Auteur Topic: [Aflevering 1] - 5 januari: Op sleeptouw  (gelezen 29427 keer)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Aflevering 1] - 5 januari: Op sleeptouw
« Reactie #160 Gepost op: 12-01-2019, 14:50:36 »
Weet iemand welke man die "Oh nee" zegt als Evi te horen krijgt dat ze een vrijstelling had?

Die persoon had niet door dat Sinan ook nog gewoon kon blijven en is dus niet de Mol.

Ik vind het meer een 'oh nee' in de zin van 'oh nee, Sinan is nu nog als laatste over.. spannend'.
Lijkt niet alsof die persoon iets niet door had.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 5 januari: Op sleeptouw
« Reactie #161 Gepost op: 12-01-2019, 17:02:16 »
Ik vond het wel opmerkelijk dat in alle lichte kisten de naam van een vrouw zat. Blijkbaar liever een man er uit.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - 5 januari: Op sleeptouw
« Reactie #162 Gepost op: 12-01-2019, 17:39:27 »
Ik vond het wel opmerkelijk dat in alle lichte kisten de naam van een vrouw zat. Blijkbaar liever een man er uit.
Hoe kom je daarbij? Er zijn ook zware kisten omhoog getild.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 5 januari: Op sleeptouw
« Reactie #163 Gepost op: 12-01-2019, 17:49:28 »
Ik zou zeggen Jamie.

Dat zou mijn gevoel wel bevestigen dat hij de Mol niet is. Deed wel meer dingen die van hem eerder de onvoorbereide kandidaat maken.

Ik vind het meer een 'oh nee' in de zin van 'oh nee, Sinan is nu nog als laatste over.. spannend'.
Lijkt niet alsof die persoon iets niet door had.

Het gaf mij eerder het gevoel dat die persoon dacht dat Sinan dan moest vertrekken. Niet uit spanning maar eerder met het gevoel dat je afscheid moet nemen.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 5 januari: Op sleeptouw
« Reactie #164 Gepost op: 19-01-2019, 08:38:20 »
Ik vond het wel opmerkelijk dat in alle lichte kisten de naam van een vrouw zat. Blijkbaar liever een man er uit.

Stel nou dat in de kisten het eigen gewicht van de kandidaten zat...  ::vergroot::
Dat lijkt op het eerste gezicht wel te kloppen met de kist van Evi die redeijk makkelijk omhoog gehaald werd door Jamie en Rick Paul en die van Nikkie die iets meer moeite kostte.  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 19-01-2019, 09:30:37 door annebeestje »