Auteur Topic: Aflevering 3 - "einde verhaal"  (gelezen 39335 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - "einde verhaal"
« Reactie #80 Gepost op: 24-01-2017, 11:50:06 »
Je hebt gelijk dat Jeroen bij Sigrid zat en Ima bij Jochem. En ik heb nog geen tijd gehad om terug te kijken. Maar volgens mij waren het vooral Sigrid en Jochem, of in ieder geval Sigrid, die de aanwijzingen aan het einde door elkaar haalde(n).

Ja, je hebt gelijk!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 3 - "einde verhaal"
« Reactie #81 Gepost op: 25-01-2017, 07:43:21 »
Ik weet even niet waar ik het kwijt moet dus vandaar hier. Na 3 afleveringen, wat een geweldige serie toch!,  vallen mij 2 mogelijke theorieën/ rode draden
1) staatshoofd/ president: de bekendmaking is op de dag van de herkiezing van de president van de usa, het land waar wie is de mol afspeelt. Op het molgeld (de US dollar) staat ook ipv een president een enveloppe en een cirkel. Wie beeld dit uit? Dit is de mol. Een link die ik hier ook legde: bekendmaking is in het bos, start van de serie is in een bos. George Bush, de 43e president van de US? Weet niet wat ik ermee kan maar viel mij ook op. Wellicht rare en nietszeggende link. En de oranje vingerafdruk in het molboekje, een knipoog naar ons 'hoofd'?
2) in het molboekje staat een verwijzing naar brievenbussen, op het molgeld een brief/ enveloppe, veel papier thema's in de opdrachten. Een verwijzing naar postbode/ briefpapier/ mail/ post etc?

Zomaa twee gedachte spinsels die bij me opkwamen maar ik vind het te toevallig om niet te noemen. De vraag is: aan wie te koppelen?
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - "einde verhaal"
« Reactie #82 Gepost op: 25-01-2017, 10:35:21 »
Op het molgeld (de US dollar) staat ook ipv een president een enveloppe en een cirkel.
(...)
2) in het molboekje staat een verwijzing naar brievenbussen, op het molgeld een brief/ enveloppe, veel papier thema's in de opdrachten. Een verwijzing naar postbode/ briefpapier/ mail/ post etc?

Dat is een nabootsing van dit zegel dat op dollarbiljetten voorkomt:


Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - "einde verhaal"
« Reactie #83 Gepost op: 25-01-2017, 10:48:03 »
Ik weet even niet waar ik het kwijt moet dus vandaar hier. Na 3 afleveringen, wat een geweldige serie toch!,  vallen mij 2 mogelijke theorieën/ rode draden
1) staatshoofd/ president: de bekendmaking is op de dag van de herkiezing van de president van de usa, het land waar wie is de mol afspeelt. Op het molgeld (de US dollar) staat ook ipv een president een enveloppe en een cirkel. Wie beeld dit uit? Dit is de mol. Een link die ik hier ook legde: bekendmaking is in het bos, start van de serie is in een bos. George Bush, de 43e president van de US? Weet niet wat ik ermee kan maar viel mij ook op. Wellicht rare en nietszeggende link. En de oranje vingerafdruk in het molboekje, een knipoog naar ons 'hoofd'?
2) in het molboekje staat een verwijzing naar brievenbussen, op het molgeld een brief/ enveloppe, veel papier thema's in de opdrachten. Een verwijzing naar postbode/ briefpapier/ mail/ post etc?

Zomaa twee gedachte spinsels die bij me opkwamen maar ik vind het te toevallig om niet te noemen. De vraag is: aan wie te koppelen?

Het getal 43 komt vaker terug in de afleveringen. Dus dit zou best wel eens een hint kunnen zijn naar de mol.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - "einde verhaal"
« Reactie #84 Gepost op: 26-01-2017, 01:39:46 »
Het getal 43 komt vaker terug in de afleveringen. Dus dit zou best wel eens een hint kunnen zijn naar de mol.

Is een van de kandidaten overtuigd republikein wellicht? (Kan er niets over gevonden krijgen).

Over Trump zegt het niets. De publieke omroepen waren massaal in shock toen Trump won. Blijkbaar hadden weinigen dat ingecalculeerd.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2017, 01:46:28 door cinner »