Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 134647 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2018, 18:12:00 »
Weet ik, maar toch gewoon even genoemd   ;)
Zelf vind ik de laatste mogelijke "hint" toch wel de beste.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2018, 18:18:16 »
Weet ik, maar toch gewoon even genoemd   ;)
Zelf vind ik de laatste mogelijke "hint" toch wel de beste.

Ik vind 'm creatief bedacht maar erg vaag. De betekenis van "ja" verander je van "ja, ik wil weten wie de Mol is" naar "ja, in die richting moet je de Mol zoeken". De pijl kan vervolgens naar Stine wijzen maar ook naar de kandidaten die voor haar al in beeld waren.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2018, 23:29:30 »
Om een of andere reden is op de website van widm het filmpje van Stine niet zichtbaar op haar kandidatenpagina. Maar hier is hij wel te zien.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2018, 23:34:31 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2018, 21:55:32 »
De manier waarop ze praat in deze aflevering komt op mij meer 'gemaakt' over dan echt oprecht, maar misschien ligt het aan mij. Vooral door de intonatie..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2018, 21:57:55 »
Stine was natuurlijk heel verdacht bezig door Art steeds te bellen en M18 niet door te geven waardoor hij nog een keer gebeld werd. Als ze de Mol is speelt ze het op zijn Margriets. ;D

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2018, 22:00:08 »
Ik vond Stine vrij traag overkomen enweinig initiatief nemen. Daarnaast heeft ze Art ook nog eens vaak gebeld

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2018, 22:05:00 »
Zorgt voor veel geld uit de pot in deze aflevering..
- €1500 als ik me niet vergis.
Ze kwam erg dom over in deze aflevering, terwijl ze dat eigenlijk niet is..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2018, 22:09:08 »
Stine was natuurlijk heel verdacht bezig door Art steeds te bellen en M18 niet door te geven waardoor hij nog een keer gebeld werd. Als ze de Mol is speelt ze het op zijn Margriets. ;D

En door wie kwam dat? Emilio gaf aan dat de tips plaats gebonden waren. Stine functioneerde als hulpmol in deze. Wel eentje om in de gaten te blijven houden die Stine.  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2018, 22:12:33 »
En door wie kwam dat? Emilio gaf aan dat de tips plaats gebonden waren. Stine functioneerde als hulpmol in deze. Wel eentje om in de gaten te blijven houden die Stine.  ::vergroot::

Ja, Emilio zou hier een subtielere Mol zijn. Zoals Kees die Tim de fout liet maken in het theater met de gedichten, om maar een vergelijking te maken. (Maar dit is niet zijn topic.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2018, 22:19:16 »
Ja, Emilio zou hier een subtielere Mol zijn. Zoals Kees die Tim de fout liet maken in het theater met de gedichten, om maar een vergelijking te maken. (Maar dit is niet zijn topic.)

Om maar wat te noemen inderdaad. Terug naar Stine dan maar..

Ze wil graag dichtbij zichzelf blijven en heeft een boek geschreven over liegen.
Een verhaal apart was de afleveringstitel. Die slaan dikwijls allemaal op de mol.
Liegen is een verhaal apart, want normaliter schrijft Stine daar niet over? :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2018, 22:26:34 »
Lijkt me niet te kloppen, ze zei volgens mij in haar introductie dat ze juist een boek schreef over liegen.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2018, 22:32:59 »
Lijkt me niet te kloppen, ze zei volgens mij in haar introductie dat ze juist een boek schreef over liegen.
Laat ik die laatste zin anders verwoorden dan. Stine schrijft een boek (=apart verhaal, anders voeg je het wel toe als hoofdstuk aan een bestaand verhaal) over liegen. Liegen is een verhaal apart tov gewoon de waarheid vertellen. Nu zijn die afleveringstitels sowieso met de nodige creativiteit aan iedereen te koppelen maar ik probeerde dus een link naar Stine te leggen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2018, 23:46:07 »
Laat ik die laatste zin anders verwoorden dan. Stine schrijft een boek (=apart verhaal, anders voeg je het wel toe als hoofdstuk aan een bestaand verhaal) over liegen. Liegen is een verhaal apart tov gewoon de waarheid vertellen. Nu zijn die afleveringstitels sowieso met de nodige creativiteit aan iedereen te koppelen maar ik probeerde dus een link naar Stine te leggen.

Stine heeft twee romans geschreven, alle ander boeken (overgrote meerderheid) zijn non-fictie. Het boek over liegen is uiteraard non-fictie.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2018, 23:56:13 »
Mijn hints naar Stine Jensen als schot-voor-de-boegmol :D

1) In de leader is er een woordzoeker te zien. Een woordzoeker is een puzzel, een ander soort puzzel is de Zweedse puzzel. Stine Jensen heeft voor de VPRO en HUMAN in 2013 de vierdelige serie Licht op het Noorden gemaakt, waarin zij het leven in Scandinavië  (Denemarken, Zweden,  Finland  en  Noorwegen) onderzoekt. Tezelfdertijd verscheen een gelijknamig boek; Licht op het noorden. Stine in Scandinavië (2013) ISBN 9789026326196


jammer dat het 4 landen zijn.
Als nou 5 landen waren, dan was aflevering 1 een mooie hint ..

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2018, 02:08:45 »
Vind dit een heel echt mens maar kan niet zo goed de reden vinden 'waarom ze meedoet.' Zou een prima Mol kunnen zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2018, 12:51:43 »
Vind dit een heel echt mens maar kan niet zo goed de reden vinden 'waarom ze meedoet.' Zou een prima Mol kunnen zijn.

Ze is, net als haar tweelingzus, al jarenlang fan van het programma. Dat alleen lijkt me reden genoeg.
Ik denk dat ze dolgraag mee wilde doen en ik schat in dat ze ook best graag de Mol zou willen zijn.
Voorlopig is ze een van mijn hoofdverdachten.

PS:
De leader is toch even wat anders dan hij eerst was. Die clown is weg, maar wat me vooral opviel, 3 thriller opdrachten/adrenaline  opdrachten: ziplinen boven de stad, paragliden en raften op een rivier. Toch leuk  ::ok::

Dat ziplinen en paragliden kan dan toch wel even een dingetje voor Stine worden: in een recente aflevering van haar programma 'Dus ik ben' durfde ze niet goed van een hoge duikplank te springen en deed ze dat uiteindelijk niet (wat ik overigens een moedig besluit vond).
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 13:04:28 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2018, 14:48:19 »
Ik ben er vrij zeker van, maar net geen 100%... Stine belt met Loes en zegt iets als: "Ik ga ophangen want we zijn heel hard op zoek" of iets dergelijks. Mijn eerste gedachte (het is mn werk, vandaar) was: die tekst is niet daar uitgesproken maar een opname. Het gaat alleen om de laatste zinnen van dat gesprek. Het geluid is volgens mij veel te 'clean' en anders om buiten opgenomen te zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2018, 17:08:08 »
Ze leek express niet mee te lopen met Emilio richting de jokers.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2018, 17:11:09 »
Stine was natuurlijk heel verdacht bezig door Art steeds te bellen en M18 niet door te geven waardoor hij nog een keer gebeld werd. Als ze de Mol is speelt ze het op zijn Margriets. ;D
Dit is eigenlijk de voornaamste reden dat ik haar nu het meest verdenk

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2018, 17:24:25 »
Ik vind dat ze het er te dik oplegt. Waarschijnlijk zal ze zo druk zijn met zichzelf als mol profileren, dat ze niet voldoende let op haar omgeving en dan ligt ze er binnenkort uit.