Auteur Topic: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '  (gelezen 44978 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2017, 20:08:32 »
Mogelijk is dit al genoemd maar :
Begin van aflevering 1 nog eens gekeken. Art zegt : "Hier en nu begint de jacht op de mol".
Voordat de kandidaten gaan zoeken naar de helitickets zien we kort een aantal kandidaten in beeld in het bos, achtereenvolgens :
Vincent, Roos, Sanne, Jeroen, Yvonne, Sigrid, Diederik.
Thomas, Immanuelle en Jochem komen niet voorbij, die zien we pas in het bos als de opdracht begonnen is. De 3 finalisten?

Klinkt interessant en daarom heb ik het even gecheckt maar het klopt helaas niet wat je zegt. Na en tijdens Arts praatje zien we achtereenvolgens Vincent, Yvonne, Diederik, Sanne, Jeroen, nogmaals Yvonne, Sigrid, nogmaals Diederik. De vier die we niet zijn zijn Roos, Thomas, Imanuelle en Jochem. (Overigens zien we alle tien kandidaten al voor Arts praatje maar daar had je het niet over.)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #121 Gepost op: 15-01-2017, 20:21:14 »
Klinkt interessant en daarom heb ik het even gecheckt maar het klopt helaas niet wat je zegt. Na en tijdens Arts praatje zien we achtereenvolgens Vincent, Yvonne, Diederik, Sanne, Jeroen, nogmaals Yvonne, Sigrid, nogmaals Diederik. De vier die we niet zijn zijn Roos, Thomas, Imanuelle en Jochem. (Overigens zien we alle tien kandidaten al voor Arts praatje maar daar had je het niet over.)

Haha, ik heb het ook terug zitten kijken. Het viel mij op de de eerste 2 die in beeld komen na Art's woorden "Hier begint de jacht op de mol', ook de eerste 2 afvallers zijn. Vincent en Yvonne. De volgorde van tonen van mensen is natuurlijk makkelijk te monteren.

Stel we trekken deze lijn door qua afvallers:
1 Vincent
2 Yvonne
3 Diederik
4 Sanne
5 Jeroen
6 Niemand (Yvonne is er al uit)
7 Sigrid
8 Niemand (Diederik is er al uit)
9 Roos, Thomas, Imanuelle en Jochem blijven over. 1 van hen valt af.
10 Finale
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #122 Gepost op: 15-01-2017, 20:23:07 »
Zou natuurlijk kunnen en een afvallerstheorie hoort erbij, ook al sturen ze ons er alleen maar het bos mee in. ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2017, 20:24:05 »
zou sterker zijn als yvonne en diederik er niet twee keer inzitten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #124 Gepost op: 15-01-2017, 20:31:52 »
Maar er moeten toch inderdaad 1 of 2 afleveringen zijn waarbij niemand afvalt, anders komen we iemand tekort :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2017, 21:19:33 »
Thomas zegt: watch me! voordat hij naar het cafe/ bioscoop gaat. zo gezegd: watch me! En zo gedaan door de kandidaten.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 -' ... zo gedaan ... '
« Reactie #126 Gepost op: 9-02-2017, 09:20:42 »
Thomas zegt: watch me! voordat hij naar het cafe/ bioscoop gaat. zo gezegd: watch me! En zo gedaan door de kandidaten.

Klopt.
Dit was aan de ontbijttafel.

Hij zei: Wacht maar even af, Art komt zo om het aan ons uit te leggen.

Watch you, Watch me...