Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 169623 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #700 Gepost op: 8-03-2019, 14:50:53 »
Sorry ik zal het aanvullen.

Dit is goud! ::bravo::

En ditzelfde kun je echt NIET voor Merel doen. Als Sarah de mol is zijn we idd snel uitgepraat want AL haar zogenaamde molacties zijn vol
in beeld geweest + daarbijbehorende biecht van Sarah. Rond Merel hangt veel meer mysterie.

Ik heb ook nog een aanvulling: “Ik deed me zo kandidaats voor zodat ik de hele serie lekker penningmeester kon blijven. In de finale laat ik al het geld per ongeluk wegwaaien, dus ik hoefde helemaal niet te mollen! Mijn grootste molactie komt nog!” 8)


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #701 Gepost op: 8-03-2019, 15:04:26 »
Dat kun je zeker wel voor Merel doen en is ook al diverse keren gebeurd in de bijna 100 pagina's van het Merel topic en het molduel-topic. Merel heeft ook haar best gedaan bij Op Treden. Merel heeft bij Lingo veel meer woorden bedacht dan Sarah. Merel heeft ook geprobeerd zo lang mogelijk in de kooi te blijven maar deed dat uiteindelijk niet (wat trouwens wat mij betreft voor zowel Merel als Sarah juist wél een poging tot mollen is, want met er zolang mogelijk inblijven kon je juist mingeld verdienen, maar dat terzijde). Merel heeft ook niet bijgedragen aan verwarring bij de kokosnoten en gooide even slecht als Sarah. Etc. etc. etc.

Steeds als Merel en Sarah exact hetzelfde doen in een opdracht is het blijkbaar van Merel mols en van Sarah onmols ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #702 Gepost op: 8-03-2019, 15:14:22 »
Ik snap ook niet hoe sommigen met oogkleppen blijven kijken.

Sarah kan ook wat gedaan hebben in de laseropdracht en in de tuktukopdracht is ook mss 700 euro verdwenen? Dus waarom zou Merel veel meer kunnen gedaan hebben buiten beeld? Onzin toch.

Als je Sarah niet als mol kan zien voor bovenvermelde redenen dan moet je Merel ook schrappen. Je moet dan echt voor Niels gaan, die heeft ook dingen goed gedaan, maar op een andere manier

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #703 Gepost op: 8-03-2019, 15:18:30 »
Merel heeft bij Lingo veel meer woorden bedacht dan Sarah.

 ::rofl:: klopt idd.
HELE korte woorden waardoor er veel geld NIET verdiend werd.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #704 Gepost op: 8-03-2019, 15:26:56 »
::rofl:: klopt idd.
HELE korte woorden waardoor er veel geld NIET verdiend werd.
Dat wordt nou wel steeds gezegd, maar in het topic over de lingo-opdracht is naar voren gekomen dat het ook zo makkelijk nog niet was om 6- en 7-letterwoorden te vormen. Dan zou haar molactie eerder zitten in precies klinkers kiezen waarmee dat moeilijker was, maar volgens mij was de conclusie dat de gekozen klinkers eigenlijk wel logisch waren. Dan kun je als kandidaat beter ook zoveel mogelijk 5-letterwoorden maken ipv heel lang zoeken naar langere woorden en ondertussen géén geld verdienen.

Als Merel de mol is gaan we vast horen dat korte woorden vormen idd haar molactie hier was, maar ik weet niet of een kandidaat het nou zoveel beter had gedaan. Ik vind het niet bepaald een sterk argument voor Merel als mol.

Maargoed, dit is het Sarah-topic en nou gaat het zelfs hier over Merel :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #705 Gepost op: 8-03-2019, 15:29:22 »
Dat wordt nou wel steeds gezegd, maar in het topic over de lingo-opdracht is naar voren gekomen dat het ook zo makkelijk nog niet was om 6- en 7-letterwoorden te vormen.

Naar voren gekomen? Lol.. ik trek liever mijn eigen conclusies en zag dat het super simpel was. Zeker voor iemand die goed met woorden is. Ik scrabble al vanaf mn 5e en zag de 7 letter woorden in 1 keer hoor.

Merel ook  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #706 Gepost op: 8-03-2019, 15:32:02 »
Naar voren gekomen? Lol.. ik trek liever mijn eigen conclusies en zag dat het super simpel was. Zeker voor iemand die goed met woorden is. Ik scrabble al vanaf mn 5e en zag de 7 letter woorden in 1 keer hoor.

Merel ook  ;)

Dat laatste is natuurlijk een aanname uit de Mereltunnel. ;D Ikzelf ben ook "degelijk" met woorden, maar ik vond ze niet allemaal gemakkelijk te vinden.

Maar eens met Starlight: Alle posts over Merel zouden beter naar het Merel topic verplaatst worden. ::fluit::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #707 Gepost op: 8-03-2019, 15:40:45 »
Naar voren gekomen? Lol.. ik trek liever mijn eigen conclusies en zag dat het super simpel was. Zeker voor iemand die goed met woorden is. Ik scrabble al vanaf mn 5e en zag de 7 letter woorden in 1 keer hoor.

Merel ook  ;)
Okee, leuk voor je. Ik ben ook goed met taal, maar volgens mij is zoiets achteraf uitpuzzelen van achter je scherm een stuk makkelijker dan ter plekke onder tijdsdruk met rondrijdende auto's. Zoveel 6- en 7-letterwoorden waren er niet te maken met de letters die ze hadden, en er zijn er nog best een aantal gemaakt. Als Merel de mol is vind ik dit toch niet bepaald een heel goede molactie.

Maar eens met Starlight: Alle posts over Merel zouden beter naar het Merel topic verplaatst worden. ::fluit::
Ja, anders komen we daar nooit aan de 100 pagina's :-\\
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #708 Gepost op: 8-03-2019, 15:45:28 »
volgens mij is zoiets achteraf uitpuzzelen van achter je scherm een stuk makkelijker dan ter plekke onder tijdsdruk met rondrijdende auto's.

Nee deze discussie gaan we niet nog eens doen. Ik blijf er namelijk bij dat dit niet heel moeilijk was .. zeker niet voor Merel die niet voor niks aan lingo mee heeft gedaan

Sarah stond hier iig niks mols te doen

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #709 Gepost op: 8-03-2019, 15:55:12 »
Nee deze discussie gaan we niet nog eens doen. Ik blijf er namelijk bij dat dit niet heel moeilijk was .. zeker niet voor Merel die niet voor niks aan lingo mee heeft gedaan

Sarah stond hier iig niks mols te doen
Prima, mag je vinden. Maar als er maar 1 7-letterwoord te maken is, 2 6-letterwoorden en 10 5-letterwoorden blijf ik erbij dat het helemaal niet zo heel onproductief is om in sneltreinvaart een hoop 5-letterwoorden te doen. Zeker voor Merel die niet voor niks aan Lingo met 5-letterwoorden heeft meegedaan ;)

Terug naar Sarah: ze stond op de beste positie terwijl ze superdyslectisch is en vindt vervolgens bijna geen woorden. Niet de meest inspirerende molactie, maar als dat al geen molactie meer kan zijn geef ik het op.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #710 Gepost op: 8-03-2019, 16:01:10 »

Terug naar Sarah: ze stond op de beste positie terwijl ze superdyslectisch is en vindt vervolgens bijna geen woorden. Niet de meest inspirerende molactie, maar als dat al geen molactie meer kan zijn geef ik het op.

Misschien moet je het dan idd maar opgeven want Sarah stond niet aan het roer hier om woorden te maken. Gaf alleen dingen via de porto door waarbij de montage geplakt en geknipt heeft om te laten lijken dat ze dat ook nog ergens verkeerd deed. Zoals ze dat overigens bij velen momenten doen met Sarah.
Als je daar geen conclusies aan kan verbinden weet ik het ook niet meer  ::zwaai::


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #711 Gepost op: 8-03-2019, 16:06:07 »
Dat kun je zeker wel voor Merel doen en is ook al diverse keren gebeurd in de bijna 100 pagina's van het Merel topic en het molduel-topic. Merel heeft ook haar best gedaan bij Op Treden. Merel heeft bij Lingo veel meer woorden bedacht dan Sarah. Merel heeft ook geprobeerd zo lang mogelijk in de kooi te blijven maar deed dat uiteindelijk niet (wat trouwens wat mij betreft voor zowel Merel als Sarah juist wél een poging tot mollen is, want met er zolang mogelijk inblijven kon je juist mingeld verdienen, maar dat terzijde). Merel heeft ook niet bijgedragen aan verwarring bij de kokosnoten en gooide even slecht als Sarah. Etc. etc. etc.

Steeds als Merel en Sarah exact hetzelfde doen in een opdracht is het blijkbaar van Merel mols en van Sarah onmols ::rofl::

Nee, het gaat om de kleine subtiele dingen die bij Sarah net anders zijn dan bij Merel. Maar alles is al genoemd, en geen zin om dat te herhalen, hoewel misschien wel in het Merel-topic, als daar paginanood ontstaat :P

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #712 Gepost op: 8-03-2019, 16:08:48 »
Misschien moet je het dan idd maar opgeven want Sarah stond niet aan het roer hier om woorden te maken. Gaf alleen dingen via de porto door waarbij de montage geplakt en geknipt heeft om te laten lijken dat ze dat ook nog ergens verkeerd deed. Zoals ze dat overigens bij velen momenten doen met Sarah.
Als je daar geen conclusies aan kan verbinden weet ik het ook niet meer  ::zwaai::
Mijn conclusie is dan ook eigenlijk dat ze het alledrie niet zijn, maarja, dat kan niet ;)

Voor mij is er gewoon erg weinig wat ze onderscheidt. Kan voor alledrie een overtuigend lijstje maken dat ze het niet zijn, voor alledrie ook een lijstje met mogelijke acties. Ik blijf het alleen irritant vinden dat zoveel mensen Merel als mols zien en Sarah als onmols voor exact dezelfde acties, maar ik had het wat dat betreft idd allang moeten opgeven om daar steeds over te beginnen want op dit punt in het spel is niemand nog ergens van te overtuigen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #713 Gepost op: 8-03-2019, 16:57:25 »
Mijn conclusie is dan ook eigenlijk dat ze het alledrie niet zijn, maarja, dat kan niet ;)

Voor mij is er gewoon erg weinig wat ze onderscheidt. Kan voor alledrie een overtuigend lijstje maken dat ze het niet zijn,

Ja eens

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #714 Gepost op: 8-03-2019, 17:31:15 »
Mijn conclusie is dan ook eigenlijk dat ze het alledrie niet zijn, maarja, dat kan niet ;)

Voor mij is er gewoon erg weinig wat ze onderscheidt. Kan voor alledrie een overtuigend lijstje maken dat ze het niet zijn, voor alledrie ook een lijstje met mogelijke acties. Ik blijf het alleen irritant vinden dat zoveel mensen Merel als mols zien en Sarah als onmols voor exact dezelfde acties, maar ik had het wat dat betreft idd allang moeten opgeven om daar steeds over te beginnen want op dit punt in het spel is niemand nog ergens van te overtuigen.

Ik hoop stiekem dat Rick Paul de mol is en dat hij naar huis ging omdat iedereen aan het mollen was.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #715 Gepost op: 8-03-2019, 18:08:25 »
Een laatste poging om Merel haar niet te laten verdenken. En wat maakt 250 euro uit als de pot zo laag staat?

Maar dat is eigenlijk onchronologisch mollen. Aan het begin wil je zo min mogelijk verdenkingen als Mol, dus doe je een beetje je best a la Merel. Aan het einde zit iedereen toch in een tunnel en de Mol wordt hoe dan ook ontmaskerd, dus als er een kandidaat op je zit is dat totaal niet erg. Sterker, voorgaande Mollen als Milouska, Dennis, Inge, Jan en Thomas zijn juist met de tijd brutaler gaan mollen om meer verdenking te krijgen. Die 250 was dus echt onnodig.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #716 Gepost op: 8-03-2019, 18:31:23 »
Maar dat is eigenlijk onchronologisch mollen. Aan het begin wil je zo min mogelijk verdenkingen als Mol, dus doe je een beetje je best a la Merel. Aan het einde zit iedereen toch in een tunnel en de Mol wordt hoe dan ook ontmaskerd, dus als er een kandidaat op je zit is dat totaal niet erg. Sterker, voorgaande Mollen als Milouska, Dennis, Inge, Jan en Thomas zijn juist met de tijd brutaler gaan mollen om meer verdenking te krijgen. Die 250 was dus echt onnodig.

Ja Merel snapte het dan niet echt dat je aan begin zo min mogelijk verdenking op je wil  ::rofl::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #717 Gepost op: 8-03-2019, 18:41:06 »
Gelukkig heeft ze in ieder geval wel gemold door de serie heen, wat de voornaamste taak van de Mol is. Niet zoals Sarah, die als Mol dacht dat het beter was zo veel mogelijk opdrachten te doen laten slagen, zodat ze onopgemerkt blijft.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #718 Gepost op: 8-03-2019, 18:43:31 »
Gelukkig heeft ze in ieder geval wel gemold door de serie heen, wat de voornaamste taak van de Mol is. Niet zoals Sarah, die als Mol dacht dat het beter was zo veel mogelijk opdrachten te doen laten slagen, zodat ze onopgemerkt blijft.

Welke opdracht laat ze dan slagen die Merel probeert te doen mislukken? Ik ben benieuwd

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #719 Gepost op: 9-03-2019, 03:06:18 »
Niet alleen heeft Sarah minder geld binnengebracht, ook is ze veel minder verdacht dan Merel. Sarah zou een betere mol zijn dan Merel.  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 03:47:34 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.