Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223397 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #260 Gepost op: 16-02-2018, 11:44:34 »
Het is ook al best wel te prijzen dat er niet 'De Oekraïne' is geschreven ook al schrijven ze 'Oekraïne' vervolgens fout.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #261 Gepost op: 17-02-2018, 04:07:12 »
Ik was wat testen aan het terugkijken om één of andere reden die ik later misschien nog toelicht, maar het viel me bij de eerste test al meteen op dat de antwoorden op vraag 3 op één na alfabetisch staan. Mogelijk een (zwakke) hint naar Jan voor die paar tunnelaars die hier zijn. ;)



Zit absoluut niet op Jan. Maar je zou dit misschien kunnen linken aan het de omgedraaide stukken op het schaakbord en het omgekeerde logo van LG op de televisie. (Nah, ben zelf niet overtuigd)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #262 Gepost op: 17-02-2018, 12:06:42 »
Aflevering 1.  ::tandpastasmiley::
Hier zegt Jan: (nadat hij in de taxi met Art belt, duur telefoontje): “Art gaf niet de locatie door, maar de coördinaten van de kluis. M18. Thanks Art. Dat wist ik al.”

Stiekem toch een onthulling van de mol?  Ook hier zie ik geen balende kandidaat in ieder geval...

Heb net een stukje terug gekeken: Jan is toch echt degene die besluit om de info over Tbilisi niet te delen... Hij lijkt verrast te zijn door de snelle manier waarop zijn partner deze puzzel oploste. Zeer verdacht.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2018, 12:24:11 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #263 Gepost op: 17-02-2018, 13:42:27 »
Ik denk zomaar dat Jan gaat winnen en dat hij vanaf volgend seizoen de presentator wordt.  8)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #264 Gepost op: 17-02-2018, 13:42:56 »
Ik heb Jan eigenlijk definitief doorgestreept toen hij bij de estafette met zijn kans op 2 jokers dichtbij de busjes was (onder de weg door) maar vervolgens terugging. Als hij als mol niet zo’n verdachte grote voorsprong mocht zou hij daar toch helemaal niet heen zijn gegaan? Volgens mij hebben we daar kandidaat Jan gezien. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de mol niet weer waar de busjes staan. En als mol natuurlijk een ideale opdracht om te zorgen dat er geen geld binnen komt...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #265 Gepost op: 17-02-2018, 13:50:10 »
De mol heeft het spel door wel voorkennis en dat zal bij de 'chaos' ook het geval zijn. Maar ik denk dat de mol geen voorverkenning heeft kunnen doen van de stad. De beste weg zal de mol dus ook niet weten. Dat Jan als eventuele mol de weg niet weet, vind ik dus niet raar. Dit geldt overigens ook voor Simone.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #266 Gepost op: 17-02-2018, 14:22:49 »
Ik denk dat Jan bij de estafette echt had willen winnen, maar dat Loes niet meer bij te houden was.

Zou van zijn reactie op die opdracht nog een schermprint te maken zijn? Ik ben wel benieuwd (maar ik moet zelf nu echt andere dingen doen, haha)

Ik denk ook dat Jan  de weg kwijt is geraakt. Is in ieder geval geen reden om hem definitief weg te strepen, lijkt mij.

Hij heeft nu de pot toch? Benieuwd of hij deze netjes bewaakt of dat er toch wat geld zoekraakt...  ::)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2018, 14:28:18 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #267 Gepost op: 17-02-2018, 21:30:33 »
Dat gesprek tussen Olcay en Ruben deed me heel erg denken aan dat van vorig jaar tussen Sanne en Jochem. Alsof er een kwartje viel.
Met als conclusie: Jan zou wel eens de mol zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #268 Gepost op: 17-02-2018, 21:35:41 »
Vond Jan heerlijk mollen deze aflevering, behalve misschien bij de eerste opdracht (al heeft hij die lampjes wel gelaten voor wat het was, maar ook een opdracht goed uitgevoerd - daarbij wel Ruben ergens weggetrokken). Bij de brug opdracht heeft hij geen kwast aangeraakt, in de trein een goede hoop aan dozen opgebouwd... mijn tunnel wordt dieper en dieper!

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #269 Gepost op: 17-02-2018, 22:32:08 »
Maar dat nou net Fritz Huffnagel degene moet zijn die als eerste Jan verdacht noemt bij MolTalk...

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #270 Gepost op: 17-02-2018, 22:47:01 »
Maar dat nou net Fritz Huffnagel degene moet zijn die als eerste Jan verdacht noemt bij MolTalk...

::rofl::


Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #271 Gepost op: 18-02-2018, 00:04:26 »
Ik hoef het geld niet na te tellen he Jan?
Nee hoor Art dat hoeft niet.

Het zou een prachtige (maar denk te riskante) mollenstreek zijn als Jan daar net even 200 euro teveel aan Art geeft.  ::ok::


----

Daarnaast ook de opmerking van Art: jullie moesten ook nog dozen sorteren; groen, geel en, wat was het ook alweer, blauw he?

Ik zou het ook niet meer weten als in die wagon zowel 2 rode, 1 gele, 1 groene als blauwe dozen stonden...
« Laatst bewerkt op: 18-02-2018, 09:14:40 door Lukie4, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #272 Gepost op: 18-02-2018, 00:29:52 »
Citaat
Vond Jan heerlijk mollen deze aflevering, behalve misschien bij de eerste opdracht

Met Ruben was hij bij elke geslaagde opdracht betrokken denk ik. Dat is wel veel van het goede. Groepsfoto oké... Maar de rest dan. Waarom?

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #273 Gepost op: 18-02-2018, 04:55:23 »
Jan vraagt aan dames in keurige kleding (van wie je weet dat ze dat echt niet gaan doen)of ze willen komen schilderen, en zijn aandringen bij dames neemt ook heel veel tijd in beslag.

De saxofonist, grappig maar tijdrovende toestand, nog even dansen, en de minuten tikken voorbij.

Jan doet het allemaal heel charmant, maar kost heel veel tijd.


Het hele plan sowieso (OK het is gelukt maar dan toch vooral omdat de mensen die achterbleven zelf mensen gingen aanspreken) ze hadden voor de klus in het tijdsbestek misschien 40 man nodig, dus 3 achter laten blijven levert niets op, beter met zijn allen mensen zoeken om te helpen.

IMO werkte Jan naar een manier om de opdracht te laten mislukken, en ook met de pakjes opdracht werkte hij niet efficient.

Jan zou best de mol kunnen zijn, ik hoop het iig.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #274 Gepost op: 18-02-2018, 13:45:36 »
Tijdens de test vulde Jan in op de vraag: Was de Mol de eerste die begon te schilderen bij de opdracht 'Praten als Brugman'?": "Nee" . Dit kan maar op Olcay en hemzelf slaan. Maar zei Jan niet bij de test dat hij Olcay totaal niet meer verdacht? Ofwel klopt dit niet, ofwel vult hij de test in op zichzelf...
Alle testvragen die hij invulde op 1 na (afl 6) kunnen op hem slaan.


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #275 Gepost op: 18-02-2018, 13:49:10 »
Tijdens de test vulde Jan in op de vraag: Was de Mol de eerste die begon te schilderen bij de opdracht 'Praten als Brugman'?": "Nee" . Dit kan maar op Olcay en hemzelf slaan. Maar zei Jan niet bij de test dat hij Olcay totaal niet meer verdacht? Ofwel klopt dit niet, ofwel vult hij de test in op zichzelf...
Alle testvragen die hij invulde op 1 na (afl 6) kunnen op hem slaan.


De eerste staat er. Niet "zat de mol in het groepje dat als eerste ging schilderen?".  ;)

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #276 Gepost op: 18-02-2018, 14:08:12 »
De eerste staat er. Niet "zat de mol in het groepje dat als eerste ging schilderen?".  ;)

Aha oké dank voor de correctie. Maar komt dat niet min of meer op hetzelfde neer?
Lijkt me toch moeilijk om daadwerkelijk te zien wie als eerste schilderde. Met dat er specifiek 2 groepen werden gemaakt...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #277 Gepost op: 18-02-2018, 14:17:12 »
Aha oké dank voor de correctie. Maar komt dat niet min of meer op hetzelfde neer?
Lijkt me toch moeilijk om daadwerkelijk te zien wie als eerste schilderde. Met dat er specifiek 2 groepen werden gemaakt...
Letterlijk komt het niet op hetzelfde neer. De vraagstelling viel me daarom ook op. Je zou idd verwachten dat ze op de groepjes doelen, maar waarom schrijven ze dat dan niet zo op?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #278 Gepost op: 18-02-2018, 14:19:16 »
Jan zou wel een fantastische mol zijn!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #279 Gepost op: 18-02-2018, 15:18:42 »
Dat viel me ook meteen op Cool_Cat_86! Misschien weer een montage dingetje? Vond het ook raar: nog nooit gehoord dat hij olcay verdacht, en het zou heerlijk zijn als hij de mol was ;) en lekker alles op zichzelf zou invullen. Wat me nog meer opvalt bij Jan is dat hij altijd zo rondrent, super fanatiek maar uiteindelijk doet hij niet zoveel...
Meer L