Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223473 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #700 Gepost op: 6-03-2018, 15:33:21 »
Cool Cat_86 was ik nog vergeten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #701 Gepost op: 6-03-2018, 15:43:08 »
Cool Cat_86 was ik nog vergeten.

moi  ::zwaai::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #702 Gepost op: 6-03-2018, 16:40:06 »
Olcay rijdt een paaltje omver, maar dat kan ik uitleggen naar een kandidaat: Kandidaat wil testen hoeveel toeren haar motor maakt bij 25 km/u, maar doet dommig en rijdt paaltje omver.

Ruben laat puzzelstukjes liggen, maar raapt ze later terug op.

Olcay leek daar dommig maar parkeerde de Lada (vooropgezet) precies voor het paaltje in de berm, terwijl de weg breed genoeg was om NIET in de berm te hoeven parkeren.
Zie plaatje: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=61893.msg2109509#msg2109509
« Laatst bewerkt op: 6-03-2018, 16:42:17 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #703 Gepost op: 6-03-2018, 16:43:54 »
Olcay leek daar dommig maar parkeerde de Lada (vooropgezet) precies voor het paaltje in de berm, terwijl de weg breed genoeg was om NIET in de berm te hoeven parkeren.

De wegcode moet ook in WIDM gerespecteerd worden. Als je je wagen stilzet, is het niet meer dan logisch om dat in de berm te doen als die voorzien is.

Ook nog: Wat heeft ze als Mol gewonnen door dat paaltje omver te rijden?

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #704 Gepost op: 6-03-2018, 16:56:29 »
moi  ::zwaai::

Ik stem nooit in de poll, maar ik hoor hier ook bij. ::zwaai::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #705 Gepost op: 6-03-2018, 17:25:50 »
<--- EDIT --->

'Zijn best'? Jan heeft daar op een bepaald moment 3 verdiepingen in zijn kaartenhuis, maar helaas valt dat helemaal om tegen het einde. Dat balletje-balletje spel had iedereen goed gedaan, dat was zeker niet het moeilijkste spel. Als het vlak voor zijn neus staat, kan hij moeilijk zeggen: "Nee, ik weiger"
En hij heeft even weinig (€50) onder lat gelopen als Olcay, dus ook daar geen verschil.

<--- EDIT --->

Als hij de mol is dan was het toch niet zo moeilijk geweest om balletje-balletje kunnen laten mislukken? Even wat 'verkeerde' moves en het mislukt. Had ie ook makkelijk (met z'n grote mond) nog Ruben de schuld kunnen geven.  ::jaja::. Ik vond 'm hier kandidaats.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #706 Gepost op: 6-03-2018, 17:40:35 »
Als hij de mol is dan was het toch niet zo moeilijk geweest om balletje-balletje kunnen laten mislukken? Even wat 'verkeerde' moves en het mislukt. Had ie ook makkelijk (met z'n grote mond) nog Ruben de schuld kunnen geven.  ::jaja::. Ik vond 'm hier kandidaats.

Geld verdienen is in 99% van de gevallen kandidaats uiteraard, maar het is niet vreemd dat Jan naar dit spel gaat. Ik weet ook niet hoe je subtiel 'verkeerde' moves doet, want je medespeler voelt het wel wanneer je weerstand biedt.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #707 Gepost op: 6-03-2018, 17:44:03 »
Ik stem nooit in de poll, maar ik hoor hier ook bij. ::zwaai::
moi  ::zwaai::

Ooh, toch nog genoeg om een huiskamer te vullen. Gelukkig maar.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #708 Gepost op: 6-03-2018, 18:19:46 »
Jan lijkt me een erg leuke mol qua trol acties en humor, maar tactisch gezien weet ik niet of hij er altijd bovenop zat. [/understatement]

Wie is de Trol? Leuke nieuw format  :D.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #709 Gepost op: 6-03-2018, 18:24:17 »
Aangezien ik tot aflevering 8 op een verkeerd spoor zat
Saved by the day ;D. Ikke afl. 7  >:D.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #710 Gepost op: 6-03-2018, 18:26:58 »
Citaat
Olcay rijdt een paaltje omver, maar dat kan ik uitleggen naar een kandidaat: Kandidaat wil testen hoeveel toeren haar motor maakt bij 25 km/u, maar doet dommig en rijdt paaltje omver.

Ze wil dat doen met de handrem erop en zal zo dus nooit de 25 km/u bereiken. Totaal onzinnige strategie.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #711 Gepost op: 6-03-2018, 18:32:03 »
Ja, dat is waar.  :D
tip: Tunneltelevisie, Marisa en ikzelf.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En dan was ik ook nog bang dat je alsnog de Simone-tunnel in zou duiken...  ;D

Het is wel een tijdje heel leeg geweest hier hoor. De Jan-verdenkers waren op één hand te tellen volgens mij: met Coolcat_86 en M0lmuis erbij, haha
Ik zat net in mijn berichten te graven: ik heb een keertje dit topic omhoog gehaald, omdat-ie naar de 2e bladzijde was gezakt. En ik dacht echt: hoe zo? Jan is toch de mol? Ben ik dan toch de eigenwijzerd die stug blijft zitten in een ongeloofwaardige tunnel?  ???

En ik herinner mij ook dat we een keer een compliment kregen, omdat we deze tunnel nog levend wisten te houden.  ::tandpastasmiley:: Tof om te zien dat deze tunnel nu echt een stevige tunnel wordt.

Mocht Olcay toch de mol blijken: chapeau! Dan verdienen haar verdenkers alle credits.
En datzelfde geldt uiteraard ook voor de Ruben-verdenkers als Ruben het blijkt te zijn.

Maar het is Jan. Echt waar.

Geld verdienen is in 99% van de gevallen kandidaats uiteraard, maar het is niet vreemd dat Jan naar dit spel gaat. Ik weet ook niet hoe je subtiel 'verkeerde' moves doet, want je medespeler voelt het wel wanneer je weerstand biedt.

Hij had trouwens ook bijna zijn kaartenhuis 'af' volgens mij, dat zou ook 250 euro opleveren. Stortte op het laatste moment in. Tuurlijk.  >:D
« Laatst bewerkt op: 7-03-2018, 00:24:45 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #712 Gepost op: 6-03-2018, 19:13:58 »
Ze wil dat doen met de handrem erop en zal zo dus nooit de 25 km/u bereiken. Totaal onzinnige strategie.

Ik heb niet gezegd dat het hier om haar helderste moment van het seizoen gaat. ;)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #713 Gepost op: 6-03-2018, 20:01:42 »
We zitten in het verkeerde topic hiervoor, maar om 25 km/u te bereiken, zal ze toch daadwerkelijk moeten rijden. De auto just daar parkeren is voor een kandidaat onbegrijpelijk en voor een Mol volslagen logisch.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #714 Gepost op: 6-03-2018, 20:12:39 »
Misschien al genoemd, maar Jan die in de biecht recht in de camera kijkt en zegt "Oog in oog met de mol!".

Toch apart?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #715 Gepost op: 6-03-2018, 20:48:43 »
Ooh, toch nog genoeg om een huiskamer te vullen. Gelukkig maar.
Nou, een huiskamer... Zeg maar een opkamertje boven een half verzonken kelder. Toch was dat ook wel aardig, zo'n handvol.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2018, 20:51:17 door Marisa »

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #716 Gepost op: 6-03-2018, 20:50:26 »
Ik kom, na de eerste twee afleveringen te hebben herbekeken, toch ook hier terecht. Jan speelt dubbelspel. Hij is inderdaad degene die heel terloops als eerste zegt: 'Per twee'bij de briefjes. Bij de graafopdracht worden er door zowel Stine als Emilio (op 51.34) kritische opmerkingen gebezigd over het plan van Jan - terecht? Ruben is het er duidelijk ook niet mee eens. Maar de echte 'weggever' is voor mij de biecht van Jan (in aflevering 2 dus) op 27.56: "Ik werd samen naast Olcay neergezet." Hoezo dubbelspel?

Ik heb ook nog even teruggekeken; ik geloof niet dat ik ooit eerder zo overtuigd was van de juiste mol. Mits Jan het is, uiteraard: geweldig gedaan.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #717 Gepost op: 6-03-2018, 20:50:57 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En dan was ik ook nog bang dat je alsnog de Simone-tunnel in zou duiken...  ;D

Het is wel een tijdje heel leeg geweest hier hoor. De Jan-verdenkers waren op één hand te tellen volgens mij: met Coolcat_86 en M0lmuis erbij, haha
Ik zat net in mijn berichten te graven: ik heb een keertje dit topic omhoog gehaald, omdat-ie naar de 2e bladzijde was gezakt. En ik dacht echt: hoe zo? Jan is toch de mol? Ben ik dan toch de eigenwijzerd die stug blijft zitten in een ongeloofwaardige tunnel?  ???

En ik herinner mij ook dat we een keer een compliment kregen, omdat we deze tunnel nog levend wisten te houden, want Jan kon echt nooit de mol zijn.  ::rofl::

Tof om te zien dat deze tunnel nu echt een stevige tunnel wordt.

Mocht Olcay toch de mol blijken: chapeau! Dan verdienen haar verdenkers alle credits.
En datzelfde geldt uiteraard ook voor de Ruben-verdenkers als Ruben het blijkt te zijn.

Maar het is Jan. Echt waar.

Hij had trouwens ook bijna zijn kaartenhuis 'af' volgens mij, dat zou ook 250 euro opleveren. Stortte op het laatste moment in. Tuurlijk.  >:D

Haha, ja het was hier idd vrij stil de eerste 6/7 afleveringen  ::rofl::
Ik ben nooit echt een tunnellaar geweest, maar Jan heeft steeds in mijn visier gestaan. Waarom weet ik niet, mss omdat het de enige is die ik als Belg ken haha.

Ik vond het vooral opvallend dat hij nooit/amper verdacht werd. Hij is super fanatiek maar doet geen moeite om zich verdacht te maken, in tegendeel. Anderen wijzen op hun fouten deed hij genoeg. Dat vind ik vreemd. Plus zoveel geld leverde zijn fanatisme ook niet op als je er na een tijdje ging op letten.

Jan was dus zeg maar mijn wensmol. Als hij het nu ook daadwerkelijk is, is het zowat de eerste keer dat mijn eerste idee juist is, op Thomas van vorig jaar na (maar dat was een stuk makkelijker). Nu 4 dagen geduld!

Edit: Mocht het toch Olcay zijn, dan heeft ze het ook fantastisch gedaan !
« Laatst bewerkt op: 6-03-2018, 20:52:44 door Cool Cat_86 »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #718 Gepost op: 6-03-2018, 21:16:55 »
Ik vond en vind het telefoontje van Jan in aflevering 1 het meest onzinnige van alle gepleegde telefoontjes. Hij had de M18 al en de kluis nog niet gevonden. Het verhaal: "Ik vraag vast een wachtwoord want dat staat misschien wel op de voicemail" houdt geen stand. Zolang hij niet bij de kluis is, heeft hij niets aan een wachtwoord. Het enige wat hij hier doet, is geld uit de pot trekken zonder te weten of er überhaupt een kans is om het te benutten.

En toch heb ik geen enkele poll of pool op hem ingevuld  ::rofl::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #719 Gepost op: 6-03-2018, 22:02:25 »
Heb teruggelezen net in het Perongeluk topic en ook hier in het Jan topic, ik zal deze hint wel gemist hebben hier (in de herhaling dan maar), maar vond het toch een goede naar Jan. By halte Tsemi lijkt de Georgische vertaling erg op BJan. B voor het muziekmolteken.



« Laatst bewerkt op: 7-03-2018, 11:08:49 door Nat007 »