Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 222707 keer)

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1000 Gepost op: 10-03-2018, 18:30:48 »
Om nog wat tegengas aan het Jan team te geven...

Waarom heeft Jan Loes geholpen om aan wagen weer aan de praat te krijgen.
Waaarom duwt Jan zijn PacMan auto naar de finish?
Waarom help Jan Ruben in de laatste opdracht omtrent zijn motorkap. Had ook kunnen zeggen dat hij niet technisch is onderlegd.
Waarom gaat Jan bij iedere opdracht de tactiek met de groep bespreken, waar ik niet echt molle streken in heb kunnen ontdekken.
Waarom probeert Jan in de tunnelvisie de groep steeds op de juiste plek te zetten.
Waarom rent Jan in de stoelendans auto's als een bezetene naar een auto
Waarom helpt Jan actief mee in de circusopdracht, zoekt naar geld bij de stoelen, kaartenhuis, balletjes opdracht.
Waarom corrigeert hij Simone in de woordzoekersopdracht als die woorden niet helemaal goed afstreept
Waarom is zowel Jan als Ruben zo fanatiek GOED bezig bij de gelijkgestemd opdracht, en staat Olcay er een beetje bij...

Ik vindt Jan nog steeds meer een fanatieke kandidaat die gek is op spelletjes spelen, dat heb ik hem in andere programma's ook horen zeggen. Denk dus ook dat hij als winnaar uit de bus komt vanavond.
Ruben dus verliezer
en Olcay als de brutale mol, waar velen van zeggen dat die zo overduidelijk is dat ze de mol niet KAN zijn...

We zullen het zien vanavond...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1001 Gepost op: 10-03-2018, 18:34:39 »
Nou Hulpmol, het ziet er naar uit dat je toch nog van je jeuk af gaat kunnen komen  ::rofl:: :-X

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1002 Gepost op: 10-03-2018, 18:35:02 »
Damn zeg, probeer je vanuit een andere tunnel positief te zijn over een andere finalist dan krijg je dat weer...

Om nog wat tegengas aan het Jan team te geven...

Je vergist je van topic.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1003 Gepost op: 10-03-2018, 18:36:06 »
Maar dat zien de anderen niet. Daarom nam ik ze ook niet mee in mijn overzichtje. ;)

Ja, als ze de Mol is, heeft ze alles bijgehouden op losse A4-tjes en dit pas vanaf aflevering 4 ofzo. ;D

Aha, dat is wel zo logisch inderdaad. Super dat je het zo op een rijtje hebt gezet!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1004 Gepost op: 10-03-2018, 18:38:05 »
Ik wil anders (zelfs uit het Jan-kamp) wel oplijsten welke acties van Olcay een 'gewaagde' Mol zouden maken.

Mooie lijst en mooi gebaar Hulpmol ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1005 Gepost op: 10-03-2018, 18:42:49 »
Nou Hulpmol, het ziet er naar uit dat je toch nog van je jeuk af gaat kunnen komen  ::rofl:: :-X

Neenee, het is gedaan. ;D Nog 2 uren en dan zien we het allemaal wel. ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1006 Gepost op: 10-03-2018, 18:44:03 »
Gelukkig  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1007 Gepost op: 10-03-2018, 18:45:03 »
Gelukkig  ::rofl::

Ik begin zo het gevoel te krijgen dat je me niet graag ziet schrijven. ::tandpastasmiley::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1008 Gepost op: 10-03-2018, 18:48:08 »
Ik begin zo het gevoel te krijgen dat je me niet graag ziet schrijven. ::tandpastasmiley::

Haha het is meer dat ik blij ben dat je de discussie niet weer gaat voeren waarin ik het trouwens met je eens was  ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1009 Gepost op: 10-03-2018, 18:58:32 »
Ik wil anders (zelfs uit het Jan-kamp) wel oplijsten welke acties van Olcay een 'gewaagde' Mol zouden maken. Lijkt me iets dat ons afleidt van de discussie die er toch lijkt aan te ke
De ene zou al gewaagder zijn dan de andere, maar ze is er bij bijna iedereen mee weg gekomen.
Dank voor het overzicht!! Aanvulling bij 9. test.
De kleding van OLcay, of ze naar een party gaat, behalve dan de slippers. De manier waarop ze op haar gemak rond wandeld en tegen zichzelf praat. De weerspiegeling in de vijver, de snelheid waarmee ze de test maakt.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1010 Gepost op: 10-03-2018, 19:00:50 »
Om nog wat tegengas aan het Jan team te geven...

Waarom heeft Jan Loes geholpen om aan wagen weer aan de praat te krijgen.
Waaarom duwt Jan zijn PacMan auto naar de finish?
Waarom help Jan Ruben in de laatste opdracht omtrent zijn motorkap. Had ook kunnen zeggen dat hij niet technisch is onderlegd.
Waarom gaat Jan bij iedere opdracht de tactiek met de groep bespreken, waar ik niet echt molle streken in heb kunnen ontdekken.
Waarom probeert Jan in de tunnelvisie de groep steeds op de juiste plek te zetten.
Waarom rent Jan in de stoelendans auto's als een bezetene naar een auto
Waarom helpt Jan actief mee in de circusopdracht, zoekt naar geld bij de stoelen, kaartenhuis, balletjes opdracht.
Waarom corrigeert hij Simone in de woordzoekersopdracht als die woorden niet helemaal goed afstreept
Waarom is zowel Jan als Ruben zo fanatiek GOED bezig bij de gelijkgestemd opdracht, en staat Olcay er een beetje bij...

Ik vindt Jan nog steeds meer een fanatieke kandidaat die gek is op spelletjes spelen, dat heb ik hem in andere programma's ook horen zeggen. Denk dus ook dat hij als winnaar uit de bus komt vanavond.
Ruben dus verliezer
en Olcay als de brutale mol, waar velen van zeggen dat die zo overduidelijk is dat ze de mol niet KAN zijn...

We zullen het zien vanavond...

Ik wordt hier zo langzaam draaierig van. Allemaal goede argumenten, nou ja, bijna, maar er zijn er ook zoveel voor Ruben en Olcay. Het lijkt wel een loterij.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1011 Gepost op: 10-03-2018, 20:49:11 »
 :\'(

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1012 Gepost op: 10-03-2018, 20:58:18 »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #1013 Gepost op: 10-03-2018, 20:58:59 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1014 Gepost op: 10-03-2018, 21:01:55 »
ach we hebben van deze bijna mol genoten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1015 Gepost op: 10-03-2018, 21:02:53 »
ach we hebben van deze bijna mol genoten
Zeker weten  ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1016 Gepost op: 10-03-2018, 21:52:41 »
Ik wil hierbij alle Jan-stemmers (Hulpmol natuurlijk) hartelijk feliciteren! Ik was er zo zeker van dat het Olcay was. Jan heeft het echt heel goed gespeeld. Tuurlijk zag ik wel hints en bepaalde verdachte acties, maar ik zag er veel meer die naar Olcay wezen. Maar ik sta weer met beide benen op de grond. Volgend jaar beter! (eerst de Belgische mol nog. :))
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 21:55:27 door Lonneke*L »

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1017 Gepost op: 10-03-2018, 21:59:07 »
Ongelofelijk, ik had zo gehoopt dit jaar de juiste mol gevonden te hebben, ook ik had wel wel aktie's gezien van Jan, maar omdat ik een aantal dingen gezien had, wilde ik gewoon niet meer geloven dat Jan de mol zou kunnen zijn.

Iedereen die voor Jan is gegaan, van harte gefeliciteerd...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1018 Gepost op: 10-03-2018, 22:06:04 »
Ik wil hierbij alle Jan-stemmers (Hulpmol natuurlijk) hartelijk feliciteren! Ik was er zo zeker van dat het Olcay was. Jan heeft het echt heel goed gespeeld. Tuurlijk zag ik wel hints en bepaalde verdachte acties, maar ik zag er veel meer die naar Olcay wezen. Maar ik sta weer met beide benen op de grond. Volgend jaar beter! (eerst de Belgische mol nog. :))


Bedankt Lonneke, maar ik was gewoon het meest weerspannig naar jou toe. Er zijn hier mensen die hem veel eerder hadden en die verdienen de meeste lof. ;)

En je had ook meer dan gelijk. Mijn lijstje hier eerder in dit topic was eigenlijk een soort verzekering om te kunnen zeggen 'dat ik het wel gezien had'. ::rofl:: Dus je verdenking was zeker gegrond. ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1019 Gepost op: 10-03-2018, 22:23:26 »
Kun je nagaan wat er gebeurd was als Olcay toch nog even de mol route genomen had. Wat een beeld had dat opgeleverd zeg! Ik ben ook benieuwd waar Jan dan gestaan had, zelfde kamertje als de spiegel waarschijnlijk...