Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 420406 keer)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1460 Gepost op: 6-03-2019, 17:26:49 »
Oké, laat me het opnieuw proberen. 

  • Welke haarstijl vinden jullie het beste bij haar passen? En vinden jullie die knot ook zo irritant?
  • Denken jullie dat er nog dingen tussen haar en Jamie zijn gebeurd op de kamer? Ze wilde wel heel graag bij hem blijven.
  • Wat vinden jullie ervan dat haar vader Jan heet en haar moeder Marjan? Zou ze daarvoor gepest zijn vroeger?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1461 Gepost op: 6-03-2019, 17:28:59 »
Oké, laat me het opnieuw proberen. 

  • Welke haarstijl vinden jullie het beste bij haar passen? En vinden jullie die knot ook zo irritant?
  • Denken jullie dat er nog dingen tussen haar en Jamie zijn gebeurd op de kamer? Ze wilde wel heel graag bij hem blijven.
  • Wat vinden jullie ervan dat haar vader Jan heet en haar moeder Marjan? Zou ze daarvoor gepest zijn vroeger?

 ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1462 Gepost op: 6-03-2019, 17:30:59 »
What the....

Maar van Jamie kan ik nog wel wat maken ja 8)

Natuurlijk wilde ze dat. Ze had het in afl. 1 al over het zo ongemakkelijk voelen als mol. Beetje de rode draad deze serie. Ze vond het dus heerlijk om bij Jamie te blijven die haar helemaal niet verdacht, waar er dus nooit 'wat achter' zat.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1463 Gepost op: 6-03-2019, 17:33:11 »
Ik wil ook wel met Jamie op de kamer  ::hypocriet::

Zolang hij zn mond maar houdt want vind m ook vrij irritant  :-X

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1464 Gepost op: 6-03-2019, 17:44:31 »
Oké, laat me het opnieuw proberen. 

  • Welke haarstijl vinden jullie het beste bij haar passen? En vinden jullie die knot ook zo irritant?
  • Denken jullie dat er nog dingen tussen haar en Jamie zijn gebeurd op de kamer? Ze wilde wel heel graag bij hem blijven.
  • Wat vinden jullie ervan dat haar vader Jan heet en haar moeder Marjan? Zou ze daarvoor gepest zijn vroeger?

Now we are talking! ::ok:: Haha. Oké, ik lees het morgen wel. I call it a day. Het is bij mij wat later dan bij jullie. Ik weet: ik doe het mezelf aan. Ik hoef het ook niet bij te houden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1465 Gepost op: 6-03-2019, 18:42:09 »
Oké, laat me het opnieuw proberen. 

  • Welke haarstijl vinden jullie het beste bij haar passen? En vinden jullie die knot ook zo irritant?
  • Denken jullie dat er nog dingen tussen haar en Jamie zijn gebeurd op de kamer? Ze wilde wel heel graag bij hem blijven.
  • Wat vinden jullie ervan dat haar vader Jan heet en haar moeder Marjan? Zou ze daarvoor gepest zijn vroeger?



Nee, ik vind een knot juist wel leuk.
Nee, helemaal niets.
Nee, want ze zat op karate en trapte iedereen die ook maar een pestpoging deed meteen dwars doormidden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1466 Gepost op: 6-03-2019, 18:46:58 »
Ik wil ook wel met Jamie op de kamer  ::hypocriet::

Zolang hij zn mond maar houdt want vind m ook vrij irritant  :-X

Oh gelukkig, ik dacht na de eerste helft van je zin dat ik de enige vrouw in Nederland ben die dat echt niet zou willen. Maar de tweede helft kan ik me beter in vinden  ::rofl:: ::rofl::

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1467 Gepost op: 6-03-2019, 19:35:28 »
Oke ik had het nooit gedacht maar ik begin nu toch de Merel tunnel in te gaan. Bij de executie bij aflevering 3 heeft Merel een beetje blauw bij haar groene licht..... Is het anders omdat ze een vrijstelling heeft ? Is dit een foutje? Of toch dubbel rol?  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 20:16:58 door Sab weet het niet meer »
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1468 Gepost op: 6-03-2019, 19:44:52 »
Zelf blauwe lijntjes tekenen is vals spelen. ::ohno::

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1469 Gepost op: 6-03-2019, 19:55:25 »
Zelf blauwe lijntjes tekenen is vals spelen. ::ohno::

Ik heb dat er naast gezet om aan te geven waar de lijnen lopen ik heb niet op het licht getekend er naast..... je moet naar het licht kijken niet mijn lijntjes
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1470 Gepost op: 6-03-2019, 20:17:29 »
Lijntjes rood gemaakt  ;)
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1471 Gepost op: 6-03-2019, 20:22:08 »
Overduidelijk hoor Sab

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1472 Gepost op: 6-03-2019, 20:28:48 »
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1473 Gepost op: 6-03-2019, 21:58:09 »
Oke ik ben overtuigd. Dat blauwe lijntje maakt het gewoon. Dat er zo’n grote hint in aflevering 3 zat en dat we het niets eens gemerkt hebben ::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1474 Gepost op: 6-03-2019, 22:00:56 »
Ik ben benieuwd wat we tegen vrijdag nog aan hints vinden naar Merel. ;D

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1475 Gepost op: 6-03-2019, 22:13:42 »
Oke ik ben overtuigd. Dat blauwe lijntje maakt het gewoon. Dat er zo’n grote hint in aflevering 3 zat en dat we het niets eens gemerkt hebben ::)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Maar als er een dergelijke herdenkingsceremonie zou zijn in Colombia is dat best een big deal toch? En dan zouden we daar toch ergens iets van moeten kunnen vinden op internet...

Niet als het iets lokaal is. Hoe lang heeft het geduurd voordat überhaupt iemand dit verhaal vond?

Het is toch ook een rare opdracht als je zelf niets met de puzzelstukken hoeft te doen of maar in de buurt hoeft te zijn?
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 22:29:21 door Daisy, Reden: Berichten samengevoegd »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1476 Gepost op: 6-03-2019, 23:04:30 »
Ik denk dat het gewoon de ontknoping is. Die willen ze spectaculair maken, dus daar willen ze best wel wat borden voor in het water gooien en in elkaar laten puzzelen  ::jaja::

Wij maken er veel te veel van en zien dingen die er niet zijn. Er is geen enkel bewijs dat het een opdracht zou zijn geweest en  als er in een miljoenenstad als Medellin een ceremonie is zou dat echt wel ergens te vinden zijn

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1477 Gepost op: 6-03-2019, 23:10:24 »
En wat nu als Rik begint ergens in Nederland. En dan voor het antwoord op die ene vraag: widm? Daarvoor moeten we terug naar Colombia. Je ziet de puzzelstukjes op zijn plek vallen en het lijkt Sarah qua vrouwelijk gezicht. Maar rechts komen er nog stukken bij naast het gezicht en het is een vogel: de Merel :P

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1478 Gepost op: 6-03-2019, 23:14:24 »
En wat nu als Rik begint ergens in Nederland. En dan voor het antwoord op die ene vraag: widm? Daarvoor moeten we terug naar Colombia. Je ziet de puzzelstukjes op zijn plek vallen en het lijkt Sarah qua vrouwelijk gezicht. Maar rechts komen er nog stukken bij naast het gezicht en het is een vogel: de Merel :P

Of de puzzelstukken komen samen, niemand herkent er iets in, er gaan 1-2 minuten voorbij, de spanning wordt opgebouwd...

Dan wordt er water of iets dergelijk over de tekening gegooid en zie je de kleuren wat veranderen, stilletjes aan wordt het gezicht van de mol duidelijk...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1479 Gepost op: 7-03-2019, 00:47:31 »


Dat is ook geen nieuw onderwerp, hoor. Daar is het al eerder over gegaan. ;). Merel is veel meer ontspannen de laatste aflevering.


Vindt je dat echt? In mijn idee is ze behoorlijk nerveus.
Kan ook van vermoeidheid en van de warmte komen.
Heb respect voor allen die al zo ver zijn gekomen.
Het zal best heel spannend zijn geweest en je moet steeds op je hoede zijn.
Rondrennen naar tonnen in het zand met motoren die viel zand doen opwaaien, niet niks.

Als we nu veel spaties in de berichten stoppen is er zo weer een pagina vol.
Het is maar een hint!

Veel succes nog!