Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
128 (58.2%)
Olcay Gulsen
58 (26.4%)
Ruben Hein
34 (15.5%)

Totaal aantal stemmen: 219

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 178852 keer)

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2018, 18:39:50 »
Ik ga voor Ruben :-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2018, 20:11:39 »
Milouska is het ook geweest.

Milouska is altijd nog mijn no. 1 mol he.

Maar ze valt OOK in de categorie Hind/Victoria die er gewoon geen zak aanvonden en liefst zo snel mogelijk de groep wilden verlaten. Als mol kon ze dat niet. Dat leverde de unieke perfecte mix op.

Jon is nog altijd mijn nummer laatst mol. Niet voor niets heb ik nog altijd de avatar zoals je links ziet ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2018, 23:06:46 »
Jean-Marc. Weer eens een wat introverte Mol met sneaky acties à la Nico. ::helderziend::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2018, 23:34:25 »
Ik ga ook voor Jean Marc. Hij heeft de uitstraling van een kandidaat waarvan je iedere aflevering verwacht dat hij zal afvallen.

Dit kan echter een mooie  dekmantel zijn voor de mol. De wat nonchalant ogende artistieke tekenaar die kennelijk nogal last heeft van stress, gebrek aan leiderschap heeft en zich af en toe wil afzonderen om te kunnen tekenen. Ik heb nu al het gevoel dat hij een rol speelt  voor zover ik dat kan beoordelen uit  voorstel filmpje en de interviews.

Toch ben ik wat ambivalent hierin, ik durf namelijk nog geen punten op hem in te zetten in de app ::rofl::


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2018, 00:13:51 »
Milouska is altijd nog mijn no. 1 mol he.

Maar ze valt OOK in de categorie Hind/Victoria die er gewoon geen zak aanvonden en liefst zo snel mogelijk de groep wilden verlaten. Als mol kon ze dat niet. Dat leverde de unieke perfecte mix op.

Jon is nog altijd mijn nummer laatst mol. Niet voor niets heb ik nog altijd de avatar zoals je links ziet ;)

Huh maar daar ging het toch niet over? ::rofl:: Ik had het over waarom niet? Niet of ze een goeie mol waren of niet ???.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2018, 13:11:04 »
Bella of Jean-Marc lijken me leuk als mol maar zie ik niet snel gebeuren. Ik verwacht eerder Emilio, Loes of wellicht wel Stine. Ik heb op Emilio gestemd. Als zijn broer een goed voorbeeld vormt zie ik graag Kees/Dennis achtige mollenstreken terug. ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2018, 15:19:40 »
Simone net als Rik: nieuwspresentator bij NOS. Milouska was van jeugdjournaal. En ik weet, daar kan je over twisten maar ik zie het niet gebeuren. (Verras me AvroTros!)
Waarin zie jij dan een verschil tussen een presentator van het Jeugdjournaal en eentje van het gewone Journaal? Beiden hebben toch dezelfde uitstraling lijkt mij; enkel de presentatoren van het Jeugdjournaal zijn in mijn ogen wat losser.
Ich bin ein Bärliner!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2018, 16:24:26 »
Ik heb het al eerder gezegd, maar Jan zou me echt geweldig lijken als hij de Mol is. 10 jaar na Dennis Weening weer eens een echte bengel die de boel constant loopt te flessen. Is gelijk ook waarom hij zo hoog in de verdenkingen staat hier en op wieisdemol.nl.
En ik denk dat Olcay als zakenvrouw heel goed een dubbelrol kan spelen, berekenend en sociaal tegelijk kan zijn.
Loes hoop ik vooral niet, zou een te makkelijke keuze zijn als actrice.
Ik kijk heel erg uit naar Jean-Marc en Stine hoe zij het gaan spelen :)
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2018, 21:33:40 »
3 mensen mogen een nieuw molletje zoeken


Bella Hay   - 13 (11.9%)
Emilio Guzman   - 10 (9.2%)
Jan Versteegh   - 9 (8.3%)
Jean-Marc van Tol   - 12 (11%)
Loes Haverkort   - 29 (26.6%)
Olcay Gulsen   - 11 (10.1%)
Ron Boszhard   - 3 (2.8%)
Ruben Hein   - 4 (3.7%)
Simone Weimans   - 7 (6.4%)
Stine Jensen   - 11 (10.1%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2018, 21:44:44 »
Loes.  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2018, 21:53:06 »
Kan ik nog weinig over zeggen. Persoonlijk vond ik Stine traag overkomen

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2018, 22:24:20 »
Schot voor de boeg!
1. Emilio
2. Ruben
3. Simone

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2018, 22:34:54 »
Ron is gestegen boven de 0%... eindelijk dan toch eens mijn droom dat de mol een rood scherm heeft??  ::ok::

Maar zit nu vooral op Stine... was vlak voor de uitzending geswitchd, alles op Stine gezet op de app.

Loes zag ik toch te veel acteren. Stine was het helemaal, met dat bellen, misschien ook haast TE veel.

Gestegen ook Simone vanwege dat M18 vinden, een typisch gevalletje voorkennis want de andere 9 snapten er niks van en dat is wat de regie haat... dat een plan niet samenkomt... het spel dient gespeeld!!! Dus die M18 moest wel gevonden worden, of althans dus die spatie! Simone deed dat molse.

De rest is echt al wel haast helemaal afgevallen voor mij hoor. Natuurlijk zeker team Olcay met 2000 euro maar ook de rest.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2018, 22:39:27 »
Ron is gestegen boven de 0%... eindelijk dan toch eens mijn droom dat de mol een rood scherm heeft??  ::ok::

Maar zit nu vooral op Stine... was vlak voor de uitzending geswitchd, alles op Stine gezet op de app.

Loes zag ik toch te veel acteren. Stine was het helemaal, met dat bellen, misschien ook haast TE veel.

Gestegen ook Simone vanwege dat M18 vinden, een typisch gevalletje voorkennis want de andere 9 snapten er niks van en dat is wat de regie haat... dat een plan niet samenkomt... het spel dient gespeeld!!! Dus die M18 moest wel gevonden worden, of althans dus die spatie! Simone deed dat molse.

De rest is echt al wel haast helemaal afgevallen voor mij hoor. Natuurlijk zeker team Olcay met 2000 euro maar ook de rest.



Helemaal mee eens. Ook op laatst Loes niet meer als Mol maar Stine. Maar Simone is zichzelf al erg verdacht aan het maken. Zelfde reden.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2018, 23:15:22 »
Meest tot minst verdacht voor mij momenteel.

1. Stine
2. Emilio
3. Simone
4. Olcay
5. Jean-Marc
6. Loes
7. Ruben
8. Bella
9. Jan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2018, 23:20:04 »
Ja he. Man, wat was ze zenuwachtig.

En Loes had meerder multisurprise-effecten. Vraag lightman maar, die kunnen we wel strepen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2018, 23:34:07 »
Voorlopig Stine, al zou ik het heel grappig vinden als Jean de Mol is.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2018, 23:41:35 »
Ja he. Man, wat was ze zenuwachtig.

Heb je het over Stine?


Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2018, 00:01:46 »
Ik zou het niet weten...
Volgens mij een lastige opdracht om te mollen.
Je werkt in duo's dus je hoeft maar op 1 ander persoon te letten als kandidaat.
Te tricky voor een Mol.

Opvallend dat weer mijn minst verdachte eruit vliegt..
Vorig jaar had ik dat bij Vincent..

Top 9:
1. Stine (schot-voor-de-boegmol en zorgt voor het meeste geld uit de pot in deze aflevering)
2. Jan (kan "mijn hint" niet loslaten..)
3. Olcay (volgens mij veel slimmer dan mensen denken. ze wist erg snel dat er hints op de achterkant waren. het spel verandert achter je rug? Ik denk dat ze weleens een goede mol zou kunnen zijn!)
4. Emilio (hij keek inderdaad gewoon naar de kant waar zo'n envelop hing.. verdacht of was hij verblind door de zon ofzo?)
5. Loes (ik denk dat ze een goede Mol zou zijn. Nog niet echt verdacht in deze eerste aflevering)
6. Jean-Marc (niet af te lezen...)
7. Simone (lijkt perfecte kandidaat)
8. Bella (doet vrij weinig... verdacht?)
9. Ruben (lijkt gewoon een kandidaat! maar ik hoop dat hij de Mol is dit jaar!)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2018, 00:42:53 »
Schot voor de boeg!
1. Emilio
2. Ruben
3. Simone

Schot voor de boeg, om 22:24 uur? Dat is ruimschoots na de uitzending dus meer een schot achter de achtersteven...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!