Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 169562 keer)

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #560 Gepost op: 4-03-2019, 15:58:34 »
Ik zal een Ski jas aan doen.

Neem je ski's ook maar gelijk mee, want het gaat zo koud worden dat je zo afglijdt ;)
Anyway, maar weer even ontopic :)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #561 Gepost op: 4-03-2019, 18:08:28 »
Sarah is de mol filmpje

https://m.youtube.com/watch?v=-3IBx7OkwkY

Lui in een hangmat. Winnaar of de mol. ?
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 18:10:23 door Pierce_Brosnan »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #562 Gepost op: 4-03-2019, 18:38:46 »
Even over die puzzelstukken. Is het niet te simpel gedacht dat dat hoofd op Sarah lijkt? Ik krijg sowieso die indruk niet. Maar zouden de makers niet al hebben geweten dat de link naar Sarah het meest voor de hand ligt en dat het juist daarom NIET op Sarah slaat? Ik kan ook geen link naar Merel bedenken, maar een schilderij van de Mol lijkt me te simpel, helemaal omdat we weten hoe voorzichtig ze zijn met aanwijzingen na 2016.

En dan ook even een paar redenen waarom ik Sarah niet verdenk en ik het heel raar zou vinden als zij de Mol blijkt te zijn.

Ver tellen
Ze verbetert Merel d'r fout.

Wachtkamer
Sarah rent tegelijk met Jamie de kamer uit voor 250,-. Ik kan hier geen psychologische redenering uit halen, zoals bij Niels en verder is het dus onnodig geld in de pot brengen. Als je dan de Mol bent en je wilt geld in de pot brengen, ga dan voor 150,-.

Optreden
Genoeg gezegd, waarom zou je zo goed je best doen door die blokken te nummeren als Mol? Ze loopt verder niet in de weg bij de anderen en molt helemaal niet. Het enige dat zou kunnen pleiten voor haar is dat ze liever 1.000,- minder wilde, maar noem je dat echt een mollenactie? Ik vind van niet.

Min of Meer
Sarah vertelt de juiste manier van de opdracht slagen aan Robert. Dat is toch weer even heldere Sarah. Waarom zou je dat doen?

Serenade
De grootste mollenactie hebben we sowieso niet gezien, want die gebeurde op voorhand bij de keuze tussen mollenboekjes of niet. Maar het om en om lopen met RP tussen de kamers door is niet mols te noemen. Plus dat ze RP ook nog eens schijnt te verbeteren. Is dat als tijdrekken bedoeld?

Koffiepedia
Ik vind Sarah hier erg weinig in beeld komen, dus volgens mij heeft ze hier erg weinig invloed gehad.

Sleutelhanger
Grootste anti-molactie. Waarom zou je als Mol zo erg helpen met die 750,- in de pot te brengen. Toegegeven dat Merel het ook doet, maar werkt wel degelijk minder hard mee dan Sarah.

Steentje bijdragen
250,- voor de pot door Sinan te helpen. Waar zijn haar andere mollenacties? Ze heeft zelfs proberen te opperen tegen Sinan dat hij harder mocht rijden, dus van tijdrekken had het ook geen doen. En als Mol zou ik toch zeggen dat je liever bij de andere opdrachten aanwezig wilt zijn, want daar kan je veel meer mollen.

In het vizier
Sarah pakt 500,-, waar Merel slechts de helft pakt.

Doordraaien
Sarah geeft de oplossing om toch maar even 600,- binnen te slepen.


Er zijn zoveel punten waarop Sarah als Mol veel beter had kunnen mollen of überhaupt had moeten mollen. Het enige dat wat mij betreft nog voor haar pleit is de -1.000 bij het Russisch Roulette, maar dat zou niet als excuus mogen gelden om het bij andere opdrachten zo goed te doen. Als Sarah toch de Mol blijkt te zijn, vraag ik me heel sterk af wat ze bij de meeste opdrachten heeft gedaan.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #563 Gepost op: 4-03-2019, 18:44:49 »

Steentje bijdragen
250,- voor de pot door Sinan te helpen. Waar zijn haar andere mollenacties?

Ik vermom me ff heel kort als Sarahverdenker

Heb heel even gedacht dat toen Niels aan dat touw stond te trekken met Sarah aan de andere kant dat Sarah degene was die het touw tegenhield. Niels zei nog hij zit vast.. hij zit echt vast
Sarah stond heel toevallig aan de andere kant waar het touw stagneerde

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #564 Gepost op: 4-03-2019, 18:49:50 »

Ver tellen
Ze verbetert Merel d'r fout.


Nooit bewezen dat die verbetering een goed cijfer opleverde.

Citaat

Wachtkamer


Die ga ik niet nog eens uitleggen.


Citaat

Optreden
Genoeg gezegd, waarom zou je zo goed je best doen door die blokken te nummeren als Mol? Ze loopt verder niet in de weg bij de anderen en molt helemaal niet. Het enige dat zou kunnen pleiten voor haar is dat ze liever 1.000,- minder wilde, maar noem je dat echt een mollenactie? Ik vind van niet.

Ja dat is een molactie. Je creëert een gevoel van overschatting, waardoor ze later bij Serenade niet voor de molboekjes kiezen.

Citaat

Min of Meer
Sarah vertelt de juiste manier van de opdracht slagen aan Robert. Dat is toch weer even heldere Sarah. Waarom zou je dat doen?


Sarah weet de manier om mingeld te krijgen. Dan moet je uiteraard eerst naar 750 euro gaan. Toen ze zag dat Jamie en Sinan iedereen snel wilden bevrijden vond ze dit ook goed, want dan komt er ook weinig geld in de pot.

Citaat

Koffiepedia
Ik vind Sarah hier erg weinig in beeld komen, dus volgens mij heeft ze hier erg weinig invloed gehad.


Duidelijk de opdracht recent niet gezien... Ze is verantwoordelijk voor het ingeven van een fout antwoord en samen met Merel de hoofdverantwoordelijke voor een ander fout antwoord.

Citaat

Sleutelhanger
Grootste anti-molactie. Waarom zou je als Mol zo erg helpen met die 750,- in de pot te brengen. Toegegeven dat Merel het ook doet, maar werkt wel degelijk minder hard mee dan Sarah.


Buitenspel gezet door Sinan. Hier viel niets te doen, dus dan maar de goede kandidaat uithangen.


Citaat


Steentje bijdragen
250,- voor de pot door Sinan te helpen. Waar zijn haar andere mollenacties? Ze heeft zelfs proberen te opperen tegen Sinan dat hij harder mocht rijden, dus van tijdrekken had het ook geen doen. En als Mol zou ik toch zeggen dat je liever bij de andere opdrachten aanwezig wilt zijn, want daar kan je veel meer mollen.


Ze heeft alleen over het terrein kunnen lopen en eventueel gelukte opdrachten alsnog saboteren. Die waren er helaas niet, maar het had dus gekund.

Citaat

Doordraaien
Sarah geeft de oplossing om toch maar even 600,- binnen te slepen.


Een beetje geld erbij voor de finale waarom niet. Even in beeld de pot boven de 10000 brengen om die als penningmeester weer op 9950 (of wat het ook gaat zijn) te brengen.

« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 18:51:50 door Belgian Mol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #565 Gepost op: 4-03-2019, 19:16:33 »
Grappig, al die krampachtige pogingen.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #566 Gepost op: 4-03-2019, 19:18:13 »
Citaat
Nooit bewezen dat die verbetering een goed cijfer opleverde.
Maar dat is wel een fout verbeteren.

Citaat
Die ga ik niet nog eens uitleggen.
Omdat die niet valt te verklaren. Waarschijnlijk iets als verdenkingen van je afwerpen. Ik vind dat zwak als Mol.

Citaat
Ja dat is een molactie. Je creëert een gevoel van overschatting, waardoor ze later bij Serenade niet voor de molboekjes kiezen.
Dus je laat een opdracht slagen om een ander mogelijk te laten mislukken. Dat noem ik een half gebakken mollenactie. Bovendien is dit pure aanname.

Citaat
Sarah weet de manier om mingeld te krijgen. Dan moet je uiteraard eerst naar 750 euro gaan. Toen ze zag dat Jamie en Sinan iedereen snel wilden bevrijden vond ze dit ook goed, want dan komt er ook weinig geld in de pot.
Ze zette echter wel op het spel de opdracht beter te laten slagen. Dat was gewoon niet nodig geweest. En iedereen heeft hier volgens die theorie lopen mollen.

Citaat
Duidelijk de opdracht recent niet gezien... Ze is verantwoordelijk voor het ingeven van een fout antwoord en samen met Merel de hoofdverantwoordelijke voor een ander fout antwoord.

Ze is helemaal niet verantwoordelijk daarvoor, ze stond er gewoon bij. Sterker ze heeft wel geholpen een goed antwoord te vinden.

Citaat
Buitenspel gezet door Sinan. Hier viel niets te doen, dus dan maar de goede kandidaat uithangen.
750,-! Als je een beetje een goede Mol bent dan probeer je hier alsnog iets. Ze had op z'n minst niet de koker van Sinan kunnen raden of die verkeerd kunnen hebben.

Citaat
Ze heeft alleen over het terrein kunnen lopen en eventueel gelukte opdrachten alsnog saboteren. Die waren er helaas niet, maar het had dus gekund.
Maar dit is precies de opdracht waar je goed kan mollen. Ze stelt zelfs voor om samen met Sinan te gaan en daardoor zichzelf de minst mogelijke molpositie te geven. Hoewel, ze had kunnen mollen bij die wals, maar heet dat niet gedaan.

Citaat
Een beetje geld erbij voor de finale waarom niet. Even in beeld de pot boven de 10000 brengen om die als penningmeester weer op 9950 (of wat het ook gaat zijn) te brengen.
Het spijt me heel erg, maar zo werkt mollen echt niet. Je kan niet zeggen ik breng nu wat geld in de pot om er straks als penningmeester weer wat uit te halen. Je bent er als Mol vooral om de opdrachten te saboteren. Zoals Jan vorig jaar zei, op een gegeven moment is het spel gespeeld. Bovendien is dit weer puur op een aanname.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #567 Gepost op: 4-03-2019, 19:30:18 »
Ver tellen
Ze verbetert Merel d'r fout.
Je weet niet of dit antwoord überhaupt goed was. Ze kan net zo goed zelf al gelogen hebben en dan kan ze Merel mooi even verdacht maken.

Ik wil bij deze opdracht nog opmerken dat Sarah bij ''de vlag ophangen'' zegt Portugees te spreken (''Ik heb een tijdje in Brazilië gewoond, dus ik spreek Portugees''). Dit heeft ze niet opgenoemd bij Ver Tellen. Zou een molactie kunnen zijn.

Wachtkamer

Het is nog het begin van het spel. Ze wordt onderdruk gezet door Jamie (of ze kan dat zo voelen). 250 euro is niet veel geld en de hele groep kijkt mee. Hiermee kan je vertrouwen winnen in het begin van het spel.

Optreden
1000 euro minder verdienen scheelt behoorlijk op de pot hoor. Of het een molactie is kan je over discussiëren, maar het is in ieder geval niet onmols. Voor deze kan je beter naar het Merel vs. Sarah topic gaan. O.a. Convans heeft hier een goede onderbouwing voor gegeven.

Min of Meer
Sarah vertelt de juiste manier van de opdracht slagen aan Robert. Dat is toch weer even heldere Sarah. Waarom zou je dat doen?
Dit is in het Merel vs. Sarah topic al veel besproken. Sarah zegt duidelijk tegen Robèrt dat ze moeten wachten tot -750 (dat is dus tot het allerlaatste moment, waardoor de kans groter is dat ze te laat komen). Robèrt wilde daar niet in meegaan (Sarah benadrukt dit in haar biecht), daarbij kwam dat Jamie en Sinan ook snelsnelsnel wilden. Dan staat de teller op 150 euro en Sarah typt zomaar in 1x de goede code in, waardoor het bedrag niet hoger wordt dan €150. Merel doet trouwens letterlijk hezelfde, alleen wil die wat langer wachten en niet per se tot -750. Wat haar minder mols maakt. Ze zegt zelfs tegen Jamie en Sinan dat ze rustig aan moeten doen.

Serenade
Sarah stond verkeerd. En of je het als mol nou goed of fout doet maakt niet zoveel uit, als je maar weet dat 1 iemand fout staat. Bovendien wist Sarah dat ze op 12 moest staan, maar ze stond op 13. Dat heeft RP namelijk tegen haar gezegd. Na afloop van de opdracht probeert ze RP wijs te maken dat hij 13 heeft gezegd, maar RP is niet de mol en had dus geen reden om het verkeerd te zeggen.

Wat vind je van Merel dan hier? Die maakt zichzelf hier onnodig heel verdacht door op het laatste moment opeens fout te gaan staan.

Koffiepedia
Ik vind Sarah hier erg weinig in beeld komen, dus volgens mij heeft ze hier erg weinig invloed gehad.
Ze heeft tenminste 1 verkeerd antwoord ingetypt. Ook kon ze een antwoord niet vinden op het pak van Evelien. Toen iemand anders ging zoeken bleek het antwoord wel op haar pak te staan.

Sleutelhanger
Grootste anti-molactie. Waarom zou je als Mol zo erg helpen met die 750,- in de pot te brengen. Toegegeven dat Merel het ook doet, maar werkt wel degelijk minder hard mee dan Sarah.
Merel geeft ook gewoon haar goede cijfer door. We weten niet wie hier het cijfer van Sinan heeft doorgegeven en of daar discussie over was. Het was voor zowel Merel als Sarah bijna onmogelijk om hier te mollen.

Steentje bijdragen
Lees even het Merel vs. Sarah topic. Daar komt deze een paar keer aan bod.

In het vizier
Sarah pakt 500,-, waar Merel slechts de helft pakt.
Die ene 250 kan ik niet verklaren. Maar dit geldt ook voor Merel bij de tuktuks. Ze hebben allebei onmolse dingen gedaan.

Doordraaien
Sarah geeft de oplossing om toch maar even 600,- binnen te slepen.
Welke oplossing geeft Sarah precies? Merel en Sarah verdienen allebei 300. Sarah leidt Merel en Niels nog af door zich met hun plaatje te bemoeien elke keer.

Er zijn zoveel punten waarop Sarah als Mol veel beter had kunnen mollen of überhaupt had moeten mollen.
Wil je zeggen dat dit niet voor Merel geldt? Die staat dik bovenaan qua geldverdiensten. Dan had je het als mol toch ook wel beter kunnen doen. Sarah pakt tenminste nog mingeld waar dat kan (Roulette, tuktuks).
« Laatst bewerkt op: 5-03-2019, 09:17:53 door Lorey »

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #568 Gepost op: 4-03-2019, 20:16:23 »
Bovendien is dit weer puur op een aanname.

Wil toch even zeggen dat zo'n beetje alle ''molacties'' van Merel die ik hier heb gelezen gebaseerd zijn op aannames ::rofl::

Mogelijke molacties zonder aannames dan.
Op basis van wat we zien en horen kan je stellen dat Sarah:
 - Bij Roulette -1000 heeft gepakt
 - bij de tuktuks -150 heeft gepakt
 - bij Rondje om de Kerk is ze op eigen initiatief meegefietst met Evi
 - Ze heeft fouten gemaakt bij Parkeergeld
 - Ze heeft een fout antwoord ingetypt bij Koffiepedia (met andere kandidaten erbij)

Bij Merel kom ik uit m'n hoofd niet verder dan:
 - 2 foute antwoorden bij Koffiepedia (met andere kandidaten erbij)
 - Steengroeve (met andere kandidaten erbij)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 20:18:08 door Lorey »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #569 Gepost op: 4-03-2019, 20:32:29 »
Ook vond ik dat één van haar voorbeelden waarom ze denkt dat Merel de mol was, best wel overtuigend is. Dan heb ik het over het moment dat ze moeten stemmen voor de vrijstellingen of het geld. Merel ging toen pas voor het geld toen ze wist dat de meerderheid al voor de vrijstelling koos. In dat fragment hoor je Sarah ook iets zeggen in de trant van 'oh nu ga je opeens voor het geld'.

Hoe kijken de personen die Sarah als mol zien hier tegenaan?
Ik zie Sarah niet als Mol, maar ik vind dit een hele slechte reden om Merel nu als Mol te zien.
Als Sarah deze actie van Merel een (zeer belangrijke) reden vindt om Merel te verdenken, waarom houdt ze dit niet voor zich. Je wil je concurrenten dan toch ook niet op het spoor van Merel zetten? Maar je weet niet wat ze allemaal al niet hebben gezegd en wat de montage uiteindelijk in de uitzending laat komen.
Daarnaast was het Sarah zelf die twijfelde en was het Merel die in het begin al zei voor het geld te gaan (puur uit nijd dat de fietsopdracht was mislukt). Kwam bij mij in ieder geval heel geloofwaardig over.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #570 Gepost op: 4-03-2019, 21:51:25 »
Gevoelsmatig kan het allemaal, maar toch... De beste molactie is een (mogelijk) geregisseerde -1000-actie zonder andere kandidaten erbij?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #571 Gepost op: 4-03-2019, 23:21:22 »
Merel kwam met het idee om pijltjes op de blokken te tekenen bij Optreden, Sarah besluit vervolgens voor nummers te gaan. Allebei onmols.
Merel onthoudt haar eigen code en die van Sinan net zo goed als Sarah. Allebei onmols.
Bij In Het Vizier hebben ze allebei 500 euro meegenomen, Niels het meest mols met z'n 250 euro en vertragingstactieken.

Voor mij is Sarah niet de mol. Merel en Niels trouwens ook niet. Maar ik zie wel er dat wanneer Merel en Sarah evenveel geld binnenbrengen, Merel vaak als mols wordt bestempeld en Sarah als onmols, terwijl ze evenveel binnengebracht.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #572 Gepost op: 4-03-2019, 23:30:42 »
Even een paar Sarah hints die ik op de verschillende forums ben tegengekomen na de laatste aflevering.

- Sarah plaatst 2 x een schijf terug op een paal in het water
- Sarah heeft 5 schijven in een boot, even later aan land heeft ze er nog maar 4.
- Sarah draagt een rode jurk waar een mooie M in verborgen zit.
- Sarah houdt de plaat van Shakira vast. Shakira -> IK SARAH
- opdracht synchroon platen draaien.      Synchroon -> CHROONNYS
- kleuren blauw en oranje bij de opdracht stamhoofd (net als in de eerste opdracht van dit seizoen )
  verwijzing naar Sarah (half nederlands [ oranje ], half grieks [ blauw ]
- Sarah zingt 'I'm coming out'

Algemene hints:
- De ‘leader hint’ toont steeds een L in het water.
  L is het Romeinse cijfer voor 50, en 50  hoort bij de naam Sarah.
- Een aantal keer is een 'Helvetica' bloem in beeld gebracht. Helvetica, verwijzing naar Griekenland
- De volgorde van afleveringen op de site van avrotros staat niet in de juiste volgorde (2,1,3,4,...) Een verwijzing naar de dyslexie opmerkingen van Sarah dit seizoen.






Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #573 Gepost op: 4-03-2019, 23:40:12 »

Voor mij is Sarah niet de mol. Merel en Niels trouwens ook niet. Maar ik zie wel er dat wanneer Merel en Sarah evenveel geld binnenbrengen, Merel vaak als mols wordt bestempeld en Sarah als onmols, terwijl ze evenveel binnengebracht.

Het is dan ook niet zo zwart-wit, he. Je moet kijken naar posities e.d. Bij Sleutelhanger is het bijvoorbeeld wel Sarah die eerst met de correcte code van haarzelf en die van Sinan aankomt en vervolgens pas Merel. Dat betekent dat Sarah hier de intentie had de opdracht te laten slagen. En ja, van Merel is het ook niet mols, maar wel molser dan van Sarah.

Zo zijn er in mijn optiek een heleboel opdrachten waarbij je eigenlijk niet mag uitgaan van de uitslag alleen. Iets wat FTM zo lastig maakt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #574 Gepost op: 5-03-2019, 00:24:00 »
Ik vermom me ff heel kort als Sarahverdenker

Heb heel even gedacht dat toen Niels aan dat touw stond te trekken met Sarah aan de andere kant dat Sarah degene was die het touw tegenhield. Niels zei nog hij zit vast.. hij zit echt vast
Sarah stond heel toevallig aan de andere kant waar het touw stagneerde

Vanuit de Niels-tunnel heb ik natuurlijk wel een idee waarom Niels dat riep.  >:D

Maar ja, Sarah heeft zeker verdachte acties laten zien, waaronder die -1000.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #575 Gepost op: 5-03-2019, 00:34:44 »
Vanuit de Niels-tunnel heb ik natuurlijk wel een idee waarom Niels dat riep.  >:D


 ::rofl:: ::ok::

Offline mol92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #576 Gepost op: 5-03-2019, 00:53:03 »

- De volgorde van afleveringen op de site van avrotros staat niet in de juiste volgorde (2,1,3,4,...) Een verwijzing naar de dyslexie opmerkingen van Sarah dit seizoen.
[/quote]

In het molboekje bij het wie verdenkt wie schema klopt de volgorde ook niet. De namen staan op alfabetische volgorde maar de naam Sarah staat helemaal onderaan terwijl Sinan toch echt de laatste zou moeten zijn. Ze had dus op plek 9 moeten staan maar staat op plek 10. Negentiende mol? Of gewoon een (dyslectie) foutje?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #577 Gepost op: 5-03-2019, 11:06:31 »
Dat is meer mol acties dan Merel.
Dat is het ding, het is vrijwel nooit degene die de meeste molacties lijkt te hebben ;D. Anders was Nadja(2007) ook wel de mol geweest, of vorig jaar Olcay, of Anniek (2009). Meer acties is sowieso geen garantie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #578 Gepost op: 5-03-2019, 11:09:21 »
Logisch ook. Molacties van een hulpmol worden graag in beeld gebracht of extra dik aangezet terwijl die van de echte Mol wat verborgen worden gehouden.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #579 Gepost op: 5-03-2019, 11:14:59 »
Dat is het ding, het is vrijwel nooit degene die de meeste molacties lijkt te hebben ;D. Anders was Nadja(2007) ook wel de mol geweest, of vorig jaar Olcay, of Anniek (2009). Meer acties is sowieso geen garantie.

Daar heb je gelijk in. Maar van Merel is eigenlijk niets in beeld gebracht waarvan ik denk: dat zou misschien een molactie kunnen zijn.

Bij Jan vorig jaar waren er toch echt molacties die duidelijk in beeld werden gebracht? Dozen in de trein, verhuizen met de lada’s en niet verven bij de brug, woordzoeker.