Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 93427 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2019, 01:06:58 »
De biecht "als jullie willen dat ik de baas speel, ik doe niks liever", klinkt ook weer erg mols (je kunt hem horen als: "als jullie de mol de leiding willen geven, prima"). Maar goed, eerlijk het is mijn hoofdverdachte op het moment :P

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2019, 14:09:26 »
Dat Sinan zijn joker openbreekt maakt hem voor mij nog niet de Mol.
Slim is het volgens mij in deze fase van de strijd nog niet. Eén vraag meer goed kan het verschil zijn tussen doorgaan en afvallen. Als Evi deze test bijvoorbeeld een joker in had kunnen zetten, dan was ze niet naar huis gehoeven... Zo nou luistert het dus. In een later stadium zou ik hem wel openbreken, want een vraagje meer of minder zal dan niet zoveel uitmaken. Dan maar liever alles of niets.

Offline radjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2019, 16:41:10 »
Op het moment dat Rick aan het eind van afl 2 voor de test zegt: behalve de mol , die gaat nooit naar huis. Precies op dat moment komt Sinan spannend in beeld.

Bij de promo voor aflevering één zij rik iets van "De kandidaten moeten op zoek naar een mol" en toen kwam Sinan ook in beeld. Het hoeft niets te betekenen, maar als het volgende week weer is vind ik het wel opmerkelijk.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2019, 17:01:04 »
Op het moment dat Rick aan het eind van afl 2 voor de test zegt: behalve de mol , die gaat nooit naar huis. Precies op dat moment komt Sinan spannend in beeld.

Kennelijk wil de regie graag dat Sinan verdacht wordt. Voor mij een aanwijzing dat hij het niet is, maar er wel lang in blijft. Mogelijk als winnaar/verliezer.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2019, 09:09:07 »
Kennelijk wil de regie graag dat Sinan verdacht wordt. Voor mij een aanwijzing dat hij het niet is, maar er wel lang in blijft. Mogelijk als winnaar/verliezer.

Uitgerekend in deze aflevering zien we de Mol in close up?  :-X

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 15-01-2019, 19:21:31 »
Oei, stond bij mij mijlenver onderaan al schot-voor-de-boeg-mol, maar wordt steeds verdachter. Montage-ding of toch mols?

Veel geld heeft hij niet binnengehaald, of wel?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 15-01-2019, 19:55:22 »
Oei, stond bij mij mijlenver onderaan al schot-voor-de-boeg-mol, maar wordt steeds verdachter. Montage-ding of toch mols?

Veel geld heeft hij niet binnengehaald, of wel?

Hier staat hij in mijn Follow The Money overzichtje. Veel is het ook niet, maar er zijn er dus wel een paar die tot nu toe minder hebben verdiend volgens mij. Maargoed, we hebben nog genoeg afleveringen te gaan... ::vergroot::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2019, 20:17:05 »
Hier staat hij in mijn Follow The Money overzichtje. Veel is het ook niet, maar er zijn er dus wel een paar die tot nu toe minder hebben verdiend volgens mij. Maargoed, we hebben nog genoeg afleveringen te gaan... ::vergroot::
Toch vermoed ik dat de mol op dit moment in de helft van personen zit die het meest hebben verdiend.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2019, 21:37:40 »
Veel is het ook niet, maar er zijn er dus wel een paar die tot nu toe minder hebben verdiend volgens mij. Maargoed, we hebben nog genoeg afleveringen te gaan... ::vergroot::

Bedankt voor het overzicht!  ::ok::
Even afwachten wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren...  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline StefElisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2019, 21:54:51 »
Toch vermoed ik dat de mol op dit moment in de helft van personen zit die het meest hebben verdiend.

Ben benieuwd op basis waarvan? Vertrouwen winnen? Ik zal binnenkort eens kijken of ik kan vinden wat oud-mollen in de eerste afleveringen verdiend hebben.

En dan nu weer terug naar Sinan ::hypocriet::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2019, 07:53:09 »
Ben benieuwd op basis waarvan? Vertrouwen winnen? Ik zal binnenkort eens kijken of ik kan vinden wat oud-mollen in de eerste afleveringen verdiend hebben.

En dan nu weer terug naar Sinan ::hypocriet::

Evelien is te opvallend. Alsof de productie ons wil doen geloven dat ze de mol is.
Rick Paul verliest € 250, de mol pakt een joker.
Sinan (en Robert) proberen om Evelien mee te krijgen. Daardoor zie ik hem (en Robert) als kandidaat.

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2019, 04:23:45 »


Destijds in november heb ik me dikwijls afgevraagd waarom deze puzzle zo makkelijk was.
Het was bij de meesten vrijwel meteen duidelijk dat het hier om COMUNA 13 ging. De getallen stonden immers al in de juiste volgorde. Iets TE gemakkelijk.

Het leek mij daarom dat er wellicht nog iets anders aan de hand was. Aangezien er al een M en een O in stond ben ik gaan kijken of ik een L kon vinden.
Door de 21 om te draaien kwam dit er uit:

13. 15. 12. 3. 1. 14
 M  O  L  C  A  N

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2019, 09:24:55 »
 ::oink:: Zoals Rik zei in de 1e aflevering: Op wie Can je rekenen?  ;D

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 17-01-2019, 09:46:16 »
Sian geeft 176 op als lichaamslengte. Volgens Google is Evi's lengte 178.
Op foto's lijkt Sinan in ieder geval langer dan Evi. Leugen?

over bruggen : niet veel belang voor mol. Er wordt psychologisch sowieso voor vrijstellingen gekozen
in zicht : Sinan wacht af voor hij zijn danspartner kiest
rondje om de kerk : Sinan leidt de groep en kan dus zoveel rondjes maken als hij wil om tijd te verliezen - stuurt Evi voorop waardoor trio's niet kunnen worden gevormd
ver tellen : geeft als lichaamslengte 176. Volgens Google is Evi 178. Sinan lijkt op foto's langer dan Evi. Leugen?
uit stralen : kan als eerste alle bordjes afgaan en geld wegnemen.
wacht kamer : neemt joker, dus geen geld tov filmverklaring dat hij altijd voor geld zou gaan.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 17-01-2019, 10:18:31 »
Sian geeft 176 op als lichaamslengte. Volgens Google is Evi's lengte 178.

Ik zou oppassen met die lengte van Evi in Google. Ik was daar zelf naar aan het speuren, maar het zoekalgoritme heeft daar volgens mij 2 gegevens aan elkaar verbonden die niet bij elkaar horen.

Het lijkt me dat die lengte komt uit een artikel hier dat in de zoekresultaten staat van "Evi Hanssen lengte" een paar pagina's verder. Het heeft dus niets met Evi te maken.

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 17-01-2019, 14:38:20 »
Ik zou oppassen met die lengte van Evi in Google. Ik was daar zelf naar aan het speuren, maar het zoekalgoritme heeft daar volgens mij 2 gegevens aan elkaar verbonden die niet bij elkaar horen.

Het lijkt me dat die lengte komt uit een artikel hier dat in de zoekresultaten staat van "Evi Hanssen lengte" een paar pagina's verder. Het heeft dus niets met Evi te maken.

Jouw genoemd artikel voor mij onbekend. Gekeken op o.a. taddler.com en topbabe.nl

Daar vind je
Evi : 178
Sarah : 164
Evelien : 170
Merel : 173
RP : 196
Nikkie: various

Natuurlijk is Google niet de meest betrouwbare bron, maar afgaande op de foto's lijkt de volgorde Sarah, Evelien, Merel, Evi, Nikkie wel te kloppen bij de vrouwen.

Over de mannen geen Google info behalve RP.  De 196 van RP hoeft niet per se te kloppen, maar lijkt ok in verhouding tot Nikkie.

Uit geen enkele foto lijkt dat Sinan  20 cm kleiner dan RP.

Voor mij liegt hij over zijn lengte, maar hij zal in deze opdracht wel niet de enige zijn geweest...

Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 18-01-2019, 00:12:15 »
Hoe vet zou het zijn als Sinan de 2e aflevering als mol helemaal heeft gepland: eerst zeggen dat je meer orde wil hebben zodat je bij de laseropdracht als eerste naar binnen kan en terwijl je je onverdacht maakt door te zeggen hoe de kamer eruit ziet moffel je lekker wat geld weg.

(op elke andere positie geld weghalen is riskant want dan zouden kandidaten kunnen overleggen over hoeveel geld ze gezien hebben)

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 18-01-2019, 13:44:49 »
Sinan vandaag in de het AD

En nu zit je opeens in het spelprogramma Wie is de Mol?

,,Ik vind het een leuk programma en doe er vol overgave aan mee. Maar het is eenmalig: ik ben niet van het entertainment. Ik ga ook niet zeggen dat ik het programma al jaren volgde, want dat is niet zo. Het is een manier om jongeren te bereiken. En dan hoop ik dat ze ook naar mijn documentaires kijken.”

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 18-01-2019, 13:48:52 »
Dus lijkt me een streep door zijn mol-schap (gewoon op gevoel)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 18-01-2019, 13:49:48 »
Zou ik niet zeggen. Er zijn in het verleden volgens mij nog al Mollen geweest die voor het programma eigenlijk niet keken.