Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 321624 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #260 Gepost op: 25-05-2018, 12:19:11 »
Ook Jamai komt nu met een instagram story foto. Of het nu is gemaakt of niet, zou ik niet kunnen zeggen. Zou op drie dingen kunnen wijzen: Jamai is niet voor WIDM weggeweest, Jamai is de eerste/tweede/derde afvaller of de kandidaten mogen wel foto's in hun Instagram story plaatsen (evt. alleen als ze terug zijn).

Dit is echter allemaal speculatie.

Daarnaast is Evi Hanssen ook al een tijdje inactief op instagram, sinds 16 mei. Dat zou ik echt een leuke kandidate vinden! ::love::

E: en Priscilla is vandaag in de Efteling volgens haar story.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2018, 12:26:00 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #261 Gepost op: 25-05-2018, 12:46:15 »
Ik ken wat mensen die in de Efteling werken, dus ik kan best vragen of ze haar daar hebben gespot.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #262 Gepost op: 25-05-2018, 13:39:11 »

Daarnaast is Evi Hanssen ook al een tijdje inactief op instagram, sinds 16 mei. Dat zou ik echt een leuke kandidate vinden! ::love::

Dat zou inderdaad zomaar eens kunnen, normaal ook wel redelijk actief. Nu op Twitter en Instagram sinds 16 mei geen berichten meer. Heel verdacht!  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #263 Gepost op: 25-05-2018, 14:48:33 »
Edit: 2.En nog een naam om in de gaten te houden: radiopresentatrice Evelien de Bruijn. Haar radioprogramma 't wordt nu laat is overgenomen door anderen, want Evelien zit in Barcelona, sure?  ??? :P Ze is ook al even inactief op social media...  ::vergroot::

Ik denk dat Evelien inderdaad een kandidaat gaat zijn! ::bravo:: Past misschien ook goed in het rijtje van diversiteit aangezien ze een SBS gezicht is? Haar afwezigheid op social media is ook heel interessant te noemen; daarnaast wordt ze gevolgd door Rik, Patrick Martens én Thomas Cammaert! ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #264 Gepost op: 25-05-2018, 16:09:47 »
Daarnaast is Evi Hanssen ook al een tijdje inactief op instagram, sinds 16 mei. Dat zou ik echt een leuke kandidate vinden! ::love::
Expeditie Robinson komt ook terug in België dus het is ook een optie dat ze dat aan het presenteren is, geen idee of die al aan het opnemen zijn though.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #265 Gepost op: 25-05-2018, 16:48:45 »
Weet niet of het hier al genoemd was, maar wouterlindaart (geen flauw idee wie dit is, keek bij Jamai zijn getagde posts.) heeft een paar dagen geleden een foto met Jamai gepost vanuit Capelle aan den Ijssel. Kan uiteraard eerder genomen zijn, maar lijkt me dat je zo'n foto gelijk post.
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #266 Gepost op: 25-05-2018, 17:13:18 »
Rik heeft net op instagram een foto geplaatst dat hij aan het koffiedrinken is met Marlijn Weerdenburg. Beiden hebben wel exact dezelfde foto geplaatst, dus kan makkelijk eerder zijn gemaakt.

Weet niet of het hier al genoemd was, maar wouterlindaart (geen flauw idee wie dit is, keek bij Jamai zijn getagde posts.) heeft een paar dagen geleden een foto met Jamai gepost vanuit Capelle aan den Ijssel. Kan uiteraard eerder genomen zijn, maar lijkt me dat je zo'n foto gelijk post.
Nou, kunnen we die ook weer afstrepen!
« Laatst bewerkt op: 25-05-2018, 17:19:35 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #267 Gepost op: 25-05-2018, 19:27:05 »
Ik denk dat we Nienke de la Rive Box ook kunnen wegstrepen.
Volgens het twitteraccount van het Rijksmuseum gaat ze op 7 juni de masterclass profielwerkstuk schrijven presenteren.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #268 Gepost op: 26-05-2018, 01:34:49 »
Ik vind het nog steeds zo'n goede grap dat ik steeds Toprak pushte toen, en dat we toen zo'n voor-ontknoping kregen op de Dam met 11 kandidaten en 1 afvaller die helemaal nooit mee was geweest, Toprak haha.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #269 Gepost op: 26-05-2018, 19:40:34 »
Was Stefan Stasse hier ook al genoemd? volgens mijn vader was hij namelijk ook mysterieus afwezig.. de enige die wist dat hij weg was, was een oud kandidaat.

Ik heb het nu even opgezocht en hij is inderdaad de afgelopen week vervangen door Jeroen KidV.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2018, 19:49:12 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #270 Gepost op: 26-05-2018, 19:52:16 »
Art was vanavond bij Boulevard, waar ze het ook over Jamai hadden. Art was gebriefed niks te zeggen, want hij weet de locatie en wie er mee gaan. n de telefoon was nogal overdonderd door hun vraag, probeerde zich eruit te praten, dus kan zomaar zijn dat de opnames nu bezig zijn ;D

Dat vond ik een aparte uitspraak van Art, omdat hij geen presentator meer is. De enige reden die ik kan bedenken (pure speculatie van mijn kant hoor, hoeft niks te betekenen, maar he: ik had ook de mol op tijd ontmaskerd dit jaar  ;D ) is dat Art voorkomt in de nieuwe serie. Niet als kandidaat natuurlijk, maar als een bijrol. Misschien om de kandidaten 'uit te zwaaien' in aflevering 1 of zoiets?

Voor de mensen die denken dat Arjen Lubach meedoet, die was toch al kandidaat in serie 10? Dus dat lijkt mij wat sterk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #271 Gepost op: 26-05-2018, 19:54:30 »
Art deed natuurlijk ook veel meer dan presenteren, hij had nog een best belangrijke rol bij de voorbereidingen. Ik denk dat hij dit jaar daar ook nog tijd aan heeft besteed, want de voorbereidingen beginnen al vrij vroeg. Maar ik zou het best leuk vinden als Art nog een kleine rol heeft in 2019.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #272 Gepost op: 26-05-2018, 19:57:29 »
Dat is ook waar Brtdm! Hij is natuurlijk al jaren verbonden aan het programma.
Ik zou het ook erg tof vinden als Art nog eventjes te zien is in het nieuwe seizoen. Laten we het hopen!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #273 Gepost op: 26-05-2018, 20:00:05 »
Was Stefan Stasse hier ook al genoemd? volgens mijn vader was hij namelijk ook mysterieus afwezig.. de enige die wist dat hij weg was, was een oud kandidaat.

Ik heb het nu even opgezocht en hij is inderdaad de afgelopen week vervangen door Jeroen KidV.
Jup had hem toevallig van de week al genoemd :) zal mezelf nog even citeren :)


3. En als Evelien van Radio 2 niet meedoet, dan misschien Stefan Stasse? (is een fan van het programma ;D) Zijn radioprogramma wordt sinds maandag ineens gepresenteerd door Jeroen Kijk in de Vegte omdat Stasse "met vakantie" is?  ::vergroot:: (JW Roodbeen wenste Stasse aan het einde van de uitzending vrijdag een fijne vakantie toe).


Dat vond ik een aparte uitspraak van Art, omdat hij geen presentator meer is.
Ja ik ook, maar hij had ook met Rik afgesproken om hem te briefen en misschien waren ze al met seizoen 19 bezig toen 18 al liep (dus weet Art ook meer). Maar een rolletje zou tof zijn  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #274 Gepost op: 26-05-2018, 22:00:28 »
Was Stefan Stasse hier ook al genoemd? volgens mijn vader was hij namelijk ook mysterieus afwezig.. de enige die wist dat hij weg was, was een oud kandidaat.

Ik heb het nu even opgezocht en hij is inderdaad de afgelopen week vervangen door Jeroen KidV.

Als hij meedoet gaat ie vast de hulpmol uithangen. De lolbroek had een keer zogenaamd een gesprek met de Mol met stemvervormer of zoiets, maar dat was een (doorzichtige) hoax. De reacties erop vielen kennelijk tegen want ik werd door een redacteur van zijn programma gemaild of ik er niet iets van vond. En volgens mij heeft ie wel vaker met nepgedoe rond WIDM geprobeerd aandacht te trekken.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #275 Gepost op: 27-05-2018, 14:03:27 »
Als hij meedoet gaat ie vast de hulpmol uithangen. De lolbroek had een keer zogenaamd een gesprek met de Mol met stemvervormer of zoiets, maar dat was een (doorzichtige) hoax. De reacties erop vielen kennelijk tegen want ik werd door een redacteur van zijn programma gemaild of ik er niet iets van vond. En volgens mij heeft ie wel vaker met nepgedoe rond WIDM geprobeerd aandacht te trekken.
Lompe nepkin ;D
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #276 Gepost op: 27-05-2018, 18:54:51 »
Rik is wel aan het strooien met vage foto's op instagram. Vraag me oprecht af of ze al wel weg zijn.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #277 Gepost op: 27-05-2018, 20:21:20 »
Kan de crew ons misschien verder helpen bij het bepalen wanneer de opnames zijn begonnen? De afgelopen jaren heeft Michel Schnater de kandidatenfoto’s voor zijn rekening genomen. Dit jaar ook? Op 14 mei plaatst hij op Instagram een foto van een bruiloftslocatie. Het lijkt me logisch dat de foto op die datum is genomen, of wellicht op de dag ervoor. Op 20 mei zet hij een foto online van een balletvoorstelling. Iemand anders plaatst daarbij als comment: ‘Toevallig zag ik de foto dus gisterenmiddag, iets met timing!’ Ik ga ervan uit dat dit kiekje dan op of rond de 19e is gemaakt, maar dat is echt een aanname! De WIDM-kandidaten worden uiteraard bij het begin van het nieuwe seizoen gefotografeerd. Indien Michel Schnater inderdaad ook dit seizoen weer foto’s heeft gemaakt, zou dit betekenen dat de vertrekdatum tussen (13/)14 mei en wellicht 19 mei ligt. Dit komt ook mooi overeen met een Facebookbericht van WIDM-redacteur Ferry Branger. Hij meldt op 14 mei dat hij deel uitmaakt van seizoen 19. Bovendien postte Rik van de Westelaken op 12 mei via Instagram dat hij bij de kapper zit. Niet heel gek om vlak voor vertrek nog even goed voor de dag te komen. De foto's van Rik erna lijken me vooralsnog bliksemafleiders. Gisteren plaatste hij een foto van een kind op een schommel. Op 5 mei had hij ook al een foto van deze koter geplaatst. Het kind heeft op beide foto's dezelfde kleren aan: zijn de foto's op dezelfde dag genomen?

De afgelopen paar seizoenen was Robert Arendse producer voor Wie is de Mol? Ik vermoed dat hij er dit jaar echter niet bij is. Vandaag was hij na een afwezigheid van twee weken weer te horen in het interactieve (en dus niet opgenomen) radioprogramma Radio Revue op Radio Aalsmeer.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #278 Gepost op: 27-05-2018, 20:30:36 »
Gisteren plaatste hij een foto van een kind op een schommel. Op 5 mei had hij ook al een foto van deze koter geplaatst. Het kind heeft op beide foto's dezelfde kleren aan: zijn de foto's op dezelfde dag genomen?

Dit vind ik verdacht. Zou wel heel toevallig zijn als dit niet op dezelfde dag is gemaakt.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #279 Gepost op: 27-05-2018, 20:34:06 »
Waarom is Art al zo lang afwezig op twitter en instagram terwijl Wie is de mol? wordt opgenomen. Hij retweet wel wat dingen op twitter.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!