Auteur Topic: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden  (gelezen 23142 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden
« Reactie #80 Gepost op: 1-02-2018, 15:42:20 »
Dit is van ruim voor het seizoen begon Blib:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=60323.msg2071088#msg2071088

Bedankt, m0lmuis! Precies wat ik zocht. Eens kijken of er iets zinnigs uit te halen valt. Of misschien is de kandidatenpagina slechts een hint naar de reeks spiegelbeelden die we dit seizoen tegenkomen en valt er verder niets uit te halen qua afvallers.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden
« Reactie #81 Gepost op: 1-02-2018, 20:18:36 »
Nog een spiegelbeeld van Simone tijdens de test van aflevering 4. Boven is de gespiegelde versie, onder de niet-gespiegelde versie van Simone. Wederom te zien aan het haar.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden
« Reactie #82 Gepost op: 1-02-2018, 21:09:42 »
Ik weet t niet hoor met die spiegelbeelden. Vorig jaar was 1 van de ‘hoofdhints’ : de mol heeft dit jaar 2 gezichten. En Thomas zijn gezicht zag je gespiegeld in de leader.

Zou wel zwaar inspiratieloos zijn PRECIES dezelfde hint te herhalen 1 seizoen later  ::)

Maar goed.. het is wel opvallend

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden
« Reactie #83 Gepost op: 2-02-2018, 01:57:25 »
Nog een spiegelbeeld van Simone tijdens de test van aflevering 4. Boven is de gespiegelde versie, onder de niet-gespiegelde versie van Simone. Wederom te zien aan het haar.

Waar ik nou benieuwd naar ben is of andere kandidaten ook gespiegelde shots hebben. Pas als dat niet het geval is heb je een punt.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden
« Reactie #84 Gepost op: 2-02-2018, 02:58:25 »
Ik weet t niet hoor met die spiegelbeelden. Vorig jaar was 1 van de ‘hoofdhints’ : de mol heeft dit jaar 2 gezichten. En Thomas zijn gezicht zag je gespiegeld in de leader.

Zou wel zwaar inspiratieloos zijn PRECIES dezelfde hint te herhalen 1 seizoen later  ::)

Maar goed.. het is wel opvallend

Het is niet spiegeling als zichtbaar in reflecterende oppervlakken maar gespiegeld als in volledig omgedraaid. Bijvorbeeld het nummerbord van de Lada zit een shot volledig omgedraaid en gek genoeg toch volkomen leesbaar, we kijken niet tegen de achterkant aan.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Wissels/spiegelbeelden
« Reactie #85 Gepost op: 2-02-2018, 03:12:18 »
Het is niet spiegeling als zichtbaar in reflecterende oppervlakken maar gespiegeld als in volledig omgedraaid. Bijvorbeeld het nummerbord van de Lada zit een shot volledig omgedraaid en gek genoeg toch volkomen leesbaar, we kijken niet tegen de achterkant aan.
Ja weet ik.. ik heb t topic gevolgd  ;)