Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135300 keer)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #900 Gepost op: 5-03-2019, 06:38:47 »
Maar al met al vind ik nog steeds dat eigenlijk geen van drieën de mol zou kunnen zijn als je álles onder de loep legt.
Ik denk dat je moet afwachten tot je álles gezien hebt, voordat je dat oordeel velt.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #901 Gepost op: 5-03-2019, 08:31:16 »
Rick Paul

Jammer dat hij het niet is.

99% zeker dat het Sarah is
1% Merel
0% Niels ik geloof er niet in dat de mol niet ontmaskerd wordt.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #902 Gepost op: 5-03-2019, 08:43:56 »
Omdat het de meest onwaarschijnlijke tunnel is.  ::rofl::
Maar ahum, toch blijf ik in deze tunnel zitten.  ::schaam::

Eigenlijk ben ik het ook wel eens met de argumenten van Hulpmol (alleen kies ik wel voor een tunnel; anders slaat mijn nickname ook nergens op  ::rofl:: )
Alledrie kun je verdenken als mol maar ook alledrie soms onmols. Een paar weken geleden heb ik mij erbij neergelegd dat een mol jokers blijkbaar kan jatten.  ??? Dat niemand van de kandidaten Niels verdenkt is een veeg teken, maar so be it.

Merel, hoewel het meest verdacht, vind ik eigenlijk nog onwaarschijnlijker als mol. Sorry. Sarah zou voor mij nog kunnen, maar ook bij haar heb ik grote vraagtekens over haar molschap. We gaan het zien.  ;D

Ik laat het ook gebeuren en kijk mee vanuit de Niels-tunnel.

Precies zo sta ik er ook in
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #903 Gepost op: 5-03-2019, 08:56:26 »
Precies zo sta ik er ook in

 ::ok::
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt zaterdag.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #904 Gepost op: 5-03-2019, 09:08:31 »
Ik denk dat je moet afwachten tot je álles gezien hebt, voordat je dat oordeel velt.
Het grote probleem is alleen dat we niet álles te zien gaan krijgen. Tegenwoordig wordt de helft van de Molacties niet meer getoond in aflevering 10, waardoor je uiteindelijk met veel vraagtekens blijft zitten. Vorig jaar werd ik van m'n sokken geblazen door Jan z'n acties, maar de opdrachten waardoor ik aan hem twijfelde als Mol werden voor een groot deel gewoon niet besproken :-\\

Maar goed, dat is voor het feedback-topic.
...óf niet!

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #905 Gepost op: 5-03-2019, 09:09:24 »
Niemand. Dat meen ik oprecht.

Ik heb voor alle 3 wel zo'n lijstje van acties waarvan ik denk "Moet je dat nou echt doen als Mol?". Dat heb je uiteraard ieder jaar, maar voor alle 3 de finalisten is het nu gewoon een beetje te lang om hier nog echt geloofwaardig te zeggen dat ik voor iemand als Mol ga.

Ik laat het zaterdag dus gewoon een beetje gebeuren, maar ik ga er vanuit dat de meerderheid het hier aan het rechte eind heeft (en het dus Merel is). Gelukkig ga ik daar niet mee zijn, maar ik denk dat ik dat nooit echt zal zijn na dit seizoen. Rick Paul paste voor mij het meeste in mijn molplaatje en die was het uiteraard niet.
Ik  vind dit eigenlijk wel mooi gedacht.
Maar aan de andere kant. Sinan zei het zelf: "een heel goede mol" Wie van de drie het ook is, deze kan de mol maar in zijn zak steken! ons gemopper ten spijt!
Overigens zei Sinan dacht ik (maar het kan een valse echo in mijn tunnel zijn) dat hij de laatste aflevering(en) niet meer zo scherp was waardoor hij de test minder goed kon maken. Dit zou kunnen verklaren waarom hij eruit vloog en niet Sarah (als zij allebei op Merel zaten)

Ik denk dat Merel de mol is op basis van haar gedragingen die me opvielen na het vertrek van RP. En dit dan tegenover de gedragingen van Sarah. In de afgelopen aflevering ben ik toch wel weer wat in verwarring gebracht. Ik ben dan ook best bang dat ik zaterdag een tunnel op mijn kop krijg en het toch Sarah is.

Misschien besluit ik wel om ook bovengronds te blijven, of eigenlijk gaan  :)
Maar dan wel voor de ingang (sorry NAAST de ingang ;) ) van de Merel tunnel.

Edit
.. maar de opdrachten waardoor ik aan hem twijfelde als Mol werden voor een groot deel gewoon niet besproken :-\\

Maar goed, dat is voor het feedback-topic.
Ik ben van mening dat wij vaak erg grote verwachtingen hebben van de mol. We pluizen alles uit en als het niet in onze verwachtingen past hebben we kritiek: dat zou de mol toch niet doen? Een mol is ook maar een mens! Daarom ook mijn opmerking over Sinan hierboven in dit bericht.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2019, 09:15:32 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #906 Gepost op: 5-03-2019, 11:18:57 »
Alle afleveringen terug gekeken... zonder hints maar op gedrag gekeken.

Nielson is de Mol

Offline klakske

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #907 Gepost op: 5-03-2019, 14:13:06 »
Alle afleveringen terug gekeken... zonder hints maar op gedrag gekeken.

Nielson is de Mol

Puur op gedrag ga ik met je mee. En wel hierom : verbergen antwoord Coffee en Cigarettes : hand voor borst - met beide handen op pc-stand - Robert vindt uiteindelijk antwoord linkse buikhoogte = is voor mij enige "geniepige" molactie die ik dit seizoen duidelijk in beeld gezien heb (naast openlijke Corrita/Maxwell's
house)

Puur op hint ga ik voor IKSarah/Shakira en wel omdat 1. een speciale 33' versie werd gebruikt met transparant vinyl met groen middenlabel = vrijstellingsymbool?
2. Ze de Shakira cover al in haar hand heeft onder het dansen op de tussenmuziek, per toeval haar guilty pleasure. 3. de Vision of Love tekst en de rode lichtjesdraad die MO lijken te vormen.

Merel zie ik teveel duidelijk nadenken om de mol te zijn. Al vraag ik me af of al dat gefrunnik aan neus en lippen een natuurlijke tik is.

Maar eigenlijk weet ik het dus niet....

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #908 Gepost op: 5-03-2019, 14:53:23 »
Een mijlpaal.... Merel Westrik 100... was ik het ::) ::tandpastasmiley:: :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #909 Gepost op: 5-03-2019, 15:21:17 »
Zaterdag droomde ik dat Sarah de Mol was. Vannacht Niels  ::rofl::

Blijkt het uiteindelijk Merel te zijn

Maar goed, Niels it is.
Ik zie tot nu toe nog geen Mol in beide dames. Ik heb haast geen overtuigende acties gelezen van Merel die objectief waren zonder suggestie daarnaast wil ik gewoon niet in een mol geloven die van alle 10 kandidaten het meeste geld heeft binnenbgehaald.. Sarah idk. Komt altijd met goede suggesties waardoor de opdracht toch een andere wending krijgt en deels lukt??
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #910 Gepost op: 5-03-2019, 15:43:36 »
Zaterdag droomde ik dat Sarah de Mol was. Vannacht Niels
En vorig jaar zo te zien Ruben  ::vergroot::?

Sarah is ook wel mijn droommol, of wensmol. Zeker niet dat Merel mijn vreesmol is, maar wat is er beter dan een alles verwoestende tunnelinstorting? En dan heb ik natuurlijk het liefste Sarah, mijn schot-voor-boegje ::love:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #911 Gepost op: 5-03-2019, 15:58:37 »
Doet me deugd te zien dat er toch wat mensen de Niels-tunnel weer hebben gevonden. Om in de stijl van Lo te blijven: een mol die niet ontdekt is in de finale (eenmaal gezien door Sinan, dat wel), zou dit het meest fantastische seizoen ooit maken!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

En anders lig ik lachend in de ingestorte tunnel  ::rofl:: ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #912 Gepost op: 5-03-2019, 16:00:34 »
Begint? Al sinds 2003 vaste routine 8). Alleen heb ik het altijd goed wie de mol is (de mol-die-nog-geen-mol-was uitgezonderd dan). Het verlangen naar een instortende tunnel blijft groeien. Dat maak ik graag nog eens mee bij leven en welzijn ::)  ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #913 Gepost op: 5-03-2019, 16:27:41 »
hoeveel mensen kunnen er stemmen?

Iedereen met een account. Bij de laatste stemming waren dat er meer dan 200.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #914 Gepost op: 5-03-2019, 16:29:15 »
Ik zou zeggen 17 miljoen gewoon, geen leeftijdslimiet zoals straks met de Waterschappen wel ::)

Merel heeft nog een paar dagen te gaan om van 100 daar te komen.

En zelfs de Belgen stemmen hier mee, wat was het, Belgian mol, 10 miljoen Belgen? Dus tel maar op, ruben ::ok::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #915 Gepost op: 5-03-2019, 16:31:04 »
Ik zou zeggen 17 miljoen gewoon, geen leeftijdslimiet zoals straks met de Waterschappen wel ::)

Merel heeft nog een paar dagen te gaan om van 100 daar te komen.

En zelfs de Belgen stemmen hier mee, wat was het, Belgian mol, 10 miljoen Belgen? Dus tel maar op, ruben ::ok::.

Ruben?

Genoeg kansen dat Sarah de poll nog wint.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #916 Gepost op: 5-03-2019, 16:37:37 »
Sarah gaat naar de 28%. Zaterdagavond paar uur na de uitzending was dat nog 23%  ::bravo::

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #917 Gepost op: 5-03-2019, 17:34:45 »
En vorig jaar zo te zien Ruben  ::vergroot::?

Sarah is ook wel mijn droommol, of wensmol. Zeker niet dat Merel mijn vreesmol is, maar wat is er beter dan een alles verwoestende tunnelinstorting? En dan heb ik natuurlijk het liefste Sarah, mijn schot-voor-boegje ::love:: ::bravo::

Volgens mij heb jij meer twijfels over je mol dan ik  ::bravo::

Misschien toch dit jaar je 'eerste' ingestorte tunnel  >:D
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #918 Gepost op: 5-03-2019, 17:38:33 »

Volgens mij heb jij meer twijfels over je mol dan ik  ::bravo::

Misschien toch dit jaar je 'eerste' ingestorte tunnel  >:D

Ik denk dat Lo morgen in de tunnel van Sarah gaat zitten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #919 Gepost op: 6-03-2019, 13:49:59 »
Ik wil me wel laten verrassen hoor, met een ingestorte tunnel. Dat die van Sarah gaat instorten is al een zekerheid, dus ik blijf liever in die van Merel ::) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)