Auteur Topic: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!  (gelezen 36686 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #180 Gepost op: 26-01-2019, 22:25:01 »
Wat ontzettend jammer dat jij het spel moet verlaten  :\'(
Bedankt Evelien voor alle mooie en leuke momenten,  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Helemaal eens!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #181 Gepost op: 26-01-2019, 22:50:01 »
Heeeeeeel erg flauw om zo het spel te moeten verlaten, ik zat echt voor de tv te schreeuwen.  ::oink:: ::ohno::

"Waarom zou je dat doen" Niels?  ::niet-ok::

Het is nou ook weer niet zo dat Niels eigenhandig Evelien het spel uitgewerkt heeft hè. Mogelijk dat het jatten van de joker het laatste zetje was, dat wel, al weten we ook dat niet zeker. Maar op een goed spoor zal ze niet hebben gezeten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #182 Gepost op: 26-01-2019, 22:51:22 »
Ik geloof ook niet dat die ene joker het verschil maakte tussen blijven of een rood scherm.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #183 Gepost op: 27-01-2019, 02:21:43 »
Toen Evi eruit ging, waren er twee anderen die evenveel fouten hadden gemaakt, maar de test iets sneller hadden gemaakt.
Die joker kan echt het verschil hebben gemaakt.
Een behoorlijk lullige manier om naar huis te moeten.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #184 Gepost op: 27-01-2019, 09:42:10 »
Maar weet Niels dat die ene joker het verschil zou maken?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #185 Gepost op: 27-01-2019, 10:47:36 »
Nee, net zo min als wij dat weten, en Evelien op dat moment.
En of we dat ooit te weten komen. Ik hoef het niet te weten, da's het programma.

Evelien was een leuke slimme kandidate, ga haar wel missen. ::ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #186 Gepost op: 27-01-2019, 10:55:27 »
Evelien haalt aan vol voor één iemand te zijn gegaan, althans als ik dat goed interpreteer. Als je volledig fout zit kan soms ook een joker je niet redden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #187 Gepost op: 27-01-2019, 10:56:06 »
En ze houdt ook van plagen naar de kijker toe. Ze deed onmiskenbaar een ''Inge Ipenburg'', bij de executie na aflevering twee. Voor mij betekent dit dat ze zich heel goed realiseerde in welk spel ze zat.

En ja, ook ik zal haar missen als kandidaat. Ik had haar een paar keer in de finale neergezet in de pool hier op RN.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #188 Gepost op: 27-01-2019, 15:29:04 »
zij was mij mol voor het eerst dat mij mol er zo snel uitgaat heb nu echt geen idee wie het dan wel moet zijn

Mijn Mol gaat er ook vaak pas als 5de uit. Maar ik heb wel nieuwe verdachten ::jaja::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #189 Gepost op: 27-01-2019, 15:30:40 »
He Nilson..

Citaat
  Het is ijskoud
Waarom laat jij mij zo in de kou staan?
Het is ijskoud
Waarom laat jij mij zo in de kou staan?
Waarom zou je dat doen? 


Ik had Evelin als mol voor aflevering 2. Toch had ik er nog niet helemaal afgeschreven. Moet nu een nieuwe winnaar en misschien zelfs een nieuwe verliezer kiezen.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2019, 15:33:14 door Pierce_Brosnan »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #190 Gepost op: 27-01-2019, 17:20:17 »
Jammer dat ze naar huis is. Voor haar hoop ik alleen maar dat ze ook de test met joker het slechtst had gemaakt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #191 Gepost op: 27-01-2019, 18:41:05 »
Ik ben in de rouw! Evelien was mijn MOL.
Ben nu besluiteloos achtergebleven. Vind het erg rot voor haar dat ze er op deze manier is uitgegaan. Zo'n leuke kandidaat en lag goed in de groep.
Niels moet er maar als volgende uit. Zijn verdiende loon.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #192 Gepost op: 28-01-2019, 11:51:24 »
Dat er in WIDM  jokers worden gejat, dat is al gebeurd, kwajongens-achtig, niet helemaal eerlijk, getuigt van jaloezie, hardheid en oneerlijkheid van het spel.... Als je een joker hebt verloren, dan kun je daar als kandidaat op anticiperen.. 'sjips, joker gestolen, nu moet ik extra m'n best doen' (het feit dat je van plan was een joker in te gaan zetten en dat dat door diefstal niet kan, zal je enorm motiveren de executie extra goed en snel te maken denk ik, zeker als je al onzeker bent)...

Maar... een gestolen joker omruilen voor een ongeldige joker... heel erg laag. Te laag. Je laat de kandidaat in de waan met die ene joker toch iets meer kans te hebben.

Wat mij betreft echt een overschrijding van de grens van wat binnen de strijd van het spel nog geoorloofd is... Niet het afnemen van iemands joker, maar het doelbewust iemand in de waan laten met een ongeldige joker... 
Een diskwalificatie wat mij betreft, ik hoop dat de dief volgende week het spel verlaat.