Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121662 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #200 Gepost op: 3-02-2018, 18:05:56 »
Zou er iets gezien/gebeurd zijn In aflevering 2 opdracht 1 (de markt) waardoor Jan en  Olcay meteen op de mol zaten?
Want Jan en Olcay zitten in de finale (spoiler) en om in de finale te komen moet je de mol juist hebben.
Op de markt liepen ze met Stiene, zou daar iets gebeurd/gezien zijn dan Jan en Olcay en meteen Stine als mol zien.
Toen kees tol de mol was, (zuid afrika) zaten ook de finalisten na aflevering 1 meteen op kees, omdat de sprong van de toren van kees overnieuw moest.

Nee hoor Klimduin, dat hoeft niet. Freek kwam ook in de finale en zat helemaal verkeerd met zijn mol.
Kees moest nog een keer jumpen omdat er iets mis was gegaan met de opnames.


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #201 Gepost op: 3-02-2018, 21:58:57 »
Week na week wint de finalistenspoiler aan geloofwaardigheid. Al ga ik er al 2 weken niet meer vanuit dat hij nog onwaar is.

In dat opzicht kunnen de verdenkingen van Olcay misschien de Mol ontrafelen:

1. Ruben
2. Loes
3. Jan
4. Simone
5. Stine

Olcay verdenkt de 2 grootste verdachten op dit forum dus niet. Misschien een aanmoediging om Ruben en Jan nog eens kritisch te gaan bekijken?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2018, 22:31:16 »
Olcay zit al een tijd op Stine als haar nummer 2.

Jan nooit maar nu hij gewoon vol zag dat Stine zat te schuiven zonder de letters ook maar een beetje groen te kleuren is hij vast gaan wantrouwen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #203 Gepost op: 3-02-2018, 22:34:56 »
Olcay zit al een tijd op Stine als haar nummer 2.

Jan nooit maar nu hij gewoon vol zag dat Stine zat te schuiven zonder de letters ook maar een beetje groen te kleuren is hij vast gaan wantrouwen.

Nee, Olcay haar nummer 2 is niet Stine:


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #204 Gepost op: 4-02-2018, 17:12:52 »
Ik zag op YouTube bepaalde mensen zeggen dat ze op ergens hadden gezien dat Jan, Olcay en Stine met crew op Schiphol waren gespot.

Ik neem aan dat iemand Stine erbij heeft verzonnen, omdat de kans dat die als mol of kandidaat in de finale staat bijna 100% is.  :P




Ruud Roosen
4 hours ago
Mijn moeder kreeg een berichtje dat iemand zag dat Olcay, Stine en Jan op het vliegveld stonden met de cameraploeg misschien zitten zij wel in de finale? En is een van hen de mol?



Jet van der plas
1 hour ago
Ik zag op Facebook een berichtje van Stine, Jan en Olcay die samen met cameraploeg op het vliegveld stonden, dus maybe zijn hun de finalisten!



onder deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=xWNfrspXt0o

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #205 Gepost op: 4-02-2018, 17:22:07 »
Ik zag op YouTube bepaalde mensen zeggen dat ze op ergens hadden gezien dat Jan, Olcay en Stine met crew op Schiphol waren gespot.

Ik neem aan dat iemand Stine erbij heeft verzonnen, omdat de kans dat die als mol of kandidaat in de finale staat bijna 100% is.  :P




Ruud Roosen
4 hours ago
Mijn moeder kreeg een berichtje dat iemand zag dat Olcay, Stine en Jan op het vliegveld stonden met de cameraploeg misschien zitten zij wel in de finale? En is een van hen de mol?



Jet van der plas
1 hour ago
Ik zag op Facebook een berichtje van Stine, Jan en Olcay die samen met cameraploeg op het vliegveld stonden, dus maybe zijn hun de finalisten!



onder deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=xWNfrspXt0o

Iedereen die daar nu mee afkomt, is ongeloofwaardig voor mij. De sterkte van de finalistenspoiler is dat het gaat om een bericht van de zomer van 2017 toen nog niets geweten was over kandidaten.
Jammer ook dat mensen zo graag achteraf gelijk hebben dat ze nu die finalistenspoiler gebruiken en hem onder de publieke aandacht proberen te brengen.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #206 Gepost op: 4-02-2018, 17:31:05 »
Iedereen die daar nu mee afkomt, is ongeloofwaardig voor mij. De sterkte van de finalistenspoiler is dat het gaat om een bericht van de zomer van 2017 toen nog niets geweten was over kandidaten.
Jammer ook dat mensen zo graag achteraf gelijk hebben dat ze nu die finalistenspoiler gebruiken en hem onder de publieke aandacht proberen te brengen.
Helemaal mee eens  ::ok::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #207 Gepost op: 4-02-2018, 17:32:46 »
Eens idd. Alhoewel het wel super chill in mn tunnel past  ::hypocriet::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #208 Gepost op: 4-02-2018, 17:46:27 »
Toch even zeggen dat mijn bericht niet kwaad bedoeld is naar Amethyst. Zij is slechts de boodschapper. ;)

Eens idd. Alhoewel het wel super chill in mn tunnel past  ::hypocriet::

Ik ben nu ook voor Stine aan het gaan dus ook voor mij zou zoiets goed uitkomen, maar plaats dat dan ergens na aflevering 1 als je Stine herkent als de vrouw die bij de 2 bekendere kandidaten was. Nu is het mosterd na de maaltijd. ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #209 Gepost op: 4-02-2018, 18:00:40 »
Toch even zeggen dat mijn bericht niet kwaad bedoeld is naar Amethyst. Zij is slechts de boodschapper. ;)


Dank Hulpmol. We zijn het eens.  ;)

Ik zou wel graag willen weten waar die users dat van vandaan halen. Welke pipo dat nu blijkbaar(?) recent op FB heeft gepost. Ik zag het ook onder een andere video staan. Ook met de naam van Stine erbij.

Offline R0m4ndu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #210 Gepost op: 5-02-2018, 22:59:33 »
De youtuber 'ZegMaarStan' suggereert in zijn video dat Stine, Jan en Olcay op schiphol zijn gespot. Deze video heeft al 40k views dus wie weet is dit de man die een extra naam er bij heeft bedacht, al ga ik er van uit dat deze man zo erg in een tunnel zit dat hij op alles Stine zegt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #211 Gepost op: 5-02-2018, 23:01:02 »
De youtuber 'ZegMaarStan' suggereert in zijn video dat Stine, Jan en Olcay op schiphol zijn gespot. Deze video heeft al 40k views dus wie weet is dit de man die een extra naam er bij heeft bedacht, al ga ik er van uit dat deze man zo erg in een tunnel zit dat hij op alles Stine zegt.

Alles voor de klikjes helaas. Nou ja, 40k views op 3,5 miljoen kijkers is nog altijd maar peanuts gelukkig.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #212 Gepost op: 6-02-2018, 18:18:01 »
Olcay zit al een tijd op Stine als haar nummer 2.

Jan nooit maar nu hij gewoon vol zag dat Stine zat te schuiven zonder de letters ook maar een beetje groen te kleuren is hij vast gaan wantrouwen.
Nu Lo 'er even niet is'  ::) dacht ik dit toch maar even te citeren. Ik denk dit nl ook. En als de spoiler klopt staan Olcay, Jan en Stine in de finale  ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #213 Gepost op: 6-02-2018, 18:43:27 »
Nu Lo 'er even niet is'  ::) dacht ik dit toch maar even te citeren. Ik denk dit nl ook. En als de spoiler klopt staan Olcay, Jan en Stine in de finale  ::jaja::
Ik geloof niet dat die spoiler klopt  ::ohno::
Idd er te ver na dato bij verzonnen. Stine is er later bij verzonnen bedoel ik.

Ik geloof de Jan en Olcay in de finale-spoiler wel. Om de redenen die Hulpmol aangeeft.

Verder geloof ik dan weer wel dat Stine, Olcay en Jan in de finale staan  ;D
Hoop echter nog op een twist...

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #214 Gepost op: 11-02-2018, 01:59:09 »
Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen, ook omdat het scherm waar Stine mist ook geplaatst is in het topic over de aflevering, maar ik plaats mijn 'bevinding' toch voor de zekerheid even hier.

Het scherm zat mij totaal niet lekker waardoor ik gekeken heb hoe ze het in voorgaande seizoenen hebben gedaan ter referentie. Nu klopte mijn gevoel want de schermen uit 2016 en 2017 met 4 kandidaten in het spel komen meer overeen met het missende Stine scherm dan het scherm van 2016 waarin nog 5 kandidaten in het spel zaten.. Hieruit concludeer ik dat het scherm hoogstwaarschijnlijk een slordige montagefout is geweest en we Stine volgende week zien afvallen..
« Laatst bewerkt op: 11-02-2018, 02:01:24 door Naty »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #215 Gepost op: 11-02-2018, 10:01:12 »
Zo, wat zou dat slordig zijn zeg. Het is veel mensen opgevallen en als dit echt een fout in de montage is... :-\\
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #216 Gepost op: 11-02-2018, 14:17:13 »
Als Stine de Mol is, dan kan normaliter geen van de kandidaten dit scherm zo hebben gezien.

1. Het is een montagefout
2. Het is achteraf speciaal gemaakt om met ons te sollen

Andere opties zie ik helaas niet, maar iemand anders misschien wel. Ik denk dat Stine de volgende afvaller is.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #217 Gepost op: 11-02-2018, 14:25:37 »
Het lijkt er op dat dit bewust zo is gemonteerd. Want er voor zit de biecht van Olcay over dat Stine de mol niet kan zijn. Dat is te toevallig!  ::jaja::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #218 Gepost op: 11-02-2018, 14:27:48 »
De biecht is inderdaad correct gemonteerd. Het tussenshot met het scherm niet. Ik geloof niet dat ze speciaal voor ons speurders een fake-scherm maken en dat er tussen monteren. Er moest nog een shot tussen en daar is iets misgegaan. Denk ik.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2018, 14:38:24 door Tarballs »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #219 Gepost op: 11-02-2018, 14:29:15 »
Het lijkt er op dat dit bewust zo is gemonteerd. Want er voor zit de biecht van Olcay over dat Stine de mol niet kan zijn. Dat is te toevallig!  ::jaja::
Wou dat ik dat kon geloven. M.i is dit een mega oeps moment van de productie.  :-\\