Auteur Topic: [DE MOL] Jan Versteegh  (gelezen 223423 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #600 Gepost op: 3-03-2018, 16:32:19 »
Maar daar kun je nogal lastig op speuren tijdens het seizoen... 

Dat klopt, daarom vind ik ook dat je vooral achteraf kan zeggen of iemand goed is of niet.
Er voor het gemak even van uitgaande dat Jan de mol is, Lijkt me dat hij bewust een verkeerde koker heeft gepakt. En nog wel meer van dit soort dingen.
Verder weten we dat de mol waarschijnlijk €500 euro heeft verduisterd bij de hotelkamers.
Vandaar dat ik wel durf te zeggen dat we dit jaar een goede mol hebben. (zolang het Olcay of Jan is, gezien zij ook het vertrouwen van de groep behielden)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #601 Gepost op: 3-03-2018, 16:33:36 »
Dat klopt, daarom vind ik ook dat je vooral achteraf kan zeggen of iemand goed is of niet.
Er voor het gemak even van uitgaande dat Jan de mol is, Lijkt me dat hij bewust een verkeerde koker heeft gepakt. En nog wel meer van dit soort dingen.
Verder weten we dat de mol waarschijnlijk €500 euro heeft verduisterd bij de hotelkamers.
Vandaar dat ik wel durf te zeggen dat we dit jaar een goede mol hebben. (zolang het Olcay of Jan is, gezien zij ook het vertrouwen van de groep behielden)

Eens  ::ok::

Offline KnieKous

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #602 Gepost op: 3-03-2018, 21:37:28 »
Nou, kruispunt in Molit = Jhan/Molit. C’est ca. De kruizen zijn een rode draad. In de auto bij Olcay, Georgische vlaggen, kruispunten, etc.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 21:56:01 door KnieKous »

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #603 Gepost op: 3-03-2018, 21:43:30 »
Ik heb het vermoeden dat het vooral toeval is en dat Ruben gewoon de mol is maar Jan is de laatste afleveringen wel volop bezig met Olcay te vertellen wat Ruben wel niet allemaal fout doet. 

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #604 Gepost op: 3-03-2018, 22:17:59 »
Jan had de maanopdracht makkelijk kunnen laten mislukken maar redde het binnen de tijd. En hielp Olcay aan haar telescoop. Helaas maar Jan is de mol niet.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #605 Gepost op: 3-03-2018, 22:20:47 »
Jan had de maanopdracht makkelijk kunnen laten mislukken maar redde het binnen de tijd. En hielp Olcay aan haar telescoop. Helaas maar Jan is de mol niet.

Nou ja, ze konden die opdracht allemaal laten mislukken. Niet weten hoe je het dak kan openen heeft niemand geprobeerd bijvoorbeeld.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #606 Gepost op: 3-03-2018, 22:43:53 »
Nou ja, ze konden die opdracht allemaal laten mislukken. Niet weten hoe je het dak kan openen heeft niemand geprobeerd bijvoorbeeld.

Ja, dan is toch Simone de mol. ;-)

Nee hoor. Ik denk dat het toch teveel was opgevallen als Jan het als enige niet heeft gehaald. Plus: hij kreeg dat duizendje van Art én hij is nog steeds penningmeester. Ik vermoed toch dat er wat van dat geld ‘zomaar’ is verdwenen.

Wel heel grappig: Ruben somde ontzettend veel argumenten die hier zijn genoemd over waarom Jan de mol is.  ;D Ook dat hij het vreemd vond dat Jan die Kiev-opmerking maakte. Toch een mooi compliment voor de mensen die dat hier hebben genoemd.   ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 22:46:31 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #607 Gepost op: 3-03-2018, 22:45:30 »
Ik heb het vermoeden dat het vooral toeval is en dat Ruben gewoon de mol is maar Jan is de laatste afleveringen wel volop bezig met Olcay te vertellen wat Ruben wel niet allemaal fout doet. 

Een kandidaat die wil winnen zou die informatie niet met Olcay delen. Hij is als mol meer bezig met verdachtmakingen van Ruben dan met het saboteren van opdrachten. Hij laat zelfs de opdracht slagen, om maar tegen Olcay te kunnen zeggen: Zie je wel, Ruben heeft je bewust van jouw telescoop weggehouden.

Helaas is Jan de Mol, maar meer in woord dan in daad. Eentje die het belangrijker vind om slechts één verdenking in de finale te hebben dan om geld uit de pot te houden.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #608 Gepost op: 3-03-2018, 22:46:07 »
Ik vond de scène "Olcay, ik heb Ruben door" wel heel mols. Zoiets zeg je toch als kandidaat niet tegen je tegenstander. Leek mij puur om een ander te beschuldigen van iets.


Helaas is Jan de Mol, maar meer in woord dan in daad. Eentje die het belangrijker vind om slechts één verdenking in de finale te hebben dan om geld uit de pot te houden.
Ik begin me behoorlijk te ergeren aan dit soort posts. Eerst maar eens afwachten of Jan daadwerkelijk de mol is en afwachten tot aflevering 10 daadwerkelijk is geweest
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 22:48:37 door Lama1997 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #609 Gepost op: 3-03-2018, 22:48:46 »
Ook daarmee eens Lama1997! En dat is wat Jan telkens doet volgens mij: anderen verdacht maken en de aandacht van zichzelf afleiden.
En hij hielp Ruben volgens mij ook niet met die motorkap-vraag?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #610 Gepost op: 3-03-2018, 22:57:01 »
Nou ja, ze konden die opdracht allemaal laten mislukken. Niet weten hoe je het dak kan openen heeft niemand geprobeerd bijvoorbeeld.

Jan heeft hier Olcay actief aan haar tele zitten helpen. Eerst dacht ik nog dat dat was omdat hij als mol Olcay deze ervaring wel gunde, maar dan had hij de opdracht wel moeten laten mislukken. Nu red hij de opdracht in zijn eentje.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #611 Gepost op: 3-03-2018, 23:00:09 »
Jan heeft hier Olcay actief aan haar tele zitten helpen. Eerst dacht ik nog dat dat was omdat hij als mol Olcay deze ervaring wel gunde, maar dan had hij de opdracht wel moeten laten mislukken. Nu red hij de opdracht in zijn eentje.

Anderzijds heeft jouw Mol (Ruben) dan weer meteen het dak open gemaakt en door het gaatje gekeken. Hop, klaar.

Ik denk dat we volgende week zien dat de Mol (wie het ook moge zijn) dacht dat 1000 euro nog wel kon in de finale...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #612 Gepost op: 3-03-2018, 23:03:57 »
Anderzijds heeft jouw Mol (Ruben) dan weer meteen het dak open gemaakt en door het gaatje gekeken. Hop, klaar.

Ik denk dat we volgende week zien dat de Mol (wie het ook moge zijn) dacht dat 1000 euro nog wel kon in de finale...

Idd.  ::jaja::
De mol heeft dit seizoen sowieso redelijk wat geld verdiend

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #613 Gepost op: 3-03-2018, 23:04:25 »
Anderzijds heeft jouw Mol (Ruben) dan weer meteen het dak open gemaakt en door het gaatje gekeken. Hop, klaar.

En wat is onmolser, je eigen opdracht uitvoeren of je eigen opdracht uitvoeren nét binnen de tijd én een medekandidaat helpen haar opdracht te doen slagen, om daarmee de hele opdracht te redden. Ik denk het tweede.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #614 Gepost op: 3-03-2018, 23:11:02 »
En wat is onmolser, je eigen opdracht uitvoeren of je eigen opdracht uitvoeren nét binnen de tijd én een medekandidaat helpen haar opdracht te doen slagen, om daarmee de hele opdracht te redden. Ik denk het tweede.

Ik snap dat het zo voelt, maar uiteindelijk heeft Ruben hier ook gewoon op een redelijk efficiënte manier zijn deel gedaan.

Ik wil maar zeggen dat even schrappen op basis van opdracht 9.1 wel heel kort door de bocht is. Ik denk dat er betere opdrachten zijn om mensen te gaan afstrepen dan deze.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #615 Gepost op: 3-03-2018, 23:25:13 »
Ik snap dat het zo voelt, maar uiteindelijk heeft Ruben hier ook gewoon op een redelijk efficiënte manier zijn deel gedaan.

Klopt, maar Jan heeft in deze opdracht een groter aandeel van slagen en had 40 seconden langer kunnen nemen om te mollen.

Van Ruben als mol kan ik het nog begrijpen, net als Margriet nog even geld verdienen. Maar wat Jan hier gedaan heeft gaat voor een mol te ver.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #616 Gepost op: 3-03-2018, 23:27:04 »
Jan had de maanopdracht makkelijk kunnen laten mislukken maar redde het binnen de tijd. En hielp Olcay aan haar telescoop. Helaas maar Jan is de mol niet.

Of was het Olcay aan haar telescoop helpen tijdrekken? Waarom ging hij er speciaal voor naar buiten? Als hij te laat was geweest, had hij kunnen zeggen dat het kwam doordat hij Olcay had geholpen, in tegenstelling tot Ruben, die alleen met zijn eigen telescoop bezig was en Olcay de verkeerde kant opstuurde.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #617 Gepost op: 4-03-2018, 01:30:50 »
Ik zie al helemaal voor me hoe Jan bij de eerste opdracht, nadat Art hem begroet en verteld dat ze €1000 Euro hebben verdiend, hij het geld afwijst of het later nog versnipperd onderweg naar z’n hotelkamer. Ook uit enig frustratie dat Ruben en Olcay al zo snel klaar waren en het te opvallend zou zijn als het hem niet gelukt was. ::rofl::  Het eindbedrag was volgensmij nog niet bekend gemaakt (weet niet zeker) én hij is penningmeester.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 01:36:52 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #618 Gepost op: 4-03-2018, 01:32:08 »
Jan is klaar met test @ 11.07... maakt 18.



Omnia vincit amor

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jan Versteegh
« Reactie #619 Gepost op: 4-03-2018, 01:43:38 »
Jan is klaar met test @ 11.07... maakt 18.

Je kunt van 11 ook een M maken (1 spiegelen). En 07 omgekeerd maakt OL.  :)  Maar misschien is het m’n tunnel...
Soms is't gewoon nie makkelijk.