Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 222446 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #80 Gepost op: 8-01-2018, 22:05:53 »
Eens. Daarom voel ik me deze tunnel ingetrokken worden.

Ik liet me eerst leiden door het feit dat ze informatie deelde die nodig was om geld te vinden. Dat is op zich onmols. De info die nodig was om het ook daadwerkelijk binnen te brengen, heb ik haar niet zien delen. Die combi vind ik curieus. Je helpt mensen, maar net niet genoeg. Het lijkt op: "Kijk, zo vind je geld! Hoe je het bij Art krijgt? Geen idee, succes!" Je doet de aftrap van de voetbalwedstrijd en gaat daarna in de middencirkel zitten wachten tot het voorbij is.

Als Olcay de Mol is, dan is de tactiek misschien wel geweest om als enige duo binnen te komen. Je lijkt fanatiek voor kijkers en medespelers. Je helpt toch zo goed? Maar de laatste informatie ontbreekt en het resultaat blijft daardoor ver onder de maat. En de test was eerlijk geweest. Acht kandidaten die ALLEMAAL van niets wisten.

Stel dat die twee duo's met wie ze info over aanwijzingen op achterkant deelde het geld vonden... Het waren Loes en Ron (niet binnengekomen) en Stine en Emilio (geen geld, wel kluis).  Het eindresultaat kon oplopen tot -1000 (als Stine en Emilio het vonden) of +1000 (als Loes en Ron de kluis vonden)... 1000 binnen op totaal van 10.000. Voor Mol nog steeds acceptabel toch?
« Laatst bewerkt op: 8-01-2018, 22:27:34 door Tarballs »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #81 Gepost op: 8-01-2018, 22:42:18 »

Stel dat die twee duo's met wie ze info over aanwijzingen op achterkant deelde het geld vonden... Het waren Loes en Ron (niet binnengekomen) en Stine en Emilio (geen geld, wel kluis).  Het eindresultaat kon oplopen tot -1000 (als Stine en Emilio het vonden) of +1000 (als Loes en Ron de kluis vonden)... 1000 binnen op totaal van 10.000. Voor Mol nog steeds acceptabel toch?

Dit kon zij toch niet weten toen ze de info deelde. Ze deelt dit vrij vroeg (ik denk binnen het uur alleszins).
De kans zat er toen nog dik in dat alle duo's alles konden halen.
klaar voor de strijd

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #82 Gepost op: 8-01-2018, 23:25:21 »
1. Zeer passief in zoeken eerste locatie
2. Zeer voortvarend als het gaat om achterkanten kaarten (potentieel geld)
3. Passief bij kompaspuzzel
4. Passief bij zoeken geld
5. Actief bij bellen voicemail Art met aanwijzing M18
6. Actief bij vinden kist
7. Actief bij invullen code
8. Passief als het gaat om delen van M18 met anderen (vergelijk met delen achterkant kaarten)
9. Passief als het gaat om delen code

Bij het grootste deel van de passieve acties gaat het om dingen met richtingsgevoel en rondzoeken in een stad die je niet tot nauwelijks kent. De actieve acties vind ik juist dingen waarbij het gaat om een scherpe blik/geest: meteen die kaarten omdraaien, de kist zien.

Kan het niet zijn dat ze gewoon niet zo'n goed richtingsgevoel heeft, maar verder wel slim is en andere dingen doorheeft?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #83 Gepost op: 9-01-2018, 05:04:13 »
Citaat
Kan het niet zijn dat ze gewoon niet zo'n goed richtingsgevoel heeft, maar verder wel slim is en andere dingen doorheeft?

Kan. Gaat mij ook om bijvoorbeeld het zoeken naar de eerste locatie. Ruben moet een voorbijganger vragen en haar weer roepen om mee te komen. Iets vragen aan iemand heeft weinig met richtingsgevoel te maken. Dat doe je of doe je niet. In dit geval, onbekende locatie in onbekende stad, lijkt wel doen me de beste optie.

Citaat
Dit kon zij toch niet weten toen ze de info deelde. Ze deelt dit vrij vroeg (ik denk binnen het uur alleszins).
De kans zat er toen nog dik in dat alle duo's alles konden halen.

Kan ook, maar een mens moet toch iets na één aflevering. Ik redeneerde... Je mag er van uitgaan dat kandidaten liefst voor de kluis gaan en alleen geld zoeken als daar tijd voor is. Dat blijkt ook uit het feit dat vier van de vijf duo's geen geld vinden, al had meer gekund als ze eerst naar een andere locatie waren gegaan. Nu kwam een aantal bij jokers uit. Hoe dan ook... Het feit dat de locatie M18 niet wordt gedeeld en vervolgens Tbilisi ook niet kost enorm veel geld (bellen naar Art) en tijd (puzzelen op landenkaart). Zo bekeken, is de aanwijzing over de achterkant van de kaarten van minder belang. Er is amper tijd voor immers.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #84 Gepost op: 9-01-2018, 10:08:22 »

Kan ook, maar een mens moet toch iets na één aflevering. Ik redeneerde... Je mag er van uitgaan dat kandidaten liefst voor de kluis gaan en alleen geld zoeken als daar tijd voor is. Dat blijkt ook uit het feit dat vier van de vijf duo's geen geld vinden, al had meer gekund als ze eerst naar een andere locatie waren gegaan. Nu kwam een aantal bij jokers uit. Hoe dan ook... Het feit dat de locatie M18 niet wordt gedeeld en vervolgens Tbilisi ook niet kost enorm veel geld (bellen naar Art) en tijd (puzzelen op landenkaart). Zo bekeken, is de aanwijzing over de achterkant van de kaarten van minder belang. Er is amper tijd voor immers.

Natuurlijk kan dat. (en dit kan ook perfect haar gedachtegang zijn)
Ik bedoel echter dat zeggen dat er maar max. 1000 euro kon opgebracht worden op
dat moment niet kon geweten zijn door Olcay. Want toen kon er nog perfect 10.000 euro gehaald worden.
klaar voor de strijd

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #85 Gepost op: 9-01-2018, 15:40:35 »
Iemand plaatste dit beeld in het topic van Jean-Marc, doelend op het kaartje in zijn broekzak. Ik plaats het hier ook maar even omdat ik het nog meer een opvallend shot vind vanwege de boekenkast, waar alle boeken achterstevoren in staan. Behalve dan het boek "100 contemporary green buildings" van uitgeverij Taschen (auteur: Philip Jodidio), dat prominent in beeld is. Er zijn natuurlijk al meer zaken genoemd die gespiegeld of omgedraaid zijn, misschien is dit ook weer een geval? Of misschien betekent het boek zelf iets. Het onderwerp heeft in elk geval met trends te maken, en Taschen (tasjes) lijkt me in dat geval het meeste passen bij Olcay.

Een opvallende hoek vanwaaruit gefilmd is, en ook niet gewoon dat er boeken achterstevoren in een boekenkast staan. Al kan dat in een café natuurlijk makkelijk gebeuren, slordig teruggezet door de lezers.. Net als de beginstand van het schaakspel :).

EDIT: kan ook zijn dat dit een open boekenkast is, ik heb het bewegende beeld nog niet teruggezien. Hoe dan ook: het betreffende boek is opvallend in beeld.

« Laatst bewerkt op: 9-01-2018, 15:42:34 door Newbie2 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #86 Gepost op: 9-01-2018, 15:45:33 »
Het is inderdaad een open boekenkast waar je dus van twee kanten boeken in kunt zetten. Kijk maar goed naar de onderste plank, links. Daar zie je daglicht doorschijnen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #87 Gepost op: 9-01-2018, 21:26:28 »
Het gaat misschien ook om dat deel, dat we niet zien. Ze vragen in het café naar de betekenis van een van de aanwijzingen. Het lijkt erop, dat Ruben met de kaart vooraan de balie staat en Olcay achteraf. Ik maak daar uit op, dat Ruben ook daar de keuzes maakt. Zeker is het niet helemaal. Ik zie dat bevestigd, doordat Olcay nog vraagt:

"Dus dit is het adres van het houten object?"

Blijkbaar weet ze tot dat moment niet naar welke aanwijzing Ruben gevraagd heeft. Het blijkt achteraf de locatie van het geld. Vervolgens is het weer Ruben die een taxi regelt naar het juiste adres. In de taxi lost Ruben de puzzel op met hulp van Jean Marc. Olcay stapt dan wel als eerste uit de taxi, maar onderweg naar het geld loopt Ruben weer voorop en huppelt Olcay er achteraan. De afstand wordt ook steeds groter. Als Olcay de Mol is, kan ze hier alleen maar hopen dat Ruben het geld niet snel vindt.

Olcay zegt vervolgens, dat ze in de taxi al had gezegd dat ze Art ging bellen als er geen informatie was over de kluis. Op geen enkele manier wordt duidelijk waarom ze dat zegt, of dat übrhaupt zo is, waarom ze denkt dat er op de tweede locatie ook niets over de kluis te vinden is, waarom ze denkt dat Art dat wel kan vertellen en wat de reactie van Ruben is. Olcay belt. Ruben stoot nog een soort kreetje uit als hij hoort dat het telefoontje 1000 euro kost. Olcay reageert niet.

Er is dan afgaande op de klok die vlak daarvoor in beeld was net iets meer dan een uur voorbij. De kans dat andere groepen de aanwijzing ook hebben, is dan nog klein. Hij wordt echter niet gedeeld met andere duo's waardoor de kans met de minuut kleiner wordt dat (als die al geld hebben) die op tijd bij de kluis komen.

Olcay komt met het idee, dat het de stad zal zijn waar Art zat. Dat is correct.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #88 Gepost op: 9-01-2018, 21:29:44 »
"Op de achterkant van de kaarten moet vast wel iets staan," zegt Olcay. Waarom moet dat? Van wie? Hoe vaak is dat zo? Het zijn inderdaad de laatste twee kaarten die een aanwijzing bevatten en Olcay benadrukt het belang. Terecht. Zonder zou het een oninteressante aflevering zijn geworden. "Dat is het duo, dat we zoeken," concludeert ze. Terecht. Maar een idee over hoe en wat heeft ze niet. Loes is ook degene die hen belt, niet andersom. Zo ver gaat het idee van Olcay dan weer niet.

Olcay wijst in het telefoongesprek meteen weer op de achterkant van de kaarten. Daarmee houdt ze het spel gaande of brengt het op gang.

Loes wijst Simone en Bella op de achterkant van de kaarten, maar is op het idee gebracht door Olcay. Daardoor weten ook Simone en Bella dat ze moeten zoeken naar een achterkant en een aanwijzing. Die liggen bij Ruben en Olcay. Het is blijkbaar niet in ze opgekomen om zelf te bellen, Simone en Bella moeten zelf vragen. Curieus. Team Ruben en Olcay wist van meet af aan hoe het zat.
Bij het terugkijken viel me weer op dat Olcay iedereen doorzaagt over de achterkant van de kaarten, behalve het team waarvan ze zelf de aanwijzing hebben (en dus moeten doorgeven). Toch apart zeg...

Ook zag ik nog een grijns van (de anders stoïcijnse) Olcay, net op het moment dat Jean-Marc en Jan bellen en de telefoon overgaat. Ik vroeg me af wat daar de aanleiding voor was. Een binnenpretje misschien?
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #89 Gepost op: 9-01-2018, 21:31:27 »
Misschien omdat Ruben ''haar'' moment of fame voor haar neus had weggekaapt?

Offline WhereIsMoldo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #90 Gepost op: 9-01-2018, 23:01:51 »
Het gaat misschien ook om dat deel, dat we niet zien. Ze vragen in het café naar de betekenis van een van de aanwijzingen. Het lijkt erop, dat Ruben met de kaart vooraan de balie staat en Olcay achteraf. Ik maak daar uit op, dat Ruben ook daar de keuzes maakt. Zeker is het niet helemaal. Ik zie dat bevestigd, doordat Olcay nog vraagt:

"Dus dit is het adres van het houten object?"

Blijkbaar weet ze tot dat moment niet naar welke aanwijzing Ruben gevraagd heeft. Het blijkt achteraf de locatie van het geld. Vervolgens is het weer Ruben die een taxi regelt naar het juiste adres. In de taxi lost Ruben de puzzel op met hulp van Jean Marc. Olcay stapt dan wel als eerste uit de taxi, maar onderweg naar het geld loopt Ruben weer voorop en huppelt Olcay er achteraan. De afstand wordt ook steeds groter. Als Olcay de Mol is, kan ze hier alleen maar hopen dat Ruben het geld niet snel vindt.

Ik zou me daar toch mee bemoeien als ik mol was. Op het moment dat Ruben dus aan de balie adressen naar locaties/adressen gaat vragen, moet je daar dus bij zijn. Sterker nog, dat moet je als mol misschien zelf wel doen. Jij weet namelijk dan al waar het geld ligt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Olcay als mol hier dan zo passief is. Natuurlijk wil je niet te veel opvallen, maar een beetje initiatief moet kunnen.

Olcay zegt vervolgens, dat ze in de taxi al had gezegd dat ze Art ging bellen als er geen informatie was over de kluis. Op geen enkele manier wordt duidelijk waarom ze dat zegt, of dat übrhaupt zo is, waarom ze denkt dat er op de tweede locatie ook niets over de kluis te vinden is, waarom ze denkt dat Art dat wel kan vertellen en wat de reactie van Ruben is. Olcay belt. Ruben stoot nog een soort kreetje uit als hij hoort dat het telefoontje 1000 euro kost. Olcay reageert niet.

We zien natuurlijk lang niet alles wat er over de telefoons besproken is. Misschien hebben Bella en Simone wel doorgegeven dat bellen met Art geld kost. Misschien heeft Olcay al wel eerder met Art gebeld en weet ze dus dat dat geld kost. Dat Olcay nauwelijks op dingen reageert, kan haar manier zijn van dingen verwerken. Dat maakt haar in mijn ogen niet direct de mol.

Olcay komt met het idee, dat het de stad zal zijn waar Art zat. Dat is correct.

Ook dit kan ik begrijpen. Inmiddels heb je een beetje verwerkt dat er 5 duo's in 5 verschillende landen zitten. Dan kan Art toch ook best in een 6e land zitten? Daarbij heeft Art aan het begin van de opdracht gezegd dat de code van de kluis een hint was naar de locatie waar hij zich op dat moment bevond.

Ik hoop dat 't me een beetje is gelukt je de tunnel uit te trekken. Het is nog te vroeg om er nu al in te duiken ;D ::vergroot::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #91 Gepost op: 9-01-2018, 23:14:36 »
Citaat
Het is nog te vroeg om er nu al in te duiken

Eens hoor.

Eerste opmerking ben ik ook wel gevoelig voor. Daar had ze door initiatief te nemen kunnen voorkomen, dat ze richting geld gingen.

Maar ja... Dat wilde niet zeggen, dat ze het gingen vinden. Ze zit nu wel in het enige team, dat (ondanks haar) geld heeft verdiend  ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2018, 03:19:41 »
Volgens mij is Olcay niet anders dan ze in het dagelijks leven op televisie is. Dan heeft ze ook van die vreemde passieve reacties (of non-reacties dus). Ze heeft ooit verteld dat dat is omdat ze zich snel ongemakkelijk voelt. Ze wil niet raar overkomen en kan dingen snel raar vinden. Deels te aken met haar professie, ze wil er ook altijd goed uit zien als reclamebord voor zichzelf.

Mij viel op dat ze de enige is die nerveus op de cameraman in de hotelkamer let. Haar ogen flitsen er steeds heen, ze lacht soms ineens nerveus en wriemelt met haar vingers. Zij is de enige waarbij je kan zien dat er een hele cameraploeg in die kamer staat. Aanvankelijk vond ik dat de zenuwen van de mol maar dat is weinig logisch, de mol wordt zorgvuldig gekozen en dan zou dit juist niet aan de hand zijn.

Overigens is ze volgens mij slimmer dan menigeen denkt. Ze vliegt niet maar wat de wereld rond als modepopje maar geeft leiding aan ik weet niet hoeveel mensen binnen haar bedrijf, wat prima aan de weg timmert.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2018, 10:32:14 »
Aanvankelijk vond ik dat de zenuwen van de mol maar dat is weinig logisch, de mol wordt zorgvuldig gekozen en dan zou dit juist niet aan de hand zijn.

Dat zou je denken, maar...


"Hij overtuigde haar [Susan Visser] om toch de rol op zich te nemen, juist omdat ze zo’n atypische Mol zou zijn. Ze sliep de nachten voor de reis niet. Ze wilde vlak voor vertrek haar molschap teruggeven. Dat kon niet, het point of no return was al lang geleden verlopen."


De winnaar van dat seizoen, Sofie van den Enk, had Susan meteen in het vizier, juist omdat ze in het begin zo extreem gestrest was.

"Sofie van den Enk, de winnaar van 2014, denkt daar anders over. ‘De lichte hysterie waarmee Susan Visser in het begin bij ons in de bus zat! Ik dacht: ben jij altijd zo? Dat vond ik al erg verdacht.’ Omdat de Mol altijd méér weet dan een gewone kandidaat, gedraagt de Mol zich anders. Die theorie leidde haar vorig jaar naar de Mol."

https://delagarde.nl/biografie-is-mol/?npo_cc=126&

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2018, 12:55:29 »
Daarnaast ook nog geld verdiend. En best redelijk wat. Olcay

Niet helemaal mee eens. Ruben gaat vol voor het geld, Olcay doet niets.
Wat ook meteen weer voor haar tegenspreekt, want je zou als mol denk ik wel weer meer proberen te doen om ervoor te zorgen dat je medekandidaat het geld NIET vindt..
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018, 13:05:23 door hoelahoep »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #95 Gepost op: 10-01-2018, 13:21:11 »
Wat t meest tegen haar spreekt, is dat t blijkbaar niet gemakkelijk is dat geld te vinden en daarna de kluis te vinden. Kwestie van kansrekening.

60% vindt het geld niet
40% vindt de kluis/code niet
20% vindt en geld en kluis/code

Het zou best gek zijn als juist het team met de Mol erin die 20% is.
Of... Is het blijkbaar zo moeilijk dat t juist waarschijnlijk is dat de Mol het wèl lukte om bv goodwill te kweken?

Olcay speelde er ook meteen 1000 uit immers. Blijft 1000 over. Door kennis over M18 niet te delen dwong ze anderen ook te gaan bellen. Wat heeft ze dan per saldo verdiend en ook weer laten verdampen?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #96 Gepost op: 10-01-2018, 15:09:04 »
Bij het terugkijken viel me weer op dat Olcay iedereen doorzaagt over de achterkant van de kaarten, behalve het team waarvan ze zelf de aanwijzing hebben (en dus moeten doorgeven). Toch apart zeg...

Ook zag ik nog een grijns van (de anders stoïcijnse) Olcay, net op het moment dat Jean-Marc en Jan bellen en de telefoon overgaat. Ik vroeg me af wat daar de aanleiding voor was. Een binnenpretje misschien?

Dat laatste viel mij ook meteen op en is de reden dat ik weer terug bij de eerste die ik verdacht: Olcay.

Wat ze daar liet zien is een micro-expressie die volgens mij alleen met (een lichte) minachting wordt geassocieerd. Die expressie kwam ook ter sprake in dat Radio EenVandaag fragment dat hier een tijdje geleden in het media-topic werd gepost.

"maar goed [iemand] die dus een licht krullend, lichte krul in z'n glimlach heeft zitten aan één kant van z'n mond, terwijl de andere kant van z'n mond strak is, die dus een lichte minachting laat zien, die voelt zich, die toont in ieder geval dat 'ie superieur is." 


https://www.nporadio1.nl/radio-eenvandaag/onderwerpen/439588-hoe-kom-je-erachter-wie-de-mol-is?npo_cc=126&


Wat t meest tegen haar spreekt, is dat t blijkbaar niet gemakkelijk is dat geld te vinden en daarna de kluis te vinden. Kwestie van kansrekening.

60% vindt het geld niet
40% vindt de kluis/code niet
20% vindt en geld en kluis/code

Het zou best gek zijn als juist het team met de Mol erin die 20% is.
Of... Is het blijkbaar zo moeilijk dat t juist waarschijnlijk is dat de Mol het wèl lukte om bv goodwill te kweken?

Olcay speelde er ook meteen 1000 uit immers. Blijft 1000 over. Door kennis over M18 niet te delen dwong ze anderen ook te gaan bellen. Wat heeft ze dan per saldo verdiend en ook weer laten verdampen?
Haar acties waren eigenlijk, bedoeld of onbedoeld, het meest Mols denk ik. Als je alleen kijkt naar het effect van haar acties en die met die van bijvoorbeeld, Stine, Simone, Jan of Jean-Marc vergelijkt.

Door haar toedoen is er door andere teams veel geld uit de pot gespeeld. Wat vveerraak hierboven zegt.

Waar ik wel mee zit is hoe de afleveringstitel op Olcay zou kunnen slaan (sorry als ik dat gemist heb) en wanneer ze dan die extra 500 euro uit de pot zou hebben moeten gespeeld...




edit: maar waarschijnljk zoek ik er te veel achter. Misschien heeft de mol helemaal niet zo'n actieve rol gehad.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018, 16:45:15 door Amethyst »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #97 Gepost op: 11-01-2018, 08:54:43 »
Dat zou je denken, maar...


"Hij overtuigde haar [Susan Visser] om toch de rol op zich te nemen, juist omdat ze zo’n atypische Mol zou zijn. Ze sliep de nachten voor de reis niet. Ze wilde vlak voor vertrek haar molschap teruggeven. Dat kon niet, het point of no return was al lang geleden verlopen."


De winnaar van dat seizoen, Sofie van den Enk, had Susan meteen in het vizier, juist omdat ze in het begin zo extreem gestrest was.

"Sofie van den Enk, de winnaar van 2014, denkt daar anders over. ‘De lichte hysterie waarmee Susan Visser in het begin bij ons in de bus zat! Ik dacht: ben jij altijd zo? Dat vond ik al erg verdacht.’ Omdat de Mol altijd méér weet dan een gewone kandidaat, gedraagt de Mol zich anders. Die theorie leidde haar vorig jaar naar de Mol."

https://delagarde.nl/biografie-is-mol/?npo_cc=126&

Oef. Dat brengt me vanuit de Simone tunnel toch wel weer aan het twijfelen. Ze heeft het te goed gedaan maar ook dat is vaker gebeurd in de eerste aflevering.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #98 Gepost op: 11-01-2018, 13:47:21 »
Ze vliegt niet maar wat de wereld rond als modepopje maar geeft leiding aan ik weet niet hoeveel mensen binnen haar bedrijf, wat prima aan de weg timmert.

Kennelijk konden die mensen vorig jaar best drie weken zonder haar leiding.   :)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #99 Gepost op: 11-01-2018, 18:35:57 »
Zullen we on topic blijven?

even wat verwijderd voor het gemak voor de mensen die over Olcay en widm willen lezen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.