Poll

Wie is de volgende afvaller?

Jan Versteegh
4 (3.1%)
Olcay Gulsen
3 (2.3%)
Ruben Hein
91 (70.5%)
Simone Weimans
25 (19.4%)
Niemand
6 (4.7%)

Totaal aantal stemmen: 129

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 85624 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2018, 18:54:29 »
Dubbele moord: ik gok op Jan en Olcay.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 8)
« Laatst bewerkt op: 8-01-2018, 18:56:44 door Lukie4, Reden: spoiler tags toegevoegd »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #61 Gepost op: 9-01-2018, 10:33:34 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018, 16:02:04 door Lukie4, Reden: Afbeelding in Spoilertags gezet »

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #62 Gepost op: 9-01-2018, 10:43:13 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.

Leuk gevonden! Ga ik in de gaten houden. Ligt ook wel in de lijn der verwachting van de meesten dat Bella als volgende afvalt, dus zo gek is het niet. Enige lastige is misschien als Ron weer terugkomt, aangezien hij niet twee keer in de leader voorkomt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #63 Gepost op: 9-01-2018, 11:51:02 »
Wow goed gevonden! Dat zou best wel eens een hint kunnen zijn.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #64 Gepost op: 9-01-2018, 11:54:23 »
Misschien goed om dit beeld in een spoilertag te zetten?  :-X
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2018, 12:38:26 »
Scherp, Debbie, heel scherp!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2018, 12:43:15 »
Ja een hele mooie. Nu denk ik helemaal dat Ron OF exit gaat OF de mol is. Ik gok maar op het eerste dus heb mijn stem zojuist veranderd in Ron hier. Bella gaat niet want die heeft immers een joker. Ik gok erop dat Ron toch veel gemist heeft dus de test opnieuw het slechtst gaat maken, dat komt ook uit de mediaberichten (zijn timide responsen).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2018, 12:54:44 »
Of Ron komt inderdaad terug, maar gaat er meteen weer uit, samen met Bella. 'Dubbele moord' = dubbele executie?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2018, 14:40:13 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.

Allereerst: supermooi gevonden! Ik vraag me wel af of de productie het risico durft te nemen dat een of andere molloot dit al in aflevering 1 ontdekt. Ze weten immers dat iedere aflevering tot op het bot wordt uitgeplozen. Aflevering twee zal ons leren of hier wat in zit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2018, 14:45:28 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.

Scherp gevonden  ::ok:: Zelf had ik met anderen ook jaren terug een afvallerstheorie gevonden, die liep een keer spaak omdat ik geen rekening hield met de aflevering waarbij niemand afvalt. Maar verder klopte die gewoon. Dat zou dan opnieuw een vrouwenfinale inhouden sinds IJsland/Spanje. Ben benieuwd  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2018, 15:51:29 »
Allereerst: supermooi gevonden! Ik vraag me wel af of de productie het risico durft te nemen dat een of andere molloot dit al in aflevering 1 ontdekt. Ze weten immers dat iedere aflevering tot op het bot wordt uitgeplozen. Aflevering twee zal ons leren of hier wat in zit.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Hints er in steken is allemaal goed en wel, maar ik hoop echt dat men na de Klaas-hint geleerd heeft hoe het niet moet.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2018, 15:58:39 »
Allereerst: supermooi gevonden! Ik vraag me wel af of de productie het risico durft te nemen dat een of andere molloot dit al in aflevering 1 ontdekt. Ze weten immers dat iedere aflevering tot op het bot wordt uitgeplozen. Aflevering twee zal ons leren of hier wat in zit.
Ik denk dat dat het idee is. Dat we dat na aflevering 2 (of verder) dan denken ::rofl::

dat soort getrol van de produktie kan ik persoonlijk erg waarderen. 

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #72 Gepost op: 9-01-2018, 16:02:40 »
Vaak, zo heb ik het gevoel, laten ze ook ons graag in nephints stinken. Dan duurt het vele afleveringen lang, statistisch gezien een wonder dus je denkt nu zal het ook de volgende week weer kloppen. En dan opeens totaal niet. Mispoes. Heb ik al zo vaak gezien. Dus ik denk nu: Ron, volgende week Bella, en dan best wel een paar weken door tot het ergens de soep ingaat.... ik denk ergens bij Jan want die koppelt steeds met Olcay dus er is kans dat die twee nog eens samen exit gaan op het eind, en dan klopt dit staatje dus niet meer...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #73 Gepost op: 9-01-2018, 16:11:20 »
Dubbele moord: ik gok op Jan en Olcay.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 8)
Die vind ik goed! Dan komt Ron terug en zijn er twee afvallers!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #74 Gepost op: 9-01-2018, 16:14:58 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.

Goed gevonden! Zou grappig zijn, want voor aflevering 1 gokte ik op:

Mol: Stine
Winnaar: Loes
Verliezer: Olcay
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #75 Gepost op: 9-01-2018, 16:39:22 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.
Wauw! Heb al tig keer de leader gekeken, maar dit viel me nog niet op!
Knap gevonden!
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #76 Gepost op: 9-01-2018, 16:58:05 »
Mooie hint ::bravo::

Ik vraag me wel af of de productie het risico durft te nemen dat een of andere molloot dit al in aflevering 1 ontdekt. Ze weten immers dat iedere aflevering tot op het bot wordt uitgeplozen.
Als je zo gaat denken kunnen ze er beter geen enkele hint meer instoppen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #77 Gepost op: 9-01-2018, 17:01:20 »
Als je zo gaat denken kunnen ze er beter geen enkele hint meer instoppen ;).

Je hebt natuurlijk verschillende soorten van hints. Je kan het tonen van een visser of bloemen niet op dezelfde hoogte zetten als "Het spel verandert achter je rug" en dan de eindletters Klaas laten vormen.

Deze zou toch wel eentje van de 2e soort zijn als ie klopt (wat ik vooralsnog niet denk trouwens).

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #78 Gepost op: 9-01-2018, 18:50:49 »
De namen van de kandidaten en de mol staan in de leader niet op dezelfde hoogte. Na wat schuiven, kwam ik tot de volgende trap (van links naar rechts: van hoog naar laag). Ron staat het laagste en is de eerste afvaller.
Mooi gevonden  ::ok::
Ben benieuwd of het klopt!  ::jaja::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #79 Gepost op: 9-01-2018, 19:33:31 »
Vaak, zo heb ik het gevoel, laten ze ook ons graag in nephints stinken. Dan duurt het vele afleveringen lang, statistisch gezien een wonder dus je denkt nu zal het ook de volgende week weer kloppen. En dan opeens totaal niet. Mispoes. Heb ik al zo vaak gezien. Dus ik denk nu: Ron, volgende week Bella, en dan best wel een paar weken door tot het ergens de soep ingaat.... ik denk ergens bij Jan want die koppelt steeds met Olcay dus er is kans dat die twee nog eens samen exit gaan op het eind, en dan klopt dit staatje dus niet meer...

Dit klopt helemaal. We hebben zo vaak gepuzzeld op dit soort "hints" Dan kloppen er een paar en ineens houdt het op.

Ik herinner me een volgorde van kandidaten in de avrobode. De eerste 4 klopten en toen stopte het.

Zelf dacht ik iets gevonden te hebben in lampen die bij de kandidaten  op een tafel stonden tijdens de biechten en voorstelfilmpjes in seizoen 10. De lampjes waren beurtelings aan of uit.  ::rofl::