Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 64114 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2018, 18:06:26 »
Misschien ook de primeur van de nieuwe leader? (Alsjeblieft)

Die is al te zien op wieisdemol.nl -> trailer. Na Arts praatje volgt de leader.

Online B&W

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2018, 19:52:12 »
Die is al te zien op wieisdemol.nl -> trailer. Na Arts praatje volgt de leader.
Dat is toch niet de echte leader? Die duurt 30 seconden: normaal duurt de leader een minuut.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2018, 20:17:10 »
Dat is toch niet de echte leader? Die duurt 30 seconden: normaal duurt de leader een minuut.

Dat was me nog niet opgevallen maar je hebt gelijk. De laatste jaren duurt de leader een minuut. (In 2010 duurde hij 44 seconden.) Misschien dat dit inderdaad niet de volledige leader is. De reden kan zijn dat de volledige leader dingen verraadt (het land) die ze nog geheim willen houden tot en met het begin van de eerste aflevering, dus tot aan de leader. (En mogelijk is dit wel de echte leader en valt dit onder vernieuwing.) Maar bij MolTalk zullen ze niet meer laten zien vanavond.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2018, 20:20:04 door Heinz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2018, 22:15:26 »
De ‘grapjes’ naar Maurice net ff iets TE voor mijn smaak  :-\\

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2018, 22:16:15 »
Ik kreeg van Margriet enkele presentatiekaartjes.
Voor wie benieuwd is van welke seizoenen de andere 5 foto's van hotelkamers waren en wat er zou zijn gebeurd bij en gelijke stand (shoot-out vraag).
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2018, 22:19:53 »
Dag iedereen. Eerste post van het nieuwe seizoen. Ik hoop dat we een leuk 18e seizoen tegemoet gaan. ;)

On topic: Leuke Moltalk Kick-off. Sinds 2016 kijk ik nog amper naar Moltalk, maar zo'n Kick-off leek me wel fijn en het stelde niet teleur. De vragen van de kwis vond ik ook niet zo gemakkelijk voor 'de gemakkelijke zaterdagavondkijker', dus misschien worden we na 2 makkelijkere seizoenen toch iets meer uitgedaagd terug? ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2018, 22:22:51 »
Vond het leuk om weer beelden terug te zien van oude seizoenen. Lach weer helemaal dubbel toen ik Isabelle hoorde schreeuwen: Marc-Marie is kritisch  ::rofl::

Ook leuk om oud-winnares Petra weer eens te zien. ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Moltalk
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2018, 22:28:32 »
Het was wel een leuke quiz. Niet te makkelijk, maar voor de echte molloot ook niet heel moeilijk. Ik had 2 vragen fout, dacht dat de bn'ers wel een keer €26.000 hadden gewonnen, maar blijkbaar niet. Ook de laatste vraag wist ik niet. 3 herkende ik in ieder geval, maar echt duidelijk kwam de rest niet meer in beeld.
Wel leuk dat er in ieder geval een verlaten hotel voorkomt in komend seizoen. Hebben we weer een locatie om op te zoeken...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2018, 22:45:27 »
Wist stiekem toch best veel vragen nog :D
Alleen laatste vraag dacht ik kamer 5. Uit welk jaar kwam die dan??

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Moltalk
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2018, 22:48:54 »
Wist stiekem toch best veel vragen nog :D
Alleen laatste vraag dacht ik kamer 5. Uit welk jaar kwam die dan??

Mexico, 2008. Patrick zat daar in.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2018, 22:58:32 »
Dat fotobehang van foto 5, seizoen 8 dus, werd later verdeeld onder de bezoekers van de fandag. Je kon een envelop kopen voor een habbekrats, en had dan 5 willekeurige foto's.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Moltalk
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2018, 23:00:46 »
Ook leuk om oud-winnares Petra weer eens te zien. ::ok::

Zeker. Vond haar destijds heel sympathiek overkomen en was oprecht blij dat zij won.

Maar wat was er met Maurice? Was hij stoned of zo?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Moltalk
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2018, 01:36:46 »
De ‘grapjes’ naar Maurice net ff iets TE voor mijn smaak  :-\\

Zeker. Vond haar destijds heel sympathiek overkomen en was oprecht blij dat zij won.

Maar wat was er met Maurice? Was hij stoned of zo?

Denk dat hij zich wilde bewijzen, en dus te fanatiek was. En tegelijk geirriteerd door steeds weer die dolletjes...

Vond het wel leuk, de Moltalk kickoff. Goede opwarmer!
« Laatst bewerkt op: 6-01-2018, 15:28:58 door Tristan, Reden: Quote gerepareerd »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2018, 02:02:51 »
De ‘grapjes’ naar Maurice net ff iets TE voor mijn smaak  :-\\

Ja voor mij ook. Ging te lang door.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2018, 08:08:50 »
Een WIDM quiz zou best een leuk idee zijn. Maar zoals dit nu gedaan werd? Chaotisch en onvolledig.
Het is ook niet echt een kickoff geworden. Alle behandelde informatie was gewoon op de website te vinden.
Gemiste kans.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2018, 09:23:46 »
433.000 kijkers waren er gisteren voor Moltalk
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2018, 10:14:21 »
Ik vond de kickoff helemaal niks. Ik wilde dat er dingen over komend seizoen werden besproken. Nu was het een chaotisch kinderpartijtje waar de kinderen te veel suiker hadden gegeten.

Margriet en Chris: slechtste duo ooit. Zit me alleen maar te ergeren. Ik overweeg om dit jaar niet te kijken. Ben ik de enige?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Moltalk
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2018, 10:16:40 »
Ik vond het leuk dat Vivienne en Patrick er waren ::bravo:: Vind hun samen nog steeds écht Moltalk uitstralen.

Verder heb ik er eigenlijk wel weer van genoten gisteravond, leuk herinneringen ophalen en soms heel hard EL SALVADOR schreeuwen naar de televisie ::hypocriet::
Chris vind ik fantastisch en ik heb niet zoveel met Margriet, maar vind hun er samen toch ook elke keer wel weer wat van maken.

En tof, die kaartjes Jelsir! ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2018, 10:45:29 »
Ik vond het wel een leuke aftrap voor het nieuwe seizoen. Ik zit weer helemaal in de sfeer en heb er weer helemaal zin in! Ik vond het fijn om te zien dat de vragen net wat meer op Molloten-niveau werden gesteld in plaats van die simpele weetjes die we al jaar in jaar uit op tv terugzien. Leuk ook dat de oudere seizoenen wat meer aandacht kregen (o.a. Petra uit seizoen, het legendarische fragment met Marc-Marie en Isabelle). Wat een fantastisch programma is WIDM toch, dat er na al die jaren nog steeds zoveel over te zeggen is!

Minpuntjes waren er ook. Ik vond het wel erg chaotisch gaan daar en Maurice was wel erg irritant aan het doen de hele tijd. Was er niemand anders te vinden van de vroege afvallers die mee wilde doen? Hij trok zoveel aandacht dat de andere gasten een beetje ondersneeuwden (jammer!). Ook had ik stiekem toch wel gehoopt op een kort fragment uit de eerste aflevering of de onthulling van het land ofzo. Leuk om te zien dat er weer een hotelproef is, maar ik had net wat meer beelden wel leuk gevonden.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #39 Gepost op: 4-01-2018, 10:45:50 »
Ik vond de kickoff helemaal niks. Ik wilde dat er dingen over komend seizoen werden besproken. Nu was het een chaotisch kinderpartijtje waar de kinderen te veel suiker hadden gegeten.

De vader vooral. :P

Ik vond het ook tenenkrommend slecht maar geef de normale MolTalk altijd nog een kans. De gasten kunnen soms best leuke of zinnige dingen zeggen.