Auteur Topic: [Winnaar] Ruben Hein  (gelezen 128956 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #60 Gepost op: 15-01-2018, 12:14:48 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #61 Gepost op: 15-01-2018, 19:08:17 »
Ligt het nou aan mij, of is Rubens stropdas tijdens de theatervoorstelling twee keer zo groot geworden?
ja ligt aan jou  ;) Als je goed kijkt op je eigen foto zie je dat het die 2 dunne flapjes zijn die gewoon over elkaar heel liggen. Het achterflapje laat maar zeggen die mannen meestal vastspelden met zo’n speld (of hoe je zo’n ding ook noemt)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #62 Gepost op: 15-01-2018, 20:02:49 »
Je hebt gelijk! Wat erg... ::schaam::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #63 Gepost op: 15-01-2018, 21:31:15 »
Ligt het nou aan mij, of is Rubens stropdas tijdens de theatervoorstelling twee keer zo groot geworden? De bovenste twee shots zijn van vóór de voorstelling, de onderste twee van daarna. Wisseltruc?


Dat is de slip die niet helemaal achter de das hangt. Daardoor lijkt het breder
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #64 Gepost op: 16-01-2018, 17:10:33 »
Ik blijf voorlopig in mijn Rubentunnel. Hij komt vaak zo gemaakt over en is ook vaak gespannen. Als Art opdrachten uitlegt bijvoorbeeld. En zoals hij soms opeens gaat schreeuwen tijdens een opdracht, komt op mij nogal opgefokt over. Misschien is dat gewoon zoals hij is, maar dat denk ik toch niet. Als ze het geld hebben gewonnen met de tractoropdracht reageert hij alsof hij iets ergs te horen heeft gekregen.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #65 Gepost op: 16-01-2018, 19:32:41 »
Ruben wees op de markt de juiste marktkoopman aan die op de foto staat.
Voor mij vrij simpel...dat doet een Mol nooit

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #66 Gepost op: 16-01-2018, 22:39:31 »
Ruben wees op de markt de juiste marktkoopman aan die op de foto staat.
Voor mij vrij simpel...dat doet een Mol nooit

Mollen doen wel eens meer goede dingen... Hij deed ook wat fout/onhandig op die markt, o.a. met die biljetten.  En bij die tractoropdracht ging hij het ineens overnemen van Jan  wat tijd kostte en niet echt goed was. Ik zou hem alleen daarom niet uitsluiten. Dan kan je bijna iedereen wel uitsluiten die iets goed doet. Juiste koopman aanwijzen bijv en vervolgens met die biljetten gaan klooien.En ook met die walkie talkie leek hij druk en onrustig in de weer.
Bij de meeste mollen zie je toch dat ze dingen goed doen en het dan vervolgens verknallen.

Mocht hij teveel (of alleen) goede dingen gaan doen dan zal ik zeker op een andere mol overstappen ::tandpastasmiley:: (het is te vroeg voor een algehele tunnelvisie)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #67 Gepost op: 16-01-2018, 23:07:35 »
Mocht hij teveel (of alleen) goede dingen gaan doen dan zal ik zeker op een andere mol overstappen ::tandpastasmiley:: (het is te vroeg voor een algehele tunnelvisie)
Hij riep in aflevering 1 als eerste dat ze in een ander land waren. Hij zorgde dat Simone en Bella hun hints kregen. En hij zorgde als enige in die opdracht voor geld in de pot.

En dit allemaal in het bijzijn van Olcay, die constant voorzetjes geeft om makkelijke mollenacties te kunnen maken.

Ik weet niet meer wie er in die opdracht precies Art hebben gebeld en hoe vaak, maar volgens mij kun je toch concluderen dat Ruben Hein de grootste verdienste voor de pot is geweest tot nu toe.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2018, 17:30:21 »
Ik denk dat Ruben gewoon een beetje gek reageert af en toe, tenminste ik zou niet zo reageren als er net geld is gewonnen. Ga toch overstappen op een betere en leukere mol ::zwaai::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #69 Gepost op: 18-01-2018, 18:20:59 »
Die Olcay, like her or not, is iig een pittige dame. Dat zie je ook bij de wisselgeldopdracht. Zij is ook daar dwingend aanwezig bezig de opdracht te doen lukken.

Hij zorgde dat Simone en Bella hun hints kregen.

Moeilijk om die informatie dan niet te overleggen. Zij werden gebeld.

En hij zorgde als enige in die opdracht voor geld in de pot.

Als Ruben het geld niet pakt, dan pakt Olcay het toch wel?
« Laatst bewerkt op: 18-01-2018, 18:44:18 door Avogadro »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #70 Gepost op: 18-01-2018, 18:41:35 »
Ik weet het echt niet bij Ruben. Het ene moment doet hij iets wat een Mol niet zou doen (wat ik eigenlijk bij iedereen heb) en het andere moment doet hij super vage dingen. De envelop was niet te missen - zie topic Follow The Money, terwijl het bij mij overkomt dat Olcay naar de locatie wilde gaan en die breng je echt niet op andere gedachten. Ruben zat hier weer te zieken met tijdrekken wat die ook tijdens opdracht 1 & 3 in aflevering 2 zat te doen. Opvallend aan tijdrekken, especially tijdens de eerste aflevering is dat hij het café wél snel vindt en vervolgens alleen rare dingen gaat roepen/doen aan de telefoon.

Waarom zou je dan niet met de eer strijken om dan het geld te pakken door je als fanatieke kandidaat te gedragen. -
zie eerste Moldagboek

Daarnaast is zijn stopwoordje nu al in beide dagboeken genoemd terwijl dat vorig jaar maar 2 keer is voorgekomen dat "wacht" in een dagboek is gebruikt en het jaar daarvoor maar 1 keer. Maar goed, waarschijnlijk zie ik dingen die er niet zijn en zit ik in een soort van anti-tunnel  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2018, 18:48:02 door Naty »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #71 Gepost op: 19-01-2018, 00:47:54 »
Nee, Ruben is de MOL niet.Ik heb hem definitief weggestreept. Misschien te vroeg? Ik verwacht dat zijn missie is de winnaar te worden. Hij is intelligent, gevoelig, een mensenmens. Dat zou hem op kunnen breken. Ik heb hem niet op duidelijk onmols of mols gedrag kunnen betrappen. Ruben lijkt, net als veel anderen, wat moeite te hebben om te wennen aan het spel. Het is best heftig, dat verhuizen van het ene land naar het andere land, pas 2e afl. kennis maken met de anderen enz. Leek mij oprecht medelijden te hebben met Ron. Hij zal zich wat harder moeten opstellen, anders wordt het moeilijk voor hem het vol te houden.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #72 Gepost op: 19-01-2018, 09:31:43 »
Qua expressie vind ik Ruben iets teveel een open boek. Ik heb de indruk dat hij niet zo goed is in liegen en acteren. In dat onderonsje met Loes over een bondje kwam hij nogal zenuwachtig over.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2018, 22:17:51 »
Opvallend dat Ruben niet een dappere wil zijn. In zijn introductie van de allereerste trailer zei hij dol te zijn spectaculaire opdrachten.
...óf niet!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #74 Gepost op: 20-01-2018, 22:20:49 »
Opvallend dat Ruben niet een dappere wil zijn. In zijn introductie van de allereerste trailer zei hij dol te zijn spectaculaire opdrachten.
Ja, dacht ook wel vrij zeker te zijn dat hij zijn hand ging opsteken..
Vind het alleen totaal niet verdacht dat hij in een autootje met 50 euro stapte..  :-[
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #75 Gepost op: 21-01-2018, 16:35:03 »
Het zal wel weer een spoiler op dit forum zijn dat Ruben niet meer de Mol kan zijn. Pfffff zeg! Ik blijf bij Ruben als zijnde de Mol totdat hij eruit vliegt.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2018, 19:21:07 door Lukie4, Reden: vloek verwijderd »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2018, 12:59:38 »
Ruben voert het "Handboek voor Mollen" (gedekt door de montage) exact uit:

Hij kiest steeds een ideale molpositie (bv De Mol zal op de markt aan het eind toch wel zelf geldbriefjes neer gaan leggen?).
Hij heeft zo'n beetje overal waar het maar kan de portofoon of telefoon in handen.
Hij bemoeit zich met het uitvoeringsplan van opdrachten (bv bij de grindopdracht).
In de dynamiek van de groep houdt hij zich juist gedeisd (bv bij het ontbijt of brunch).

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #77 Gepost op: 22-01-2018, 13:15:25 »
Ja, dacht ook wel vrij zeker te zijn dat hij zijn hand ging opsteken..
Vind het alleen totaal niet verdacht dat hij in een autootje met 50 euro stapte..  :-[

Tenzij hij al behoorlijk verdacht wordt door de anderen en die 50,- euro auto min of meer toegewezen kreeg door iedereen. Een mol heeft niet altijd alles in de hand.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #78 Gepost op: 22-01-2018, 13:17:31 »
Tenzij hij al behoorlijk verdacht wordt door de anderen en die 50,- euro auto min of meer toegewezen kreeg door iedereen. Een mol heeft niet altijd alles in de hand.
Ja, dat had ik ook al in de gaten. Zeker na zijn biecht..  :)
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #79 Gepost op: 22-01-2018, 13:18:25 »
Tenzij hij al behoorlijk verdacht wordt door de anderen en die 50,- euro auto min of meer toegewezen kreeg door iedereen. Een mol heeft niet altijd alles in de hand.

Precies dit! Het is jammer dat we die beelden niet te zien krijgen, maar misschien juíst wel daarom dat we ze niet mogen zien. (En beelden waarin de groep Stine lijkt te verdenken, juist wel te zien krijgen.)

Ik heb echt sterk een Molgevoel bij Ruben. Hij blijft zo blanco/onpeilbaar. Bij andere kandidaten begint zich steeds meer een soort profiel/persoonlijkheid te ontwikkelen, maar Ruben is voor mij nog steeds vrij blanco hierin.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10