Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 93703 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2019, 19:51:57 »
Wauw, 5,6 en 7 is precies mijn mol top 3. ::oink::

Met Sinan weet ik het nog steeds niet hoor. Hij is wat mij betreft super verdacht, maar ik heb ook de indruk dat hij extra verdacht wordt neergezet door de productie.

Ik weet het niet... Soms oogt hij wat passief ofzo. Alsof hij meer de mede-kandidaten laat mollen. Voor de zekerheid toch maar meegenomen in de app. Maar het zou mij ook niet verbazen als hij er binnenkort toch uit vliegt.  ???

EDIT: na het zien van deze aflevering twijfel ik toch aan zijn mol-zijn. Hij blijft een beetje passief. De mol zou toch wel gaan abseilen denk ik (anders valt er weinig te saboteren).
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 21:36:36 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2019, 21:43:34 »
Stond lange tijd bovenaan, maar na deze aflevering toch flink gezakt in mijn verdenking. Staat feitelijk gezien 2 keer redelijk buitenspel (1x zet hij zichzelf buitenspel door niet te abseilen) en bij de pitstop met de autootjes heb je ook weinig invloed.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #202 Gepost op: 2-02-2019, 21:50:27 »
Ik hoop echt dat Sinan de mol niet is, hij doet gewoon niks. Zo saai.  ::niet-ok::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #203 Gepost op: 2-02-2019, 21:56:29 »
Hebben we een passieve mol? Hij is toch niet 130 kg? Ik denk dat hij toch kandidaat is. Hij heeft niet veel gedaan deze aflevering.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #204 Gepost op: 2-02-2019, 22:15:18 »
Hebben we een passieve mol? Hij is toch niet 130 kg? Ik denk dat hij toch kandidaat is. Hij heeft niet veel gedaan deze aflevering.


Niks doen zou een moltactiek kunnen zijn, zij het inderdaad niet een heel inventieve of interessante...

Dat gewicht overigens goed kunnen kloppen, maar daar zou je als mol ook weer meer mee kunnen doen dan hij momenteel doet.  :-\\
Woosie down?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #205 Gepost op: 2-02-2019, 22:18:24 »
Stond bij mij voor aflevering 5 nipt bovenaan het mollijstje, maar ik was aan het eind blij dat hij geen rood scherm kreeg en ik mijn punten in de pool nog heb. Zwaar teleurstellend deze aflevering.

Tijdens de eerste twee opdrachten had ik nog het idee dat het mollen hem misschien onmogelijk werd gemaakt doordat Jamie wéér achter Sinan aanliep, net als in aflevering 3. Maar als mol niet meedoen aan een opdracht? Is dat ooit eerder gebeurd?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #206 Gepost op: 2-02-2019, 22:50:23 »
Nee, een mol die nooit ergens aan meedoet is geen mol. Alleen maar observeren, dat is niet mollen. Voor mij kan Sinan gewoonweg niet al om deze reden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #207 Gepost op: 2-02-2019, 22:55:41 »
Nee, een mol die nooit ergens aan meedoet is geen mol. Alleen maar observeren, dat is niet mollen. Voor mij kan Sinan gewoonweg niet al om deze reden.

Of Sinan is gewoon te MOLlig voor deze opdracht.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #208 Gepost op: 2-02-2019, 23:05:52 »
Nee, een mol die nooit ergens aan meedoet is geen mol. Alleen maar observeren, dat is niet mollen. Voor mij kan Sinan gewoonweg niet al om deze reden.

Precies waarom ik hem (voor nu...) af heb gestreept van mijn lijstje.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #209 Gepost op: 2-02-2019, 23:08:29 »
Op de ik-loop-gewoon-achter-de-anderen-langs-actie vond ik Jan al redelijk afwachtend. Ik herinner me zelfs een opmerking als: ik ga vandaag eens lekker niets doen.

Sinan zou wel het toppunt zijn.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #210 Gepost op: 3-02-2019, 00:04:36 »
Ze hadden deze man nooit moeten vragen om mee te doen aan WIDM.
Voegt echt 0,0 toe aan het programma.

Saaiste WIDM kandidaat OOIT  ::niet-ok::  >:(

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #211 Gepost op: 3-02-2019, 00:14:00 »
Stond bij mij voor aflevering 5 nipt bovenaan het mollijstje, maar ik was aan het eind blij dat hij geen rood scherm kreeg en ik mijn punten in de pool nog heb. Zwaar teleurstellend deze aflevering.


Ik had je gewaarschuwd ;).

Nu serieus, hij heeft 0 invloed op 2 opdrachten. Hij zou dan toch wel een heel slechte mol zijn.

Hij geeft wel aan all-in te zijn gegaan op de testen en blijft er weer in, waarschijnlijk op Merel en/of Sarah. Als hij dit aanhoudt kan het interessante info opleveren.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #212 Gepost op: 3-02-2019, 00:36:39 »
Ze hadden deze man nooit moeten vragen om mee te doen aan WIDM.
Voegt echt 0,0 toe aan het programma.

Saaiste WIDM kandidaat OOIT  ::niet-ok::  >:(
Annette, seizoen 8.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #213 Gepost op: 3-02-2019, 00:44:49 »
Si - non. Ja - nee.
Wat zal het zijn? Dit is wel wat nieuws geloof ik. Kan mij niet herinneren eerder zo iemand of moet ik zeggen, iemand met zo'n tactiek, te hebben gezien.
Vind het ook niet bij hem passen, bij het werk wat hij doet. Lijkt op een voor dit spel aangenomen pose.
Echter wat steekt er achter?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #214 Gepost op: 3-02-2019, 00:48:32 »
Ze hadden deze man nooit moeten vragen om mee te doen aan WIDM.
Voegt echt 0,0 toe aan het programma.

Saaiste WIDM kandidaat OOIT  ::niet-ok::  >:(


Mijn bloed gaat vooralsnog ook niet sneller stromen, maar zijn 'onzichtbaarheid' ligt denk ik niet alleen aan hemzelf. Zo maakt hij geen deel uit van die merkwaardige vijfhoeksverhouding tussen Niels, Sarah, Rick-Paul, Jamie en Merel, waar tussen de opdrachten door enorm op gefocust wordt. Ook Evi, Nikkie, Evelien en Robért vielen daar volkomen buiten. (In 2005 weet de laatste afvaller voor de finale haar verlies ook aan het feit dat de drie finalisten al vanaf dag 1 heel close met elkaar waren opgetrokken).

Terwijl die anderen elkaar (en de camera's) voortdurend opzoeken om zij-, dwars- en nep-bondjes te sluiten, rest Sinan slechts eenzaam gepeins. Maar ter compensatie wil ik er toch op wijzen dat hij in deze aflevering de enige was die - met Robèrt - een poging deed het mysterie van de verwisselde Joker op te lossen.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 00:52:50 door Michmol »
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #215 Gepost op: 3-02-2019, 00:50:26 »
 ::rofl::

De beste man doet letterlijk niks.

Ik vind het overigens niet heel storend. Kan er wel om lachen

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #216 Gepost op: 3-02-2019, 02:07:20 »
Tot deze aflevering zag ik ook hem wel als mol.
Maar dit was teveel of eerder te weinig.

Bij de schilderijen lijkt het alsof hij niets doet, maar dat komt meer omdat Jamie gaat rennen. Dat houdt hij met zijn 130 kilo toch helemaal niet bij.

Als hij wel de mol is dan hoop ik dat hij bij de auto-opdracht ervoor gezorgd heeft dat die eerste reeks auto's met die fijne letters waar heel veel lange woorden mee gemaakt konden worden verwisseld werden voor een reeks met moeilijkere letters (k's en l's zijn moeilijker dan r's en n'en en t's) en dat hij e's heeft kwijt gemaakt.

Bij het abseilen snap ik best dat hij niet mee deed, als ik Robert al zag stuntelen dan ben ik bang dat Sinan het niet overleefd zou hebben.

Ik twijfel dus nog.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #217 Gepost op: 3-02-2019, 02:14:13 »
Stond bij mij voor aflevering 5 nipt bovenaan het mollijstje, maar ik was aan het eind blij dat hij geen rood scherm kreeg en ik mijn punten in de pool nog heb. Zwaar teleurstellend deze aflevering.

Tijdens de eerste twee opdrachten had ik nog het idee dat het mollen hem misschien onmogelijk werd gemaakt doordat Jamie wéér achter Sinan aanliep, net als in aflevering 3. Maar als mol niet meedoen aan een opdracht? Is dat ooit eerder gebeurd?

Ja is regelmatig gebeurd maar dan koste dat ook geld voor de pot. Dat was in dit geval natuurlijk niet.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #218 Gepost op: 3-02-2019, 02:16:52 »
Ik vind het wel een leuke kandidaat. Keer wat anders dan de meeste, chaotische, achter elkaar aanrennende kandidaten.
Zijn passiviteit in de opdrachten zou ook een originele moltactiek zijn. Maar hij zet zichzelf teveel buiten spel, waardoor hij het spel niet echt beïnvloed. Denk ook niet dat de mol dat zou doen.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #219 Gepost op: 3-02-2019, 02:23:54 »
Sinan zegt :"7150 Euro in de pot, dat vind ik een mooi bedrag".....@31.07 u.


En dan wacht ik op de Molbiecht, die verder gaat met; ...."Om te gaan minimaliseren"


Halverwege, wat doet Sinan? We gaan het zien!....


*of niet*
Omnia vincit amor