Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen  (gelezen 55420 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #200 Gepost op: 7-02-2019, 12:23:37 »
Trouwens, nu ik nog een keer goed kijk zie ik bij de foto eronder Sinan staan, kijkend naar paaltjes middenin de stralen. Ook die paaltjes staan onbereikbaar als ik het goed zie. Kijkt Sinan hier tevreden naar zijn werk?
Als de paaltjes echt niet bereikt kunnen worden is dit het bewijs (lijkt mij) dat Sinan hier de hand in heeft gehad. Hij ging als eerste.

Het zou fijn zijn als iedereen die het leuk vindt nog eens heel goed naar die foto's kijkt. Kan je die paaltjes met gestrekte arm vanaf de loopplanken bereiken?
Ze staan in het bericht van cartitle op 13-01. Het lukt me niet goed om die foto's hier te herhalen.
Om dit te beoordelen zou je ook andere foto's moeten hebben van geld dat in ieder geval wel bereikbaar was. Maar hier de afbeelding waar je om vroeg:

Offline Westerling

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #201 Gepost op: 7-02-2019, 13:01:37 »
Dank je MartinJ!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #202 Gepost op: 7-02-2019, 13:04:28 »
Bij Rick Paul en Merel gingen de stralen niet uit.

Update:
Kijk Niels dan eens bij het vieren dat Rick Paul het gehaald had: Zat er maar vijftig euro in?

(Je gaat het pas zien als je het door hebt.)
« Laatst bewerkt op: 7-02-2019, 13:20:57 door Avogadro »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #203 Gepost op: 7-02-2019, 13:35:14 »
Ik heb even een screenshot gemaakt bij de laseropdracht van Nikkie, die geen moeite heeft om het geld dat je op deze foto ziet te pakken. Zo te zien ligt die op dezelfde afstand van de planken als bij Jamie, waar hij zogenaamd niet bij zou kunnen. Maar oordeel zelf.
Maar bij het terugzien van de beelden viel mij wel op dat Evi die als laatste ging (na RP en Robčrt) twee keer geld heeft gepakt en daarna nog een los briefje van €100 zag liggen. RP had maar €50. Dit is vast al eerder gemeld, maar voor de zekerheid dan maar.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2019, 13:39:01 door MartinJ »

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #204 Gepost op: 7-02-2019, 15:00:39 »
Sorry als ik het verkeerd begrijp hoor, maar welk geld gaat Nikkie pakken in dat screenshot? Het stapeltje links is dat van Jamie?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #205 Gepost op: 7-02-2019, 16:38:31 »
Sorry als ik het verkeerd begrijp hoor, maar welk geld gaat Nikkie pakken in dat screenshot? Het stapeltje links is dat van Jamie?
Haar eigen geld, links onder op de foto. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat dit geld volgens mij net zo ver weg ligt als dat van Jamie in de 2 hierboven ge(her)poste foto's van de stapeltjes van Jamie.

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #206 Gepost op: 7-02-2019, 17:34:10 »
Ja, en wat ik alleen maar wilde zeggen is dat het stapeltje in het screenshot dat je post hetzelfde is als het stapeltje in de screenshots erboven; namelijk het stapeltje van Jamie ;) Als je wat verder inzoomt zie je dat het bordje begint met een J en het is ook op dezelfde plek in het parcours als die andere screenshots. Lijkt me dus sterk dat Nikkie dat stapeltje pakt?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #207 Gepost op: 8-02-2019, 00:47:58 »
Ja, en wat ik alleen maar wilde zeggen is dat het stapeltje in het screenshot dat je post hetzelfde is als het stapeltje in de screenshots erboven; namelijk het stapeltje van Jamie ;) Als je wat verder inzoomt zie je dat het bordje begint met een J en het is ook op dezelfde plek in het parcours als die andere screenshots. Lijkt me dus sterk dat Nikkie dat stapeltje pakt?
Je hebt gelijk. De montage werkt hier niet echt mee. Je ziet Nikkie richting het geld gaan en dan op de plank stappen vlak naast het geld. In het volgende shot zien we haar geld pakken. Ik ging er vanuit dat ze dus pakte van het paaltje dat op dat moment naast haar ligt. Maar blijkbaar niet dus, mijn excuses.

Offline Westerling

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #208 Gepost op: 8-02-2019, 11:51:35 »
Deze foto bedoel ik. Hier zitten toch geldpaaltjes bij die niet te bereiken zijn met je arm, of kijk ik echt verkeerd?
We zien hier Sinan in actie.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #209 Gepost op: 8-02-2019, 17:42:40 »
Dit voelt toch wel als een bevestiging dat de mol hier iets heeft gedaan.

https://www.instagram.com/p/BtoHR9UlCJ-/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1nwzu2duk6n6i
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #210 Gepost op: 8-02-2019, 17:48:16 »
Dit voelt toch wel als een bevestiging dat de mol hier iets heeft gedaan.

https://www.instagram.com/p/BtoHR9UlCJ-/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1nwzu2duk6n6i

Ja, daar begint het helaas op te lijken. Ik ben ergens blij dat ik een groene kleur zie, want dat geeft hoop dat er niet geholpen is met het afzetten van de lasers.

Oh ja, aangezien sommigen er Niels of Jamie in gaan willen herkennen: Het is Rick zelf, want hij zou nooit een foto van de Mol plaatsen. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #211 Gepost op: 8-02-2019, 18:00:33 »
Wat vreemd dat Rick halverwege de serie er op hint dat ie daar snel een gesprek met de Mol had!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #212 Gepost op: 8-02-2019, 18:04:45 »
Wat vreemd dat Rick halverwege de serie er op hint dat ie daar snel een gesprek met de Mol had!

Of het is de bedoeling om met de molloten te spelen. Zegt nergens letterlijk "Ik was hier met de Mol aan het praten". Maar goed "Soms moet je snel zijn" laat weinig aan de verbeelding over.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #213 Gepost op: 8-02-2019, 18:12:57 »
Het geeft ook niks weg natuurlijk, maar het voelt wel een beetje raar. Een kijkje achter de schermen als dit verwacht je na de ontknoping pas.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #214 Gepost op: 8-02-2019, 18:46:51 »
Dat moet vast heel snel geweest zijn. Ze moesten binnen een bepaalde tijd terug buiten zijn toch, of vergis ik me? Hoe is dat gegaan? Het zou opvallen als iemand niet naar buiten kwam gelijk naddat de tijd om was.
Dat dan weer wel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #215 Gepost op: 8-02-2019, 19:03:50 »
Weet je waneer dit gezegd is?

Daar hint ie op met z'n post op Insta. Geen gesprek trouwens, maar vlot wat woorden of aanwijzingen denk ik.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #216 Gepost op: 8-02-2019, 19:05:02 »
Wat gek zo’n post halverwege het seizoen. Nog niet eerder meegemaakt. Zou bijna willen zeggen, een knipoog naar de molloten.  ::jaja::

Mmmm dit houdt me bezig, waarom nu?
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #217 Gepost op: 8-02-2019, 19:08:55 »
Maar het is toch logisch dat hij contact met de mol heeft tijdens zo’n opdracht?
Ik snap de ophef niet zo.

Hij laat dat gewoon ff zien aan ons. Weer s wat anders maar niks mysterieus

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #218 Gepost op: 8-02-2019, 19:11:33 »
Nou ja ophef. Er gebeurt weer eens iets. Tijd voor een nieuwe aflevering. ::hyper::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Uit stralen
« Reactie #219 Gepost op: 8-02-2019, 19:12:38 »
Het is toch niets anders dan de foto's die hij al eerder plaatst over de opdrachten die we gezien hebben? Je kan er toch niets uit halen. Het is hooguit een beetje vreemd dat hij het nu plaatst en niet in de week na die opdracht.