Auteur Topic: [Presentator] Rik van de Westelaken  (gelezen 25384 keer)

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2019, 21:58:33 »
Ik heb gehoord dat Rik mocht kiezen of hem wel of niet verteld werd wie de Mol was, en dat hij koos voor niet. Het is even wennen, maar hij deed het goed voor de eerste keer. Ben benieuwd naar de rest. Ik weet bijna zeker dat hij op een gegeven moment zijn eigen flow weet te vinden.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2019, 22:04:33 »
Helemaal prima Rik! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2019, 22:12:18 »
Nou, dan valt mijn mening uit de toon vrees ik. Ik vond hem te zacht praten, totaal niet mysterieus, geen spanning erin brengend en te lief.

Sorry.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2019, 22:57:48 »
Hulde vor Rik, wat mij betreft een juiste toon, in ieder geval weer even anders dan Art - met alle respect... En het zal zeker nog groeien, gezien het feit dat hij er op dag 2 al enorm vermoeid uitzag, of zag ik dat verkeerd  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2019, 23:00:08 »
Uit het molboekje blijkt dat ze allemaal flink hebben afgezien met de hitte, vochtigheid en muggen. Rik ook. Hopelijk niet zo erg dat ze volgend jaar weer op zoek moeten naar een nieuwe presentator. ;D

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2019, 23:26:32 »
Hulde vor Rik, wat mij betreft een juiste toon, in ieder geval weer even anders dan Art - met alle respect... En het zal zeker nog groeien, gezien het feit dat hij er op dag 2 al enorm vermoeid uitzag, of zag ik dat verkeerd  ;)

Heet, hij had het heet denk ik.
Ma how, zeg!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2019, 00:15:21 »
Ik was er een beetje bang voor, maar hij valt zeker niet tegen. Hij deed het best goed zelfs, vond ik.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2019, 00:22:26 »
Geweldig om Rik te zien genieten tijdens een opdracht maar dan wel strak zijn als om de feiten gaat. Welkom Rik! Het gaat je zeer goed af i.m.h.o.!   Alle vertrouwen.  ::bravo::
Omnia vincit amor

Offline martinbdv

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2019, 04:27:21 »
Ik vond Rik juist niet goed. Bij de opening erg houterig, er is weinig mysterie en ik vind het af een toe te gemaakt.

Ik hoop dat het gaat veranderen, of dat ik er aan ga wennen. Ik mis in ieder geval de geheimzinnigheid van Art en de presentatoren ervoor...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2019, 04:38:16 »

Blij dat Art weg is.  :-X :P

Anders ik wel.

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2019, 11:32:09 »
Nou, dan valt mijn mening uit de toon vrees ik. Ik vond hem te zacht praten, totaal niet mysterieus, geen spanning erin brengend en te lief.

Sorry.

Ik vond hem ook niet spannend genoeg en niet mysterieus....  :-X

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2019, 11:43:36 »
Rik is van start gegaan als presentator. Ergens leek ie op de Art tour te gaan maar dat zat hem meer in knikjes maken. Het zachte praten is iig niet des Arts. Hopelijk kan ie als Rik gegroeid is in zijn rol de stijl van Pieter Jan en Karel mixen.

Ik zou nu eens aflevering 1 van seizoen 2012 terug willen zien. Om te zien hoe Art begon zeg maar. Want ook hij moest groeien in zijn rol. Dus met Rik heb ik geen positief of negatief gevoel maar neutraal.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2019, 11:47:32 »
Ik vind, je moet Rik niet vergelijken met Art in 2018, je moet Rik vergelijken met Art in 2012. En dan zeg ik dat Rik een prima start maakt. Soms nog een beetje "Art-stijl" maar dat lijkt me logisch voor de eerste keer.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2019, 12:13:54 »
Ik vond dat hij het goed deed. ::ok::
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2019, 14:02:55 »
Prima eerste aflevering voor Rik!
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2019, 14:06:08 »
Ik vond dat Rik het zeker niet slecht deed. Ik vind het wel wennen dat Art niet meer presenteert, maar uiteindelijk zal het wel goed komen :)
« Laatst bewerkt op: 4-02-2019, 19:38:38 door B&W »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2019, 14:23:17 »
Rik is van start gegaan als presentator. Ergens leek ie op de Art tour te gaan maar dat zat hem meer in knikjes maken. Het zachte praten is iig niet des Arts. Hopelijk kan ie als Rik gegroeid is in zijn rol de stijl van Pieter Jan en Karel mixen.

Ik zou nu eens aflevering 1 van seizoen 2012 terug willen zien. Om te zien hoe Art begon zeg maar. Want ook hij moest groeien in zijn rol. Dus met Rik heb ik geen positief of negatief gevoel maar neutraal.
Ik had hem nog niet gezien, maar ze staan allemaal op YouTube. Aflevering 1 van 2012:



Arts intro vanaf 5:15

Ik ben fan van Arts presentatiestijl en vind hem daar ook al goed, eigenlijk... Niet zo goed als later, natuurlijk.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2019, 14:55:39 »
Nou, dan valt mijn mening uit de toon vrees ik. Ik vond hem te zacht praten, totaal niet mysterieus, geen spanning erin brengend en te lief.

Sorry.
Hij deed het zeker niet slecht, maar ik vond het idd ook wat te zacht.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2019, 18:34:45 »
Je kon merken dat hij Pieter Jans tip (zie molboekje) om zacht te praten ter harte heeft genomen en dat werkt goed! Natuurlijk moet ie er nog even inkomen maar ik denk dat hij een hele goede mysterieuze molpresentator gaat worden.

Daar dacht ik ook aan. Mijn zoon 'keek' ook mee en ik verstond Rik af en toe niet terwijl ik de rest prima verstond. Geen klacht trouwens, ik vond dat hij het super deed, helemaal voor een eerste aflevering.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2019, 21:33:28 »
Helemaal eens, ik ben blij met Rik! Want ik ben fan van Art’s presentatiestijl en mis hem, maar ik vind dat Rik het ook erg goed doet.