Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53119 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2018, 23:24:38 »
Is het niet aannemelijker dat ze Ton gefotoshopt hebben in dat plaatje omdat we anders meteen konden weten dat hij er aflevering 1 uit lag en nog belangrijker dat we dan gelijk wisten dat het zeker meer landen waren.

Hij staat tussen 2 auto's dus die foto kan overal gemaakt zijn.

Het is geen foto maar een still van een bewegend beeld uit het intro.


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2018, 23:25:45 »
Ik vind dit echt zo ontzettend sneu voor Ron :\'( ::hug:: ::hug:: ::hug::

Maar ik vind ook de promo nog maar weinig weggeven voor een terugkeer. 9 kandidaten op de markt, en in het theater zitten ze in duo's + Ruben alleen...

...of niet? Staat Ron straks ergens op het toneel tijdens de speciale Julius Caesar-opvoering met twee 'verraders'? (Vergeef me dat ik niet weet of in Shakespeares toneelstuk twee verraders voorkomen.)
Is dat waar de kandidaten zo geschokt van zijn?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2018, 23:32:04 »
Wat rot zo! Van mij mag hij ook terug komen, ik vond het net leuk worden!  ::joehoe::

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2018, 23:36:53 »
Staat Ron straks ergens op het toneel tijdens de speciale Julius Caesar-opvoering met twee 'verraders'? (Vergeef me dat ik niet weet of in Shakespeares toneelstuk twee verraders voorkomen.)
Is dat waar de kandidaten zo geschokt van zijn?

In feite wordt Caesar vermoord door een hele groep samenzweerders onder oproep van Cassius. Caesar wordt door de hele groep gezamenlijk vermoord. De meest extreme verrader is in principe wel altijd Brutus ("Et tu Brute?!"/"Zelfs jij Brutus?!") aangezien Caesar niet zag aankomen dat zijn beste vriend hem ook zou vermoorden, dat geldt ook voor het stuk van Shakespeare.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2018, 23:37:54 »
Even teruggekeken naar de previews van de voorbije keren dat een kandidaat de groep verliet maar de volgende aflevering er terug bij kwam
(Uit mijn hoofd Gijs, Richard en Tim).

Gijs: geen hint naar een terugkeer in de preview
Richard:geen hint naar een terugkeer in de preview
Tim: geen hint naar een terugkeer in de preview  (totdat zijn kont voor 3 sec. te zien was).
klaar voor de strijd

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2018, 23:42:12 »
Tim: geen hint naar een terugkeer in de preview  (totdat zijn kont voor 3 sec. te zien was).

Na Tim's 1e executie waren de bekende blauwe beelden en bijbehorende muziek niet te zien.
Net als bij Ron.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2018, 23:48:29 »
Geen fan van terugkerende kandidaten.
Zeker die keer dat Paul Rabbering terug kwam en uiteindelijk won.
Een rood scherm geeft je tenslotte veel informatie en dus een voorsprong als je terug keert.
Weg = weg zou altijd moeten gelden.
Jammer voor Ron, maar ik hoop dat het definitief is.

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #47 Gepost op: 7-01-2018, 00:00:58 »
Geen fan van terugkerende kandidaten.
Zeker die keer dat Paul Rabbering terug kwam en uiteindelijk won.
Een rood scherm geeft je tenslotte veel informatie en dus een voorsprong als je terug keert.
Weg = weg zou altijd moeten gelden.
Jammer voor Ron, maar ik hoop dat het definitief is.

Ben het hier wel mee eens, maar in dit geval is de voorsprong die Ron hiermee zou opdoen wel heel minimaal.
Met maar 4 kandidaten die de test amekn (wellicht maar 3) en weing info over het doen en laten van de rest wordt het lastig lering te trekken uit Ron's test.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #48 Gepost op: 7-01-2018, 00:12:22 »
Theoretisch gezien kan hij door het weglaten van die twee zinnen "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis" zelfs ook nog de mol zijn.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #49 Gepost op: 7-01-2018, 00:22:38 »
Geen fan van terugkerende kandidaten.
Zeker die keer dat Paul Rabbering terug kwam en uiteindelijk won.
Een rood scherm geeft je tenslotte veel informatie en dus een voorsprong als je terug keert.
Een rood scherm geeft je ook als nadeel dat je de mol bijna niet meer kan zijn. Immers, als Ron de mol is, en er vóór zijn terugkeer in aflevering 2 nog een opdracht zit, dan moet er bij alle testvragen over die opdracht een extra antwoord bij staan, namelijk: "de mol was hier niet bij aanwezig". Ik ga namelijk altijd uit van de ongeschreven regel dat elke testvraag exact één correct antwoord heeft.

Het voordeel van de informatie uit het rode scherm (die Daphne ook had een paar jaar geleden) lijkt mij zelf kleiner dan het nadeel dat je jezelf eigenlijk niet meer serieus verdacht kan maken. (Kandidaten die diegene dan alsnog verdenken verbazen mij dan ook altijd.)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2018, 00:30:49 »
Wat ik hier en daar heb gelezen, is dat Ron dolgraag wilde meedoen aan WIDM en nooit eerder geselecteerd werd om mee te doen. En dat hij zo'n fanaat kijker is, dat hij zichzelf een capabele kandidaat / mol vindt.
Wat ik nu zag is dit: een opzichtig lakse man, die opzichtig het initiatief over liet aan Loes en die opzichtig deed alsof hij een IQ heeft dat kleiner is dan zijn schoenmaat. En hij deed dit tegenover alleen maar Loes. Hoe clownesk of sukkelig wil je het hebben?

Ik ben nooit een fan geweest van de heer Boszhard en ik ben het nu ook niet geworden. En ik denk dat hij er echt en terecht uit ligt.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2018, 00:33:33 »
Een rood scherm geeft je ook als nadeel dat je de mol bijna niet meer kan zijn. Immers, als Ron de mol is, en er vóór zijn terugkeer in aflevering 2 nog een opdracht zit, dan moet er bij alle testvragen over die opdracht een extra antwoord bij staan, namelijk: "de mol was hier niet bij aanwezig". Ik ga namelijk altijd uit van de ongeschreven regel dat elke testvraag exact één correct antwoord heeft.

Het voordeel van de informatie uit het rode scherm (die Daphne ook had een paar jaar geleden) lijkt mij zelf kleiner dan het nadeel dat je jezelf eigenlijk niet meer serieus verdacht kan maken. (Kandidaten die diegene dan alsnog verdenken verbazen mij dan ook altijd.)
Dat geeft inderdaad te denken. Maar wat dan als Ron vóór de eerste opdracht in afl. 2 weer tevoorschijn komt? Wat schuilt er dan achter het idee van de regie om dit zo te doen? Kan hij, als hij de MOL is, dan nog geloofwaardig als kandidaat het spel spelen? Alle ogen zullen constant op hem gericht zijn. Als hij als kandidaat het rode scherm heeft gekregen snap ik het helemaal niet meer.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #52 Gepost op: 7-01-2018, 00:38:47 »
Een rood scherm geeft je ook als nadeel dat je de mol bijna niet meer kan zijn. Immers, als Ron de mol is, en er vóór zijn terugkeer in aflevering 2 nog een opdracht zit, dan moet er bij alle testvragen over die opdracht een extra antwoord bij staan, namelijk: "de mol was hier niet bij aanwezig". Ik ga namelijk altijd uit van de ongeschreven regel dat elke testvraag exact één correct antwoord heeft.

Ehm ja dat kan toch gewoon?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2018, 00:48:31 »
De persfoto’s en shots uit de leader zijn van heel wat kandidaten in Georgië gemaakt, was al herkend. Dus die van Ron ook, en de foto op de vorige pagina is daarvoor ook hard bewijs. Bovendien; als Loes de mol is en Jan en JM hadden wel de kluis geopend, had Ron überhaupt geen schrijn van kans. De makers weten ook wel dat dat bij veel kijkers (vooral bij molloten) in het verkeerde keelgat schiet

Dat sommigen zeggen dat hij er terecht uit ligt, vind ik echt onzin. Hij kende waarschijnlijk ook niet iedereen en zou op basis van de kartonnetjes maar wat moeten hebben gegokt.

Hij komt dus echt wel terug ::jaja:: , of krijgt daar in ieder geval een eerlijke kans voor. Hoe dat in de app met de punten zit, weet ik niet, maar daar is vast wel een oplossing voor

Dat Ron daadwerkelijk een rood scherm zag vind ik geen bewijs dat hij ook echt naar huis moet. Richard (en Joris) zagen toch ook een rood scherm, maar mochten door met mollenjagen
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 00:50:29 door JP1999 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2018, 00:53:56 »
Een rood scherm geeft je ook als nadeel dat je de mol bijna niet meer kan zijn. Immers, als Ron de mol is, en er vóór zijn terugkeer in aflevering 2 nog een opdracht zit, dan moet er bij alle testvragen over die opdracht een extra antwoord bij staan, namelijk: "de mol was hier niet bij aanwezig".
Ja ..Waarom zou dat antwoord er niet bij kunnen dan  ???

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2018, 00:54:54 »
Theoretisch gezien kan hij door het weglaten van die twee zinnen "behalve de mol, die hoeft nooit naar huis" zelfs ook nog de mol zijn.

Nee, want de Mol krijgt NOOIT een rood scherm. Dat is al jaren bekend en ook telkens weer door de productie bevestigd.
Komt Ron terug (en daar lijkt het dus wel op), dan is hij 100 procent zeker niet de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #56 Gepost op: 7-01-2018, 01:51:02 »
Nee, want de Mol krijgt NOOIT een rood scherm. Dat is al jaren bekend en ook telkens weer door de productie bevestigd.
Komt Ron terug (en daar lijkt het dus wel op), dan is hij 100 procent zeker niet de Mol.

Ooit moet de eerste keer zijn, nietwaar ;) Nee, maar ik denk ook niet dat ze een Mol laten afvallen. Wat is er dan gebeurd tijdens de test ook? Daarnaast: zou de productie het echt mogelijk maken dat je geen punten op een Mol kan inzetten in de app? Zeer onwaarschijnlijk dat een Mol een rood scherm krijgt, ja, maar dat de productie dingen bevestigd betekent niet dat ze het nooit anders gaan doen.

« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 01:59:28 door Rensjekent »

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2018, 02:35:47 »
Een rood scherm geeft je ook als nadeel dat je de mol bijna niet meer kan zijn. Immers, als Ron de mol is, en er vóór zijn terugkeer in aflevering 2 nog een opdracht zit, dan moet er bij alle testvragen over die opdracht een extra antwoord bij staan, namelijk: "de mol was hier niet bij aanwezig". Ik ga namelijk altijd uit van de ongeschreven regel dat elke testvraag exact één correct antwoord heeft.

Als Ron gewoon terug komt vóór de test, kunnen die antwoorden er ook gewoon bij staan zonder argwaan te wekken bij de andere kandidaten. Die weten dan immers al dat hij terug in het spel is.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2018, 02:47:34 »
"Vrees" ook dat Ron er de volgende aflevering weer bijkomt.
Met alle respect voor Ron B., begrijp me goed.

Vrees zelfs dat hij de Mol zou kunnen zijn vanwege zijn laconieke houding in alles.
En dat zou jammer zijn...
Niet mijn Mol zoals u begrijpt.

Veel te vroeg (dan indien) weggegeven.

*Dus daar gaan we (lees; ik) vooralsnog NIET van uit...*

« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 03:48:00 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2018, 08:25:20 »


Hij postte dit op Instagram
Daarnaast is de vertaling van Moskou in het Georgisch: Moskau

Om dan even de afstand te bekijken; van Tbilisi naar Moskou is het 1648.05 km, dus dat is het niet. Ik vind het een opmerkelijke foto met te weinig informatie. (zoals de kilometers van Helsinki) Het helpt ook niet mee dat er geen street view beschikbaar is bij Tbilisi, dan kon ik naar deze specifieke plek zoeken.


Note: Dit kan natuurlijk ook gewoon uit een ander land zijn, waarin hij die overgebleven drie weken spendeerde.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17