Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 322273 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #140 Gepost op: 10-05-2018, 23:28:36 »
Stella, Maike, Evi en Nienke zie ik ook graag in WIDM  ::jaja:: misschien Angela de Jong ook nog? Zou ik leuk vinden  ::bravo::

Die wilt zelf niet. En met Stella hebben we dan al genoeg 'bitch' in 1 seizoen haha.
Fockeline Ouwekerk zou ik ook heel graag willen maar die is zo vaak druk met series.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #141 Gepost op: 11-05-2018, 12:12:33 »
Het speuren kan inderdaad weer beginnen!
En daarmee ook het aangeven wie we zeker NIET gaan zien...

Las net dat Angela de Jong zelf niet zou willen.
Verder kunnen we Arjan Ederveen, Plien van Bennekom en Bianca Krijgsman afschrijven wegens hun musical Selma Ann Louis... geweldige titel trouwens ::rofl::

Wie ik ergens juist wel verwacht zijn Ozcan Akyol (schrijf je dat zo?), Ellen Hoog, Geraldine Kemper en Evi Hanssen. Die laatste twee hebben wel een Robinson-verleden (net als Jan V.) maar zijn nu vooral actief op de NPO...


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #142 Gepost op: 12-05-2018, 17:39:02 »
Rik ging vandaag naar de kapper. Vast een teken dat ze bijna gaan vertrekken ::vergroot:: ::hyper:: ::rofl::
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #143 Gepost op: 12-05-2018, 17:56:09 »
Rik ging vandaag naar de kapper.
Misschien zit er wel een hint in zijn nieuwe kapsel ;D ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #144 Gepost op: 15-05-2018, 11:52:22 »
Ik heb gezien dat filemon Wesselink best wel lang al niet op instagram en twitter iets heeft gepost. En hij was ook vaak te zien bij RTL Boulevard maar in deze periode niet meer. Best wel raar want de opnamens van WIDM kunnen elk moment beginnen of zijn ze al begonnen. Het kan altijd.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #145 Gepost op: 15-05-2018, 13:09:12 »
Uit weinig posten op social media kun je helaas weinig afleiden. De laatste tweet van hem dateert van dinsdag 1 mei. Leg je daar berichten van presentator Rik van de Westelaken naast, dan zie je dat die 12 mei nog iets gepost heeft (op Facebook, maar dat doet er verder niet toe).


Nu weet ik wel dat er voor de presentator andere richtlijnen zullen gelden als voor deelnemers, maar in het verleden was vaak aan de aan- dan wel afwezigheid van Art op diezelfde social media grofweg af te lezen wanneer de groep op pad was voor Wie is de Mol?

Overigens zie ik Filemon weinig of niets posten over WIDM, ik meen ooit ergens te hebben gelezen dat hij ook niet echt zit te wachten op deelname aan het programma. Of was dat nou Valerio Zeno, ik weet het niet meer.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #146 Gepost op: 15-05-2018, 14:18:15 »
Heeft iemand al Art bij RTL gezien want daar ging hij toch heen want ik heb Rik ook nog niet gezien bij NPO. Wat nou als het toch blijkt dat Art toch WIDM blijft presenteren dat zou wel een goede opening zijn bij het nieuwe seizoen.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #147 Gepost op: 15-05-2018, 14:24:06 »
Van beide is nog niets zichtbaar op tv sinds de overstap. Maar Art heeft in een verklaring al aangegeven dat seizoen 18 zijn laatste seizoen was.


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #148 Gepost op: 15-05-2018, 14:57:33 »
Heeft iemand al Art bij RTL gezien want daar ging hij toch heen want ik heb Rik ook nog niet gezien bij NPO. Wat nou als het toch blijkt dat Art toch WIDM blijft presenteren dat zou wel een goede opening zijn bij het nieuwe seizoen.
Ik hoop dat ze nog wel een rol voor hem hebben weggelegd zoals Angela opeens bij Karel in seizoen 6. Maar Art gaat volgens mij pas vanaf het nieuwe tv seizoen aan de slag bij RTL. Heeft niemand Rik nog gezien bij Eenvandaag? Dan kan het zomaar zijn dat WIDM voorrang krijgt boven EenVandaag.

Edit: Rik zat in ieder geval vorige week nog bij Tijd voor Max.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2018, 14:59:22 door MollenvangR-Art »

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #149 Gepost op: 15-05-2018, 15:44:19 »
Rick McCullough de regisseur van WIDM heeft ook lang niet meer van zich laten horen op instagram maar hij plaatst ook niet heel vaak dingen op instagram vaak een ding in een week maar dat is nu wel wat langer. Ik weet nou niet of dit normaal is.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #150 Gepost op: 15-05-2018, 16:44:26 »
Vanavond NPO 2 : 19:55 bij de tijd. Kennisquiz gepresenteerd door Art Rooijakkers


HELDEN VAN DE WILDERNIS KOMT TERUG!

EXTRA / 27 FEB 2018
Vanaf september dit jaar presenteert Art Rooijakkers het tweede seizoen van Helden van de Wildernis. Helden van de Wildernis is een ode aan de pracht van de natuur en aan de passionele inzet van mensen die hun leven wijden om haar te beschermen.


Rick McCullough de regisseur van WIDM heeft ook lang niet meer van zich laten horen op instagram maar hij plaatst ook niet heel vaak dingen op instagram vaak een ding in een week maar dat is nu wel wat langer. Ik weet nou niet of dit normaal is.

Dit is de tijd van het jaar dat Rick wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan plaatjes plakken, denk ik  ;)






« Laatst bewerkt op: 15-05-2018, 16:46:46 door m0lmuis »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #151 Gepost op: 16-05-2018, 15:12:43 »
Art is officieel bij RTL sinds 1 april. Alle programma's die nog worden uitgezonden met hem zijn al eerder opgenomen.
Rik zit officieel bij de avrotros sinds 1 mei. Hij presenteert blijkbaar nog niet direct eenvandaag, maar zal waarschijnlijk deze maand wel starten met de opnames van WIDM. Hij was vorig weekend nog in Nederland in ieder geval in verband met de week van het luisterboek. (9-21 mei) Hij hoeft vast elke dag iets te doen tijdens deze 'week' Dus in theorie kunnen ze prima komend weekend vertrekken. Dat zullen we dan wel merken, misschien dat een week later (26 mei) een logischere vertrekdatum is.

Oh en Rik heeft net op instagram een foto gezet van Beirut..
of hij neemt nog even vakantie of hij leidt ons af of ze zijn momenteel widm aan het opnemen in Libanon. Ik denk het tweede.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2018, 15:22:31 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #152 Gepost op: 16-05-2018, 17:06:42 »
Ik denk dat ze via Libanon naar een andere land gaan. Mischien een land dicht bij Libanon. En dat zou dus betekenen dat de opnamens bijna gaan beginnen van WIDM.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #153 Gepost op: 16-05-2018, 17:14:05 »
Iran? Dat lijkt me een heel erg mooi molland  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #154 Gepost op: 16-05-2018, 19:01:35 »
Iran? Dat lijkt me een heel erg mooi molland  ::jaja::

Maar dan niet via Libanon, denk ik, met Syrië en Irak ertussen. Als het voor Rik een tussenstop zou zijn, zou ik eerder een land ten zuiden van Libanon verwachten, en dan vooral Egypte (het dichtbevolkte deel is redelijk 'veilig') omdat daar veel op wordt gevlogen vanaf Beiroet.

Maar ik ga er idd ook vanuit dat het een dwaalspoor is

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #155 Gepost op: 16-05-2018, 19:43:59 »
Maar dan niet via Libanon, denk ik, met Syrië en Irak ertussen. Als het voor Rik een tussenstop zou zijn, zou ik eerder een land ten zuiden van Libanon verwachten, en dan vooral Egypte (het dichtbevolkte deel is redelijk 'veilig') omdat daar veel op wordt gevlogen vanaf Beiroet.

Maar ik ga er idd ook vanuit dat het een dwaalspoor is

Ik denk niet dat redelijk 'veilig' genoeg is, denk dat ze het Midden Oosten niet zullen aan doen.  ::ohno::

Ik ben het met je eens wat betreft dwaalspoor Amethist.
De afbeelding die Rik heeft gepost, van die dame in dezelfde pose zijn er aardig wat verschillende te vinden op de diverse zoekmachines  :o

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #156 Gepost op: 16-05-2018, 20:07:39 »
En toch zit dit lied dus nu de hele tijd in mijn hoofd..
 :-X :-\\
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #157 Gepost op: 17-05-2018, 12:06:22 »
Ah, my friends, the next season is of course going to take place in beautiful India!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #158 Gepost op: 17-05-2018, 13:25:26 »
Cyprus kan het land misschien wel zijn ligt dicht bij Libanon aan!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #159 Gepost op: 17-05-2018, 17:29:07 »
Cyprus kan het land misschien wel zijn ligt dicht bij Libanon aan!

Nee daar zijn ze vorig seizoen al geweest, oh nee, bleek toch Georgië te zijn..  ::hypocriet::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans