Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman  (gelezen 14105 keer)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #40 Gepost op: 18-02-2018, 13:15:30 »
In ga er ook vanuit dat het hier niet echt de bedoeling was te mollen.
Misschien dat de mol (als het Oljay of Jan is) de opdracht had wat extra sfeerbeelden te bezorgen; door lokale winkeltjes te bezoeken etc.

Aan de andere kant hadden zij dat als kandidaat ook wel uit zichzelf gedaan qua karakters .

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #41 Gepost op: 18-02-2018, 14:29:08 »
Ik vond dit trouwens een hele leuke opdracht. De lokale bevolking meenemen, en ook nog met iets waar de Georgiërs zelf wat aan hebben. Goed bedacht ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2018, 14:51:23 »
Omdat dit een goodwill opdracht is, is er niet gemold. Vandaar dat er een opdracht op volgt met mingeld, om het gemiddelde van de aflevering in evenwicht te brengen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #43 Gepost op: 18-02-2018, 15:08:38 »
Misschien niet de beste opdracht om de mol te vinden, maar gewoon een leuke opdracht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2018, 16:33:04 »
Als mol kan je bij dit soort opdrachten (in elke recent seizoen zit er wel eentje) volgens mij niet veel meer doen dan je passief opstellen. Zeker als je ziet dat er genoeg mensen komen helpen (en eerlijk gezegd kan ik me daarbij niet aan de indruk onttrekken dat hier wel wat gepreproduceerd was, want sommige mensen liepen bij wijze van spreken al te verven voor ze wat gevraagd was). Simone en Ruben scoren vrij hoog qua passiviteit: getrut met verfblik en weinig verfactie zelf doen. Jan en Olcay staan aan de andere kant van het spectrum, je ziet ze in ieder geval veel doen.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2018, 16:42:29 »
Prachtige, originele opdracht  ::bravo::


Verder niet veel opvallends gezien. Is het van Simone eigenlijk wel slim om de verfpotten te verdelen over een afstand? Er wordt toch per meter gerekend?

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #46 Gepost op: 18-02-2018, 18:36:28 »
Het deed mij denken aan de muurschilderingen opdracht in een ander seizoen. Puur om de lokale bevolking mee te nemen en natuurlijk molt de mol zo'n opdracht niet. Daarbij levert het mooi en grappige beelden op met dank aan Jan en Olcay ;D

Mij deed het denken aan de opdracht met het restaurant in 2016. Ook zo'n leuke opdracht met de lokale bevolking!
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #47 Gepost op: 18-02-2018, 21:33:39 »
Mij deed het denken aan de opdracht met het restaurant in 2016. Ook zo'n leuke opdracht met de lokale bevolking!
enige wat overeenkomt is idd de lokale bevolking maar verder zijn het echt totaal verschillende opdrachten ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2018, 11:06:31 »
Mooie opdracht, mag er van mij best tussen zitten. Er is vast een aankondiging geweest dat de brug in de (grond)verf geverfd ging worden en dat iedereen mocht meehelpen. Gaaf dat de burgemeester de brug officieel heropent, (en het zou een giller zijn als hij in het Georgisch iets over de identiteit van de mol zegt. Erg risicovol maar wie weet...)

 ::ok::


Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2018, 22:35:36 »
Volgens mij heeft Jan gemold met de wodka  ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2018, 07:48:38 »
Heeft iemand Simone ook zien praten als brugman?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Praten als Brugman
« Reactie #51 Gepost op: 20-02-2018, 17:32:00 »
Heeft iemand Simone ook zien praten als brugman?

Jawel, ze staat de hele tijd mensen met kwasten van hot naar her te verplaatsen.