Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 106164 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #160 Gepost op: 10-02-2019, 00:01:38 »
Margriet was weer aardig kattig aan het doen met het afkappen van alle gesprekken. Wanneer wordt zij eindelijk eens vervangen? Zo ontstaat er nooit een gesprek.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Moltalk
« Reactie #161 Gepost op: 10-02-2019, 02:32:04 »
Inhoudelijke waarde 0,0, maar het moet me toch even van het hart dat die blonde jongedame die achter Dennis zat echt bloedmooi is  ::love::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #162 Gepost op: 10-02-2019, 03:18:05 »
Vind Moltalk juist heel leuk geworden met Margriet en Chris. Leuk duo, verschillende maar leuke humor en goed op elkaar ingespeeld.

Denk vooral bij de humor van Margriet dat je er van houdt of niet.

Dennis is trouwens een leuke gast, en vandaag een leuke gast!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #163 Gepost op: 10-02-2019, 03:28:43 »
Margriet was weer aardig kattig aan het doen met het afkappen van alle gesprekken. Wanneer wordt zij eindelijk eens vervangen? Zo ontstaat er nooit een gesprek.
Erg blij dat zij de regie hield, wat een kippenhok! Chapeau Margriet!

*blijven s.v.p.; veel te leuk!*
Omnia vincit amor

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #164 Gepost op: 10-02-2019, 08:32:22 »
Inhoudelijke waarde 0,0, maar het moet me toch even van het hart dat die blonde jongedame die achter Dennis zat echt bloedmooi is  ::love::

Deze week toch ook maar eens moltalk herbekijken.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #165 Gepost op: 10-02-2019, 10:33:02 »
Erg blij dat zij de regie hield, wat een kippenhok! Chapeau Margriet!

*blijven s.v.p.; veel te leuk!*

Regie houden? Klinkt meer als een dictatuur. Annemarie mocht volgens mij haar allereerste zin geen eens s afmaken. Dat heeft niets meer te maken met regie houden. Dit is het schoolvoorbeeld voor hoe zij de hele tijd bezig is.

Ik mag hopen dat je reactie sarcastisch is.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #166 Gepost op: 10-02-2019, 10:40:31 »

Anne-Marie vond ik eerlijk gezegd ook niet zo veel zinnigs zeggen. Dat je iemand verdenkt die geld ophaalt, oké, maar als je degene verdenkt die in een aflevering het meeste geld ophaalt, dan moet je met argumenten uit andere afleveringen komen, en ik kan me niet herinneren dat Anne-Marie dat deed.
Ze kreeg de kans helemaal niet. Iedere keer als ze iets wou zeggen werd ze halverwege het eerste woord al weer afgebekt door Van der L.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #167 Gepost op: 10-02-2019, 10:52:30 »
Met bovenstaande reacties eens. Ik vind Margriet leuk, maar hoe ze gister Anne-Marie bij ALLES afkapte sloeg nergens op.
Frankje Lapi

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #168 Gepost op: 10-02-2019, 12:56:16 »
Met bovenstaande reacties eens. Ik vind Margriet leuk, maar hoe ze gister Anne-Marie bij ALLES afkapte sloeg nergens op.

Dat doet ze constant bij al haar gasten. Afl 1 met Susan Visser was ook al zo tenenkrommend.

Leuke vrouw hoor verder en haar andere programma’s doet ze aardig maar volgend seizoen hoop ik echt op iemand anders.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #169 Gepost op: 10-02-2019, 13:30:57 »
Met bovenstaande reacties eens. Ik vind Margriet leuk, maar hoe ze gister Anne-Marie bij ALLES afkapte sloeg nergens op.

Dit doet ze iedere afleveringen, al sinds het begin van moltalk. En ondertussen moet ze haar niet leuke grappen doordrammen. Alsof dat wel een toegevoegde waarde geeft... Ze slaat de plank goed mis.

Offline themollenator

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #170 Gepost op: 11-02-2019, 13:43:00 »
Poll maken.
Moet margriet weg?

Persoonlijk ben ik zeer zeker geen fan van haar. De manier waarop, ze doet zich zo populair voor.....
Doe gewoon en laat anderen in hun waarde.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #171 Gepost op: 11-02-2019, 13:49:05 »
Poll maken.
Moet margriet weg?


Jaaa poll  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #172 Gepost op: 11-02-2019, 13:51:35 »
Jaaa poll  ::jaja::
Doe maar geen poll... Lijkt me toch niet waarvoor deze site er is.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #173 Gepost op: 11-02-2019, 13:52:59 »
Doe maar geen poll... Lijkt me toch niet waarvoor deze site er is.

Akkoord. Vind ik toch een eerder negatieve poll en we weten dat hier meegelezen wordt door mensen verbonden aan moltalk en WIDM zelf.

Net zoals al onze verzuchtingen en grieven over het programma houden voor het feedback topic. ;)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Moltalk
« Reactie #174 Gepost op: 11-02-2019, 15:11:36 »
Als Margriet en Chris toch weg moeten, dan stel ik voor om Inge Iepenburg en Frits Hufnagel tot nieuwe Moltalkpresentatoren te bombarderen. Dan weten we in ieder geval zeker dat zij niet meer uitgenodigd kunnen worden als gast en krijgen andere kandidaten die nog (vrijwel) nooit in Moltalk geweest zijn eindelijk een kans. 

 ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #175 Gepost op: 11-02-2019, 16:38:13 »
Als Inge MolTalk gaat presenteren stop ik met kijken.  ::zwaai::
Frankje Lapi

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #176 Gepost op: 11-02-2019, 16:40:34 »
Als Inge MolTalk gaat presenteren stop ik met kijken.  ::zwaai::

Ja er zijn neem ik aan wel betere opties  ::rofl::

Roos Schlikker met Marc Marie als sidekick bijv

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Moltalk
« Reactie #177 Gepost op: 11-02-2019, 16:48:28 »
Als een criterium ex-kandidaat is (wat me logisch lijkt) die het nog niet eerder gepresenteerd heeft, zou ik graag Diederik Jekel zien. Een van mijn absolute favorieten qua mannelijke kandidaten, van de BN'er series toch. Anders wellicht Sander de Heer (een echte molloot) of Menno Bentveld, al lijkt het me niet dat zij snel gekozen zullen worden. Veel van de huidige kijkers keken indertijd natuurlijk nog niet naar de Mol. Menno was bovendien een vrij vroege afvaller en heb ik volgens mij ook nog nooit bij Moltalk gezien.

Qua vrouwen zou ik denken aan een Liesbeth Staats of een Sanne Wallis de Vries (qua chemie met Diederik, met laatstgenoemde dan meer als de 'sidekick'), die heeft ook wel dat vileine (waar ik persoonlijk wel van houd) wat Margriet heeft, maar is toch een stuk minder dominant aanwezig.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2019, 16:51:23 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #178 Gepost op: 11-02-2019, 19:07:08 »
We gaan hier geen poll starten. Dit is een topic om Moltalk te bespreken en niet om de presentatoren te bashen. Iedereen zijn mening wie wel of niet/minder geschikt zou zijn, maar laten we een beetje respectvol blijven.

Nu weer  ::ontopic::

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #179 Gepost op: 11-02-2019, 20:16:29 »
Begreep iemand de theorie van Dennis over de ziplinekaarten: ze hangen in de volgorde die je anders tijdens de eliminatie had gezien?  ???