Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 114749 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #140 Gepost op: 9-01-2018, 19:31:32 »
Van een Georgische graffiti artiest uit Tbiblisi heb ik een leuke link gekregen; Een heel interessant artikel voor wie Georgisch kan lezen (en anders even door Google Translate halen)
Hierin wordt gesproken met een Georgische producer (die samenwerkte met het team van WIDM) over de aanstelling en het effect van het programma.
Er zijn ook achter de schermen foto's toegevoegd met locaties waar we nog heen gaan. (helaas geen kandidaten)
https://pia.ge/post/178088-holandiuri-realiti-sous-gamo-saqartvelosi-milionobit-holandiels-elian
« Laatst bewerkt op: 9-01-2018, 19:39:10 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #141 Gepost op: 9-01-2018, 19:38:35 »
Van een Georgische graffiti artiest uit Tbiblisi heb ik een leuke link gekregen; Een heel interessant artikel voor wie Georgisch kan lezen (en anders even door Google Translate halen)
Hierin wordt gesproken met een Georgische producer die samenwerkte met het team van WIDM over de aanstelling en het effect van het programma.
Er zijn ook foto's toegevoegd met locaties waar we nog heen gaan. (helaas geen kandidaten)
https://pia.ge/post/178088-holandiuri-realiti-sous-gamo-saqartvelosi-milionobit-holandiels-elian


Interessant. Ik zie dat men oorspronkelijk dacht aan 5 afleveringen in Kroatië en 5 aflevering in Georgië. Ik ben benieuwd of men dat in mei had gedurfd om naar Kroatië te gaan.

De kust van Georgië gaan ze dus niet bezoeken.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #142 Gepost op: 9-01-2018, 19:46:11 »
Mmm, hij zegt dat 50% van de kijkers naar Georgië zal komen om met eigen ogen te zien waar 'Wie is de Mol?' is opgenomen.
Ik denk het toch niet...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #143 Gepost op: 9-01-2018, 19:51:36 »
Mmm, hij zegt dat 50% van de kijkers naar Georgië zal komen om met eigen ogen te zien waar 'Wie is de Mol?' is opgenomen.
Ik denk het toch niet...

Nee, dat is uiteraard een overenthousiaste medewerker die blij is dat Georgië 9 weken primetime aandacht in Nederland (en Vlaanderen) krijgt. Persoonlijk was ik toch ook wel onder de indruk van enkele shots die ik al zag van Tbilisi, maar het staat nog niet bovenaan de lijst inderdaad. ;D

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #144 Gepost op: 9-01-2018, 19:55:00 »
Maar dat oorspronkelijk ook Kroatië de bedoeling was, kunnen we toch wel een scoop noemen.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #145 Gepost op: 9-01-2018, 19:58:37 »
Maar dat oorspronkelijk ook Kroatië de bedoeling was, kunnen we toch wel een scoop noemen.

Het toont vooral aan dat men geen angst heeft van toeristische locaties. Zowat heel die kust + Zagreb is toch verboden terrein als je bang hebt om ontdekt te worden door Nederlanders.

In dat geval kan ik terug wat hopen op een Baltische WIDM binnen 3 jaren (nu eerst terug naar het Oosten van de wereldkaart ;) )

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #146 Gepost op: 9-01-2018, 20:50:55 »
In dat geval kan ik terug wat hopen op een Baltische WIDM binnen 3 jaren (nu eerst terug naar het Oosten van de wereldkaart ;) )

Ja, hoop ik ook! Ik zie de Balkanlanden of Scandinavië ook wel zitten.


Deze artikels van Televizier vind ik altijd leuk om te lezen, vooral met de thermometer!
https://www.televizier.nl/categorie/amusement/wie-is-de-mol-2018-01-negeerde-emilio-expres-die.4084148.lynkx
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #147 Gepost op: 9-01-2018, 21:13:50 »
Scandinavië lijkt me ook leuk. Alleen moet je dan wel buiten het seizoen naar Noorwegen gaan, want daar zie je anders nog meer auto's met Nederlandse kentekens dan Duitse! Kans op ontdekking is dan wel heel erg groot. Zal in de noordelijke delen van Zweden en Finland minder zijn. Maar in Noorwegen en het zuidelijke deel van Zweden struikel je echt over de Nederlanders.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #148 Gepost op: 9-01-2018, 21:22:17 »
en weer terug ontopic aub
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #149 Gepost op: 10-01-2018, 11:00:08 »
En al vast een voorproefje voor zaterdag :D

https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1656516411058458/

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #150 Gepost op: 10-01-2018, 11:36:16 »
Spannend!! ::hyper::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #151 Gepost op: 10-01-2018, 17:56:13 »
Ziet er leuk uit! Vooral benieuwd naar de theateropdracht.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #152 Gepost op: 10-01-2018, 18:15:10 »
In deze vooruitblik weer niets van de beelden te merken die vorige week de wereld werden ingestuurd  ??? (Voor de duidelijkheid: de vooruitblik naar de eerste aflevering met daarin Art die aan onder andere Loes, Jan en Emilio vraagt of ze al willen weten wie de Mol is)

Toch best opvallend, als deze beelden ook in de tweede aflevering niet zitten weten we weeral wie er allemaal al doorgaat naar aflevering 3.
Lomperik..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #153 Gepost op: 10-01-2018, 19:29:54 »
In deze vooruitblik weer niets van de beelden te merken die vorige week de wereld werden ingestuurd  ??? (Voor de duidelijkheid: de vooruitblik naar de eerste aflevering met daarin Art die aan onder andere Loes, Jan en Emilio vraagt of ze al willen weten wie de Mol is)

Toch best opvallend, als deze beelden ook in de tweede aflevering niet zitten weten we weeral wie er allemaal al doorgaat naar aflevering 3.

Makkelijk punten inzetten in de app en pool invullen.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #154 Gepost op: 10-01-2018, 19:36:00 »
Gezien al het geren en gewijs in de promo lijkt het me dat de 'tweede verrader' een kandidaat is met een dubbele agenda, op de een of andere manier. Maar of dat ook Ron kan zijn?
Het lijkt me wel heel tof - doet me denken aan Nadja die ineens de fotograaf bleek te zijn, maar dan als in dat Ron terugkomt. ::jaja::
...óf niet!

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #155 Gepost op: 10-01-2018, 22:26:00 »
Aanstaande vrijdag is Ron te gast bij Ivo Niehe in de tv show.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #156 Gepost op: 10-01-2018, 23:09:05 »
In principe hoeft dat geen probleem te zijn, met het oog op een mogelijke terugkeer in het spel.

Immers, Ron was ook bij Annemieke te gast, afgelopen zondag.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #157 Gepost op: 10-01-2018, 23:59:40 »
Wat ik eerder al aangaf, ik snap soms bepaalde dingen echt niet.
Bepaalde dingen houden ze onnodig lang stil soms, en dan nu zenden ze nog voor aflevering 1 een promo uit met beelden die zowel in aflevering 1 als 2 niet te zien gaan zijn. Beelden opzich zijn natuurlijk niet zo erg, maar kandidaten bedoel ik dan natuurlijk.
Loes, Emilio, Jan, Stine & Ruben gaat op basis van die opdracht dus al door naar aflevering 3.
Ok, er is een kans dat Ron terugkomt en weer meteen afvalt maar mocht hij niet terugkomen weten we dus al zeker dat of Olcay of Simone of Bella of Jean Marc gaat afvallen.... vind ik toch best een spoiler om maar zo te zeggen.
Ze hadden ook een promo kunnen geven van beelden van het land zonder kandidaten..
 ;D
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018, 00:02:34 door Rämon »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #158 Gepost op: 11-01-2018, 00:05:36 »
Ik zat eens te zoeken; het park uit de promo en het theater uit aflevering 2 liggen letterlijk naast elkaar. Dus stel nou dat die parkopdracht een soort voorronde is die te maken heeft met de theateropdracht.

Ik zou niet weten hoe dat zou moeten uitpakken en waarom ze niets uit het park laten zien in de vooruitblik, maar wie weet?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #159 Gepost op: 11-01-2018, 00:10:22 »
Ik zat eens te zoeken; het park uit de promo en het theater uit aflevering 2 liggen letterlijk naast elkaar. Dus stel nou dat die parkopdracht een soort voorronde is die te maken heeft met de theateropdracht.

Ik zou niet weten hoe dat zou moeten uitpakken en waarom ze niets uit het park laten zien in de vooruitblik, maar wie weet?

 ::vergroot::  ::ok::