Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 93442 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!
« Gepost op: 27-12-2018, 12:57:58 »

Klik voor meer info over Sinan!

Praat mee over Sinan en zijn acties!


« Laatst bewerkt op: 23-02-2019, 21:28:40 door Lukie4 »
2024: wie is de Mol?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2019, 12:09:50 »
Sinan is op papier de ideale mol van deze groep, denk ik. Sowieso op voorhand mijn favoriete deelnemer. ::jaja::

Iemand die ook volgens hemzelf sociaal is, snel wordt vertrouwd en erg stressbestendig is. Iemand die het spel ook niet te serieus zal nemen vanwege zijn beroep en ervaring, maar toch goed bekend is met het programma.

Vreemd dat ik hem nog niet eerder echt verdacht, maar hij staat sinds dat ik die hints die naar hem wijzen las duidelijk op #1 bij mij.

Een punt is wel dat hij zichzelf ook omschrijft als iemand die door zijn werk weinig vrije tijd heeft. En ik ga ervan uit dat er in de voorbereiding ook tijd gaat zitten. Aan de andere kant is het Mol-schap een betaalde klus, en wist hij het misschien ruim van tevoren.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2019, 12:38:56 »
Ik vind vooral de opmerking "mijn strategie is iedereen naar de sloop brengen" een typische zin die als kandidaat gezegd wordt, maar weken later die van de mol blijkt te zijn :P (deze opmerking is afkomstig uit de promo).

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2019, 14:02:40 »
Op de berg in de promo staat iets geschreven. Er werd al gezegd dat het 61 is, maar ik kan er GI ook wel in zien.

GI is een benaming voor een Amerikaanse militair. Sinan Can is journalist en heeft o.a. in oorlogsgebieden verslag gedaan.

Verborgen aanwijzing naar Sinan Can?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2019, 17:15:52 »
Yvonne van dit seizoen. Weg in aflevering 3. Al hoewel ik dacht wel iets meer gezette afbeelding met baard zag te herkennen in spel met vuur en zand.

Maar met beetje fantasie kan het ook Evi zijn met een baard.  ::rofl::

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2019, 18:27:04 »
ik verwacht dat Sinan teveel gaat observeren als journalist zijnde, dat kan of heel goed uitpakken zoals met Rik of juist slecht dat je in tunnelvisie komt
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2019, 20:07:23 »
Ik vind de hint van de cd-cover die naast de groepsschildering op een muur in Medellin was geschilderd wel veelzeggend. op dat album staat het nummer "writings on the wall" op nummer 6. De 6e persoon van links op die tekening is Sinan. En in de making-off van die schildering trillen de namen van alle deelnemers, behalve van Sinan.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2019, 20:14:14 door Theovv »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2019, 22:07:19 »
Stelde aan Evi voor dat zij maar vast vooruit moest rijden.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2019, 22:14:18 »
Ik vind de hint van de cd-cover die naast de groepsschildering op een muur in Medellin was geschilderd wel veelzeggend. op dat album staat het nummer "writings on the wall" op nummer 6. De 6e persoon van links op die tekening is Sinan. En in de making-off van die schildering trillen de namen van alle deelnemers, behalve van Sinan.
Ja, twee veel te sterke hints naar mijn smaak. Edit: als ze eenduidig waren geweest, maar er zit blijkbaar ook een hint naar Sarah in verstopt.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2019, 10:21:48 door Amethyst »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2019, 22:41:02 »
Zeer op de achtergrond aanwezig.. Hou Sinan zeer zeker in de gaten :)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2019, 22:58:46 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2019, 22:47:12 »
Hoofdverdachte na aflevering 1 (moet iemand hebben he). Argumenten daarvoor:
1. Bepaalt het tempo bij het fietsen en gaat voorop. Hij kan dus kan de groep zo sturen/uit elkaar halen dat het tempo eruit gaat of te snel is.
2. Stemt voor het geld bij de vrijstellingen bij de definitieve stemming (en volgens mij ook bij de tussenstemming. Daaarmee wek je vertrouwen)
3. Inderdaad een beetje op de achtergrond
4. Is hij nu degene die zegt dat Evi alleen moet gaan? (terwijl er meer mensen aanwezig moeten zijn?)
5. Haalt zelf geen geld op bij het fietsen.
6. Had net als Robert "moeite" zijn danspartner te herkennen
« Laatst bewerkt op: 5-01-2019, 23:10:42 door MollenvangR-Art »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2019, 22:50:31 »
Sinan is een van mijn verdachten die ik in de gaten ga blijven houden  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2019, 12:11:21 »
Zeer op de achtergrond aanwezig.. Hou Sinan zeer zeker in de gaten :)

Inderdaad. Helemaal mee eens. Bij mij nu op plek 6.
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2019, 12:29:50 »
Ik heb het idee dat hij totaal niet lekker in de groep ligt. Ook op social media hebben hij en de kandidaten amper contact en schrijven ze amper iets op elkaars berichten. Zegt natuurlijk niks over of hij wel of niet de mol kan zijn maar het viel me wel op.
When life knocks you down, fight back!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2019, 12:40:29 »
Ik heb het idee dat hij totaal niet lekker in de groep ligt. Ook op social media hebben hij en de kandidaten amper contact en schrijven ze amper iets op elkaars berichten. Zegt natuurlijk niks over of hij wel of niet de mol kan zijn maar het viel me wel op.
Als dat is omdat hij de mol is, dan heeft hij het briljant gedaan!

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2019, 13:22:08 »
Ik denk dat dat komt omdat Sinan door zijn werk anders in het leven staat dan de anderen.

"Wat misschien niet helemaal goed van pas kwam is dat ik veel relativeer omdat ik in oorlogsgebieden kom. Dus als mensen te dramatisch en te emotioneel doen, dan trek ik dat eigenlijk niet. Dan denk ik, sorry jongens, maar het is maar een spel."

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2019/01/02/10-vragen-aan-Sinan-Can-en-Sarah-Chronis

Ik zocht eerst ook iets achter zijn social media gedrag ... zijn gebrek aan interactie met de andere deelnemers, maar nu eigenlijk niet meer. WIDM is denk ik gewoon veel minder belangrijk voor hem dan dat dat voor de (meeste) anderen is.

Hij heeft ook een erg drukke agenda, zodat hij niet altijd makkelijk zal kunnen opdraven als de rest van de groep afspreekt in Amsterdam. Ik denk dat dat laatste ook voor Robèrt geldt.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2019, 13:14:10 »
Sinan zijn docu werd gisteren uitgezonden. Wat een bijzondere docu. Als iemand stressbestendig is, dan is hij het wel.
Zou zomaar de Mol kunnen zijn.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #17 Gepost op: 8-01-2019, 11:04:02 »
Ik vind het jammer dat ze van hem zo weinig laten zien. In de aflevering kwam hij super weinig in beeld t.o.v. de rest. Ook in het extra beeld waarin de kandidaten dingen over elkaar zeggen komt er weer één niet voorbij, Sinan. Volgens mij vinden de makers hem geen interessante deelnemer ofzo.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2019, 11:10:05 »
Of misschien is dit een teken dat hij er nog wel even in blijft? Dat strookt niet met een analyse die ik gelezen heb, maar hij lijkt mij niet de eerste afvaller dan in ieder geval, aangezien hij dan wel erg weinig in beeld is gebracht....

Zou de mol bewust zo erg uit beeld worden gelaten tot nu toe? Ik vind het wel erg opvallend dat hij nauwelijks te zien is waardoor ik eigenlijk juist meer geneigd ben om te denken dat hij de mol niet is.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2019, 11:51:00 »
Het klopt wel met wat hij over zichzelf zegt en zoals hij ook in zijn documentaires optreedt dat hij zich op de achtergrond houdt en vooral observeert. Als Mol moet je natuurlijk ook regelmatig ingrijpen en je juist wel met beslissingen bemoeien. Maar misschien kan hij dat juist wel heel subtiel.