Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121385 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2018, 22:00:20 »
Ik had niet echt een idee waar ik dit moest delen maar vandaag om 1 uur s'avond poste Ron op instagram een zeer opmerlijke foto op instagram. Het is een foto zonder caption waar op de grond met een pijl 1887 kilometer naar Moskau staat en aan de andere kant van de foto Helsinki met een pijl staat. Laat nou net Tbilisi naar Moskou ongeveer 1887 kilometer zijn alleen Moskou is niet Moskau in georgisch maar maakt het niet minder verdacht.  Mocht de foto daadwerkelijk in Georgië Tbilisi gemaakt zijn dan zou dit als een spoiler gezien worden vandaar dat ik hem hier poste.



Daar hebben we deze middag al wat over gepraat in het topic van Ron. De meningen zijn verdeeld of dat in Tbilisi getrokken is. Persoonlijk denk ik dat het gemaakt is in een Duitstalig land los van WIDM en dat Ron het nu post om zijn heimwee uit te drukken. De afstand in vogelvlucht van Tbilisi naar Moskou is namelijk veel korter.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2018, 23:23:06 »
Zojuist geplaatst met spoiler-alert in het Stine-topic, maar hier dan rechtstreeks:

Stine Jensen schaakte tijdens haar jeugd veel. In een van haar boeken schreef ze dat haar zus Lotte beter in schaken was dan zij.
Stine hield altijd veel van lezen en ontdekte op een gegeven moment dat ze toch niet kon winnen van Lotte bij toernooien.
En ze ontdekte dat de verliezer van het toernooi een boekenbon als troostprijs kreeg. Dus besloot ze om soms expres te verliezen!

En wat zien we bij het schaakspel dat op tafel staat bij Jean-Marc?
Jawel, de witte dame staat verkeerd in de beginopstelling! Die hoort op D1 te staan, maar staat op E1 (omgewisseld met de koning dus).
Dit lijkt mij een behoorlijk sterke hint naar Stine!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2018, 23:52:40 »
Dit is geen spoiler maar een vrij te interpreteren hint
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2018, 00:06:54 »
Dit is geen spoiler maar een vrij te interpreteren hint

Ja, maar voor sommige mensen ligt dat nogal gevoelig, geloof ik. Dus ben ik er toch maar voorzichtig mee.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2018, 00:15:58 »
Het hoort iig niet in het spoiler topic ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2018, 00:32:02 »
Als achteraf blijkt dat het klopt, dan is het misschien wel een enorme spoiler geweest voor sommigen.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2018, 01:06:23 »
Ja, maar voor sommige mensen ligt dat nogal gevoelig, geloof ik.
  ::rofl::  verder.. een spoiler is iets wat de identiteit van de mol bekent maakt dmv bijv socialmedia analyses..of als je er anders bent achtergekomen. Spoilers kunnen ook over afvallers gaan en over de winnaar en verliezer . Maar van jou is gewoon een interessante hint  ::ok::. Mag je overal plaatsen zonder spoilertags. Maar hier niet nodig

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #47 Gepost op: 8-01-2018, 18:35:14 »
Over Jan en Olcay. Als Ron volgende keer terugkomt, zouden er ook twee tegelijk kunnen vertrekken? Ook ivm die dubbele moord hint?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #48 Gepost op: 8-01-2018, 18:39:42 »
Nee want daar was toch ook crew bij volgens de spoiler? Met een kandidaten exit zal geen crew meegaan.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #49 Gepost op: 8-01-2018, 18:50:17 »
Nee want daar was toch ook crew bij volgens de spoiler? Met een kandidaten exit zal geen crew meegaan.

Ja, normaliter niet. Maar bedenk dat ze nu vanwege die 5 extra locaties maar liefst filmcrews op 6 plaatsen in 6 landen hebben gehad.
Dat is voor de rest van het seizoen in Georgië een beetje overkill. Dus kan het best dan een deel van de crew samen met de eerste afvallers mee naar huis werd gestuurd!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #50 Gepost op: 8-01-2018, 19:04:18 »
Jan en Olcay zijn gespot op 9 juni. De opnames van aflevering 2 vonden plaats op 20 en 21 mei.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #51 Gepost op: 8-01-2018, 19:06:38 »
Oké, dan kan dat dus toch niet. Hoe weet jij trouwens zo precies op welke dagen welke afleveringen zijn opgenomen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #52 Gepost op: 8-01-2018, 19:12:41 »
Oké, dan kan dat dus toch niet. Hoe weet jij trouwens zo precies op welke dagen welke afleveringen zijn opgenomen?

Allereerst waren er hier al voorlopige data gezet op basis van twitterstiltes en de tweede aanwijzing zit in aflevering 1. Daar worden in de luchthaven van Tbilisi de borden met aankomsten getoond en de datum is 19 mei 2017. Dus dat lijkt me allemaal wel overeen te komen nu.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #53 Gepost op: 8-01-2018, 19:18:07 »
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #54 Gepost op: 13-01-2018, 22:24:35 »
Het zit me nog steeds niet lekker dat de opdracht in de promo van de aller eerste aflevering nog steeds niet is uitgezonden (en lijkt volgende week er ook niet te komen). Het viel me wel op dat er in is geknipt want de uitspraak van Ruben over "de python" zat vandaag in de opdracht die ze deden in het theater. Het zou toch niet dat dit een hele grote mindfuck is en dat Stine, Jan, Loes, Emilio en Ruben de laatste vijf zijn?  ::oink::. Het is wie is de mol dus ik sluit het niet uit.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #55 Gepost op: 13-01-2018, 22:29:29 »
Het is wel inderdaad een spoiler aan het worden. Meestal komen hier onthullingen zoals die over Olcay en Jan of een social media analyse van Jaap. Nu heeft iedereen die promo gezien en kan iedereen eigenlijk afleiden wie verder raakt.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #56 Gepost op: 13-01-2018, 22:30:04 »
Bella, Simone en Olcay zitten wel echt op de schopstoel nu. En Olcay echt vooraan zonder molboekje volgens mij.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #57 Gepost op: 13-01-2018, 22:31:55 »
Dat zou best kunnen ja. Ik vind het dit jaar ook wel weer heel erg makkelijk hoor. Dus het zal wel een noodgreep zijn... dat iedereen al op Stine zit, en dat ze daarom even deze plottwist erin gooien. Toch even proberen er nog wat van te maken. Bijv. Bella eruit die nu al vol op Stine zit, als laatste. Dan is het dus pas na afl. 5.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #58 Gepost op: 13-01-2018, 22:32:06 »
Het zit me nog steeds niet lekker dat de opdracht in de promo van de aller eerste aflevering nog steeds niet is uitgezonden (en lijkt volgende week er ook niet te komen). Het viel me wel op dat er in is geknipt want de uitspraak van Ruben over "de python" zat vandaag in de opdracht die ze deden in het theater. Het zou toch niet dat dit een hele grote mindfuck is en dat Stine, Jan, Loes, Emilio en Ruben de laatste vijf zijn?  ::oink::. Het is wie is de mol dus ik sluit het niet uit.
Of ze hebben het opgenomen om ons op een fout spoor te zetten en het is helemaal geen opdracht.
Lijkt met niet dat ze zo'n dingen anders in een promo uitzenden.
#teamamaimiljaarde

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #59 Gepost op: 13-01-2018, 22:34:16 »
Bella, Simone en Olcay zitten wel echt op de schopstoel nu. En Olcay echt vooraan zonder molboekje volgens mij.

Stel je voor dat ze ook nog eens moet plassen terwijl ze de test doet   ::)