem verdacht te maken.

Het feit dat de regie niet laat zien hoe de 500 is zoekgeraakt maakt het verdacht. Dat had m.i. niet direct naar Thomas hoeven leiden, er waren immers ook 2 halve briefjes van 500, echter doordat de suggestie wordt gewekt voor zowel de kijker als de kandidaten dat Art 2 halve briefjes telt kan het niet anders dan naar Thomas leiden.

Natuurlijk blijft het WIDM en is niets wat het lijkt.
De mogelijkheid dat er gewoon geld is verloren of dat er toch een heel 500tje is ingeleverd en niet de twee halve is aanwezig. In het laatste geval zouden Ima of Jochem de mol kunnen zijn en heeft één van hen 500 kwijtgemaakt.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #778 Gepost op: 14-02-2017, 20:47:58 »
Citaat
De mogelijkheid dat er gewoon geld is verloren of dat er toch een heel 500tje is ingeleverd en niet de twee halve is aanwezig. In het laatste geval zouden Ima of Jochem de mol kunnen zijn en heeft één van hen 500 kwijtgemaakt.

Dan zijn er twee halve 500 weg. Anders was het een minbedrag geworden. Dan kan de Mol er 1 of 2 hebben weggegooid. 1 zou logischer zijn, maar dan moet een kandidaat de tweede hebben gedaan. Jochem valt daardoor voor mij af als Mol, want...

1) Als hij een halve 500 weggooit en een halve 1000 pakt, heeft kandidaat Thomas de tweede halve 500 weggegooid. Dan zou hij ook de halve 1000 hebben gevonden en weggegooid, mogen we aannemen
2) Het heeft geen zin om twee halve 500 weg te gooien als Mol. Eentje is beter. Dat een half biljet zou opvallen zou ik aannemelijk vinden, maar dan had hij weer niet de halve 1000 gepakt

Het kan zo zijn dat Ima de Mol is en heeft gezegd dat ze nog een halve 1000 moesten en dat Jochem daarom die andere pakte. Dan is opnieuw de vraag waarom zij twee halve weggooit om een halve 1000 terug te pakken. Had dan een halve 500 laten zitten.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #779 Gepost op: 15-02-2017, 05:53:07 »
Vindt het geheel niet zo houdbaar omdat: als de mol onder de renners zit, weet hij of zij dat de coach de plaats van de renners gaat bepalen. Jeroen kiest voor Jochem maar die is exit. Sigrid kiest als tweede enthousiast voor Diederik en iedereen gaat er onnoemelijk makkelijk in mee. Ze vertrouwen Diederik en spreken dat uit. Vertrouwt de Mol Diederik ook hem of haar een goede positie te geven om geld kwijt te raken?

Het is voor mij een reden geweest om Diederik erger te gaan verdenken. Diederik wilde duidelijk geen coach worden. Hij steekt geen hand op, reageert in geen enkel opzicht als mensen hem voordragen maar wordt er mee opgescheept. Echt blij lijkt hij er niet mee. Wellicht wilde hij als mol geen coach worden maar kwam er niet onderuit, er is geen goede reden te bedenken waarom hij liever door het zand zou gaan rennen. Het zou wel verklaren waarom hij feitelijk een slecht coach was. Hij is er om overzicht te houden, tijd in de gaten te houden, te sturen en als extra persoon om te zorgen dat er geen halve briefjes over de finish komen. Maar hij stuurt te weinig, weet dat Jochem maar een halve duizend en een bak karton meegenomen kan hebben maar zegt "je kan van twee halfjes toch wel een hele maken neem ik aan". Hij laat de deelnemers niet checken, adviseert niet om dat karton te lozen zodat niemand in de war raakt. En hij rekent doorlopend alles uit en daarmee moet hij bij de uitslag al geweten hebben dat er meer geld kwijt is maar hij zegt er niets over. Dat is geen Diederik gedrag. Normaal plant hij vooruit, weet alles beter, geeft gevraagd maar vooral veel ongevraagd advies en is erg goed in mee rekenen en puzzelen van dat soort opdrachten.

Zeker, dat verklaart niet waarom het geld verdwenen is in de Duinen en er een briefje van -1000 is mee gekomen. Than again was iedereen hard zijn en haar best aan het doen zichzelf verdacht te maken ten opzichte van anderen. Jochem lijkt er sowieso geen probleem in te zien om overal geld kwijt te raken of uit de pot te houden om zichzelf maar verdacht te maken. En men vond toen de pot minder belangrijk dan doorgaan naar de volgende aflevering.