Auteur Topic: [Kandidaat] Nielson is niet de Mol!  (gelezen 129479 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #360 Gepost op: 27-02-2019, 23:59:43 »
Ik heb Sarah daar altijd in gezien. Maar het zegt nog niets toch? Misschien moeten ze wel een Sarah, Niels en Merel in elkaar puzzelen. Ze zetten je graag op het verkeerde been met hints

Maar ik denk niet dat we week na week meer info krijgen over iets wat overduidelijk moet dienen als grote finale op 9 maart om dan te zeggen: "Oh ja, het was de verliezend finalist" (los van het feit of dit nu Sarah moet voorstellen of niet).

Als dit gezicht ons iets moet vertellen, dan wel wie de Mol is.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #361 Gepost op: 28-02-2019, 00:14:40 »
Ik heb toch een paar heel sterke argumenten tegen Niels in dit topic gezet. Het sterkste en bijna niet weerlegbare is stapelgek. Hier zorgt hij er samen met Sinan voor dat er geen 2000 uit de pot gaat.

Tunneltelevisie heeft dit al prima beantwoord/weerlegd. Niels had denk ik niet verwacht dat de groep er zo snel in mee ging. Als 1 iemand iets leuks krijgt, en jij zet jezelf in een groep die dat moet krijgen, dan lijkt het logisch dat mensen daartegen in verweer komen. Het was opvallend dat dat niet gebeurde, eigenlijk.

Maar 1 ander puntje wil ik nog aanstippen: bij het abseilen wordt Niels als mol verweten het niet goed gedaan te hebben. Toch levert zijn kant geen geld op. Sarah en Merel leveren samen wel 750 euro voor de pot op. Nog veel onmolser dan geen kokers controleren.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #362 Gepost op: 28-02-2019, 00:17:50 »
Precies dit! Ik dacht bij mezelf ook, waar doet me dit aan denken en nu weet ik het weer.
En er is nog meer overeenkomst. Niels vond Kees Tol de beste Mol. In de eerste aflevering zegt hij trouwens ook wat zijn tactiek als Mol zou zijn. Viel mij, met de kennis van nu, ook op. Niels zegt ook dat hij in de groep wil staan en dat ze hem zien als iemand van hun. Ik denk dat hij als Mol ook Kees Tol heeft geprobeerd te imiteren. En Kees werd om die reden in het begin heel weinig verdacht. Hij was zo'n fanatieke kandidaat, die kon de Mol niet zijn. We weten nu beter.

Ja, dat zou best een soort hint kunnen zijn, dat hij het type mol a la Kees Tol wilde zijn, en dat daarom zo in het molboekje heeft laten noteren.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #363 Gepost op: 28-02-2019, 00:33:00 »
Maar ik denk niet dat we week na week meer info krijgen over iets wat overduidelijk moet dienen als grote finale op 9 maart om dan te zeggen: "Oh ja, het was de verliezend finalist" (los van het feit of dit nu Sarah moet voorstellen of niet).

Als dit gezicht ons iets moet vertellen, dan wel wie de Mol is.
Of misschien de muzieksleutel naast het gezicht?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #364 Gepost op: 28-02-2019, 01:02:17 »
Of misschien de muzieksleutel naast het gezicht?

Dat weet ik zo niet. Compleet willekeurig gezicht om dan te verwijzen naar een solsleutel die momenteel enkel nog maar op een specifieke muurschildering te zien is en nog niet op de stukken zelf is voor mij momenteel nog een brug te ver. Maar misschien dat het stukje van aflevering 9 de solsleutel wel bevat.

Al zou ik het zelfs dan nog raar vinden dat we het gezicht volledig moeten negeren. Dat voelt heel niet-WIDM aan.

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #365 Gepost op: 28-02-2019, 01:47:30 »
Ik had ook echt verwacht dat hij de mol zou zijn. En inderdaad bij dat abseilen ook weer een voorbeeld, het kistje van beide dames ging gewoon open als 1 van hun 2 de mol is waarom heeft de mol dan niks verkeerd gedaan? Dat was een opdracht waar je heel makkelijk kan mollen gewoon de verkeerde kokers door geven. Er hoeft maar 1 verkeerd te zijn en er was niet 750 in de pot bijgekomen.  Bij het andere team was het natuurlijk door Jamie zijn vergissing mislukt maar ja Niels heeft geen 1 koker aangeraakt ik geloof wel dat hij hoogte vrees heeft maar toch ik vond het erg verdacht dat hij niet eens probeerde 1 of 2 kokers te voelen en heel raar dat de mol dan dus niet gesaboteerd heeft. Natuurlijk moet je als mol ook wat geld verdienen anders valt het op maar dit was zo makkelijk. Ik wil hem nog steeds verdenken maar ik vind het heel raar dat er een vrouw op die puzzel staat. Waarom zouden ze zo langzaam die puzzel vrij geven? Het gezicht van de mol moet er bijna wel opstaan toch?
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #366 Gepost op: 28-02-2019, 10:26:56 »
Merel tegen Niels: Je zou er iets mee moeten doen. (acteren).
Sinan die Niels niet verdenkt
Het plannetje van de dames : Niels is de mol, en wij gaan samen door.

Blijf je alleen zitten met vraag bij de test van Merel, die vult ze in in op Sarah. Merel was dan geen 100% zeker van Niels en heeft nog 1 vraag op Sarah ingevuld, als achterdeurtje. En juist die vraag krijgen wij te zien.

En nog een lijstje m.b.t. Niels als laatste bijlage.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2019, 12:20:26 door foxhunter »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #367 Gepost op: 28-02-2019, 14:11:08 »
Maar 1 ander puntje wil ik nog aanstippen: bij het abseilen wordt Niels als mol verweten het niet goed gedaan te hebben. Toch levert zijn kant geen geld op. Sarah en Merel leveren samen wel 750 euro voor de pot op. Nog veel onmolser dan geen kokers controleren.
Klopt. Niels zou hier de klassieke 'de held is de Mol'-tactiek uit de kast halen. Met al zijn hoogtevrees gaat hij tóch abseilen en hij verdient zo veel krediet, zonder ook maar iets bij te dragen aan het slagen van de opdracht.
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #368 Gepost op: 28-02-2019, 14:20:48 »
Klopt. Niels zou hier de klassieke 'de held is de Mol'-tactiek uit de kast halen. Met al zijn hoogtevrees gaat hij tóch abseilen en hij verdient zo veel krediet, zonder ook maar iets bij te dragen aan het slagen van de opdracht.
Met zijn vieren is een fout in de code ook sneller gemaakt dan met zijn drieën. Maar zou hij er dan op vertrouwd hebben dat de code toch wel fout zijn, en hij mooi schone handen kon houden? Of zou hij misschien zelfs al weten dat er vóór hem door een van de anderen al een fout gemaakt was? Risico was dan wel dan RP na hem nog even alles zou controleren, en de fout recht kon breien. Ik zie hier Niels toch eerlijk gezegd niet als mol naar beneden komen.

EDIT: Stel je eens voor, dat ook de vier het goed hadden gehad. Dat had zo maar gekund, de mol zat er immers niet tussen. Dan waren Niels en Sinan opeens als meest verdachten uit de opdracht gekomen. En als Sinan ook was gegaan, alleen Niels. En dat wil je als mol Niels natuurlijk niet. Dus als hij de mol is, was het toch slim geweest om ondanks zijn hoogtevrees even ergens een hand in een kokertje te steken. Als productie, wetende dat Niels hoogtevrees heeft, had ik hem daar van tevoren op laten oefenen. Had hij ook het krediet gehad van de groep, maar dan zonder risico om er als verdachte uit te komen.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2019, 14:48:56 door Newbie2 »

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #369 Gepost op: 28-02-2019, 15:10:44 »
Daar kan ik gedeeltelijk in meegaan. Niels doet eerst de suggestie om voor de kandidaten te kiezen die 250 euro hebben ingebracht. Maar het is vooral Sinan die vervolgens snel de knoop doorhakt en roept dat de joker naar Niels moet.

Of Niels de mol is of niet, weet ik niet.  Voor mij lijkt het wel een seizoen zonder aangeduide mol en waarin elke kandidaat er lustig op los nept. ???
Maar wou toch even aandacht trekken op volledig verloop van Jenga-joker :
Het is Evelien die met de eerste suggestie komt : "voor mensen die nog geen joker hebben gehad". Dat sluit Sinan, Robert, en Merel uit.
Niels pikt pas dan in "voor mensen die geld hebben binnengebracht" Dat is kandidaats omdat hij zelf in aanmerking komt, maar ook mols omdat je dan mogelijk discussie uitlokt tss Jamie/Sarah én RP, Evelien/Nikkie.
Sinan doorbreekt dit risico door de democratische stemming, waardoor Niels alle controle en inbreng verliest.
Dat het dankzij hem is dat er geen 2000 Euro uit de pot gaat is daarom voor mij geen vaststaand gegeven om Niels als niet-Mol weg te zetten.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #370 Gepost op: 28-02-2019, 22:10:20 »
Bij Merel had ik moeite met de +750 bij het abseilen, hetzelfde gold voor Sarah. Bij Niels heb ik nog meer twijfels.

Aflevering 1, waarin hij meteen aangeeft dat hij geld wil in plaats van vrijstellingen. Dat kan een briljante molactie zijn, maar is ook een heel risicovolle in die fase. Gaan de kandidaten mee daarin (wat logisch was omdat het 'maar' vier jokers zijn), dan moet hij zijn mening bijstellen en staat vol in de spotlights.

Bij de Jenga-opdracht neemt hij de joker dankbaar in ontvangst. Dat scheelt veel geld. Toch?

Plus de wachtkamer...

Het gaat bij Niels voor mijn gevoel om veel grotere vragen en bedragen dan bij de andere twee finalisten.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #371 Gepost op: 28-02-2019, 23:55:47 »
Aflevering 1, waarin hij meteen aangeeft dat hij geld wil in plaats van vrijstellingen. Dat kan een briljante molactie zijn, maar is ook een heel risicovolle in die fase. Gaan de kandidaten mee daarin (wat logisch was omdat het 'maar' vier jokers zijn), dan moet hij zijn mening bijstellen en staat vol in de spotlights.
In eerste instantie vond ik dit ook een typische kandidaatsactie.
Maar als je erover nadenkt dan zie je dat Niels met de uitspraak "laten we voor het geld gaan" iedereen op scherp zet en meteen de verdediging hiertegen mobiliseert. Want als je nu niets doet dan gaan we voor het geld. De actie is ook briljant vanwege de zin die hierna komt: D'r valt sowieso voor beide kanten wat te zeggen. Dan komt de aap uit de mouw: vrijstellingen zijn misschien ook wel een goede optie.

Opmerkelijk is ook dat hij bij de uiteindelijk keuze voor de vrijstellingen zegt: ik ga hier helemaal achter staan.
Frappant is dat hij hiervoor (in de inleiding) als belangrijkste eigenschap van de Mol geeft: op te gaan in de menigte, op te gaan in de groep. En wat doet hij hier heel nadrukkelijk. Hij gaat achter de groep staan.

Opmerkelijk is ook dat Niels als eerste aan het woord komt namens de groep: "Dit was echt superspannend allemaal, je had echt het gevoel nu gaan we beginnen...". Dit zou je kunnen zien als het "op sleeptouw" nemen van de groep.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #372 Gepost op: 1-03-2019, 01:26:25 »
Tunneltelevisie heeft dit al prima beantwoord/weerlegd. Niels had denk ik niet verwacht dat de groep er zo snel in mee ging. Als 1 iemand iets leuks krijgt, en jij zet jezelf in een groep die dat moet krijgen, dan lijkt het logisch dat mensen daartegen in verweer komen. Het was opvallend dat dat niet gebeurde, eigenlijk.

Maar 1 ander puntje wil ik nog aanstippen: bij het abseilen wordt Niels als mol verweten het niet goed gedaan te hebben. Toch levert zijn kant geen geld op. Sarah en Merel leveren samen wel 750 euro voor de pot op. Nog veel onmolser dan geen kokers controleren.

Bedankt @Contraspion en mooie aanvulling!

@Tarballs: De Jenga-opdracht heette Stapelgek, een bladzijde terug hadden we het daarover, daar is volgens mij het punt dat vooral Sinan een sturende factor had.

Met de wachtkamer nam hij inderdaad geld mee, maar zei wel dat de anderen voor hem moesten  blijven opletten (of zoiets). Met Rick Paul had hij een bondje, dus het zou kunnen dat hij juist anderen heeft aangezet om te blijven zitten. Per saldo toch geld uit de pot.  >:D

Eens dat bij alledrie kandidaten iets tegen is te brengen. Vaag seizoen dit.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #373 Gepost op: 1-03-2019, 05:57:11 »
Je kan ervan uitgaan? Dat is wel gevaarlijk voor een mol. De kans was in mijn ogen even groot dat ook de anderen het geluk hadden en jokers pakten (of eventueel 0 Euro). Zou hij later aan de beurt geweest zijn zou ik het nog geloven, maar als allereerste? Nee, dat wil er bij mij niet in.

Ik denk dat juist omdat hij waarschijnlijk als allereerste is gegaan. Hij weet precies welke enveloppen met 0 euro eruit te vissen en de meest nare erin te laten voor degenen na hem. En denk dat het niet zo'n risicovolle gok is. De kans dat alle kandidaten de juiste envelop pakken en allemaal verheugd mogen zijn met jokers, is een stuk kleiner dan de kans dat minstens een kandidaat een minbedrag pakt. Daarnaast is het handig juist als eerste. Hij hoeft de twee rode schermen envelop niet te pakken, een invloed die je als mol niet per se hoeft te hebben omdat het verdacht maakt.


Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #374 Gepost op: 1-03-2019, 06:10:08 »
Ik heb toch een paar heel sterke argumenten tegen Niels in dit topic gezet. Het sterkste en bijna niet weerlegbare is stapelgek. Hier zorgt hij er samen met Sinan voor dat er geen 2000 uit de pot gaat.

Denk dat Niels er voor wilde zorgen dat bij iedereen de stekels rechtop zouden gaan staan en er discussie zou komen. Sinan stak daar een stokje voor. Vindt het voor een Mol ook de enige molpositie. Het Jenga spel heeft hij niets aan en kan achteraf alleen de beschuldiging opleveren dat hij een kandidaat heeft bevoordeeld of benadeeld met het spel. Hoewel je je af kan vragen of hij daar mee zou zitten na de Evelien-actie  ::rofl:: Het is ook best lullig om te zeggen 'wie geld heeft verdiend mag de joker', daarmee steek je de mensen die per ongeluk nog geen geld hebben binnen gehaald.

De steenfabriek heeft hij - als hij de mol is - uitstekend gedaan. Samen met Jaimie vakjes tellen wat makkelijk tot een verkeerde uitkomst te duwen is. Later dat touw maakt hij zich bij Jaimie enorm kandidaats door voorzichtiger geld in te willen zetten. Vervolgens haalt hij het touw los, wetende dat het geen doen is om binnen de tijd dat touw overal doorheen te gaan lopen lostrekken. Daarbij kan hij hier en daar even het touw vasthouden als iemand anders er aan staat te trekken waardoor diegene denkt dat hij/zij verkeerd zit. De mol kan ook de opdrachten van te voren inschatten. Wellicht kon hij inschatten dat de zoek de verschillen opdracht veel moeilijker zou zijn dan de vakjes opdracht en wilde hij daarom de vakjesopdracht beïnvloeden in de hoop dat zoek de verschillen zo ook wel mis kon gaan. En wie de mol ook is, die kan niet op alle plekken tegelijk zijn. Van Merel, Sarah en Niels denk ik persoonlijk dat Niels de beste opdrachten heeft gepakt om te kunnen laten mislukken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #375 Gepost op: 1-03-2019, 08:19:32 »
Ik denk dat juist omdat hij waarschijnlijk als allereerste is gegaan. Hij weet precies welke enveloppen met 0 euro eruit te vissen en de meest nare erin te laten voor degenen na hem. En denk dat het niet zo'n risicovolle gok is. De kans dat alle kandidaten de juiste envelop pakken en allemaal verheugd mogen zijn met jokers, is een stuk kleiner dan de kans dat minstens een kandidaat een minbedrag pakt. Daarnaast is het handig juist als eerste. Hij hoeft de twee rode schermen envelop niet te pakken, een invloed die je als mol niet per se hoeft te hebben omdat het verdacht maakt.


Dan blijven er nog minstens 1, waarschijnlijk 2 nul-enveloppes over. De kans dat er dan alsnog meer dan -1000 uit de pot gaat blijft klein. De mol moet gewoon leftonen en -1000 nemen, of laatste gaan en de rode schermen nemen als hij weet dat er al geld uit de pot is. Dit is na stapelgek ver weg de meeste onmolse opdracht van Niels.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2019, 19:40:39 door Daisy, Reden: reactie stond in citaat - aangepast »

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #376 Gepost op: 1-03-2019, 09:05:05 »
Zo gek, maar ik krijg opeens juist een enorme molvibe bij Niels omdat anderen kandidaten hem verdenken zo lijkt. Dit houden ze helemaal uit de montage, maar de reacties en blikken van de mede-kandidaten. Hij gaat in deze aflevering aan iedereen vragen of hij/zij de mol is. De reactie van vooral Merel en Sarah doet mij vermoeden dat ze stiekem op hem zitten, zonder dat we deze vermoedens horen. Ook zie ik Merel vaak polsend kijken naar Niels, wat hij aan het doen is. Wanneer Rik aan het einde zegt in de vooruitblik "en de mol", dan kijkt Merel naar Niels (dit kan natuurlijk ook zijn om te peilen of Niels inmiddels op haar zit). Ook de reactie van Niels op Merel, bij de jokeropdracht is vreemd. Hij zag dit niet aankomen en lijkt meer te denken van he? Hoe kan dit, zit ik nu als mol hiermee. Bij de opdracht In het Vizier vind ik hem ook het meest molse acties hebben, zoals zo mooi beschreven hierboven door Cinner.

Merel is mijn mol vanaf het eerste uur maar Niels is de runner up geweest. Ik begin meer en meer te twijfelen....Hij heeft de meeste molposities, hij is het vaakst bij de 'portofoon' te vinden, hij vertraagd, hij verwart, en hij oogt super fanatiek en kandidaats.

Inderdaad zou ik me dit seizoen weinig van de biecht-uitspraken aantrekken. Montage is zo manipulatief dat ik meer dan ooit op lichaamstaal en andere 'zichtbare' aanwijzingen let in gedrag. Merel lijkt voor mij overduidelijk op Niels te zitten (gezien hun 1 op 1 gesprek), wat ook haar move bij de puzzel zou verklaren: een geniale zet dus. Verder was zijn gedrag bij 'In Vizier' zo overduidelijk onlogisch en mollerig dat ik niet meer van deze mol afga.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #377 Gepost op: 1-03-2019, 09:33:41 »
Wat mij bij Niels zijn molschap het meeste dwars zit is opdracht 7.3, geld oogsten, bananentrossen bezorgen.  Want de suggestie van de beelden is dat een koker met geld verdwenen is aan een hangende tros. In het geval van Merel is hiervoor een zeer plausibele verklaring gevonden door Rat, maar voor Niels? Wat deed Niels om deze koker te laten verdwijnen?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #378 Gepost op: 1-03-2019, 09:39:05 »
Waarom verdwenen? We zagen toch gewoon een koker in een tros die nog niet binnen gekomen was?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Nielson is (niet) de Mol!
« Reactie #379 Gepost op: 1-03-2019, 10:46:37 »
Ja ik zag ook een koker in een tros die niet ontdekt was eigenlijk, dus dat die er niet uit is gehaald maar wel is aangekomen.

Als ik alles terugkijk dan vind ik van de 3 overgebleven deelnemers Niels nog de meest mogelijke mol acties hebben, al zit ik vanaf het begin op Merel. Deze blijf ik ook invullen in de pool, maar ik probeer objectief te kijken en dan doet Niels consequent het meest molse zaken (ondanks een hele hoop niet molse gedragingen, zoals elke kandidaat).

Even op high level een overzicht, dus niet allemaal per opdracht (en ja het is subjectief, met mijn bril dus anderen zien dit weer anders, dat snap ik!):

Aflevering 1: hier vind ik alle overgebleven kandidaten vrij onmols (geld binnenhalen, voor geld stemmen etc)
Aflevering 2: Niels het meest mols bij 'Ver Tellen' (sleutel) en Sarah (met de talen), wachtkamer Merel het meest mols, uitstralen Merel en Niels het meest mols (willen beiden aan het begin gaan, waar ik Niels dan nog meer mols vind in de zin van geen geld binnen halen)
Aflevering 3: Niels meest onmols door voor geld in pot te gaan/ joker, maar dames weer meest onmols die de opdracht 'Op Treden' doen slagen (ze hebben hier beiden goede zaken aangedragen)
Aflevering 4: opvallend is Niels zijn Rita Corrita moment, Merel in de kooi, en Niels/Merel die fout staan bij de balkonnen
Aflevering 5: Sarah vind ik hier het meest mols bij zowel Parkeergeld als bij Straatbeeld (foto meenemen, dyslexie voorwenden). Niels heeft wel een porto in handen bij de parkeergeld opdracht. Van de abseilopdracht is alleen Niels degene die geen geld binnenhaalt.
Aflevering 6 : Niels die bij zowel 'steentje bijdragen' als bij TukTuk geen geld binnenhaald (van Merel was dit in mijn optiek niet nodig)
Aflevering 7: allemaal mols gedrag (bij Roulette is voor alledrie de strategien wat te zeggen)
Aflevering 8: Niels het meest mols bij 'In Vizier' doordat hij meerdere mensen het veld instuurt en uiteindelijk het minst pakt. 

Kortom, een 'kort door de bocht' lijstje, ik besef mij dat. Even tussen werken door  ::rofl::

Ik vind dat Niels (en dan Sarah) overal het minst geld binnenhaalt bij opdrachten waar dat ook echt niet hoeft. Zoals een TukTuk opdracht, of een Laser opdracht. Hier ben je alleen op pad en ik snap dan echt niet zo goed waarom je hier met geld binnen zou komen. Eens, het kan zand in de ogen strooien zijn. Dat is meer iets wat ik 1x verwacht als het echt niet anders kan, maar niet meerdere malen waar het gewoon niet hoeft. Ook bij de wachtkamer kan je gewoon het geld laten voor wat het is, ook al pusht een mede kandidaat je. Een Evelien, RP, Nikki en RP deden dat ook, wat ik als kandidaat ook zou doen. Hierin is Merel dan weer het opvallendst, gevolgd door Niels en dan Sarah. Van de abseilopdracht is alleen Niels nog over, waar geen geld in de pot is gekomen.

Lastig lastig lastig....Ik denk ook stiekem dat ik het gewoon fantastisch zou vinden als Niels het is  ::tandpastasmiley::
Meer L