Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 122486 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #100 Gepost op: 21-01-2018, 16:19:22 »
In zoverre geloof ik daar nog wel in ja, dat nu eerst Simone en dan Emilio gaan. Dan is er ook nog een weekje (of 2) niks, en dan gaan samen Jan en Olcay wat weer klopt met de tijd, dan is die andere spoiler ook weer opgelost en houden we de finalisten over ::hypocriet:: >:D

Maar alleen is dan niet te snappen waarom er ook cameramensen bij waren want die blijven lijkt me gewoon bij de crew tot het einde. Hmmm. Haalt Olcay dan zonder molboekje TOCH de finale? Ze begon Stine al wel te verdenken met dat irritante gedrag rond het penningmeesterschap...

Vanuit jouw tunnel is het toch makkelijk uit te leggen dat Jan en Olcay de finalisten zijn met Stine als Mol?

Jan en Olcay liepen met Stine mee op de markt. Daar begon ze tijd te rekken door over de porto een foto te beschrijven. Vanaf dan zijn Jan en Olcay op haar gaan letten. Jan wilde met haar in de auto bij het pacmanspel. Olcay wilde met haar bij het bakjesspel. Wat in die biechten gezegd wordt, veeg je toch gewoon onder de mat, want het is natuurlijk knip en plak werk vanuit de productie. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #101 Gepost op: 21-01-2018, 16:55:17 »
In zoverre geloof ik daar nog wel in ja, dat nu eerst Simone en dan Emilio gaan. Dan is er ook nog een weekje (of 2) niks, en dan gaan samen Jan en Olcay wat weer klopt met de tijd, dan is die andere spoiler ook weer opgelost en houden we de finalisten over ::hypocriet:: >:D

Maar alleen is dan niet te snappen waarom er ook cameramensen bij waren want die blijven lijkt me gewoon bij de crew tot het einde. Hmmm. Haalt Olcay dan zonder molboekje TOCH de finale? Ze begon Stine al wel te verdenken met dat irritante gedrag rond het penningmeesterschap...
Waarom wil jij Olcay en Jan niet als (mogelijke) finalisten zien? Waarom moeten ze er in jouw optiek perse eerder uitliggen dan de finale?  ???

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #102 Gepost op: 21-01-2018, 16:59:16 »
Nou ja, misschien omdat Olcay geen molboekje heeft.

Ik vind het overigens best plausibel dat Jan/Olcay in de finale staan.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #103 Gepost op: 21-01-2018, 17:04:05 »
Nou ja, misschien omdat Olcay geen molboekje heeft.

Ik vind het overigens best plausibel dat Jan/Olcay in de finale staan.
Volgens een post van Molmuis in het Olcay-topic zou ze wel iets hebben, al is het geen boekje te noemen.
Maar ik heb geen idee waar die still vandaan komt, en dus ook niet of ze die papieren werkelijk als "molboekje" gebruikt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #104 Gepost op: 21-01-2018, 17:41:14 »
Uhhh wat ??? ???

Ik wil helemaal niks. Vind Jan en Olcay hele prettige verschijningen dus GRAAG... blijf erbij!

Alleen is het zo'n spoiler waar ik ooit eens van verdenk dat ie speciaal voor ons molloten is ingebracht. Volkomen nep, vanuit de crew. Puur om ons in de luren te leggen. Hoe anders kunnen de twee meest bekenden nou net toevallig die finale halen?

Gaat blijkbaar heel simpel, een anoniem tweetje naar een of ander derderangs blad is al genoeg, op zich kan iedereen dit toch doen? Valt nooit meer te checken... 10 maanden na dato weet niemand meer wat er aan die bagageband gebeurde toch?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #105 Gepost op: 21-01-2018, 18:54:36 »
Uhhh wat ??? ???

Ik wil helemaal niks. Vind Jan en Olcay hele prettige verschijningen dus GRAAG... blijf erbij!

Alleen is het zo'n spoiler waar ik ooit eens van verdenk dat ie speciaal voor ons molloten is ingebracht. Volkomen nep, vanuit de crew. Puur om ons in de luren te leggen. Hoe anders kunnen de twee meest bekenden nou net toevallig die finale halen?

Gaat blijkbaar heel simpel, een anoniem tweetje naar een of ander derderangs blad is al genoeg, op zich kan iedereen dit toch doen? Valt nooit meer te checken... 10 maanden na dato weet niemand meer wat er aan die bagageband gebeurde toch?

AH, op die fiets. Dat heb ik dan verkeerd begrepen  ;)

Het sterke aan die email is dat de kandidaten toen nog niet bekendgemaakt waren.

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #106 Gepost op: 21-01-2018, 19:24:26 »
Voor alle zekerheid zet ik dit even in het spoiler topic.
Bella vertelde net bij Boulevard dat ze op Ruben zat en nu hoopt dat Olcay de mol is...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #107 Gepost op: 21-01-2018, 19:29:35 »
Mag ze dat zeggen? Of heeft ze gewoon 200-duizendjes te veel ;)???

Maar ja, Ruben is logisch, daar zit Simone ook op, en is degene op de achtergrond, dus dat zei ik vanmiddag ook al. Heeft ze dus 10 op Ruben gezet en 5 op Stine. Zal dan net 1 te weinig zijn vrees ik voor haar......

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #108 Gepost op: 21-01-2018, 19:46:45 »
Mag ze dat zeggen? Of heeft ze gewoon 200-duizendjes te veel ;)???

Maar ja, Ruben is logisch, daar zit Simone ook op, en is degene op de achtergrond, dus dat zei ik vanmiddag ook al. Heeft ze dus 10 op Ruben gezet en 5 op Stine. Zal dan net 1 te weinig zijn vrees ik voor haar......



Het is volgens mij niet de eerste keer dat iemand achteraf zegt op wie hij/zij zat. Ik herinner me wel dat het de vorige keer geen info opleverde die we lang konden gebruiken omdat de genoemde verdachte als volgende afviel.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #109 Gepost op: 21-01-2018, 19:55:07 »
Het is volgens mij niet de eerste keer dat iemand achteraf zegt op wie hij/zij zat. Ik herinner me wel dat het de vorige keer geen info opleverde die we lang konden gebruiken omdat de genoemde verdachte als volgende afviel.
Verwacht je dat dat nu weer het geval is?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #110 Gepost op: 21-01-2018, 20:04:39 »
Verwacht je dat dat nu weer het geval is?

Nee, want ik denk dat het vorige keer toeval was. Het kan zijn dat Ruben de volgende is, het kan zijn van niet. Ik denk niet dat de productie voor een afvallersinterview zo hard inmengt.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #111 Gepost op: 21-01-2018, 20:13:00 »
Misschien mag ze Ruben wel noemen omdat die toch overduidelijk de mol niet is ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #112 Gepost op: 22-01-2018, 22:54:55 »
In aflevering 1 viel me al op dat het horloge van Emilio stil stond, en ook in de 2e en 3e aflevering is dat zo.
Maar, is het toeval dat het horloge op 02:05 / 14:05 staat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #113 Gepost op: 22-01-2018, 23:08:38 »
In aflevering 1 viel me al op dat het horloge van Emilio stil stond, en ook in de 2e en 3e aflevering is dat zo.
Maar, is het toeval dat het horloge op 02:05 / 14:05 staat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit zou ik persoonlijk een hele mooie vinden als het klopt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #114 Gepost op: 22-01-2018, 23:10:18 »
Dit zou ik persoonlijk een hele mooie vinden als het klopt.
OK, slaap bijna. Wat mis ik?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #115 Gepost op: 22-01-2018, 23:11:25 »
Oh wauw. Ik vind het wel een mooie hint. Ik zou bijna in Emilio beginnen te geloven als Mol buiten het feit dat ik hem echt totaal niet als Mol zie.  ::hypocriet::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #116 Gepost op: 22-01-2018, 23:14:00 »
OK, slaap bijna. Wat mis ik?

Emilio's horloge staat stil op 14:05. Als je de officiële opname stilzet op 14:05 zie je altijd Emolio.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2018, 23:14:17 »
In aflevering 1 viel me al op dat het horloge van Emilio stil stond, en ook in de 2e en 3e aflevering is dat zo.
Maar, is het toeval dat het horloge op 02:05 / 14:05 staat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
maar dit klopt niet want heb er op gelet en heb zijn horloge op verschillende tijden zien staan in afl 2.Daarnaast mag dat in het Emilio topic. Het is geen spoiler  :)

Edit: check t nu terug en dat had ik verkeerd gezien. Excuus  ::sorry::

« Laatst bewerkt op: 22-01-2018, 23:23:56 door FS »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #118 Gepost op: 22-01-2018, 23:16:41 »
Emilio's horloge staat stil op 14:05. Als je de officiële opname stilzet op 14:05 zie je altijd Emolio.
Dank!  ::bravo::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #119 Gepost op: 22-01-2018, 23:27:43 »
In aflevering 1 viel me al op dat het horloge van Emilio stil stond, en ook in de 2e en 3e aflevering is dat zo.
Maar, is het toeval dat het horloge op 02:05 / 14:05 staat?

Goed gevonden!