Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 420696 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1240 Gepost op: 4-03-2019, 02:13:15 »
- Deel 1 -

Vind het wel fijn om het op een rij te zien eigenlijk, het gaat toch om het geheel aan mogelijke molacties en gedurende dit draadje ben ik de draad hier en daar wel kwijt geraakt. Dankjewel hiervoor. Nu denk ik niet dat Merel de mol is dus ik wil hier en daar mijn idee er tegenover zetten. (Ik ga er vanuit dat dat heus niet erg is, het is tenslotte een topic waarom ze wel of niet de mol zal zijn. En ik schenk hier een hoop ammunitie om me mogelijk uit te lachen na de ontknoping ;) )

Aflevering 1, helemaal eens. Door de kistactie verdacht ik haar zeker. De fietsopdracht ben ik niet zeker, het was een warboel en iedereen deed alles fout. Een mol kan hier niet goed in beeld komen met alle hulpmollen ;)

Aflevering 2: we zien vol in beeld hoe Merel een fout maakt die Sarah corrigeert bij Ver Tellen. Het was alleen een rare fout en absurd opzichtig. Zo aan het begin van het spel met iedereen er nog in, is er makkelijker te mollen door een fout antwoord te geven. Zeker Merel als mol zou dat in mijn optiek niet zo doorzichtig doen al.

Bij de laseropdracht twijfel ik. Het is een sleutelpositie en ze zou geld verduisterd kunnen hebben. Niels als derde kan ook nog (Sinan en Merel kaapten snel de twee plekken weg). Hij is als de snelste ooit af op een knullige manier en zien we niet terug komen, er wordt gek genoeg ook geen een grap over gemaakt. Normaal als je je zo verheugd op de opdracht en dan zo flauw hem amper kan doen, blijft dat in grappen en grollen je wel even achtervolgen. Wat mij doet denken dat hij gewoon een paar minuten heeft rond gestapt om hier en daar geld weg te halen, of in elk geval verdenk ik hem meer dan Merel hierin.

Aflevering 3: Er wordt vol in beeld getoond dat Merel enorm fanatiek was bij de waslijnenopdracht. Zo fanatiek zelfs dat ze was ging stelen. Mij lijkt dat juist geen molactie. Iemand merkt op dat ze nogal lang weg blijft als ze op dievenpad is en het resultaat is een spijkerbroek. Het was eerder vertragend terwijl de mol geweten zal hebben dat de opdracht moest slagen.

Bij op treden vond ik het pushen van 30 minuten onmols. Omdat ook hier geld: waarom zou je zó de aandacht op jezelf willen vestigen vroeg in het seizoen? Vervolgens doet ze het uitmuntend. Of Merel nu wel of niet de mol is, hoop ik dat dit geen molactie was ;)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 02:36:13 door cinner »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1241 Gepost op: 4-03-2019, 02:30:46 »
-Deel 2-

Aflevering 4: Ze wist ineens wel erg snel uit die kooi te komen nadat RP en zijzelf eerder nog zeiden dat ze moesten blijven zitten omdat er meer geld verdiend kon worden als ze langer bleven zitten. Vond ik toch onmols. Omdat het RP is die de tablet al stil zet als Merel nog aan het sputteren is. Pas daarna gaat ze met een houding van 'nou ja' maar mee in het gegil van hulpmollen Sinan en Jaimie  ::rofl::

Bij de balkonopdracht zag ik juist dat ze wel probeerde informatie door te geven maar dat iedereen al van balkons verdwenen was en ze dat maar op gaf.

Bij Koffiepedia zijn er meer die op onmogelijke manier rode schermen fabriceren. Niet toevallig zien we gemonteerd in beeld dat soort acties van Merel, Niels en Sarah.

Aflevering 5: Ik ben overtuigd dat het nog niet zo makkelijk is om langere woorden te maken, vijf letter woorden zullen het eerst in je hoofd schieten. Wel een sleutelpositie.

Aflevering 6: Bij de steenfabriek mislukten voor Jaimie en Niels eveneens twee opdrachten die nóg makkelijker waren dan de verschillen en logo nabouwen. Het nabouwen had ze bovendien niet hoeven mollen, daar was toch niet genoeg tijd meer voor. Dan zou ik het eerder mols vinden dat ze nog als een razende haar best doet. En het kwam niet door Merel dat ze die aanvankelijk overslaan dacht ik? 

De tuuk tuuk opdracht kan er bij mij gewoon niet in dat ze de hoogste envelop pakt en binnenhaalt. In vergelijking met Niels die juist 250 uit de pot houdt, al helemaal niet. Daarbij is het onduidelijk waar geld verdwenen is, dat kan in mijn optiek dus iedereen zijn. (Vroeg me trouwens af of ze niet bij Sinan uit de wagen gevallen zijn toen hij zo rond stuiterde  ::rofl::)

Verder:
Opdracht 'In vizier': ze laat juist zien dat Sinan aan het klooien is en dat het sneller en beter kan en haalt ze 500 euro binnen.
De kokosnoot opdracht redt ze nog net en zie ik niets speciaals.

Nu verdenk ik Niels maar gek genoeg toen ik jouw punten las, sloeg ik meer aan het twijfelen over Sarah. De kans is groot dat ik sowieso compleet verkeerd zit met alle verdenkingen op Merel hier en dat ze door twee verdacht wordt in de finale.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1242 Gepost op: 4-03-2019, 02:41:46 »
Mijn vraag hierbij is:

Waarom (gesteld dat Merel hier de mol is) zou per sé de mol dat moeten demonstreren? Iedereen wist toch dat er een vrijstelling in kon zitten en hoe je 'm open kon maken, die hamer met beitel stonden voor ieders neus bij Riks praatje voor de groep. Het zou erg onwaarschijnlijk als geen van de kandidaten vroeger of later een joker hadden opengebroken: m.a.w daar was de mol echt niet voor nodig.

Hoewel ik vastgelijmd zit in een andere tunnel, is hier wel wat te zeggen voor een mol die de joker opent. Bij Sinan kwam er niets uit en dat schept de sfeer 'ohhhh, maar niet doen want de kans is groot dat je met twee ongeldige joker helften op je neus staat te kijken'. Wellicht dat er gedacht is dat niemand zijn joker nog open zo durven maken en hebben ze er toch maar op aangestuurd.

Wat mij meer wantrouwend maakt over deze theorie is dat het een herhaling van een actie van Jan vorig jaar zou zijn. En dat Merel het niet openlijk doet, Jaimie ermee test dus het niet doorverteld mag worden en deze executie men Rick niet ziet dus ook niet verneemt dat zij een vrijstelling heeft. Daar is zeker omheen te monteren zodat de kijker denkt dat het een geheim stuntje is en niet zoals Jan.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1243 Gepost op: 4-03-2019, 07:06:43 »
Er is ook altijd wel een of andere hint met een verbastering van de naam.
Dat hebben we tot nog toe nog niet gevonden bij Merel, behalve....

Die L in dat meer zal toch niet de hint zijn? Als merle het inderdaad is zie ik die wel langskomen hoor in aflevering tien,
en ik zal dan een behoorlijke bretels + riem nodig hebben om mijn broek weer op te halen. ::niet-ok::

Ik vond Meer-L anders toch een heel leuke, zij het niet super diep verstopt

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1244 Gepost op: 4-03-2019, 07:17:01 »
En dat Merel het niet openlijk doet, Jaimie ermee test dus het niet doorverteld mag worden en deze executie men Rick niet ziet dus ook niet verneemt dat zij een vrijstelling heeft. Daar is zeker omheen te monteren zodat de kijker denkt dat het een geheim stuntje is en niet zoals Jan.

Maar dat is toch juist heel slim? Ze bereikt daarmee een aantal doelen: de kijker ziet dat zij een joker opent en dat er daadwerkelijk vrijstelllingen in de jokers verstopt kunnen zitten (wat we tot dusver niet hadden gezien), we zien dat zij een vrijstelling heeft (wat nodig is voor de groene straal bij de executie op het dak, die gelijk een hint is naar haar als mol), ze wint het vertrouwen van Jamie en maakt zichzelf meer kandidaats door het niet voor de hele groep te openen (wat vreemd zou zijn, want ze had al gezegd dat ze dat niet voor de groep zou willen doen en dat ook verstandig zou zijn als kandidaat).

De kans dat anderen ervoor zouden kiezen om hun joker niet open te breken of een lege joker zouden hebben, waardoor een kijker nooit een vrijstelling in een joker te zien zou krijgen, is best groot dus ik kan me voorstellen dat dit scenario al vooraf is bedacht om er zeker van te zijn dat wij als kijker tenminste een keer een vrijstelling in een joker te zien krijgen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1245 Gepost op: 4-03-2019, 10:08:51 »
Maar dat is toch juist heel slim? Ze bereikt daarmee een aantal doelen: de kijker ziet dat zij een joker opent en dat er daadwerkelijk vrijstelllingen in de jokers verstopt kunnen zitten (wat we tot dusver niet hadden gezien), we zien dat zij een vrijstelling heeft (wat nodig is voor de groene straal bij de executie op het dak, die gelijk een hint is naar haar als mol), ze wint het vertrouwen van Jamie en maakt zichzelf meer kandidaats door het niet voor de hele groep te openen (wat vreemd zou zijn, want ze had al gezegd dat ze dat niet voor de groep zou willen doen en dat ook verstandig zou zijn als kandidaat).


Het is uit het standpunt van zowel kandidaat als mol niet te verklaren waarom je een aflevering zou wachten. Als je als mol echt wilt tonen dat het mogelijk is, dan maak je het toch net wel voor de groep open?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1246 Gepost op: 4-03-2019, 10:50:46 »
Het is uit het standpunt van zowel kandidaat als mol niet te verklaren waarom je een aflevering zou wachten. Als je als mol echt wilt tonen dat het mogelijk is, dan maak je het toch net wel voor de groep open?

Vanuit het standpunt van een kandidaat is het niet te verklaren in ieder geval: die wil zo snel mogelijk een vrijstelling hebben, want dat geeft zekerheid weer een ronde verder te komen. Een mol daarentegen heeft sowieso de zekerheid door te gaan, dus die zet een vrijstelling slechts voor de bühne in. En juist omdat die spectaculaire executie zonder Rik er aan kwam, moest de Mol (Merel dus) even wachten met het inzetten van de vrijstelling. Ja, het is allemaal gescript!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1247 Gepost op: 4-03-2019, 10:57:47 »
...
Ze bereikt daarmee een aantal doelen: de kijker ziet dat zij een joker opent en dat er daadwerkelijk vrijstelllingen in de jokers verstopt kunnen zitten (wat we tot dusver niet hadden gezien)
...

We wisten we dit als kijker wel, want de timmerman stopte aan het begin van aflevering 1 de vrijstellingen in de jokers.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 10:59:40 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1248 Gepost op: 4-03-2019, 11:13:33 »
Ja, maar daarom zou het toch niet leuk zijn als er gedurende 10 afleveringen nooit eentje succesvol open zou worden gemaakt? De productie wilde zichzelf verzekeren dat dit wel zou gebeuren en dus kreeg Mol Merel opdracht om die joker te pakken. Zij mocht immers als eerste!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1249 Gepost op: 4-03-2019, 11:48:39 »
Vanuit het standpunt van een kandidaat is het niet te verklaren in ieder geval: die wil zo snel mogelijk een vrijstelling hebben, want dat geeft zekerheid weer een ronde verder te komen. Een mol daarentegen heeft sowieso de zekerheid door te gaan, dus die zet een vrijstelling slechts voor de bühne in. En juist omdat die spectaculaire executie zonder Rik er aan kwam, moest de Mol (Merel dus) even wachten met het inzetten van de vrijstelling. Ja, het is allemaal gescript!

Het is net ook verdacht voor een mol om te wachten, want dat doet een kandidaat ook niet.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1250 Gepost op: 4-03-2019, 11:55:59 »
En toevallig zat ze ook in de enige kamer waarop op het eerste scherm '1 joker' verscheen.
Ik denk dat ze niet als eerste een joker mocht pakken omdat ze de mol is, maar dat de eerste die de kamer had verlaten voor een joker gewoon als eerste een joker mocht pakken. Dat was Merel. Anders zou het te opvallend zijn dat Merel werd voorgetrokken als dan later ook nog eens een vrijstelling in haar joker blijkt te zitten. Door de mol in de kamer waarin op het eerste scherm '1 joker' stond te zetten, vergrootte de productie de kans dat zij als eerste de joker zou pakken en dus de joker met de vrijstelling zou kunnen pakken. Als de mol namelijk de joker met een vrijstelling erin moet pakken, wil je als productie ook niet dat een kandidaat per ongeluk die joker pakt en die vervolgens nooit openmaakt. Er verscheen achtereenvolgens het volgende op de schermen: 50 euro - 150 euro - 250 euro - 1 joker. 1 joker lijkt me toch wel het beste aanbod voor een kandidaat. Eigenlijk alleen in de kamer waar op het scherm eerst '1 joker' stond werd het aanbod na het eerste scherm alleen maar slechter. De kans is groot dat de kandidaten uit de andere kamers minstens een ronde blijven zitten omdat zij aan de hand van wat zij op hun schermen zien langer verwachten dat er nog wat beters komt. Wanneer er in de tweede ronde voor de tweede keer '1 joker' verschijnt in de kamer waarin Merel zat, is het dus ook eigenlijk niet zo gek voor een kandidaat om daar meteen voor op te staan, omdat de mensen in die kamer bij de eerste ronde hebben gezien dat de aanboden na '1 joker' alleen maar slechter werden. Daarnaast zat Merel ook alleen met Nikkie in de kamer in plaats van met 2 andere mensen, wat de kans nog groter maakte dat zij de eerste joker zou kunnen pakken.

Of het daadwerkelijk allemaal gescript is? Tja.. aangezien ik denk dat Merel de mol is en ik de hierboven staande theorie niet eens zo gek vind klinken, zou dat me niets verbazen. Maar als dat zo is denk ik dat we er niet achter gaan komen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1251 Gepost op: 4-03-2019, 12:02:51 »
Niemand weet zeker of ze joker heeft ingezet of niet behalve Jamie. ik vond het apart dat niemand iets zei in de finale over de vrijstelling.

De kijker wel.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1252 Gepost op: 4-03-2019, 12:05:47 »
De kijker wel.

Ja voor de kijker wel. wij vinden het verdacht dat ze joker niet ingezet heeft en de volgende aflevering joker open maakt en vrijstelling pakt. door dit actie werd ze hier en bij gewone kijkers enorm verdacht.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1253 Gepost op: 4-03-2019, 12:30:46 »
Natuurlijk is dit allemaal 100% script.. het pakt NET allemaal ff te perfect uit. En dit is ook script:
Dat verwacht ik ook niet. Maar je moet altijd een plan B hebben natuurlijk.
Fictief plan B bedoel je haha?? Wat deed me dit denken aan vorig jaar met Stine, toen ze die enorme spoiler recht moesten breien. Keihard gelogen. In dit geval is Rick slim en denkt vooruit... "Merel beschermen, dus zogenaamd doen alsof de 2 rode schermen ook NIET getrokken konden worden". Kon natuurlijk niet, maar je moet het wel ZEGGEN. Typisch iets voor Rick om aan te denken.

En chocomel, jij was met de kleuren bezig, laat Merel nou net steeds bij de groene schijven hebben gestaan... van rood/groen de enige die meedeed... nou alleen helemaal op het eind heeft ze nog gewisseld met Niels (die haar toren toen nog compleet maakte waardoor geld verdiend werd, terwijl Niels' voormalige toren onder Merel's hegemonie natuurlijk NIET compleet kwam).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1254 Gepost op: 4-03-2019, 12:40:22 »
En chocomel, jij was met de kleuren bezig, laat Merel nou net steeds bij de groene schijven hebben gestaan... van rood/groen de enige die meedeed... nou alleen helemaal op het eind heeft ze nog gewisseld met Niels (die haar toren toen nog compleet maakte waardoor geld verdiend werd, terwijl Niels' voormalige toren onder Merel's hegemonie natuurlijk NIET compleet kwam).

Sorry, ik geloof dat ik deze niet helemaal volg? Je bedoelt dat Merel verdacht is, omdat ze aan de groene toren werkte? Bedoel je dat?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1255 Gepost op: 4-03-2019, 12:49:18 »
Ja het lijkt mij geen toeval dat dit 'haar toren' was de hele tijd. En ook geen toeval dat Niels met haar wilde wisselen, en toen opeens die toren afkwam, maar die oorspronkelijke van Niels NIET.

Overigens was dat hoedje van jou een slimme.... natuurlijk een ideale afleidingsmanoeuvre om schijven te laten gaan omdat je je hoedje wilt redden. Een kandidaat zet dat hoedje gewoon even af voordat je het water ingaat. Je kunt toch niet in het water rennen, zwemmen en in boten springen met een hoedje op ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1256 Gepost op: 4-03-2019, 12:56:06 »
Ja het lijkt mij geen toeval dat dit 'haar toren' was de hele tijd. En ook geen toeval dat Niels met haar wilde wisselen, en toen opeens die toren afkwam, maar die oorspronkelijke van Niels NIET.

Overigens was dat hoedje van jou een slimme.... natuurlijk een ideale afleidingsmanoeuvre om schijven te laten gaan omdat je je hoedje wilt redden. Een kandidaat zet dat hoedje gewoon even af voordat je het water ingaat. Je kunt toch niet in het water rennen, zwemmen en in boten springen met een hoedje op ???

Dat hoedje zou een alternatieve molactie zijn.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1257 Gepost op: 4-03-2019, 12:57:32 »
Ja het lijkt mij geen toeval dat dit 'haar toren' was de hele tijd. En ook geen toeval dat Niels met haar wilde wisselen, en toen opeens die toren afkwam, maar die oorspronkelijke van Niels NIET.

Overigens was dat hoedje van jou een slimme.... natuurlijk een ideale afleidingsmanoeuvre om schijven te laten gaan omdat je je hoedje wilt redden. Een kandidaat zet dat hoedje gewoon even af voordat je het water ingaat. Je kunt toch niet in het water rennen, zwemmen en in boten springen met een hoedje op ???

Ah dat bedoel je. Ja, dan zou inderdaad goed kunnen. Dus dat ze misschien wel overal waar het kon het groene 'honk gekozen hebben bij spellen (bananenopdracht, enige tuktuk met groene spatborden bij links/rechts, groen dus bij deze schijvenopdracht, en volgens mij nog een paar. Goed gezien! En bij de doordraaiopdracht was er geen groen, maar wel geel, dat je kunt maken met groen + rood, terwijl de andere tafelkleed-kleuren niet gemengd zijn (als ze dit bewust hebben gedaan wel iets verder gezocht, maar zou 'm toch leuk genoeg vinden om legitiem te zijn, hahaha. Veel molloten zijn echt superslim, dus dat kan best in mijn optiek)

Overigens was dat hoedje van jou een slimme.... natuurlijk een ideale afleidingsmanoeuvre om schijven te laten gaan omdat je je hoedje wilt redden. Een kandidaat zet dat hoedje gewoon even af voordat je het water ingaat. Je kunt toch niet in het water rennen, zwemmen en in boten springen met een hoedje op ???

 ::bravo:: Dank je. Ja, met zo'n hoedje sneak je zo een schijf weg (hoedje erover en weglaten stromen) en het zou ook nog eens kunnen passen bij de titel 'stamhoofd', want haar hoedje op haar hoofd heeft met die zwarte band iets weg van een stamschijfje met een touw eromheen. Die zou ik overigens wel erg creatief gevonden hebben van de productie, maar is wel behoorlijk indirect en toch kloppend lijkt me.

En waarom zou je een hoedje opzetten op een dag in de rivier (met veel schaduw van de bergen en bomen), die je heel toevallig de rest van de reis (zover ik weet) nergens hebt opgezet. Ook niet bij die enorme zandvlakte met motoren, terwijl het daar volgens de podcast snikheet was en de productie zich in de schaduw ophield. Dan had ze echt haar hoedje ook daar wel opgezet. Denk meer dat ze daar bewust haar hoedje niet heeft meegenomen, omdat dat wel echt als hint zichtbaar moest blijven in afl 9.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 13:04:09 door chocomol »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1258 Gepost op: 4-03-2019, 13:04:44 »
Natuurlijk is dit allemaal 100% script.. het pakt NET allemaal ff te perfect uit. En dit is ook script:Fictief plan B bedoel je haha?? Wat deed me dit denken aan vorig jaar met Stine, toen ze die enorme spoiler recht moesten breien. Keihard gelogen. In dit geval is Rick slim en denkt vooruit... "Merel beschermen, dus zogenaamd doen alsof de 2 rode schermen ook NIET getrokken konden worden". Kon natuurlijk niet, maar je moet het wel ZEGGEN. Typisch iets voor Rick om aan te denken.

Nog even hierover: misschien bedoel je dit ook al, maar ik denk dat Rick dit niet gepost heeft om Merel minder verdacht te maken per se (ik zie ook niet waarom hij dat zou doen aangezien Merel alleen onder het kleine aantal molloten dat hier zit het meeste verdacht wordt), maar om zichzelf in te dekken voor als zij straks de mol blijkt te zijn misschien juist.

Je wilt namelijk als regisseur ook weer niet dat te veel kijkers doorkrijgen dat de mol misschien af en toe voor productieassistent speelt (want dit is al in meerdere seizoenen gebeurd inmiddels), want dan kan je de mol in de toekomst niet zomaar meer inzetten op die manier wanneer je diens hulp wel kan gebruiken.

Of we zoeken hier met z'n allen veel te veel achter hoor, dat kan ook prima. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1259 Gepost op: 4-03-2019, 13:21:47 »
Ik geloof dat dit echt schaduwboekhouding is. Rick is echt op alles voorbereid. Het moet echt voor het oog lijken alsof Merel NIET de productieassistent is. Zand in de ogen... daar kijken wij toch doorheen :o :o :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)