Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 420734 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1300 Gepost op: 4-03-2019, 17:49:06 »
Is Merel toch misschien toch de verliezer als ze niet de mol is.

Ze ruikt in Merel is de mol filmpje aan een bloem, terwijl Sarah in haar filmpje in een hangmat ligt en Nilson zijn voeten worden verwend in zijn filmpje.



Ze spreek ook wel tegen overgestelde in dit filmpje over haar gedrag. En tweetal keer heb ik het idee dat ze over andere eigenlijk over haar zelf heeft ipv de andere. Goed naar Dennis gekeken misschien.

Offline Spork

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1301 Gepost op: 4-03-2019, 17:49:23 »
Ik heb ook soms het gevoel dat Wie is de mol een aantal mensen hier heeft ingehuurd om een gigantische Mereltunnel te bouwen. En iedereen op dit forum op het verkeerde been te zetten.
Neither a spoon, nor a fork.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1302 Gepost op: 4-03-2019, 17:50:42 »
Merel is nu de meest besproken kandidaat/mol ooit op het forum met 66 pag and counting

 ::feest::

Wow.  ::rofl::

Hulde aan Mereltje!  ::rofl:: ::bravo::

Goed opgemerkt. En we zien nergens in de afleveringen dat iemand Merel ermee confronteerde. Misschien wisten ze van elkaar niet op welk gebouw ze zaten, maar dan nog zou ik toch enige vragen in de groep verwachten. Het kan ook zijn dat ze niet allemaal op hetzelfde tijdstip hun executie te zien hebben gekregen en los van elkaar zijn opgenomen. De totaalshots van de stralen kunnen zelfs helemaal zonder kandidaten zijn opgenomen, want die zie je toch niet in het totaalshot.

Of misschien heeft ze gewoon net als de rest eerst de test gemaakt? Hebben kandidaten die een vrijstelling hebben ingezet in het verleden dat niet ook alsnog gedaan? Ik zou dat wel doen als kandidaat denk ik om gewoon even te zien wat de vragen zijn die je kan verwachten.
Je kunt in ieder geval heel gemakkelijk verborgen houden dat je de vrijstelling hebt ingezet door gewoon even te wachten met op enter drukken zodat er niet opvallend snel een groen licht verschijnt (om op enter te kunnen drukken moet je toch wel eerst die test gemaakt hebben overigens, toch.... dan heeft ze die zeer waarschijnlijk inderdaad gewoon gemaakt).

Merel had ook een heel plausibele kandidaatse verklaring voor het openen van de joker. Evelien had 3 jokers daar kon ze met één joker toch niet tegenop.....

Geloofwaardig? Als er niks in je joker zit heb je niks.. en dan sta je daar tegenover Evelien die er 3 heeft. Verder zaten er toen nog 9 mensen in het spel, dus als kandidaat zou ik me dan niet zo'n zorgen erom maken dat een van de andere 8 kandidaten veel jokers heeft. Dan zijn er nog steeds 7 andere kandidaten die de test slechter dan jou kunnen maken... in het ergste geval 6 (als de mol een van hen is), wat nog steeds veel kandidaten zijn.  :P Bovendien hadden veel andere kandidaten ook jokers (Robert, Niels, Sarah), dus je joker openbreken is juist voor een kandidaat niet zo slim dan vind ik want als er niks in die joker had gezeten had ze zichzelf alleen maar nog meer benadeeld.... ik denk dat Merel een slimme dame is en als kandidaat had ze die gok denk ik niet gewaagd. Zo groot is de kans namelijk nou ook weer niet dat je een vrijstelling vindt.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1303 Gepost op: 4-03-2019, 17:51:42 »
Dat zou een waste of money zijn ::rofl::. Dan onderschat je de power van de tunnelvisie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1304 Gepost op: 4-03-2019, 17:52:41 »
Ik heb ook soms het gevoel dat Wie is de mol een aantal mensen hier heeft ingehuurd om een gigantische Mereltunnel te bouwen. En iedereen op dit forum op het verkeerde been te zetten.

Waarom dan alleen hier en in de media niet? Sarah is de media-mol van het grote publiek.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1305 Gepost op: 4-03-2019, 17:53:43 »
Dat was de enige keer dat ik haar echt ongeloofwaardig vond.

Nu je het zegt... ik ben pas in de Merel tunnel gedoken vanaf aflevering 7, dus ik verdacht haar toen nog niet. Maar ik kon werkelijk niks van dat moment maken. Dat moment vond ik zo raar, ongeloofwaardig, haast in scene gezet toen ik het keek. Dom ook om die gok te wagen, dacht ik. Toen hadden er al alarmbelletjes moeten gaan rinkelen bij mij, maar helaas zat ik toen nog in de anti Merel tunnel.  ::rofl::

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1306 Gepost op: 4-03-2019, 17:53:58 »
Is Merel toch misschien toch de verliezer als ze niet de mol is.
Ze ruikt in Merel is de mol filmpje aan een bloem, terwijl Sarah in haar filmpje in een hangmat ligt en Nilson zijn voeten worden verwend in zijn filmpje.

 ???

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1307 Gepost op: 4-03-2019, 17:57:38 »
Kandidaten die een vrijstelling hebben ingezet mogen niet ook de test maken: dat geeft ze een onevenredige voorsprong denk ik.

Ja, al die pagina's.. ik gebruik zelf geen filmpjes of wat ook om ruimte op te nemen, gewoon kale tekst, en was 2 dagen afwezig, dus aan mij ligt het niet ::hypocriet:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1308 Gepost op: 4-03-2019, 17:59:13 »
Nu je het zegt... ik ben pas in de Merel tunnel gedoken vanaf aflevering 7, dus ik verdacht haar toen nog niet. Maar ik kon werkelijk niks van dat moment maken. Dat moment vond ik zo raar, ongeloofwaardig, haast in scene gezet toen ik het keek. Dom ook om die gok te wagen, dacht ik. Toen hadden er al alarmbelletjes moeten gaan rinkelen bij mij, maar helaas zat ik toen nog in de anti Merel tunnel.  ::rofl::

Ik vond het vooral erg duidelijk toen ze even leek te schrikken of naar adem leek te happen toen Jamie er net na zei dat hij haar iets wilde vertellen... En hoe zichtbaar opgelucht ze was toen hij zei dat hij 3 jokers van anderen wilde gaan stelen... Waarom zou ze opgelucht zijn als ze niets te verbergen heeft?
Dat was voor mij een heel duidelijke en ik denk dat ze de lastige 'ben jij de mol' vraag even dacht te gaan horen...
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 18:01:21 door chocomol »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1309 Gepost op: 4-03-2019, 18:00:17 »
Kandidaten die een vrijstelling hebben ingezet mogen niet ook de test maken: dat geeft ze een onevenredige voorsprong denk ik.

Ja, al die pagina's.. ik gebruik zelf geen filmpjes of wat ook om ruimte op te nemen, gewoon kale tekst, en was 2 dagen afwezig, dus aan mij ligt het niet ::hypocriet:: ::)

Kandidaten met een vrijstelling maken volgens mij juist wel de test voor als er nog een zwarte vrijstelling tevoorschijn komt ::vergroot::. Als Sarah iets beter had gezocht tussen die bananen ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1310 Gepost op: 4-03-2019, 18:00:55 »
En op naar pagina 67. Blijven gaan, jongens. ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1311 Gepost op: 4-03-2019, 18:02:57 »
Als je dat soort berichtjes blijft plaatsen gaat het wel lukken ja  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1312 Gepost op: 4-03-2019, 18:05:05 »
Als je dat soort berichtjes blijft plaatsen gaat het wel lukken ja  ::rofl::

Ik moet de boel vooruit helpen he.

Ik kan nog eens een keertje opsommen waarom ik het niet zo zie in Merel, maar dat verpest de sfeer alleen maar. ;D

Mijn eerste bericht had ik trouwens geplaatst omdat het leek dat 3 Merelverdenkers elkaar gewoon nog wat aan het overtuigen waren dat ze goed zaten en dus eigenlijk het topic gewoon wat aan het vullen waren. ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1313 Gepost op: 4-03-2019, 18:11:49 »
Mijn eerste bericht had ik trouwens geplaatst omdat het leek dat 3 Merelverdenkers elkaar gewoon nog wat aan het overtuigen waren dat ze goed zaten en dus eigenlijk het topic gewoon wat aan het vullen waren. ;)

Ik heb geen overtuiging meer nodig hoor.  :P Maar ik vind speculeren over Merels acties gewoon leuk en je moet iets doen tot aan de ontknoping om de tijd te doden.  ;D

Ik dacht toen ik het zag dat ik naar gtst zat te kijken en hun tekst oplazen zonder gevoel.

Maar echt... echt niets was echt aan die scène voor mijn gevoel. Het leek haast gescript te zijn.. nu snap ik waarom dat zo aanvoelde.  ::)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1314 Gepost op: 4-03-2019, 18:13:22 »
Ik moet de boel vooruit helpen he.

Ik kan nog eens een keertje opsommen waarom ik het niet zo zie in Merel, maar dat verpest de sfeer alleen maar. ;D

Mijn eerste bericht had ik trouwens geplaatst omdat het leek dat 3 Merelverdenkers elkaar gewoon nog wat aan het overtuigen waren dat ze goed zaten en dus eigenlijk het topic gewoon wat aan het vullen waren. ;)

Het is jammer dat de rest van de forum dood is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1315 Gepost op: 4-03-2019, 18:14:29 »
Het is jammer dat de rest van de forum dood is.

Tja, die 10e aflevering is gewoon overbodig. Ik weet ondertussen wat iedereen gaat zeggen en dus komen we nog 5 dagen in een loop.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1316 Gepost op: 4-03-2019, 18:19:18 »
Mocht Merel niet de mol zijn, dan heeft ze ons in ieder geval vermaak opgeleverd op dit forum :-)

Ze hoeft in ieder geval nooit proberen een actrice te worden, want dat wordt echt een groot drama.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1317 Gepost op: 4-03-2019, 18:20:50 »
Het is jammer dat de rest van de forum dood is.
Het is een groot forum hoor ::vergroot::. De relaxhoek en spellenhoek hebben vrijwel altijd wel activiteit!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1318 Gepost op: 4-03-2019, 18:23:41 »
::ohno::

De zwarte vrijstelling is al een jaar eerder geïntroduceerd in het seizoen van Susan. Sophie zette deze toen in.

Dat Margriet de zwarte vrijstelling inzette was gewoon een molactie van haar.


I stand corrected. Maar dat neemt niet weg dat Thomas in 2017 overduidelijk een script volgde in aflevering 1 van dat seizoen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Spork

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1319 Gepost op: 4-03-2019, 18:27:31 »
Waarom dan alleen hier en in de media niet? Sarah is de media-mol van het grote publiek.
Ik denk ook niet serieus dat dit het geval is, maar ik vind het gewoon grappig om te zien hoe groot de mereltunnel hier is in vergelijking met de verdenkingen buiten dit forum.
Neither a spoon, nor a fork.