Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 48612 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #120 Gepost op: 31-01-2019, 18:31:08 »
Wat is de meest recente puzzel?

Scrabble

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2019, 18:35:07 »
Nieuwe promo:



Toeval of niet, maar in elke promo deed de afvaller van die aflevering een  biecht. Is me de afgelopen jaren al opgevallen dat dit vaker gebeurt.

AFl 1.: Nikkie, Rick-Paul, Jamie, Merel, Niels (twee keer), Sarah, Sinan, Evelien en Evi.
AFL 2.: Robert, Niels, Evi en Sarah.
AFL 3.: Sarah, Evelien, Jamie en Nikkie.
AFL 4.: Sarah, Evelien en Niels.
AFL 5.: Jamie en Sinan.

Zou Jamie of Sinan hierna afvallen?

Offline Harko

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #122 Gepost op: 31-01-2019, 18:43:01 »
Toeval of niet, maar in elke promo deed de afvaller van die aflevering een  biecht. Is me de afgelopen jaren al opgevallen dat dit vaker gebeurt.

AFl 1.: Nikkie, Rick-Paul, Jamie, Merel, Niels (twee keer), Sarah, Sinan, Evelien en Evi.
AFL 2.: Robert, Niels, Evi en Sarah.
AFL 3.: Sarah, Evelien, Jamie en Nikkie.
AFL 4.: Sarah, Evelien en Niels.
AFL 5.: Jamie en Sinan.

Zou Jamie of Sinan hierna afvallen?

Sarah deed tot nu toe elke aflevering in de promo een biecht behalve in deze promo. Valt Sarah af?

Je kan misschien hooguit concluderen dat de afvaller in de aflevering dat diegene afvalt relatief veel in beeld komt, maar ook dat durf ik niet te stellen.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #123 Gepost op: 31-01-2019, 19:17:54 »
Net het Wachtkamerfilmpje nog eens bekeken. Wat zegt Sinan rond de vierde minuut terwijl hij naar de vrijstelling kijkt? Ik versta "Ik ben 'm"  ???

En Merels beschrijving van een joker is ook vreemd: Hij is zacht en past denk ik in een broekzak. Het lijkt wel alsof ze een molletje beschrijft  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 19:20:15 door widmm1992 »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #124 Gepost op: 1-02-2019, 23:57:22 »
In dat extra beeldmateriaal over de kamerindeling bij aflevering 4 zat wel een interessant stuk.

Jamie en Merel tillen het begrip "bondje" naar een hoger niveau als ik het goed begrijp.
Ze spreken namelijk af om een bondje te laten bestaan, zolang ze denken dat de ander de Mol is (even vrij vertaald)!

De logica hierachter is eigenlijk helemaal niet zo gek en ze geven dit ook zelf aan.
Op het moment dat je weet dat je allebei kandidaat ben en dus geen Mol, dan ben je ineens concurrent van elkaar. Dan ga je de ander natuurlijk niet meer helpen, dus einde bondje.
Ik zou dit het "bondje paradox" willen dopen.

Bij deze afspraak zegt Merel expliciet dat ze Jamie niet vertrouwt (en daarom ook deze afspraak wil maken?). Jamie praat hier gewoon over heen. Geeft hij hiermee aan dat dit wederzijds is? Anders is het toch ook een rare constructie?

In de test noemt Jamie alleen Evelien als verdachte en we hebben hem nog nooit Merel horen noemen. Maar blijkbaar verdenkt hij Merel dus. Hij zal na Evelien sowieso op zoek moeten naar een andere Mol.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #125 Gepost op: 2-02-2019, 00:55:23 »
In dat extra beeldmateriaal over de kamerindeling bij aflevering 4 zat wel een interessant stuk.

Jamie en Merel tillen het begrip "bondje" naar een hoger niveau als ik het goed begrijp.
Ze spreken namelijk af om een bondje te laten bestaan, zolang ze denken dat de ander de Mol is (even vrij vertaald)!

De logica hierachter is eigenlijk helemaal niet zo gek en ze geven dit ook zelf aan.
Op het moment dat je weet dat je allebei kandidaat ben en dus geen Mol, dan ben je ineens concurrent van elkaar. Dan ga je de ander natuurlijk niet meer helpen, dus einde bondje.
Ik zou dit het "bondje paradox" willen dopen.

Bij deze afspraak zegt Merel expliciet dat ze Jamie niet vertrouwt (en daarom ook deze afspraak wil maken?). Jamie praat hier gewoon over heen. Geeft hij hiermee aan dat dit wederzijds is? Anders is het toch ook een rare constructie?

In de test noemt Jamie alleen Evelien als verdachte en we hebben hem nog nooit Merel horen noemen. Maar blijkbaar verdenkt hij Merel dus. Hij zal na Evelien sowieso op zoek moeten naar een andere Mol.


Jamie zit op Rick Paul. Noemt hem al 3 keer als Mol. Wilt aankomende aflevering ook opeens een bondje sluiten met Rick Paul om de vragenlijst. Het is duidelijk dat hij (en Merel) Rick Paul verdenken. Merel verdenkt Rick Paul ook, iets wat logisch is. Vaak verdenken bondgenoten deels of volledig dezelfde persoon. Tenzij een van de 2 de Mol is en het een rookgordijn betreft.
Ik zie Rick Paul, Merel & Jamie wel in de finale.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #126 Gepost op: 2-02-2019, 01:32:09 »
Ja RP is inderdaad wat ze samen delen. Het zou dan ook gek zijn als Jamie nu al rood zou krijgen, dan kan je RP ook meteen strepen. Maar ja, is met Evelien ook gebeurd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2019, 09:31:35 »
In dat extra beeldmateriaal over de kamerindeling bij aflevering 4 zat wel een interessant stuk.

Ja, zie een paar pagina's terug voor een discussie hierover. Merel verdenkt Jamie, zegt niks wijzer te worden van met een ander op een kamer te gaan. Toch zegt ze in een biecht over de bootjes ook dat ze Jamie vertrouwt. Jamie lijkt Merel meer te vertrouwen dan te verdenken. Het is een complex bondje op initiatief van Jamie waarin vooral de positie van Merel verdacht is. Ik denk dat ze als Mol graag Jamie als bondgenoot houdt en met hem op de kamer blijft in plaats van met iemand die haar (zwaarder) verdenkt.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2019, 11:15:52 »

Jamie zit op Rick Paul. Noemt hem al 3 keer als Mol. Wilt aankomende aflevering ook opeens een bondje sluiten met Rick Paul om de vragenlijst. Het is duidelijk dat hij (en Merel) Rick Paul verdenken. Merel verdenkt Rick Paul ook, iets wat logisch is. Vaak verdenken bondgenoten deels of volledig dezelfde persoon. Tenzij een van de 2 de Mol is en het een rookgordijn betreft.
Ik zie Rick Paul, Merel & Jamie wel in de finale.

Dit!

Het is maar net vanuit welk perspectief je naar dit bondje kijkt.
Ik zie er vooral een bondje in à la Rik en Marlijn. Elkaar naar de finale helpen (we moeten er eerst een paar de nek omdraaien) en in de finale elkaars concurrenten worden. Merel is de voorzichtigste in dit bondje, lijkt het niet helemaal te vertrouwen. Bij de partnerkeuze bij de bootopdracht vorige week was ook te zien dat hun focus op RP en Sinan ligt.
Gezien de edit denk ik ook dat dit de laatste 4 worden.

Maar goed mol Margriet had een soortgelijk bondje met Martine die haar overigens wel verdacht.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 11:18:48 door Moedermol »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2019, 17:39:50 »
Voor aflevering 5 al wat extra beeldmateriaal:

Facebook video
Twitter video

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2019, 17:43:48 »
De pot is €5800? ???

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2019, 17:48:26 »
De pot is €5800? ???

Mini spoiler dat er in deze aflevering al minstens 1800 euro verdiend wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2019, 17:54:58 »
Ik ben Twitter ook maar eens gaan volgen en zag dat ik bijna volger no. 150.000 werd, nog een paar te gaan....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2019, 18:33:47 »
Door dit soort zaken verdenk ik Merel dus, haar houding en gedrag  ::rofl::

Al vanaf aflevering 1 mijn focus op haar, maar doordat ze ook zo verdacht wordt neergezet (en heel veel haar verdenken) moet ik er bijna wel aan dat ze het niet is...ingewikkeld  ;D
Ik heb precies hetzelfde. Het zou wel een keer heel leuk zijn als de mol ook echt obvious als mol wordt neergezet, daar gaat niemand meer van uit, hidden in plain sight!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #134 Gepost op: 4-02-2019, 19:19:50 »
Hoe reageren de kandidaten op de afvaller?


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #135 Gepost op: 4-02-2019, 19:43:59 »
Hoe reageren de kandidaten op de afvaller?

Hi! Hi!

Niels: Hoe oud is die man? 55?
Uit de groep: 56.

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #136 Gepost op: 4-02-2019, 19:45:06 »
Hmm van Merel toch wel weer heel kandidaats om eerst opgelucht te zijn, en daarna pas op het vertrek van Robert te focussen. Of ingestudeerd?  ???
« Laatst bewerkt op: 4-02-2019, 20:07:55 door annebeestje »

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #137 Gepost op: 4-02-2019, 19:50:29 »
En alweer Rick Paul die in de biecht iets aardigs zegt en een soort van samenvatting geeft over de afvaller. Dat gaat wel opvallen en zorgt bij mij wel voor een mol-vibe. Merels reactie was volgens mij wel echt. Sinan zag je voor mijn gevoel ook echt nadenken; niet gespeeld denk ik.

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #138 Gepost op: 4-02-2019, 19:53:02 »
En alweer Rick Paul die in de biecht iets aardigs zegt en een soort van samenvatting geeft over de afvaller. Dat gaat wel opvallen en zorgt bij mij wel voor een mol-vibe. Merels reactie was volgens mij wel echt. Sinan zag je voor mijn gevoel ook echt nadenken; niet gespeeld denk ik.

Dit wou ik ook zeggen over RP, maar wist even niet hoe ik moest verwoorden. Jij zegt precies hoe ik het bedoel :D

Offline PF17

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #139 Gepost op: 4-02-2019, 20:11:30 »
Ik zie Sinan niet als Mol... Maar is het nu heel erg toevallig dat als Sinan in beeld komt op 2.40, het Mol logo er ook rechts onderin bij komt?