Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121299 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Spoiler] Spoiler topic
« Gepost op: 2-12-2017, 18:40:34 »
In dit topic kunnen spoilers gedeeld worden. Spoilers zijn informatie over nog niet uitgezonden beelden. Buiten dit topic zal er gebruikt gemaakt worden van spoilertags:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. In dit topic is dit niet verplicht. Mocht je een hele grote spoiler hebben (bijvoorbeeld een zekerheid over wie de mol is of wie de winnaar wordt) dan kan het nog steeds netjes zijn om hier ook spoilertags te gebruiken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #1 Gepost op: 1-01-2018, 03:10:34 »
Nog geen Buzzfeed maar toch weten we al dat Loes de mol is?! De poll is vrijwel geheel voor haar nu, terwijl bij schot voor de boeg het nog 50-50 was...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2018, 11:25:32 »
Volgens mij is Loes voor veel mensen een wensmol. Dit kwam ook niet overeen met de finalisten-spoiler die er was toch?  ???

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #3 Gepost op: 1-01-2018, 12:21:05 »
Nog geen Buzzfeed maar toch weten we al dat Loes de mol is?! De poll is vrijwel geheel voor haar nu, terwijl bij schot voor de boeg het nog 50-50 was...

Ik snap niet helemaal wat de spoiler hier is, maar bovendien hebben bij de schot voor de boeg poll zo'n 80 mensen meer gestemd.
« Laatst bewerkt op: 1-01-2018, 12:22:38 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2018, 13:40:16 »
Finalistenspoiler verraadde alleen Jan en Olcay toch?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2018, 19:23:19 »
Misschien moeten we buiten dit topic ook een beetje terughoudend zijn in topics als "wie is de afvaller" en "wie zijn de finalisten". Vroeg of laat wordt de vraag gesteld waarom Jan en Olcay daarin zo vaak genoemd worden als finalist.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2018, 20:38:08 »
 ::jaja:: Lijkt mij goed ^
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2018, 23:52:29 »
Misschien moeten we buiten dit topic ook een beetje terughoudend zijn in topics als "wie is de afvaller" en "wie zijn de finalisten". Vroeg of laat wordt de vraag gesteld waarom Jan en Olcay daarin zo vaak genoemd worden als finalist.

Het viel me nu al op dat Olcay zo vaak als finalist genoemd werd en Jan zo’n enorme meerderheid heeft bij wie is de winnaar. Zo werkt een spoiler door in andere topics en eigenlijk is de enige manier om dat te vermijden, dat je hele widm board vermijdt. Hoop maar dat die spoiler niet klopt...

Edit: Nu ik het toch weet, heeft iemand een linkje naar waar de vermeende finalistenspoiler wordt uitgelegd?
« Laatst bewerkt op: 1-01-2018, 23:58:49 door Mollenmania »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #8 Gepost op: 2-01-2018, 00:13:52 »
Ik probeer er wel zoveel rekening mee te houden om niet te veel prijs te geven, maar mijn verdenking op Jan staat ook los van de spoiler. Ik zat zelf ook opeens te denken 'hé, waarom worden Jan en Olcay zo vaak als finalisten genoemd?'. Oh wacht... Oeps.. maarja, toen was het al te laat.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #9 Gepost op: 2-01-2018, 12:00:12 »
Kan iemand mij vertellen waar de 'Jan en Olcay zijn finalsten'-spoiler en de 'Loes is de mol'-spoiler op gebaseerd zijn?

Ik kan er nergens iets over vinden. Wat heb ik gemist?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2018, 12:17:09 »
Ondanks dat dit het spoilertopic is, zet ik de uitleg toch even binnen spoilertags neer. Onderstaande informatie is geen zekerheid, maar kan wel als seizoensverpestend materiaal gerekend worden als het waar is. Als je het niet wilt weten vermijdt dan toch maar dit topic en klik niet op onderstaande link.

Voor iedereen die wil weten wat er is ontdekt: klik hier.
Samenvatting:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Waar de 'Loes is de mol'-spoiler op gebaseerd is weet ik niet. Volgens mij is ze gewoon een van de hoofdverdachten.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2018, 12:22:59 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2018, 12:49:06 »
Er is niks ontdekt. Fake News!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Happy hunting!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2018, 15:36:48 »
mogelijke spoiler over een kandidaat die op 28 mei getagd is in een Instagram post van een evenement in Nederland:

Citaat
Even in een spoiler, want nav Social media.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


http://forum.fok.nl/topic/2408910/2/25#p175716291

Jammer genoeg zonder bronvermelding. Lijkt me overigens geen sluitend bewijs dat die kandidaat daar toen was, maar zo wordt het hierboven gepresenteerd, dus ik dacht ik meld het toch maar.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2018, 15:55:39 »
Er is niks ontdekt. Fake News!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Happy hunting!

Je kan allerlei apparatuur zelf meenemen in het vliegtuig zelfs als handbagage of als het te groot is om in het bagagevakje te vervoeren door een extra stoel reserveren in het vliegtuig. Er bestaan flight cases ( Pelikoffer)voor het veilig vervoeren van apparatuur of muziekinstrumenten in het ruim. 

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2018, 16:04:42 »
mogelijke spoiler over een kandidaat die op 28 mei getagd is in een Instagram post van een evenement in Nederland:
 

http://forum.fok.nl/topic/2408910/2/25#p175716291

Jammer genoeg zonder bronvermelding. Lijkt me overigens geen sluitend bewijs dat die kandidaat daar toen was, maar zo wordt het hierboven gepresenteerd, dus ik dacht ik meld het toch maar.

Dat klopt volgens mij niet. Ik heb de bewuste foto een tijd geleden opgezocht en op die foto staat Ron met Tom Dumoulin in een smoking op een beurs. Het commentaar  bij deze foto is of Het Tom zou lukken de roze trui te winnen  of iets dergelijks. De foto is geplaatst op 28 mei 2017 maar op deze dag won Tom Dumoulin de roze trui en bevond hij zich in Italië en  dus niet in een smoking in de RAI.....

Edit: de bewuste instagram foto
« Laatst bewerkt op: 2-01-2018, 16:34:39 door Moedermol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2018, 16:08:30 »
Dat klopt volgens mij niet. Ik heb de bewuste foto een tijd geleden opgezocht en op die foto staat Ron met Tom Dumoulin in een smoking op een beurs. Het commentaar  bij deze foto is of Het Tom zou lukken de roze trui te winnen  of iets dergelijks. De foto is geplaatst op 28 mei 2017 maar op deze dag won Tom Dumoulin de roze trui en bevond hij zich in Italië en  dus niet in een smoking in de RAI.....

Bedankt voor de correctie.  ::ok::

Ik vond het al vreemd.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2018, 23:08:55 »
Er is niks ontdekt. Fake News!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Happy hunting!

Ik weet
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Verstekt noch ontkracht de spoiler, maar dat terzijde.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2018, 23:42:51 »
Oké.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hoop er nog op terug te komen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2018, 15:02:47 »
Oké.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hoop er nog op terug te komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2018, 21:46:51 »
Volgens de social-media analist is het niet aannemelijk dat Jan, Loes en Olcay in de finale komen.

Laat dat nou net wel mijn verwachting zijn voor de finale.

Het meest aannemelijke is dat Olcay als eerste afvalt volgens het volg-gedrag. Dit staat volledig tegenover de schiphol-spoiler. Ik denk ook dat we wel kunnen aannemen dat die laatste nu wel verleden tijd is.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2018, 21:51:07 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?