Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 420659 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1620 Gepost op: 9-03-2019, 22:08:53 »
Jammer dat ze zoek de verschillen niet hebben laten zien en de spellen in afl 9. Wel leuk van dat geld en wegstoppen en die duim in aflevering 1  ::ok::

Het flink mis kunnen gaan, maar leuk om het weer lang juist te hebben en uiteindelijk alle drie is keer goed.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1621 Gepost op: 9-03-2019, 22:09:27 »
Ik ben hoog geeindigd in de app, maar ik zie niet dat er een ranglijst is.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1622 Gepost op: 9-03-2019, 22:09:57 »
Felicitaties aan iedereen die (snel) op het juiste spoor zat. En ook felicitaties aan Merel zelf voor het op zich nemen van deze rol. In de biechten leek ze er toch meer plezier in te hebben, dan de spanning in sommige opdrachten deed vermoeden. Goed gedaan. ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1623 Gepost op: 9-03-2019, 22:10:37 »
Jeeh! Wat een leuke Mol! ::bravo::

Helemaal mee eens. Leuk mens en gewaagde actief. Veel lef.
Frankje Lapi

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1624 Gepost op: 9-03-2019, 22:11:16 »
Gefeliciteerd, Merel verdenkers  ;)

Vind dat ze het uiteindelijk redelijk gedaan heeft en ze maakte de balans in de FTM wel wat beter met de molacties, maar de dingen die ze heeft gedaan zijn veel buiten beeld dus toch haast onmogelijk om te zien voor de kijker (tenzij je dus alles uitrekent, en dan nog kon je er niet zeker van zijn dat zíj ervoor verantwoordelijk was)
Voor zover wij nu te zien hebben gekregen in ieder geval.

Dat vind ik wel jammer en ik kan dan ook niet heel enthousiast worden van haar als mol. Maargoed, ze had er zelf zichtbaar lol in en het is ook geen gemakkelijke taak, dus ik geef haar wel credits voor hoe ze toch zo nu en dan brutaal is geweest en durf heeft getoond. Ik zou het haar niet na kunnen doen.

Grappig ook om de hints te lezen en te merken dat ze allemaal wel op het forum genoemd zijn als mogelijke aanwijzing naar Merel  ::ok::

Voor mij de eerste finale waarin ik er compleet naast zat of eigenlijk, waarin ik niet zeker was van de (juiste) mol. Puur op gevoel uiteindelijk voor Sarah als mol gegaan, met de vrees dat het Merel zou zijn... Dit was dus duidelijk niet mijn seizoen  ::rofl::

Toch proost ik hier graag een glaasje mee met jullie, molloten! Bedankt weer voor al het speurwerk op het forum  ::bravo::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1625 Gepost op: 9-03-2019, 22:12:03 »
Gefeliciteerd Merelaars!  ::bravo::
Veel van jullie vermoedens waren juist.  ::ok::

Paar open eindjes: de rode schermen bij de Roulette? Was dat vooropgezet om die te pakken?
En de zgn. vergissing bij het Pinbord, wilde zij bewust Niels naar de finale en Sinan er uit?

Mooie molactie bij lasers.. en de als 2e zich achter Sinan naar voor voren gebluft.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 22:18:02 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1626 Gepost op: 9-03-2019, 22:13:29 »
Het was al voorspeld; er zal wel weinig naar buiten komen nog over de molacties... maar WAT mooi in elk geval, die link van de laser met de tuktuks ::bravo:: ::bravo::

Super hoe ze die briefjes verwisselde... en al die voorkennis is ook allemaal volkomen in beeld gekomen, je zag het zo duidelijk hoe ze voor die enveloppen ging... geen wonder dat ze daar zo zenuwachtig over was geweest.

Super mol, en er zal nog wel veel naar buiten gaan komen in de komende tijd, naast wat we nu gezien hebben.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1627 Gepost op: 9-03-2019, 22:15:14 »
Wat is ze toch nog een hele leuke Mol gebleken. Ik vond haar vaak krampachtig overkomen, maar als ik molbiechten zo zie, dan heeft ze gelukkig wel plezier gehad en lekker geniepig gedaan.

 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1628 Gepost op: 9-03-2019, 22:15:58 »
Hartelijk dank, Merel!  ::bravo:: Jij bent een prima mol!  ::bravo::

Ik heb met veel plezier in deze tunnel gekropen!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1629 Gepost op: 9-03-2019, 22:18:21 »
Alle Merelfans van harte gelukgewenst!
Jullie hadden allemaal gelijk! Dat voelt wel goed, denk ik!

Zeker.  ::rofl:: Maar ik snap ook dat mensen twijfelden hoor. ;)

Heerlijk ook dat mijn theorie over de tuktukopdracht klopte! Dat voelt nog wel het beste.. het is precies zo gegaan als ik dacht. Ik dacht namelijk al dat ze dat geld uit de enveloppen met geld van de laseropdracht had verwisseld (of ja, ik had dan weer niet verwacht dat ze nog even 500 euro voor 50 euro omwisselde waar Jamie vlak naast stond, maar verder...  ::rofl::).  ::tandpastasmiley::

Verder hoop ik inderdaad wel dat het geen trend wordt dat de mol in beeld veel verdient en buiten beeld veel verspeelt. Dat maakt het voor de gemiddelde kijker gewoon te moeilijk om de mol te vinden denk ik. Dan haken kijkers af.

Grappig ook om de hints te lezen en te merken dat ze allemaal wel op het forum genoemd zijn als mogelijke aanwijzing naar Merel  ::ok::

Haha, toen ik die las vroeg ik me af of ze niet gewoon een paar hints van dit forum hebben gepikt om er officiële hints van te maken! Die over dat Robert door Merel was verblind bijvoorbeeld.. meen me te herinneren dat de uitleg van die hint wel erg leek op hoe Lo het hier al ooit heeft verwoord.  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1630 Gepost op: 9-03-2019, 22:20:50 »
Gefeliciteerd Lo en Saskia en de anderen, het waren soms heftige discussies, maar van harte! Ik denk dat jullie dat wel kunnen plaatsen 'in het heetst van de strijd'  ;D

Jammer idd dat de productie de mol wat afgeremd heeft dit seizoen, er zat echt meer potentieel in.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1631 Gepost op: 9-03-2019, 22:20:57 »
Wat een leuke Mol! Dit had ik niet aanzien komen! Wat heeft ze het goed gedaan en gedurft! Helaas niet op he juiste spoor dit jaar...maar een leuke ontknoping.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1632 Gepost op: 9-03-2019, 22:23:04 »
Gefeliciteerd aan de Merelverdenkers ::bravo::
 Ik dacht nee ze kan geen goede mol zijn, maar ze had goede en gedurfde molacties en een tactiek die werkte. Begrijp alleen niet dat ze als mol Sinan de weg naar de finale versperde. Dat zagen we niet, waarschijnlijk was dat weer onhandig doen/verwarring zaaien maar ik kan me ook voorstellen dat als Sinan in de finale kwam dat minder spannend zou zijn en dat ze dit in opdracht deed. Ik had graag Merel daar over gehoord. Ik kan me niet voorstellen dat de mol bepaalde mensen (in dit geval Niels) zo makkelijk een finaleplek schenkt. En dat zij die twee rode schermen moest pakken dat was zeker in opdracht van Rick&Co. Maar verder heeft ze me aangenaam verrast en ga ik me nu storten op de Vlaamse mol ::).
 
Plek 156 in de pool zegt genoeg ;)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1633 Gepost op: 9-03-2019, 22:24:19 »
Wat is ze toch nog een hele leuke Mol gebleken. Ik vond haar vaak krampachtig overkomen, maar als ik molbiechten zo zie, dan heeft ze gelukkig wel plezier gehad en lekker geniepig gedaan.

Nou, inderdaad! Wat dat betreft zat ik er wél naast moet ik eerlijk zeggen: ik heb vaak gedacht dat ze het er erg moeilijk mee had om de Mol te zijn. Niks bleek minder waar; ze heeft er van genoten. En dat is prachtig om te zien. ::zon::

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1634 Gepost op: 9-03-2019, 22:25:13 »
Gefeliciteerd Merel-verdenkers! :)

Veel van jullie aannames bleken echt te kloppen; vooral dat graaien naar die enveloppen bij de tuktuks had ik echt niet gedacht. Goed gezien door jullie!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1635 Gepost op: 9-03-2019, 22:26:14 »
En een oscar voor haar acteerprestaties  ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1636 Gepost op: 9-03-2019, 22:26:20 »
Bedankt. En zoals Saskia het al zei, veel was gewoon al vol in beeld gekomen. Het was voor ons alleen even de stippeltjes tot een lijn maken. Later op de site zal nog wel meer hierover verschijnen. Ik denk dat ze in elke opdracht wel gemold heeft, al werd het soms moeilijk gemaakt. Ik zeg niet eens door de productie maar gewoon de omstandigheden zoals bijv. de dorpsbewoner in de foto-opdracht. Maar je zag in de biechten wel hoe intens ze in haar rol zat, dus ze is er vol voor gegaan ::love:: ::love:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1637 Gepost op: 9-03-2019, 22:32:42 »
2 app-groepen gewonnen.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1638 Gepost op: 9-03-2019, 22:33:09 »
Denk dat Merel een veel beter mol was dan wij hebben kunnen en mogen zien eigenlijk.

Volledig mee eens! Zelfs al het zenuwachtige heeft ze nog geacteerd! Ze verdient echt een prijs vind ik en ik vind het eerlijk gezegd jammer dat dit zo weinig aandacht heeft gekregen en daardoor onderbelicht en daardoor ondergewaardeert blijft.

Ze heeft het super top gedaan!  ::ok::


Gefeliciteerd Merel tunnelaars  ::ok::

Blijken het tóch 80+ bladzijdes waarheid te zijn geweest  ::rofl::

 ::rofl:: ::ok::

Ben trouwens nu je het zegt superverbaasd eigenlijk dat die executie met stralen op het dak toch niet met de RTL nieuws leader te maken had...  ::oink:: dat zou echt een tophint geweest zijn. Misschien moeten wij volgens jaar de hints bedenken, hahah ;)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 22:37:30 door chocomol »

anoniem 30784

  • Gast
Re: Merel Westrik is de Mol!
« Reactie #1639 Gepost op: 9-03-2019, 22:36:21 »
Bedankt. En zoals Saskia het al zei, veel was gewoon al vol in beeld gekomen. Het was voor ons alleen even de stippeltjes tot een lijn maken. Later op de site zal nog wel meer hierover verschijnen. Ik denk dat ze in elke opdracht wel gemold heeft, al werd het soms moeilijk gemaakt. Ik zeg niet eens door de productie maar gewoon de omstandigheden zoals bijv. de dorpsbewoner in de foto-opdracht. Maar je zag in de biechten wel hoe intens ze in haar rol zat, dus ze is er vol voor gegaan ::love:: ::love:: ::love::

Precies!

Ik vind het ook mooi hoe hier toch heel veel positieve reacties zijn ineens. Misschien is dat omdat sommige mensen zich bewust stilhouden hoor maar dat wekt bij mij toch de indruk dat Merel toch door veel mensen wel degelijk een goede mol wordt gevonden, of in ieder geval geen slechte mol.. en dat wij dus niet ten onrechte altijd hebben geroepen over haar dat zij een goede mol was.  ::tandpastasmiley::

Merel was heerlijk in die biechten inderdaad! Ik vind het ook knap dat ze zo'n slim psychologisch spel heeft gespeeld met zo veel mensen... die joker aan Niels geven bijvoorbeeld (al vraag ik me wel af inderdaad wat hier nou precies de reden voor was.. verwarring zaaien of de enige kandidaat die niet al vol op haar zat meenemen naar de finale kunnen de reden zijn).. of het wisselen van het goede naar het foute balkon op het laatst terwijl ze toch al wist dat meerdere mensen fout stonden, wat een typische nepmolactie lijkt te zijn... deze vrouw wist precies hoe ze mensen moest misleiden en hoe ze chaos moest creëren en dat heeft ze dan ook ten volste gedaan!