Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 420328 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1440 Gepost op: 6-03-2019, 15:02:55 »
Dat is erg met elkaar in tegenspraak want ze doet duidelijk een gooi naar die positie. De rest wil niet laten blijken hoezeer ze op Merel als mol zitten dus maken er naar elkaar een verhaal van dat het beter Sinan moet zijn want die is dik en kan niet rennen enzo. Een heel tactisch politiek spel van iedereen, allemaal over die plek bij de drone. Dus dat is weldegelijk van belang.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1441 Gepost op: 6-03-2019, 15:05:01 »
Ik blijf bij wat ik zeg. Drone doelloos.

Totaal onmols deze positie te willen 

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1442 Gepost op: 6-03-2019, 15:05:24 »
Het punt met die drone was wel dat alle kandidaten er gewoon bij konden staan. Sinan zat niet alleen. Dus Merel kon eigenlijk helemaal niet mollen als dronebestuurder.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1443 Gepost op: 6-03-2019, 15:09:34 »
Het punt met die drone was wel dat alle kandidaten er gewoon bij konden staan. Sinan zat niet alleen. Dus Merel kon eigenlijk helemaal niet mollen als dronebestuurder.

Gaat sowieso niet zoals ik al zei.

Denk dat ze het ff opperde om kandidaats over te komen door te zeggen dat ze overzicht wilde. Het was op dat moment immers al duidelijk dat Sinan dit zou gaan doen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1444 Gepost op: 6-03-2019, 15:10:04 »
OK jullie hebben me om. Merel ging voor de drone, dus is niet de mol. Hmm, maar wie dan WEL??? :o ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1445 Gepost op: 6-03-2019, 15:13:04 »
OK jullie hebben me om. Merel ging voor de drone, dus is niet de mol. Hmm, maar wie dan WEL??? :o ::regenboog::
???

Merel is gewoon de mol... alleen jammer dat er zoveel onzin aan haar opgehangen wordt.
Doet erg af aan haar geniale molschap  ::niet-ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1446 Gepost op: 6-03-2019, 15:18:39 »
Onzin niet... ze gaat zelf voor de drone, dat is niet verzonnen. Volgens mij is de reden duidelijk: dat is de beste molpositie, want ze gaat al de hele serie voor die beste positie.
Merel is gewoon de mol...
OK ik blijf dan wel op Merel! Maar misschien ga ik nog wel een paar keer switchen voor die tijd om op 100 pagina's te komen :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1447 Gepost op: 6-03-2019, 15:22:16 »
Onzin niet... ze gaat zelf voor de drone, dat is niet verzonnen. Volgens mij is de reden duidelijk:

Dan doe ik ff mee voor de 100  ::rofl::

Ze gaat idd voor de drone. En ik denk dat ze dat doet om als kandidaat over te komen ... zo kan je namelijk in de gaten houden wie wat doet. Dit is alleen handig voor n kandidaat. Mooi toneelspel dus van Merel  ::bravo::


Edit: ze verdient sowieso een oscar  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 15:24:07 door FS »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1448 Gepost op: 6-03-2019, 15:33:42 »
Dan doe ik ff mee voor de 100  ::rofl::

Ze gaat idd voor de drone. En ik denk dat ze dat doet om als kandidaat over te komen ... zo kan je namelijk in de gaten houden wie wat doet. Dit is alleen handig voor n kandidaat. Mooi toneelspel dus van Merel  ::bravo::


Edit: ze verdient sowieso een oscar  ::jaja::

Laat ik dan ook gezellig meedoen  ;)

Zo laat in het spel zo duidelijk naar het kandidaatschap proberen te vissen?
Sorry, maar ik denk dat als je dan zo opdringerig doet het te duidelijk is dat je wilt. En dan kun je idd weer twee kanten opschuiven. Of ze doet dit omdat ze kandidaats wil overkomen. Of, omdat ze de andere twee die op dat moment in het veld lopen niet vertrouwd. (Met name Sarah.)

Ik krijg ook hetzelfde gevoel als vorig jaar. Waarbij niemand op de mol zit in de testbiecht. Tot de halve finale. Dan valt ineens de naam van de mol bij de Winnaar.

 Merel is vaker genoemd dit seizoen, meermaals door afvallers. Sarah pas volmondig door Merel in de halve finale. Hierbij komt wel dat Sarah ook op Merel zat in de halve finale. Dus hier kun je ook niet veel over zeggen.

Oftewel dit seizoen is er expres geheimzinnig gedaan over de mol, omdat:
A. als Merel het is, ze het waarschijnlijk prima heeft gedaan, maar gewoon weinig kansen kreeg om uit haarzelf te mollen vanwege het grote aantal alles of niets opdrachten.
B. Sarah de mol is en ze zoveel kleine dingetjes heeft gedaan, dat ze sommige "vage" momenten gewoon niet weg konden knippen met het beeldmateriaal dat ze hebben.

En voor de rest zijn het allemaal aannames.

Laatste woord:
Mijn mol is Sarah,  De mol is waarschijnlijk Merel,   Verrassende mol is Niels
En voor de rest kan het me niks schelen, aangezien ik geen van beide echt goeie mollen vind.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1449 Gepost op: 6-03-2019, 15:42:03 »
Die hele opdracht klopt wat mij betreft niet. De motorrijders deden weinig, de verdeling had er evengoed niet geweest kunnen zijn. De opdracht had potentie maar is naar mijn idee de minste van het hele seizoen geweest.

Ik weet mijn God niet wat Merel hier van plan was. Dat heb ik bij meerdere opdrachten gehad. Maar ik denk dus dat het ook deels een productie fout was, omdat deze opdracht niet helemaal goed leek voorbereid.

Citaat
Ik krijg ook hetzelfde gevoel als vorig jaar. Waarbij niemand op de mol zit in de testbiecht. Tot de halve finale. Dan valt ineens de naam van de mol bij de Winnaar.

Ja, ik twijfelde hier ook wel over, maar het gebeurt toch vaker dan niet dat de Mol door twee kandidaten in de finale wordt verdacht. Het ding dit jaar is toch wel dat ze de verdenking op Merel enigszins proberen weg te stoppen. Sarah zei in de halve finale Sinan te verdenken en daarvoor is ze heel vaag over wie die ene persoon is die ze verdenkt, terwijl het niet onder stoelen of banken geschoven werd dat iedereen vorig jaar op Ruben zat.

Na twee jaar zo'n onverdachte Mol denk ik dat ze er een beetje vanuit zijn gegaan dat kijkers het dit dus ook zo zullen inzien, maar zoals ik al zei dat is een Mol maar door een kandidaat ontmaskerd wordt gebeurt toch zelden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1450 Gepost op: 6-03-2019, 15:57:17 »
Mol Merel & Drone:
Volgens mij : Het was erg warm, iedereen heeft toch Merel door en zij weet het, wie de drone bestuurt kan lekker niksen in de schaduw. De pot was immers toch al historisch laag. De drone positie an-sich had je niet veel aan als mol denk ik.
Als Sarah de mol is lijkt het in eerste instantie heel onmols om Sinan de dronepositie te geven omdat hij niet kan rennen, echter Sinan blijkt niet zo goed met de besturing om te kunnen gaan en als mol kan het zijn dat Sarah dat wist. Fijn naar verkeerde tonnen gaan en een ander de schuld kunnen geven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1451 Gepost op: 6-03-2019, 16:00:53 »
Mol Merel & Drone:
Volgens mij : Het was erg warm, iedereen heeft toch Merel door en zij weet het, wie de drone bestuurt kan lekker niksen in de schaduw. De pot was immers toch al historisch laag. De drone positie an-sich had je niet veel aan als mol denk ik.


Nee klopt. Drone heb je niks aan.
Kan idd ook dat ze er gewoon geen zin in had en wilde chillen in de schaduw. Zou ik denk ook willen  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1452 Gepost op: 6-03-2019, 16:02:22 »
Mol Merel & Drone:
Volgens mij : Het was erg warm, iedereen heeft toch Merel door en zij weet het, wie de drone bestuurt kan lekker niksen in de schaduw. De pot was immers toch al historisch laag. De drone positie an-sich had je niet veel aan als mol denk ik.
Als Sarah de mol is lijkt het in eerste instantie heel onmols om Sinan de dronepositie te geven omdat hij niet kan rennen, echter Sinan blijkt niet zo goed met de besturing om te kunnen gaan en als mol kan het zijn dat Sarah dat wist. Fijn naar verkeerde tonnen gaan en een ander de schuld kunnen geven.

Het lijkt mij dan eerder dat Sarah haar mol niet op de drone-plek wilde (ongeacht of dat nou een goede positie is of niet, Merel gaf wel aan daar te willen zitten). Sarah gaf al bij de strandopdracht aan dat ze dacht dat Sinan de pot eens wilde gaan spekken en daarom zijn best ging doen. Dan zal ze ook wel vertrouwen hebben gehad in zijn positie met de drone.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1453 Gepost op: 6-03-2019, 16:21:33 »
Edit: ze verdient sowieso een oscar  ::jaja::
Ik leer hier elke dag wel wat nieuws. Nu weer dat oscars worden uitgereikt voordat de film is geschoten.
Wat mij ook opvalt is dat iemand maar iets hoeft te zeggen over een molpositie en hoppa dat is weer een reden dat Merel de Mol is. Niet ver meer van de 100.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1454 Gepost op: 6-03-2019, 16:25:33 »
Ik leer hier elke dag wel wat nieuws. Nu weer dat oscars worden uitgereikt voordat de film is geschoten.
Wat mij ook opvalt is dat iemand maar iets hoeft te zeggen over een molpositie en hoppa dat is weer een reden dat Merel de Mol is. Niet ver meer van de 100.

Als je even goed terugleest is dat precies mijn verwijt aan sommigen van mijn medetunnelaars.

Er wordt teveel onzin aan haar gekoppeld wat haar steeds ongeloofwaardiger maakt. Zonde.. want ze is het gewoon

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1455 Gepost op: 6-03-2019, 16:33:54 »
Oef, nog best wat pagina's te gaan dan. Ehm, nieuw onderwerp. Wat vinden jullie van de uitspraak:"Kleine Mol van me.", die Merel doet tegen Sarah in de laatste aflevering? Is dat niet gevaarlijk zo te confronteren als Mol tegen een kandidaat die jou vol verdenkt?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1456 Gepost op: 6-03-2019, 16:41:26 »
heel onmols om Sinan de dronepositie te geven omdat hij niet kan rennen
Dat is ook een goede bijvangst ja. Merel wilde Sinan het veld in zodat er gewoon een mannetje minder was om te rennen en de verre tonnen te bereiken. Plus wilde ze denk ik de controle over de drone.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1457 Gepost op: 6-03-2019, 16:50:01 »
Mol Merel & Drone:
Volgens mij : Het was erg warm, iedereen heeft toch Merel door en zij weet het, wie de drone bestuurt kan lekker niksen in de schaduw. De pot was immers toch al historisch laag. De drone positie an-sich had je niet veel aan als mol denk ik.
Als Sarah de mol is lijkt het in eerste instantie heel onmols om Sinan de dronepositie te geven omdat hij niet kan rennen, echter Sinan blijkt niet zo goed met de besturing om te kunnen gaan en als mol kan het zijn dat Sarah dat wist. Fijn naar verkeerde tonnen gaan en een ander de schuld kunnen geven.

Met zand strooien??
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1458 Gepost op: 6-03-2019, 17:11:16 »
Oef, nog best wat pagina's te gaan dan. Ehm, nieuw onderwerp. Wat vinden jullie van de uitspraak:"Kleine Mol van me.", die Merel doet tegen Sarah in de laatste aflevering? Is dat niet gevaarlijk zo te confronteren als Mol tegen een kandidaat die jou vol verdenkt?
Dat is ook geen nieuw onderwerp, hoor. Daar is het al eerder over gegaan. ;). Merel is veel meer ontspannen de laatste aflevering. En dan is het niet gek dat je een beetje afstand neemt van jezelf en er wat mee kunt spelen, of je nu Mol bent of kandidaat. In het begin noemde ze Nikkie ook gekscherend Molly. Ik zou er verder geen conclusies aan durven verbinden.
Ik vind trouwens sowieso de discussies over interactie en gelaatsuitdrukkingen bij de test etc. vrij zinloos want ik heb gemerkt dat ik met een lichte hang naar Merel dat anders zal interpreteren dan mensen in de Sarah-tunnel. Dus dat blijft toch langs elkaar heen praten, vrees ik. Bv. de vraag van Niels aan Merel en Sarah of zij de Mol zijn. Het verbaasde me hoe verschillend de reacties door beide kampen werden uitgelegd. Maar ook zo gek weer niet, want overtuiging kleurt de waarneming nu eenmaal. Het idee van een nieuw (in de zin van nog niet uitgekauwd) onderwerp vind ik prima trouwens! Maar vind er nog maar eens een, in dit stadium. :-\\. En anders moeten we die 100 maar liever niet perse willen halen. ;D

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1459 Gepost op: 6-03-2019, 17:22:39 »


Wat mijn vermoeden dat het niet om een opdracht gaat maar er een gebeurtenis, evenement is gefilmd en gebruikt in de leader. In dit geval een herdenking. Dat zou mijns inziens betekenen dat de hint niet op de afbeelding slaat maar iets anders of eromheen. De Molvisei of fragmenten die zijn vervangen/niet vervangen.

Maar als er een dergelijke herdenkingsceremonie zou zijn in Colombia is dat best een big deal toch? En dan zouden we daar toch ergens iets van moeten kunnen vinden op internet...