Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler topic  (gelezen 121583 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #360 Gepost op: 18-02-2018, 10:51:22 »
Art vertelde dat ze nooit tegelijk naar huis gaan maar in groepjes.
Art vertrok deze keer als eerste omdat hij snel terug wilde naar zijn dochtertjes. Dat kan verklaren waarom Simone er niet bij was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #361 Gepost op: 18-02-2018, 10:52:06 »
Het zou me verbazen als Ruben of Simone er ook nog bij stond.
Misschien is het ook zo'n dingetje wat je altijd ziet, dat de winnaar en verliezer gaan clicken samen, en de mol er altijd en beetje triest verloren bijstaat, alsof die geen onderdeel was. Ik bedoel, de mol staat ook buiten de kandidatengroep maar na afloop moet je toch groots genoeg zijn om ook de mol te omarmen want zonder mol geen WIDM. Letterlijk gebeurt dat omarmen wel maar figuurlijk zie je altijd die afstand. Is al minder zoals bij Susan als er 1 totaal in de luren wordt gelegd, dan is er een 'troostmoment', maar hier zie je Jan en Olcay vanaf dit punt wel groeien naar een onderlinge tweestrijd, may the best win, en staat de mol dus al buitenspel. Ze hebben misschien toen al gezegd, laten we nog even een drankje doen nu het afgelopen is en doornemen wat we goed en fout deden enzo.... ZONDER Simone dus.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #362 Gepost op: 18-02-2018, 11:01:39 »
Wat ik nog steeds niet begrijp is hoe diegene Olcay en Jan WEL herkent op Schiphol maar Simone NIET... dat geeft aanleiding om Ruben te verdenken als 3e. Die kent niemand.

Sorry, maar hoewel ik Simone vast wel eens op tv zal hebben gezien "kende" ik haar echt niet als BNN'er. Ik zou haar dus niet herkennen, maar Jan en Olcay zeker wel.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #363 Gepost op: 18-02-2018, 11:09:26 »
Wat leiden jullie eraan af als Olcay en Jan samen op Schiphol gezien zijn? Waarom zou dat verklaren dat Ruben de volgende afvaller is?
« Laatst bewerkt op: 18-02-2018, 11:19:55 door Run »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #364 Gepost op: 18-02-2018, 11:23:15 »
Dat verklaart het niet, maar er was een andere mogelijke spoiler die er op zou kunnen wijzen dat Ruben de mol niet is. Uit het Dagboek van de Mol van aflevering 5 zou je namelijk kunnen opmaken dat de mol in de metro was geweest, en dat kon Ruben dus niet zijn.

Uiteraard kan hij dan alsnog doorgaan naar de finale, maar alleen als Simone de mol niet is.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #365 Gepost op: 18-02-2018, 11:38:24 »
Wat leiden jullie eraan af als Olcay en Jan samen op Schiphol gezien zijn? Waarom zou dat verklaren dat Ruben de volgende afvaller is?

Olcay en Jan zijn op 9 juni met crewleden bij de bagageband (vlucht uit Istanbul) op Schiphol gezien.


Art was op 10 juni bij een concert van Guus Meeuwis en heeft verteld dat ze net terug waren van de opnames.

Logische conclusie is dat Olcay en Jan finalisten zijn.

Als Simone de mol is dan is Ruben de volgende afvaller.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #366 Gepost op: 18-02-2018, 11:45:00 »
Ik vind de finalistenspoiler wel interessant worden nu. Ruben of Simone zal de volgende keer dan moeten afvallen. Ruben zit op Simone, de rest op Ruben. Als Ruben dus afvalt, kan Simone de mol eigenlijk niet zijn. Valt Simone af, dan is ze het uiteraard ook niet.
Mijn Jan-tunnel houdt hier wel van.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #367 Gepost op: 18-02-2018, 12:22:42 »
Ik vind de finalistenspoiler wel interessant worden nu. Ruben of Simone zal de volgende keer dan moeten afvallen. Ruben zit op Simone, de rest op Ruben. Als Ruben dus afvalt, kan Simone de mol eigenlijk niet zijn. Valt Simone af, dan is ze het uiteraard ook niet.
Mijn Jan-tunnel houdt hier wel van.

Olcay zegt wel dat ze op Ruben zit, maar we zien haar in de tests wel allerlei vragen antwoorden richting Simone. Daarnaast lijkt ze Simone ook meer in de gaten te houden.
Wat nu als Olcay zeker volgende week volledig op Simone gaat zitten en Jan verdient een vrijstelling? Dan zijn Jan en mol Simone sowieso door en Olcay heeft misschien wel één vraag meer goed dan Ruben of ze was iets sneller.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #368 Gepost op: 18-02-2018, 12:27:14 »
Olcay zegt wel dat ze op Ruben zit, maar we zien haar in de tests wel allerlei vragen antwoorden richting Simone. Daarnaast lijkt ze Simone ook meer in de gaten te houden.
Wat nu als Olcay zeker volgende week volledig op Simone gaat zitten en Jan verdient een vrijstelling? Dan zijn Jan en mol Simone sowieso door en Olcay heeft misschien wel één vraag meer goed dan Ruben of ze was iets sneller.


Over Olcay: precies. We zien dat terwijl ze biecht de test volledig in te zullen vullen op Ruben. Dus of Olcay liegt of we kunnen de beelden niet vertrouwen. Of, erg kleine kans na zo stellig geweest te zijn, Olcay verandert tijdens het maken vd test van mening en spreidt alsnog.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #369 Gepost op: 18-02-2018, 12:50:49 »
Ik denk dat Olcay dan waarschijnlijk de vrijstelling gaat pakken. Van Jan en Ruben weten we dat ze op Simone invullen, maar van Olcay blijft dat vaag. Ik denk dat zij tot nu toe geluk heeft gehad dat steeds iemand de test nog slechter maakte.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #370 Gepost op: 18-02-2018, 14:20:09 »
Olcay en Jan zijn op 9 juni met crewleden bij de bagageband (vlucht uit Istanbul) op Schiphol gezien.


Art was op 10 juni bij een concert van Guus Meeuwis en heeft verteld dat ze net terug waren van de opnames.

Logische conclusie is dat Olcay en Jan finalisten zijn.

Als Simone de mol is dan is Ruben de volgende afvaller.


...en als Ruben de mol is dan is Simone de volgende afvaller.  ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #371 Gepost op: 18-02-2018, 14:40:01 »
Sorry, maar hoewel ik Simone vast wel eens op tv zal hebben gezien "kende" ik haar echt niet als BNN'er. Ik zou haar dus niet herkennen, maar Jan en Olcay zeker wel.

Geldt voor mij ook. Ik zou bij Simone misschien gedacht hebben 'bekend gezicht' maar ik zou het echt niet bij het journaal hebben geplaatst. Ik kijk nooit overdag naar het journaal, en 's avonds is het vrijwel altijd Annechien of Rob of Astrid.
Bovendien zullen veel mensen Olcay kennen van RTL Boulevard, en zij kijken dan wellicht het RTL-nieuws ipv het NOS-journaal. Ik vind het helemaal niet gek dat Jan en Olcay werden herkend, en Simone (of Ruben, mocht hij de derde zijn geweest) niet.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #372 Gepost op: 18-02-2018, 16:22:06 »
Weet niet of ik het hier moet posten of in het topic "Perongeluk", dus uit voorzorg maar hier (hoewel ik er persoonlijk niet echt een spoiler in zie).

Nog even die shots bekeken. Ik vermoed dat het rode shirt van Simone te zien in het tweede raam van haar wagon.
Bij de andere afbeelding zie ik sowieso Jan en Stine. Er staat nog iemand bij, waarvan ik vermoed dat het Olcay is. Deze schim is heel erg donker en Olcay had donkere bovenkleding aan en een blauwe broek.
Ruben had donkere bovenkleding aan en een lichte broek. Maar het is heel slecht te zien allemaal.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #373 Gepost op: 18-02-2018, 17:03:46 »
Sorry, maar hoewel ik Simone vast wel eens op tv zal hebben gezien "kende" ik haar echt niet als BNN'er. Ik zou haar dus niet herkennen, maar Jan en Olcay zeker wel.
Dat heb ik dan weer met Olcay. Voor dit programma zou ik haar nooit hebben herkend... (ik kende haar eigenlijk alleen maar een beetje van naam)
Maar zo zie je maar. Het is net wie je kent, dat je die personen zou kunnen herkennen. Dus Simone of Ruben had er gerust bij kunnen staan. Of net in een ander deel van de hal hebben gestaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Orphen89

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #374 Gepost op: 19-02-2018, 09:01:40 »
Dat heb ik dan weer met Olcay. Voor dit programma zou ik haar nooit hebben herkend... (ik kende haar eigenlijk alleen maar een beetje van naam)
Maar zo zie je maar. Het is net wie je kent, dat je die personen zou kunnen herkennen. Dus Simone of Ruben had er gerust bij kunnen staan. Of net in een ander deel van de hal hebben gestaan.

Of Simone EN Ruben?
Wie zegt dat de laatste afvaller apart vliegt van de rest?
Ik denk sws dat er in groepjes terug word gevlogen omdat er telkens maar een paar dagen tussen afvallers zit.
De schiphol spoiler zegt mij daarom echt helemaal niks.
(Kijk bijvoorbeeld naar Expeditie Robinson, waar ook de finalisten en halve finalisten samen terug vlogen.)

Waarom zou je als programmamaker je finalisten gezellig samen terug laten vliegen met dit soort spoilers als risico, of apart of in groepjes lijkt me logischer?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #375 Gepost op: 19-02-2018, 09:57:59 »
De schiphol spoiler zegt mij daarom echt helemaal niks.

Het feit dat ik heel dit seizoen nog geen moment gedacht heb om Jan of Olcay als afvaller in te vullen is toch al veelzeggend hoor. ;D

Wie zegt dat de laatste afvaller apart vliegt van de rest?

Chris Zegers, die zelfs als afvaller in aflevering 9 toch nog apart op een vliegtuig naar Nederland zat.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #376 Gepost op: 19-02-2018, 11:56:11 »
Of Simone EN Ruben?
Wie zegt dat de laatste afvaller apart vliegt van de rest?
Ik denk sws dat er in groepjes terug word gevlogen omdat er telkens maar een paar dagen tussen afvallers zit.
Sowieso is er niet dagelijks een rechtstreekse vlucht van Tbilisi naar Amsterdam. Ik heb het even opgezocht, maar ik kan zelfs alleen maar rechtstreekse vluchten op maandag en zaterdag vinden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #377 Gepost op: 19-02-2018, 12:20:32 »
Sowieso is er niet dagelijks een rechtstreekse vlucht van Tbilisi naar Amsterdam. Ik heb het even opgezocht, maar ik kan zelfs alleen maar rechtstreekse vluchten op maandag en zaterdag vinden.

De spoiler beschrijft toch dat de vlucht over Istanbul gegaan is?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #378 Gepost op: 19-02-2018, 12:23:21 »
Klopt  ::jaja::

En er is zover ik weet nog nooit een afvaller niet alleen naar huis gevlogen.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Spoiler] Spoiler topic
« Reactie #379 Gepost op: 19-02-2018, 17:34:51 »
Dat heb ik dan weer met Olcay. Voor dit programma zou ik haar nooit hebben herkend... (ik kende haar eigenlijk alleen maar een beetje van naam)
Maar zo zie je maar. Het is net wie je kent, dat je die personen zou kunnen herkennen. Dus Simone of Ruben had er gerust bij kunnen staan. Of net in een ander deel van de hal hebben gestaan.

Same. Zelf kende ik Olcay voor WIDM nog helemaal niet.

~~~

En ik begin eens met het lezen van het spoiler topic! Ik denk dat ik op het goede spoor zit, om in de termen van vorige aflevering  te blijven. Dus ik vind het eens tijd om het spoiler topic te lezen. Alhoewel ik de spoiler over Jan en Olcay ook meerdere keren PERONGELUK heb gezien (berichten die eerst nog niet in spoilertags stonden..)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans