Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 169607 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #640 Gepost op: 6-03-2019, 12:53:17 »
Ik vind het ook absoluut geen hint, maar dat vind ik van alle hints de voorbije jaren. Ze mogen meteen verdwijnen, leidt alleen maar de zoektocht af naar de mol. Kunnen we geen apart topic maken met ‘hints’ en het hele forum uitgezonderd dat topic als ‘hintvrij’ beschouwen? ;)


anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #641 Gepost op: 6-03-2019, 12:56:23 »
Ik vind het ook absoluut geen hint, maar dat vind ik van alle hints de voorbije jaren. Ze mogen meteen verdwijnen, leidt alleen maar de zoektocht af naar de mol. Kunnen we geen apart topic maken met ‘hints’ en het hele forum uitgezonderd dat topic als ‘hintvrij’ beschouwen? ;)

Meh, ik vind het wel leuk om alle hints te lezen in de kandidaten topics dus wat mij betreft hoeft dat niet, maar ik zou mijn mol op basis van hints niet kiezen nee. :P Bovendien wordt het minder overzichtelijk als alle hints naar kandidaten in een topic geplaatst worden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #642 Gepost op: 6-03-2019, 12:57:28 »
Meh, ik vind het wel leuk om alle hints te lezen in de kandidaten topics dus wat mij betreft hoeft dat niet, maar ik zou mijn mol op basis van hints niet kiezen nee. :P

Ik wil in de kandidatentopics verdachte acties/gedragingen lezen, maar het wordt steeds meer zoeken om ze te vinden door de meest dwaze hints die ik zo ook moet overlezen
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 13:00:01 door Convans »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #643 Gepost op: 6-03-2019, 13:04:48 »
Ik wil in de kandidatentopics verdachte acties/gedragingen lezen, maar het wordt steeds meer zoeken om ze te vinden door de meest dwaze hints die ik zo ook moet overlezen

Hmm, er zou in principe ook voor iedere kandidaat een apart hint topic gemaakt kunnen worden. Dan kun je gemakkelijk alle hints naar iemand in een keer bekijken ipv dat je moet zoeken naar hints naar een specifieke kandidaat wanneer alle hints in een topic worden geplaatst. Maar dan heb je wel ineens 10 extra topics erbij.  :P
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 13:08:54 door Saskiaax95 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #644 Gepost op: 6-03-2019, 13:09:01 »
Ik vind het ook absoluut geen hint, maar dat vind ik van alle hints de voorbije jaren. Ze mogen meteen verdwijnen, leidt alleen maar de zoektocht af naar de mol. Kunnen we geen apart topic maken met ‘hints’ en het hele forum uitgezonderd dat topic als ‘hintvrij’ beschouwen? ;)

Dat topic vind je hier.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #645 Gepost op: 6-03-2019, 13:25:59 »
Toch is het opvallend dat er in de laatste opdracht een nummer van Shakira wordt gedraaid, en de opdracht besloten wordt met “and keep on reading the signs of my body”... Ik Sarah. (Maar Merel is de mol :P)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #646 Gepost op: 6-03-2019, 13:48:37 »
Dat topic vind je hier.

Ja maar in de kandidaten en opdrachten topics staan ook veel hints

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #647 Gepost op: 6-03-2019, 13:50:35 »
Ja maar dat is 1 topic. Dat ken ik ook wel.

Ik ben meer voorstander van het omgekeerde: 1 hint topic en de rest hintvrij

Maar we hebben een hintvrij topic en zoals je ziet wordt daar weinig gebruik van gemaakt. Ook niet door jou dus lijkt me overbodig

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #648 Gepost op: 6-03-2019, 14:27:33 »
Maar we hebben een hintvrij topic en zoals je ziet wordt daar weinig gebruik van gemaakt. Ook niet door jou dus lijkt me overbodig

Dat topic vind ik dan ook maar goed om eens in zoveel tijd in te posten. Veel te algemeen

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #649 Gepost op: 6-03-2019, 14:27:56 »
Ja maar in de kandidaten en opdrachten topics staan ook veel hints
Ik dacht dat alle verborgen aanwijzingen thuishoren in het hiervoor speciaal aangemaakte topic.
Zou dit ook erg op prijs stellen, want bij de kandidaten topics wil ik graag lezen waarom een kandidaat zich als Mol (of typische kandidaat) gedraagt.
Daar komt bij dat verborgen aanwijzingen soms op meerdere manieren uit te leggen zijn. Dan is het niet handig om ze bij een kandidaat topic onder te brengen.

Kan een Moderator zich misschien hierover uitspreken?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #650 Gepost op: 6-03-2019, 14:38:53 »
Zie ik nou bij afl 2 opdracht vlag uithangen de rode finale jurk van Sarah hangen?

Bedoel je deze?
Het is het voorbeeldwaslijntje en komt een paar maal in beeld.
Sarah vestigt er ook nog de aandacht op als ze vraagt of de volgorde van de kleuren goed is.
Zou zo maar kunnen dat  de jurk van Sarah er tussen gehangen is ::rofl::

Lastig te zeggen of het om dezelfde jurk gaat, de volants aan de voorkant lopen wel hetzelfde, schuin naar de heup ;D

Offline mol92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #651 Gepost op: 6-03-2019, 14:44:03 »
Ja, die bedoel ik. Ik vind het ook lastig te zeggen maar het viel me wel op.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #652 Gepost op: 6-03-2019, 14:56:12 »
Goed gevonden  ::ok::

Even ter vergelijking n foto. Ik denk dat t een andere jurk is omdat ik de spaghettibandjes niet zie aan de lijn maar die zouden erachter kunnen hangen

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #653 Gepost op: 6-03-2019, 15:57:45 »
::rofl::

Verder zei iemand het al, maar Shakira is een Colombiaanse zangeres en bovendien is zij erg bekend en populair.
Dat een liedje van haar wordt gedraaid terwijl men in Colombia is, is dus niet zo vreemd en ik denk dus dat het heel goed zou kunnen dat een liedje van haar er om deze redenen is ingestopt en er dus geen hint in verborgen zit. ;)

1. Er zijn in voorgaande seizoenen vaker hints geweest die raakvlakken hadden met het land waar   WIDM werd opgenomen. Dus waarom geen Colombiaanse zangeres?

2. Waarom 2 maal een link met Shakira? in aflevering 3 en in aflevering 9? In deze laatste aflevering houdt ze de cover van de plaat ook opvallend voor haar borst.

3.Waarom krijgt Sarah bij de opdracht vlag ophangen de kleur amarillo toegewezen en herhaalt ze dat zachtjes 2x en wordt dat ook nog duidelijk in beeld genomen?

4.Allemaal toeval? Ook dat Shakira een anagram is van Ik Sarah?

 ::ohno::

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #654 Gepost op: 6-03-2019, 16:03:00 »
1. Er zijn in voorgaande seizoenen vaker hints geweest die raakvlakken hadden met het land waar   WIDM werd opgenomen. Dus waarom geen Colombiaanse zangeres?

2. Waarom 2 maal een link met Shakira? in aflevering 3 en in aflevering 9? In deze laatste aflevering houdt ze de cover van de plaat ook opvallend voor haar borst.

3.Waarom krijgt Sarah bij de opdracht vlag ophangen de kleur amarillo toegewezen en herhaalt ze dat zachtjes 2x en wordt dat ook nog duidelijk in beeld genomen?

4.Allemaal toeval? Ook dat Shakira een anagram is van Ik Sarah?

 ::ohno::

Nog een toevoeging:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat specifiek Sarah dat album vasthoudt, met Shakira > ik Sarah zou wat dat betreft dus best een hint kunnen zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #655 Gepost op: 6-03-2019, 16:04:39 »
Nog een toevoeging:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat specifiek Sarah dat album vasthoudt, met Shakira > ik Sarah zou wat dat betreft dus best een hint kunnen zijn.

Dus gooien ze er precies dezelfde hint nog een keer in ?

 ::ohno::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #656 Gepost op: 6-03-2019, 16:05:19 »
Ja SHAKIRA was al een anagram van IK SARAH voordat dit seizoen begon, denk ik. En ik denk niet dat ze čn Sarah de Mol hebben gemaakt, čn als land Colombia hebben gekozen omdat Shakira de bekendste zangeres van dat land is. Soms zijn zaken echt toeval. Sarah zou best de Mol kunnen zijn, maar niet hierom imho.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #657 Gepost op: 6-03-2019, 16:07:43 »
Dus gooien ze er precies dezelfde hint nog een keer in ?

 ::ohno::

Dat zou toch met de shots van vogels van Merel ook zo zijn? Die hebben ze al ook al minstens drie keer eerder gebruikt. (Vissers, kruizen, bloemen).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #658 Gepost op: 6-03-2019, 16:10:27 »
Dat zou toch met de shots van vogels van Merel ook zo zijn? Die hebben ze al ook al minstens drie keer eerder gebruikt. (Vissers, kruizen, bloemen).

En wie zegt dat ik in die vogelonzin geloof dan?

Ga jij maar s een buitenopdracht filmen in een land met fucking veel vogels zonder een vogel in beeld te brengen  ::rofl::

Dan moeten ze om de minuut een lawinepijl afsteken.  ::)

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #659 Gepost op: 6-03-2019, 16:15:38 »
En wie zegt dat ik in die vogelonzin geloof dan?

Ga jij maar s een buitenopdracht filmen in een land met fucking veel vogels zonder een vogel in beeld te brengen  ::rofl::

Dan moeten ze om de minuut een lawinepijl afsteken.  ::)

Oké, was slechts een voorbeeld haha. Maar idd, daarom geloof ik ook niet in die vogelhint.

Ik geloof ook niet per se in de Shakira hint hoor. Maar het zou m.i. wel kunnen omdat ze eerder dat soort hints hebben gebruikt. Dat Shakira toevallig uit Colombia komt en een anagram is, daar kunnen ze dan toch mooi gebruik van maken? (In theorie, in ieder geval.)

Ik zou WIDM eigenlijk het liefst zonder hints willen zien, maar dat gaat niet gebeuren denk ik.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2019, 16:18:36 door Lorey »