Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 181324 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #260 Gepost op: 11-03-2019, 17:45:06 »
Ze geeft letterlijk antwoord op die vraag. De waslijn. Maar ook daar kun je het als molactie zien, MITS ze door heeft gekregen van de productie wat Evelien en Jamie hadden besloten...

Ik ga ervan uit dat ze het wist dat ze niet hoefde te mollen. Je gaat niet voor niks kleding stelen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #261 Gepost op: 11-03-2019, 17:51:57 »
Ja, dan heeft ze dus in ALLE opdrachten gemold...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #262 Gepost op: 11-03-2019, 17:57:29 »
Dit staat letterlijk op de site.

Citaat
De titel van aflevering 5 was “Verblindend”. De Mol verblindt Robèrt door samen met hem de opdrachten “Straatbeeld” en “Sleutelhanger” goed uit te voeren. Hij ziet haar niet langer als hoofdverdachte en valt af.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #263 Gepost op: 11-03-2019, 17:59:41 »
Ik ga ervan uit dat ze het wist dat ze niet hoefde te mollen. Je gaat niet voor niks kleding stelen.

Denk ik ook. Dat kleding stelen vond ze denk ik ook gewoon even leuk om te doen.

Overigens leek ze in de montage lang weg te zijn geweest. Dus het zou me niets verbazen dat dat zo'n 'afspreekpunt/moment' was om even iets in het geheim door te spreken met de productie.

Dit staat letterlijk op de site: De titel van aflevering 5 was “Verblindend”. De Mol verblindt Robèrt door samen met hem de opdrachten “Straatbeeld” en “Sleutelhanger” goed uit te voeren. Hij ziet haar niet langer als hoofdverdachte en valt af.

Haha, nou, dat strookt dus ook al lekker met wat Merel zei!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2019, 18:01:49 door chocomol »

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #264 Gepost op: 11-03-2019, 18:06:54 »
Denk ik ook. Dat kleding stelen vond ze denk ik ook gewoon even leuk om te doen.

Overigens leek ze in de montage lang weg te zijn geweest. Dus het zou me niets verbazen dat dat zo'n 'afspreekpunt/moment' was om even iets in het geheim door te spreken met de productie.

Haha, nou, dat strookt dus ook al lekker met wat Merel zei!  ::rofl::

Het was moeilijk te mollen. Bij de ene had ze een stalker en bij andere kon ze niet mollen omdat Sinan niet ging. Viel te veel op als je daar gaat mollen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #265 Gepost op: 11-03-2019, 18:11:19 »
Heeft iemand Merel verteld dat het seizoen voorbij is en ze niet meer hoeft te liegen?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #266 Gepost op: 11-03-2019, 20:46:15 »
Dit is het geworden:





Een paar quotes van mij dus. Heel leuk om met de Mol en presentator in een artikeltje te staan. ::trots::

Leuk Heinz!!
Ik zag je ook al in het Haarlems Dagblad staan.  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #267 Gepost op: 11-03-2019, 20:48:56 »
Huh? Zelfde stukje dan zeker, zal wel bij de Telegraaf horen. ::rofl::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #268 Gepost op: 11-03-2019, 20:49:53 »
Huh? Zelfde stukje dan zeker, zal wel bij de Telegraaf horen. ::rofl::

Denk dat ze dat schaamteloos gejat hebben van de Telegraaf ja.  ::rofl:: Met toestemming dan wel, mag ik hopen.  :P Nog even en jij bent ook een BN'er!  8)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #269 Gepost op: 11-03-2019, 21:17:59 »
Heeft iemand Merel verteld dat het seizoen voorbij is en ze niet meer hoeft te liegen?
Blijkbaar niet, want bij de kijkersvragen die ze vandaag beantwoordde werd gevraagd of de Mol het geld kreeg dat ze uit de pot heeft gehouden. Haar antwoord was in de trant van, nee de Mol krijgt niet betaald. Ik weet zeker dat dit niet klopt. Heb ooit gelezen dat de Mol betaald krijgt voor zijn of haar deelname. Is ook niet meer dan redelijk want de Mol kan het spel niet winnen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #270 Gepost op: 11-03-2019, 21:22:28 »
Ze is gewoon voorzichtig als het om dat soort informatie van achter de schermen gaat en dat is alleen maar logisch.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #271 Gepost op: 11-03-2019, 21:23:50 »
Dat de mol niets krijgt van het prijzengeld, is al 19 seizoenen zo. Het zou de mol te fanatiek maken, en dat is niet de bedoeling, want dan wordt de mol ook te makkelijk ontmaskerd.



Het is al vele jaren een van de vaste foute aannames: als niemand de mol raadt in de finale, wat gebeurt dan met het geld in de pot, etc.


Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #272 Gepost op: 11-03-2019, 21:24:23 »
Ze is gewoon voorzichtig als het om dat soort informatie van achter de schermen gaat en dat is alleen maar logisch.

Vooral als ze in de toekomst gevraagd wordt om widm te presenteren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #273 Gepost op: 11-03-2019, 21:32:06 »
Waarom zou ze dat doen?


 ;D

Offline Marmolleke

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #274 Gepost op: 11-03-2019, 21:47:06 »
Huh? Zelfde stukje dan zeker, zal wel bij de Telegraaf horen. ::rofl::

Klopt, HD heeft samenwerking met Telegraaf voor een deel van de artikelen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #275 Gepost op: 11-03-2019, 21:50:36 »
Wat leuk Heinz!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #276 Gepost op: 11-03-2019, 22:07:58 »
Hij zal een salaris bedoelen. Ik kan best geloven dat de mol dat krijgt, al zal het niet veel zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #277 Gepost op: 11-03-2019, 22:12:21 »
Niet expliciet, mijn aanhalingstekens waren hier onduidelijk. Maar hier postte ik er eerder iets over. Ik kan het niet hardmaken dus ik denk dat het een kwestie blijft van geloven wat je wil. Wat prima is. Sommige molgeheimen zullen er altijd blijven (tot Rick zijn molmemoires gaat schrijven). :)

Rik zei in de chat dat ze eigenlijk een finale met vier hadden willen spelen. Lijkt me wel duidelijk nu dat Merel niet opzettelijk de dubbele executie heeft gepakt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #278 Gepost op: 11-03-2019, 22:16:08 »
Ik ben niet overtuigd want waarom stop je die mogelijkheid ertussen als je het niet wil? En waarom vertelde Rik het op de chat zo out of the blue? Nou ja, ik hou er over op ook. ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #279 Gepost op: 11-03-2019, 22:23:44 »
Ik ben niet overtuigd want waarom stop je die mogelijkheid ertussen als je het niet wil? En waarom vertelde Rik het op de chat zo out of the blue? Nou ja, ik hou er over op ook. ;)
::jaja::