Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 222196 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2018, 13:33:02 »
Waar in Kiev zitten jullie?
Ik heb geen idee waar in Kiev we.. (Olcay)
Kiev, zei jij Kiev?!? Wij zijn niet in Kiev, vriend! (Ruben)

Zo herinner ik het me.
Dat klopt ook niet helemaal.

Molcay heeft het woord 'Kiev' niet in de mond genomen overigens.

Het gesprek:

Jan: "Hebben jullie een idee waar in Kiev je bent?"
Olcay: "Nee, ik heb geen idee..."
Ruben: (onderbreekt Olcay) "KIEV?!!??? ....ZEI JIJ KIEV?!!?? "
Jan: "....ja."
Ruben "Wij zijn niet in Kiev, vriend!"

Na 16:12:

https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/06-01-2018/AT_2091347?npo_cc=126&


Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2018, 13:35:46 »
Hoe groot schatten jullie de kans dat Olcay überhaupt weet dat Kiev niet in Kazachstan ligt?    ::ohno::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2018, 13:43:44 »
Dat lijkt me heel raar. Waarschijnlijk heeft ze het gewoon niet gehoord of verstaan.

Kiev en Moskou zijn volgens mij de bekendste steden van de vijf. Althans, van die andere drie zou ik ook niet weten waar dat lag.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #23 Gepost op: 7-01-2018, 13:44:37 »
Hoe groot schatten jullie de kans dat Olcay überhaupt weet dat Kiev niet in Kazachstan ligt?    ::ohno::

Aangezien Olcay de mol is zie ik niet hoe dat relevant is?  ???

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #24 Gepost op: 7-01-2018, 13:54:59 »
Aangezien Olcay de mol is zie ik niet hoe dat relevant is?  ???

Aangezien ze de Mol NIET is, is dat dus volkomen relevant.  ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2018, 13:59:06 »
Ik vermoed dat Olcay het 'in Kiev' gedeelte van de zin gewoon gemist had. Als je geen twist verwacht, kan je daar prima overheen lezen. Ik zou bij de naam 'Kiev' ook niet gelijk een alarmbel hebben aangezien je niet zo vaak van de stad hoort.

Dat ze nauwelijks lijkt te reageren als ze er uiteindelijk wel achterkomt dat een ander team 3,5 duizend kilometer bij ze vandaan zit, is natuurlijk wél heel erg vreemd.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 14:01:39 door Pac »
...óf niet!

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2018, 14:04:15 »
Dat ze nauwelijks lijkt te reageren als ze er uiteindelijk wel achterkomt dat een ander team 3,5 duizend kilometer bij ze vandaan zit, is natuurlijk wél heel erg vreemd.

Ze reageert nauwelijks omdat ze waarschijnlijk totaal geen kaas heeft gegeten van topografie. Het besef dat de anderen in een ander land, op duizenden kilometers afstand zitten, dringt gewoon niet tot haar door.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2018, 14:08:20 »
Citaat
Ze reageert nauwelijks omdat ze waarschijnlijk totaal geen kaas heeft gegeten van topografie. Het besef dat de anderen in een ander land, op duizenden kilometers afstand zitten, dringt gewoon niet tot haar door.

Het antwoord "geen idee" slaat hoe dan ook nergens op. Ik vind het onwaarschijnlijk dat ze niet weet dat ze niet in Kiev is. Maar stel dat het zo is, dan weet ze óók niet in welke gelegenheid ze zit. Ze hebben er een foto van gezien, ernaar gezocht en zijn er naar binnen gegaan. Toch heeft ze geen idee? Mwah. Ze vraagt het zich niet af, kijkt niet om zich heen. Niets. Alleen meteen: "Geen idee"

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2018, 14:11:13 »
Het antwoord "geen idee" slaat hoe dan ook nergens op. Ik vind het onwaarschijnlijk dat ze niet weet dat ze niet in Kiev is. Maar stel dat het zo is, dan weet ze óók niet in welke gelegenheid ze zit. Ze hebben er een foto van gezien, ernaar gezocht en zijn er naar binnen gegaan. Toch heeft ze geen idee? Mwah. Ze vraagt het zich niet af, kijkt niet om zich heen. Niets. Alleen meteen: "Geen idee"
Eens. Ze weet natuurlijk best in welk land en welke stad en in welk cafe ze zit.
Ze is ernaartoe gevlogen en ze heeft het cafe gezocht.
Alle anderen weten ook in welk land, welke stad en welk cafe ze zitten.

« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 14:13:28 door Whiskers »

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2018, 14:17:57 »
Ze kan haar klunzigheid op topografisch gebied natuurlijk ook uitbuiten om zichzelf verdacht te maken tegenover haar metgezel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2018, 14:30:24 »
Ze kan haar klunzigheid op topografisch gebied natuurlijk ook uitbuiten om zichzelf verdacht te maken tegenover haar metgezel.
Dan ga je ervan uit dat ze klunzig zou zijn op topografisch gebied. Dat staat verre van vast.
En nogmaals: ze is erheen gevlogen en heeft het cafe gezocht. Ze weet echt wel waar ze is. En Ruben weet ook dat ze dat weet.

Dat ze Jan en Jean-Marc geen info wil geven lijkt me meer voor de hand liggen.
Ruben heeft daar duidelijk minder moeite mee. Wellicht ook omdat hij (al dan niet) oprecht verrast was.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2018, 14:39:48 »
Dan ga je ervan uit dat ze klunzig zou zijn op topografisch gebied. Dat staat verre van vast.

Dat staat inderdaad niet vast, maar het lijkt me redelijk waarschijnlijk.  ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2018, 15:10:43 »
Dat staat inderdaad niet vast, maar het lijkt me redelijk waarschijnlijk.  ;)
Hoezo dat?
Ik heb er iig nog geen enkele aanwijzing voor gezien  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 16:33:15 door Whiskers »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2018, 15:55:25 »
Kan natuurlijk ook. De reden dat ik twijfel, is dat die achterkanten uiteindelijk naar geld kunnen leiden en dat is dan weer onmols. Aan de andere kant... Zonder die aanwijzingen was de hele aflevering niksig geworden.

Het leidt juist ook naar geld uit de pot, omdat je weet dat elk duo sowieso wel naar Art gaat bellen voor een hint. En je weet ook wel dat als er een vrijstelling te verdienen is, kandidaten daar sowieso eerst voor gaan en niet voor geld.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2018, 16:02:09 »
Het leidt juist ook naar geld uit de pot, omdat je weet dat elk duo sowieso wel naar Art gaat bellen voor een hint. En je weet ook wel dat als er een vrijstelling te verdienen is, kandidaten daar sowieso eerst voor gaan en niet voor geld.
Vrijstelling? Bedoel je de 2 jokers?

Edit: Om zonder de test te maken in de volgende aflevering te komen moest je de kluis openkrijgen. Bedoel je dat wellicht?
« Laatst bewerkt op: 7-01-2018, 16:10:11 door Whiskers »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2018, 16:05:06 »
Citaat
En je weet ook wel dat als er een vrijstelling te verdienen is, kandidaten daar sowieso eerst voor gaan en niet voor geld.

Om zonder test in de volgende aflevering te komen, waren die aanwijzingen niet van belang. Die aanwijzingen waren voor geld of jokers.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2018, 16:54:19 »
Om zonder test in de volgende aflevering te komen, waren die aanwijzingen niet van belang. Die aanwijzingen waren voor geld of jokers.

Je hebt gelijk! Dan is het toch wel een behoorlijke kandidatenactie.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2018, 18:09:20 »
Hoezo dat?
Ik heb er iig nog geen enkele aanwijzing voor gezien  ::ohno::

Wait and you'll see.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2018, 18:22:47 »
Wait and you'll see.
Heb je ook argumenten (niet vervelend bedoeld), want hier kan ik echt helemaal niks mee...  :(

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2018, 18:24:32 »
Vind je de mening van velen die Olcay niet bijster snugger vinden een argument?  :)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!