Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 114747 keer)

Online Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #220 Gepost op: 17-01-2018, 12:45:08 »
Ik zoek ook niks achter heel dat gebeuren hoor. Sterker nog, naarmate de week vordert word ik steeds minder "zeker" (aangezien je nooit iets écht zeker weet in dit spel) van Stine als mol!

OT: gave promo!  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #221 Gepost op: 17-01-2018, 12:50:29 »
In de promo waren ook twee rode MIN-250-briefjes te zien. Dus er valt van alles te grabbelen.....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #222 Gepost op: 17-01-2018, 13:20:28 »
In de promo waren ook twee rode MIN-250-briefjes te zien. Dus er valt van alles te grabbelen.....

Hopelijk gaat de pot in de plus de komende aflevering. Min 3000 na aflevering 1 vond ik maar een vervelende valse start. Haalde ook een beetje de druk eraf voor de Mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #223 Gepost op: 17-01-2018, 13:51:48 »
Is dat nog wel eerlijk ten opzichte van hen? Door buiten het echte spel diegenen te saboteren en anderen te bevoordelen? Mocht dat werkelijk het geval zijn zou dit wat mij betreft in aanmerking komen voor de schandaligste molactie ooit... De mol hoort op zo'n manier geen invloed op de test uit te oefenen. Een mol hoort zoiets buiten het echte spel om niet te doen.

Hoezo 'buiten het spel om'? Ten eerste stopt voor de deelnemers het spel gedurende de tijd dat ze meedoen nooit (ze hebben geen vaste 'werktijden' of zo) en ten tweede is het wel degelijk voor de camera vastgelegd. Ten derde is het feit dat het niet in de uitzending is opgenomen niet de schuld van de Mol. Die was daar gewoon bezig met haar act en kon onmogelijk weten of het wel of niet in de aflevering zou worden vertoond.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #224 Gepost op: 17-01-2018, 14:06:41 »
Ik weet niet wat we er mee kunnen, maar in de promo viel me dit busje op. Het is van 'Knippenborg Metaal & Galvano' uit Lichtenvoorde dat op 21-06-2013 failliet is verklaard. Dat busje heeft een flinke afstand afgelegd.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #225 Gepost op: 17-01-2018, 14:35:55 »
Mogelijk opgekocht uit het faillissement (Dienst Domijnen)? En nog geen tijd en/of geld gehad om de boel over te spuiten....


Het bedrijf is overigens wel nog steeds te vinden op internet. Dus misschien een doorstart?


Geen hint/aanwijzing, lijkt me.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2018, 14:40:02 door Bodejos »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #226 Gepost op: 17-01-2018, 14:42:36 »
Haha ja het staat er met koeienletters op ja... heeft het nu een Georgisch nummerbord dan? Anders komt daar straks Ron uitspringen :o!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #227 Gepost op: 17-01-2018, 15:00:22 »
Hoezo 'buiten het spel om'? Ten eerste stopt voor de deelnemers het spel gedurende de tijd dat ze meedoen nooit (ze hebben geen vaste 'werktijden' of zo) en ten tweede is het wel degelijk voor de camera vastgelegd. Ten derde is het feit dat het niet in de uitzending is opgenomen niet de schuld van de Mol. Die was daar gewoon bezig met haar act en kon onmogelijk weten of het wel of niet in de aflevering zou worden vertoond.
Wat ik bedoel met buiten het spel: de spellen an sich; daarin hoort een mol te mollen, en niet door zo iets stoms te doen als kamertje ruilen. Als de mol het alleen moet hebben van zaken buiten de spellen zelf om...
Wat je met je tweede deel (over de camera) wil zeggen? Geen idee... Slaat in ieder geval niet op datgene waarover ik het had.
Het enige wat ik zei immers was dat ik het een verschrikkelijk slechte molactie zou vinden; zo'n actie waarmee je in principe meerdere kandidaten informatie ontneemt. Dat misschien aan het einde iedereen het weet doet hier niet terzake; het gaat hier om de insteek. Wat ik wel zou vinden is dat het best een goede kandidatenactie zou zijn, om je mede-kandidaten op het verkeerde been te zetten; maar voor een mol? ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::


----
Mogelijk opgekocht uit het faillissement (Dienst Domijnen)? En nog geen tijd en/of geld gehad om de boel over te spuiten....


Het bedrijf is overigens wel nog steeds te vinden op internet. Dus misschien een doorstart?


Geen hint/aanwijzing, lijkt me.

Er verdwijnen heel veel auto's, bestelwagens, vrachtwagen, bussen richting het oosten. En in veel gevallen blijft men nog gewoon met de oude teksten rondrijden. Overigens: het lijkt mij een behoorlijk oude Ford Transit, waarvan het me niet zou verbazen als die al voor het eventuele faillissement richting oosten zou zijn gegaan.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2018, 18:44:13 door Lukie4, Reden: 2x zelfde topic samengevoegd »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #228 Gepost op: 17-01-2018, 15:19:47 »
Wat ik wel zou vinden is dat het best een goede kandidatenactie zou zijn, om je mede-kandidaten op het verkeerde been te zetten
Nou precies, dan zijn we het toch eens? En dan dus voor de mol al HELEMAAL een goede actie... namelijk je voordoen als kandidaat. Je doet er nul kwaad mee verder behalve een rookgordijn opwerpen rond jezelf. Het is zoals Tunnelgraver al zei: het spel gaat 24/7 door...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #229 Gepost op: 17-01-2018, 15:23:45 »
Wat ik wel zou vinden is dat het best een goede kandidatenactie zou zijn, om je mede-kandidaten op het verkeerde been te zetten; maar voor een mol? ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Waarom niet? De mol is niet aan regels verbonden ofzo. Dit is nota bene WIDM!!! Het spel waarin liegen en bedriegen mag. Hou die kandidaten maar wakker op deze manier, beetje verwarring zaaien is altijd leuk. En voor mol Stine de ideale kandidatenactie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #230 Gepost op: 17-01-2018, 16:06:00 »
Nou dat ben ik wel met LDHmolletje eens hoor. Je moet er geen hand in hebben dat iemand dankzij dit soort spelletjes WIDM moet verlaten. Maar wat Stine doet is totaal harmless voor de kandidaten, dus een superactie... dubbelrol molactie-kandidatenactie ::bravo:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #231 Gepost op: 17-01-2018, 16:09:06 »
Nou dat ben ik wel met LDHmolletje eens hoor. Je moet er geen hand in hebben dat iemand dankzij dit soort spelletjes WIDM moet verlaten. Maar wat Stine doet is totaal harmless voor de kandidaten, dus een superactie... dubbelrol molactie-kandidatenactie ::bravo:: ::bravo::

Daarom... maar Ldh doet net alsof dit cruciaal zou zijn voor de kandidaten.

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #232 Gepost op: 17-01-2018, 16:41:58 »
Zie nu pas de extra scene (incl. de sleutelwissel).
Betekende dit dat Ruben en Loes samen in een éénpersoonskamer/bed hebben geslapen?  ::love:: ::love:: ::love::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #233 Gepost op: 17-01-2018, 17:33:20 »
Daarom... maar Ldh doet net alsof dit cruciaal zou zijn voor de kandidaten.
Het kan wel degelijk cruciale info zijn die je kan missen. Er wordt vaak genoeg gevraagd naar het kamernummer van de mol... Je mag er niet vanuit gaan dat iedereen die kamerwisseling te horen krijgt, en in zo'n geval benadeel/bevoordeel je dus bepaalde kandidaten. En zou je er dus op uit kunnen vliegen of aan het eind de finale verliezen enkel omdat de mol een aantal anderen bevoordeeld heeft. Niks harmless dus. Een mol MAG dat nooit doen in mijn ogen. (dan is het net als op de lagere school: jij bent mijn vriendje, dus jij mag het weten; jou vind ik niet aardig, dus jij krijgt het niet direct te weten) Daarom dus een kandidatenactie uitgevoerd door een kandidaat en niet de mol.

Nou precies, dan zijn we het toch eens? En dan dus voor de mol al HELEMAAL een goede actie... namelijk je voordoen als kandidaat. Je doet er nul kwaad mee verder behalve een rookgordijn opwerpen rond jezelf. Het is zoals Tunnelgraver al zei: het spel gaat 24/7 door...
Volgens mij willen jullie mijn standpunt niet begrijpen. Het spel gaat zeker 24/7 door, maar een mol hoort in mijn optiek ENKEL tijdens de echte spellen zulke molacties uit te voeren. Tuurlijk, liegen en bedriegen hoort erbij, maar niet op deze manier (waarmee je 'je vriendjes' bevoordeelt). Dan ben je beter op zijn recht bij Expeditie Robinson...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #234 Gepost op: 17-01-2018, 17:39:48 »
Even terzijde van deze discussie  ::bravo::
Ruben pakt/heeft de zwarte vrijstelling?
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #235 Gepost op: 17-01-2018, 17:45:09 »
Zie nu pas de extra scene (incl. de sleutelwissel).
Betekende dit dat Ruben en Loes samen in een éénpersoonskamer/bed hebben geslapen?  ::love:: ::love:: ::love::
Je zal het zien op de Molfandag........ ;D ;D ;D


OT: De zwarte vrijstelling zal denk ik wel in het spel komen, als die zo prominent in de promo getoond wordt. Het is echter niet duidelijk wie hem daadwerkelijk pakt.


Of ik kijk verkeerd. Het is echter wel zo gemonteerd dat het lijkt alsof Ruben hem pakt.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #236 Gepost op: 17-01-2018, 17:48:10 »

Of ik kijk verkeerd. Het is echter wel zo gemonteerd dat het lijkt alsof Ruben hem pakt.
Het was ook meer een vraag. Ze willen inderdaad, ten minste zo zie ik het, laten zien dat Ruben de zwarte vrijstelling heeft gepakt. Het kan ook zijn dat zijn biecht eventueel over Emilio gaat? - zie vooruitblik na aflevering 2
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #237 Gepost op: 17-01-2018, 17:50:04 »
Twee zielen, 1 gedachte, wat die zwarte vrijstelling betreft.:)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #238 Gepost op: 17-01-2018, 17:53:27 »
Ik weet niet of het hier hoort, maar hebben jullie deze podcast al gezien?

https://trustnobody.nl/

Degene over aflevering 2 duurt gewoon langer dan de aflevering. ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #239 Gepost op: 17-01-2018, 18:26:06 »
Volgens mij willen jullie mijn standpunt niet begrijpen. Het spel gaat zeker 24/7 door, maar een mol hoort in mijn optiek ENKEL tijdens de echte spellen zulke molacties uit te voeren.

Dat is dan een spelregel die jij zelf verzonnen hebt. Als kandidaat moet je gewoon 24/7 op je hoede zijn. En met mijn opmerking dat Stine het gewoon voor de camera deed bedoel ik dat het niet iets was wat niemand had kunnen weten omdat er verder helemaal niemand anders bij was dat de drie betrokkenen. De hele scene had dus net zo goed in de aflevering kunnen zijn. Maar waarschijnlijk vindt de redactie dat Stine te hoog scoort in de App en wordt er dus ze gemonteerd dat ze niet al te veel opvalt. Ondertussen is ze dus voortdurend bezig met mollen. Echt, dat kun je wel aan haar overlaten. 
 ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!