Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121361 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2018, 22:36:49 »
Ja die spoort toch niet. Maar het klopt dan niet wat er hier aan een spoiler staat, namelijk dat zij samen met Jan gespot werd als exit. Of het is toch zo, en dat zij kiezen de mol te horen maar met het risico dan direct te moeten vertrekken, en dat zij dan inderdaad toevallig samen exit moeten, best wel op het einde van de draaiperiode, dus klopt dan toch.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2018, 22:38:13 »
Of ze hebben het opgenomen om ons op een fout spoor te zetten en het is helemaal geen opdracht.
Lijkt met niet dat ze zo'n dingen anders in een promo uitzenden.

Ik denk dat men er van uit gaat dat de stortvloed aan informatie voor vele kijkers vertroebelt dat we beelden hebben gezien die er nog niet geweest zijn.

Uiteindelijk is het niet het hete topic in Moltalk of op Twitter en toch leidt het ons naar juiste conclusies tot nu toe.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2018, 22:47:00 »
Misschien zien we de promobeelden wel in de finale (of 1 vd laatste afleveringen) terug. Elke kandodaat heeft in de eerste aflevering de vraag gekregen of ze al wilden weten of ze de mol wilden ontmoeten. In een latere aflevering zit hier misschien een opdracht aan vast. Dat zou betekenen dat de beelden van de promo wij alleen te zien krijgen als flashbackmateriaal en dat dus ook degenen die wij in de oromo te zien krijgen er al uit kunnen liggen.

Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel want in mn hoofd klinkt het heel duidelijk en logisch haha

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #63 Gepost op: 13-01-2018, 22:50:56 »
Misschien zien we de promobeelden wel in de finale (of 1 vd laatste afleveringen) terug. Elke kandodaat heeft in de eerste aflevering de vraag gekregen of ze al wilden weten of ze de mol wilden ontmoeten. In een latere aflevering zit hier misschien een opdracht aan vast. Dat zou betekenen dat de beelden van de promo wij alleen te zien krijgen als flashbackmateriaal en dat dus ook degenen die wij in de oromo te zien krijgen er al uit kunnen liggen.

Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel want in mn hoofd klinkt het heel duidelijk en logisch haha

Ik snap het in ieder geval. De promo was zeker in Tbilisi opgenomen, dus loont het misschien om al eens kledij te gaan vergelijken met deze aflevering.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2018, 02:40:18 »
Huh... De promo van aflevering 1 is van de website afgehaald....

Wat zou daar de reden van zijn?

« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 03:09:18 door Jayq »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2018, 03:03:23 »
Huh... De promo van aflevering 1 is van de website afgehaald....

Wat zou daar de reden van zijn?

Op facebook staat hij nog. Als ze de promo weghalen die de 5 kandidaten verklapt dan toont dat alleen maar aan dat hij inderdaad heel belangrijk is voor het achterhalen van het spelverloop.

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2018, 03:20:52 »
Op facebook staat hij nog. Als ze de promo weghalen die de 5 kandidaten verklapt dan toont dat alleen maar aan dat hij inderdaad heel belangrijk is voor het achterhalen van het spelverloop.

https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1652795974763835/

Ik heb de kleding bekeken. En dat wat ze aanhebben in die promo hebben ze nog nergens aangehad in de eerste 2 afleveringen.
Echter, Loes heeft wel dezelfde blauwe trui aan als in de leader (en foto website).
En Emilio heeft mogelijk hetzelfde witte shirt aan als in de leader, maar dan zonder iets erover.

1 ding is wel zeker. De beelden uit die promo zijn in Tbilisi gemaakt.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2018, 12:08:17 »
https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1652795974763835/

Ik heb de kleding bekeken. En dat wat ze aanhebben in die promo hebben ze nog nergens aangehad in de eerste 2 afleveringen.
Echter, Loes heeft wel dezelfde blauwe trui aan als in de leader (en foto website).
En Emilio heeft mogelijk hetzelfde witte shirt aan als in de leader, maar dan zonder iets erover.

1 ding is wel zeker. De beelden uit die promo zijn in Tbilisi gemaakt.

Let niet alleen op de kleding maar ook op het weer. In de promo schijnt het zonnetje en heeft iedereen die rondloopt kleding aan voor een zonnige dag zoals T-shirts. Tijdens de eerste dag in Tblisi was het weer regenachtig. Ook op de tweede dag (afleveing 3) is er 1 opdracht in het dal met auto's en dan regent het. Er zijn twee opdrachten in de bergen en daar is het weer wel wat beter maar dat zegt niets over het weer in de stad. Ik denk daarom niet dat deze beelden flashbacks zijn die we pas tegen het einde zullen zien. De opmerking van de python ipv addertje zat ook gewoon in de tweede aflevering maar die had niets te maken met de rest van de beelden. Ik verwacht dus dat zelfs in aflevering 3 we deze beelden niet zullen zien en dat er dus redelijk zeker van kunnen zijn dat als je in de app invult dat de mol zit in de groep van 5 kandidaten: Stine, Jan, Loes, Ruben, Emilio. Dat je dan je punten behoud.   

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2018, 12:23:20 »
Zou het volgende misschien mogelijk zijn?
•   Aankomst zes kandidaten: 19 mei (’s avonds).
•   Laat ontbijt zes kandidaten plus aankomst Jan, Jean-Marc en Loes: 20 mei.
•   Tutten voor theateropdracht: 20 mei (’s middags).
•   Theateropdracht: 20 mei (’s avonds); we krijgen een Georgische aankondiging te zien van de voorstelling op 21 mei, maar mogelijk is er een speciale of ingelaste voorstelling op 20 mei?
•   Graafopdracht: 21 mei (late ochtend).
•   Executie: 21 mei (’s avonds).
•   Opdracht voor finalevrijstelling: 22 mei, waarna de kandidaten de bergen in trekken. De uitkomst van deze opdracht zien we pas later in het seizoen, waarmee de eerste promo wellicht geen spoiler meer bevat.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2018, 14:40:24 »
Zou het volgende misschien mogelijk zijn?
•   Aankomst zes kandidaten: 19 mei (’s avonds).
•   Laat ontbijt zes kandidaten plus aankomst Jan, Jean-Marc en Loes: 20 mei.
•   Tutten voor theateropdracht: 20 mei (’s middags).
•   Theateropdracht: 20 mei (’s avonds); we krijgen een Georgische aankondiging te zien van de voorstelling op 21 mei, maar mogelijk is er een speciale of ingelaste voorstelling op 20 mei?
•   Graafopdracht: 21 mei (late ochtend).
•   Executie: 21 mei (’s avonds).
•   Opdracht voor finalevrijstelling: 22 mei, waarna de kandidaten de bergen in trekken. De uitkomst van deze opdracht zien we pas later in het seizoen, waarmee de eerste promo wellicht geen spoiler meer bevat.

Ten eerste verwacht ik niet dat die vraag op zichzelf staat. Ik verwacht dat dit meer te maken heeft met een soort van opdracht die lijkt op een veiling of iets anders waarbij de kandidaten geld kunnen inzetten om een hint te krijgen. Ze zullen nooit de echte identiteit van de mol geven want dan is het spel afgelopen. We weten door de vooruitblik dat er 3 opdrachten zijn. Twee in de bergen en één in het dal. In het dal bij de auto opdracht regent het terwijl in de preview van het seizoen het heerlijk weer is. Let op, het is meer dan een regenbuitje want er staan overal plassen. Ik verwacht dus wederom niet dat de vraag die we in de trailer te zien krijgen dat die in de volgende aflevering aan bod komt en dat die ook niet als flashback is opgenomen want tot dat moment is het nog geen lekker weer geweest in Tblisi. 

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2018, 14:56:49 »
Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om de uitzending terug te kijken en ik weet niet waar ik dit het beste kan plaatsen.
Ik dacht een soort silhouette te zien na de laatste biecht van Jean-Marc. Kan ook aan mijn tv liggen. Is er iemand anders die dit ook zag?

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2018, 20:20:58 »
Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om de uitzending terug te kijken en ik weet niet waar ik dit het beste kan plaatsen.
Ik dacht een soort silhouette te zien na de laatste biecht van Jean-Marc. Kan ook aan mijn tv liggen. Is er iemand anders die dit ook zag?

Klopt, ik zag het inderdaad ook. Moest aan Darth Vader denken bij die silouette  ::rofl::
Volgens mij werd het in een ander topic wel aangehaald (weet niet meer welke) en denk ook dat het niet valt onder het spoilertopic.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2018, 20:27:33 »
Klopt, ik zag het inderdaad ook. Moest aan Darth Vader denken bij die silouette  ::rofl::
Volgens mij werd het in een ander topic wel aangehaald (weet niet meer welke) en denk ook dat het niet valt onder het spoilertopic.
Hier: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62191.msg2085376#msg2085376
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2018, 20:32:52 »
Zou het volgende misschien mogelijk zijn?
•   Aankomst zes kandidaten: 19 mei (’s avonds).
•   Laat ontbijt zes kandidaten plus aankomst Jan, Jean-Marc en Loes: 20 mei.
•   Tutten voor theateropdracht: 20 mei (’s middags).
•   Theateropdracht: 20 mei (’s avonds); we krijgen een Georgische aankondiging te zien van de voorstelling op 21 mei, maar mogelijk is er een speciale of ingelaste voorstelling op 20 mei?
•   Graafopdracht: 21 mei (late ochtend).
•   Executie: 21 mei (’s avonds).
•   Opdracht voor finalevrijstelling: 22 mei, waarna de kandidaten de bergen in trekken. De uitkomst van deze opdracht zien we pas later in het seizoen, waarmee de eerste promo wellicht geen spoiler meer bevat.


Precies dit dacht ik ook. Alleen mist de markt opdracht in dit verhaal. Dus 20 mei zou een rustdag zijn? waar de kandidaten elkaar ontmoeten.
21 mei sochtends de markt opdracht 's avonds de theater. > Simone zegt na de marktopdracht' Daarna kwamen we als verzopen  katten terug in het hotel en maakten we ons klaar voor de opdracht in het theater (gala kleding)'
22 mei smiddags graafopdracht en  s avonds executie die dus niet doorging.
23 mei beginnen in april park met die vragen en daarna de bergen intrekken...

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2018, 21:23:06 »

Precies dit dacht ik ook. Alleen mist de markt opdracht in dit verhaal. Dus 20 mei zou een rustdag zijn? waar de kandidaten elkaar ontmoeten.
21 mei sochtends de markt opdracht 's avonds de theater. > Simone zegt na de marktopdracht' Daarna kwamen we als verzopen  katten terug in het hotel en maakten we ons klaar voor de opdracht in het theater (gala kleding)'
22 mei smiddags graafopdracht en  s avonds executie die dus niet doorging.
23 mei beginnen in april park met die vragen en daarna de bergen intrekken...

De kandidaten dragen tijdens de brunch dezelfde kleding waarmee ze in de leader staan, kennelijk was ook de fotosessie op deze dag. Deze kleding dragen ze ook tijdens de marktopdracht. 21 mei was het regenachtig met onweer. 22 mei was het deels zonnig en dragen de kandidaten andere kleding. Waarschijnlijk dan inderdaad de graafopdracht. 23 mei was het opnieuw deels zonnig,dus is het heel goed mogelijk dat toen de opnamen voor de eerste promo zijn gemaakt. Omdat er op dat moment al twee afvallers waren zien we niet alle kandidaten in de promo maar het zal denk ik niets weggeven over de volgende afvaller.

weer Tiblisi mei 2017                                                      
   

« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 21:47:03 door Moedermol »

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2018, 22:22:25 »
Het ding is alleen dat je in de "volgende week" al 3 opdrachten ziet: de paaltjes, auto-pacman en parachute's. In geen van deze opdrachten hebben ze dezelfde kleding als in de promo aan. Dus tenzij we volgende week nog een 4e opdracht hebben op een andere dag, ben ik bang dat ook volgende week deze mensen niet afvallen
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.

Offline MolDistro

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2018, 23:27:45 »
In het intro zitten een paar beelden van een observatorium:


Ik wilde graag weten wat er op de machines stond dus ik probeerde het te vertalen. En tot m'n verbazing was het niet het Georgische alfabet, maar het Russische. Zou dit betekenen dat we in een volgende aflevering naar Rusland reizen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2018, 23:32:31 »
Zou helemaal geen gekke gedachte zijn. Nu ze er in de buurt zijn, en ook al in die landen zijn geweest, zouden ze die plekken best opnieuw kunnen bezoeken.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2018, 23:44:50 »
In het intro zitten een paar beelden van een observatorium:


Ik wilde graag weten wat er op de machines stond dus ik probeerde het te vertalen. En tot m'n verbazing was het niet het Georgische alfabet, maar het Russische. Zou dit betekenen dat we in een volgende aflevering naar Rusland reizen?


Ik zeg oud spul uit de sovjettijd...